Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 315
    • 316
    • 50 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    48988
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      O λόγος που είπε η ίδια η εταιρία είνια πως με τουρμπίνα μπορεί να έχει μεγαλύτερη απόδοση χωρίς πλέον το turbo lag να είνια πρόβλημα, ενω είναι και φθηνότερο σαν εξάρτημα συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης που απαιτούσε ο συμπιεστής.

      Κατα τα άλλα η λειτουργία του κομπρέσορ είναι μια χαρά (δεν καταλαβαίνεις καν πως υπάρχει) και απο αξιοπιστία δεν νομίζω να υπήρξε ποτέ πρόβλημα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        indy last edited by

        Ο κομπρεσορας καταναλώνει μεγαλύτερη ισχύ από τον κινητήρα όσο ανεβαίνουν οι στροφές λόγω τριβών. Ετσι στις υψηλές στροφές στο golf gt
        αποσυμπλέκεται ο κομπρέσορας και μένει μόνο το τούρμπο σε λειτουργία.
        Στη θεωρία είναι άψογο, μένει να αποδειχθεί και στην πράξη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          interland-gr last edited by

          Ο χρήστης IKE έγραψε:
          Καταρχήν το Golf GT μου φαίνεται εξαιρετικό, έχω όμως 2 παρατηρήσεις:

          1). Νομίζω μόνο στην ελλάδα ή σε άλλες χώρες οπου για χρόνια έχουμε καταπιεστεί ωστε να αγοράζουμε αυτοκίνητα όσο το δυνατόν χαμηλού κυβισμού το GT έχει τόσο μεγάλο αντίκτυπο. Αν με μια άλλη τεχνολογία ο κινητήρας αυτός είχε ίδιο βάρος, ίδια απόδοση, ίδια κατανάλωση και ίδιο κόστος χρήσης αλλα κυβισμό 5000κ.εκ θα το κράζαμε ώς αποτυχία. Δυστηχώς οι νομοθέτες θεσπίζουν νόμους που 'επιλέγουν' συγκεκριμένες τεχνικές λύσεις οι οποίες δεν είναι απαραιτητα και πάντα οι καλύτερες (γενικά μιλώντας, όχι πως το GT δεν είναι καλό). Σε μια αγορά οπου τα κ.εκ. δεν θα είχαν σημασία για φορολογικούς ή ασφαλιστικούς λόγους, το GT είναι ενα Golf με 170 άλογα και πολύ καλή κατανομή ισχύς/κατανάλωση, όχι επανάσταση. Μου φαίνεται αστείο στην ελλάδα ο νομοθέτης να θεωρεί σαν απόλυτο μέτρο το πόσα χιλιοστά διάμετρο έχει ένα έμβολο και όχι πχ την επιφάνεια των βαλβίδων ή τη σχέση συμπίεσης (εξ'ίσου αλλα όχι περισσότερο βλακώδη κρητίρια).

          1. ΑΚούω συνέχεια πως είναι 'αδοκίμαστη' τεχνολογία και πως οι πρωτοι πελάτες ρισκάρουν κλπ. Ο συνδυασμός μηχανικού συμπιεστή και τουρμπίνας μπορεί να είνια πρωτότυπος αλλα έλεος, τα εξαρτήματα αυτά υπάρχουν σε παραγωγή εδώ και δεκαετίες (για να μη πως 100αετίες), ο κινητήρας δεν έχει κάτι το επαναστατικό πέραν το οτι συνδυάζει αρκετές, δοκιμασμένες όμως λύσεις, σε ένα πακέτο. Οποιος φοβάται την 'νέα' αυτή τεχνολογία θα έπρεπε να φοβάται και το παρόμοιο GTi ή μια Mercedes Kompressor για να μη μιλήσουμε για ενα Toyota Prius. Ας μην καταντήσουμε τεχνοφοβικοί.

          Δηλαδή θέλεις να πείς ότι το ατμοσφαιρικό
          Punto 1.4
          civic 1.4
          corolla 1.4
          mercedes 1.4 (A)
          golf 1.4
          astra 1.4
          c4 1.4

          έχουν την ίδια αξιοπιστία επειδή έχουν μηχανές με την ίδια ατμοσφαιρική τεχνολογία?!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Αυτό είπα? Δε νομίζω να διάβασες προσεκτικά το ποστ μου.

            Ο i-vtec είναι λιγότερο αξιόπιστος επειδή έχει 'Αδοκίμαστη' τεχνολογία απο εναν PSA δίλητρο κινητήρα? (αυτό λέω)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              johnkyr last edited by

              Ο χρήστης coyote έγραψε:
              Η mercedes τον έκοψε πάντως και θεωρώ ότι είχε κάποιο σοβαρό λόγο

              για λόγο κόστους κατασκευης και κατανάλωσης τον έκοψε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coyote last edited by

                ΣΟΒΑΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  indy

                  Με συγχωρείς, αλλά ο κομπρέσορας στο GT απενεργοποιείται μετά τις 3.000 σ.α.λ. γιατί το όριο στροφών του είναι τόσο.

                  Αν χρειάζεται να εξηγήσω παραπάνω, just ask.

                  Όσο για τους κομπρέσορες στη Mercedes, υπάρχουν δηλώσεις που αναφέρουν ότι κόπηκε και για την 'τραχειά' λειτουργία, η οποία γινόταν αντιληπτή από τους πελάτες στα test-drive. Φυσικά, ο σημαντικότερος λόγος ήταν ότι τα Turbo εξελίχθηκαν περισσότερο και τους έρχονται πιο συμφέρουσες επιλογές σε κόστος και απόδοση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Πάντως το ελληνικό EVO χαρακτηρίζει το GT στο εξώφυλλό του ως 'το θαύμα' και το μόνο αρνητικό που αναφέρει στη δοκιμή είναι ότι δεν έχει αποδείξει την αξιοπιστία του, κάτι που βέβαια δε θα μπορούσε να έχει γίνει. Κανένα άλλο μειονέκτημα. Βέβαια, δεν αναφέρει και πόσο καίει.
                    Πολύ καλό αυτοκίνητο σε πολύ καλή τιμή. Θα πουλήσει τρελά και του αξίζει. Βάφεις και τη μάσκα μαύρη όπως στο GTi και είσαι κιούκλος. Ή καλύτερα, παίρνεις ένα πισωκίνητο κι ησυχάζεις !

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                      Πάντως το ελληνικό EVO χαρακτηρίζει το GT στο εξώφυλλό του ως 'το θαύμα' και το μόνο αρνητικό που αναφέρει στη δοκιμή είναι ότι δεν έχει αποδείξει την αξιοπιστία του, κάτι που βέβαια δε θα μπορούσε να έχει γίνει. Κανένα άλλο μειονέκτημα. Βέβαια, δεν αναφέρει και πόσο καίει.

                      πληρωμένοι είναι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        καλα, κανανε δοκιμη και δε μετρησανε ποσο καιει??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          opterios last edited by

                          Μπορεί να ήταν πρώτη επαφή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            γραφουν οτι το δοκιμασανε....

                            http://www.evomagazine.gr/main/images/s ... o-copy.jpg

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Το ελληνικό EVO, όπως και το βρετανικό, δε μετράει κατανάλωση ΠΟΤΕ. Ikar, άντε παντρέψου ρε !

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                rallye40 last edited by

                                Είναι δεδομένο ότι θα καίει 'λίγο' παραπάνω.
                                Στο κάτω κάτω όλα τα ωραία πληρώνονται.
                                Σε όλα δε συμβαίνει αυτό;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  meco last edited by

                                  Πήγε σήμερα ο αδελφός μου να το δει και του είπαν ότι μέχρι 10'000

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    trickius last edited by

                                    [quote='meco']Πήγε σήμερα ο αδελφός μου να το δει και του είπαν ότι μέχρι 10'000

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      [quote='meco']Πήγε σήμερα ο αδελφός μου να το δει και του είπαν ότι μέχρι 10'000

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        meco last edited by

                                        [quote='trickius'][quote='meco']Πήγε σήμερα ο αδελφός μου να το δει και του είπαν ότι μέχρι 10'000

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • kubiak
                                          kubiak last edited by

                                          §

                                          Ο Dr. Hermann Middendorf της VW δήλωσε σε Ελληνικό περιοδικό αυτοκινήτου ότι ο 1.4 TSi 170 μπορεί να αποδώσει 185 με 200 ίππους χωρίς να μειωθεί η αξιοπιστία του μοτέρ αν η αύξηση της ισχύος γίνει σωστά, ενώ πάνω από 200 άλογα υπάρχουν προβλήματα κυρίως με τη ροή του αέρα στο turbo. Όλα αυτά σύμφωνα με δοκιμές της VW.

                                          Δεν είναι πρωταπριλιάτικο...

                                          §

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyote last edited by

                                            Γιατί να είναι, ΄με το τουρμπο αυξάνεις σχετικά ευκολα τα άλογα.

                                            Μη περιμένεις όμως με 45 βαθμους να μη παρει φωτιά το καλοκαίρι... Θελει λίγο προσοχη στη ζέστη

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 50 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr