-
O λόγος που είπε η ίδια η εταιρία είνια πως με τουρμπίνα μπορεί να έχει μεγαλύτερη απόδοση χωρίς πλέον το turbo lag να είνια πρόβλημα, ενω είναι και φθηνότερο σαν εξάρτημα συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης που απαιτούσε ο συμπιεστής.
Κατα τα άλλα η λειτουργία του κομπρέσορ είναι μια χαρά (δεν καταλαβαίνεις καν πως υπάρχει) και απο αξιοπιστία δεν νομίζω να υπήρξε ποτέ πρόβλημα.
-
Ο κομπρεσορας καταναλώνει μεγαλύτερη ισχύ από τον κινητήρα όσο ανεβαίνουν οι στροφές λόγω τριβών. Ετσι στις υψηλές στροφές στο golf gt
αποσυμπλέκεται ο κομπρέσορας και μένει μόνο το τούρμπο σε λειτουργία.
Στη θεωρία είναι άψογο, μένει να αποδειχθεί και στην πράξη. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Καταρχήν το Golf GT μου φαίνεται εξαιρετικό, έχω όμως 2 παρατηρήσεις:1). Νομίζω μόνο στην ελλάδα ή σε άλλες χώρες οπου για χρόνια έχουμε καταπιεστεί ωστε να αγοράζουμε αυτοκίνητα όσο το δυνατόν χαμηλού κυβισμού το GT έχει τόσο μεγάλο αντίκτυπο. Αν με μια άλλη τεχνολογία ο κινητήρας αυτός είχε ίδιο βάρος, ίδια απόδοση, ίδια κατανάλωση και ίδιο κόστος χρήσης αλλα κυβισμό 5000κ.εκ θα το κράζαμε ώς αποτυχία. Δυστηχώς οι νομοθέτες θεσπίζουν νόμους που 'επιλέγουν' συγκεκριμένες τεχνικές λύσεις οι οποίες δεν είναι απαραιτητα και πάντα οι καλύτερες (γενικά μιλώντας, όχι πως το GT δεν είναι καλό). Σε μια αγορά οπου τα κ.εκ. δεν θα είχαν σημασία για φορολογικούς ή ασφαλιστικούς λόγους, το GT είναι ενα Golf με 170 άλογα και πολύ καλή κατανομή ισχύς/κατανάλωση, όχι επανάσταση. Μου φαίνεται αστείο στην ελλάδα ο νομοθέτης να θεωρεί σαν απόλυτο μέτρο το πόσα χιλιοστά διάμετρο έχει ένα έμβολο και όχι πχ την επιφάνεια των βαλβίδων ή τη σχέση συμπίεσης (εξ'ίσου αλλα όχι περισσότερο βλακώδη κρητίρια).
- ΑΚούω συνέχεια πως είναι 'αδοκίμαστη' τεχνολογία και πως οι πρωτοι πελάτες ρισκάρουν κλπ. Ο συνδυασμός μηχανικού συμπιεστή και τουρμπίνας μπορεί να είνια πρωτότυπος αλλα έλεος, τα εξαρτήματα αυτά υπάρχουν σε παραγωγή εδώ και δεκαετίες (για να μη πως 100αετίες), ο κινητήρας δεν έχει κάτι το επαναστατικό πέραν το οτι συνδυάζει αρκετές, δοκιμασμένες όμως λύσεις, σε ένα πακέτο. Οποιος φοβάται την 'νέα' αυτή τεχνολογία θα έπρεπε να φοβάται και το παρόμοιο GTi ή μια Mercedes Kompressor για να μη μιλήσουμε για ενα Toyota Prius. Ας μην καταντήσουμε τεχνοφοβικοί.
Δηλαδή θέλεις να πείς ότι το ατμοσφαιρικό
Punto 1.4
civic 1.4
corolla 1.4
mercedes 1.4 (A)
golf 1.4
astra 1.4
c4 1.4έχουν την ίδια αξιοπιστία επειδή έχουν μηχανές με την ίδια ατμοσφαιρική τεχνολογία?!!!
-
Αυτό είπα? Δε νομίζω να διάβασες προσεκτικά το ποστ μου.
Ο i-vtec είναι λιγότερο αξιόπιστος επειδή έχει 'Αδοκίμαστη' τεχνολογία απο εναν PSA δίλητρο κινητήρα? (αυτό λέω)
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Η mercedes τον έκοψε πάντως και θεωρώ ότι είχε κάποιο σοβαρό λόγογια λόγο κόστους κατασκευης και κατανάλωσης τον έκοψε
-
ΣΟΒΑΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ
-
indy
Με συγχωρείς, αλλά ο κομπρέσορας στο GT απενεργοποιείται μετά τις 3.000 σ.α.λ. γιατί το όριο στροφών του είναι τόσο.
Αν χρειάζεται να εξηγήσω παραπάνω, just ask.
Όσο για τους κομπρέσορες στη Mercedes, υπάρχουν δηλώσεις που αναφέρουν ότι κόπηκε και για την 'τραχειά' λειτουργία, η οποία γινόταν αντιληπτή από τους πελάτες στα test-drive. Φυσικά, ο σημαντικότερος λόγος ήταν ότι τα Turbo εξελίχθηκαν περισσότερο και τους έρχονται πιο συμφέρουσες επιλογές σε κόστος και απόδοση.
-
Πάντως το ελληνικό EVO χαρακτηρίζει το GT στο εξώφυλλό του ως 'το θαύμα' και το μόνο αρνητικό που αναφέρει στη δοκιμή είναι ότι δεν έχει αποδείξει την αξιοπιστία του, κάτι που βέβαια δε θα μπορούσε να έχει γίνει. Κανένα άλλο μειονέκτημα. Βέβαια, δεν αναφέρει και πόσο καίει.
Πολύ καλό αυτοκίνητο σε πολύ καλή τιμή. Θα πουλήσει τρελά και του αξίζει. Βάφεις και τη μάσκα μαύρη όπως στο GTi και είσαι κιούκλος. Ή καλύτερα, παίρνεις ένα πισωκίνητο κι ησυχάζεις ! -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πάντως το ελληνικό EVO χαρακτηρίζει το GT στο εξώφυλλό του ως 'το θαύμα' και το μόνο αρνητικό που αναφέρει στη δοκιμή είναι ότι δεν έχει αποδείξει την αξιοπιστία του, κάτι που βέβαια δε θα μπορούσε να έχει γίνει. Κανένα άλλο μειονέκτημα. Βέβαια, δεν αναφέρει και πόσο καίει.πληρωμένοι είναι
-
καλα, κανανε δοκιμη και δε μετρησανε ποσο καιει??
-
Μπορεί να ήταν πρώτη επαφή.
-
γραφουν οτι το δοκιμασανε....
http://www.evomagazine.gr/main/images/s ... o-copy.jpg
-
Το ελληνικό EVO, όπως και το βρετανικό, δε μετράει κατανάλωση ΠΟΤΕ. Ikar, άντε παντρέψου ρε !
-
Είναι δεδομένο ότι θα καίει 'λίγο' παραπάνω.
Στο κάτω κάτω όλα τα ωραία πληρώνονται.
Σε όλα δε συμβαίνει αυτό; -
Πήγε σήμερα ο αδελφός μου να το δει και του είπαν ότι μέχρι 10'000
-
[quote='meco']Πήγε σήμερα ο αδελφός μου να το δει και του είπαν ότι μέχρι 10'000
-
[quote='meco']Πήγε σήμερα ο αδελφός μου να το δει και του είπαν ότι μέχρι 10'000
-
[quote='trickius'][quote='meco']Πήγε σήμερα ο αδελφός μου να το δει και του είπαν ότι μέχρι 10'000
-
§
Ο Dr. Hermann Middendorf της VW δήλωσε σε Ελληνικό περιοδικό αυτοκινήτου ότι ο 1.4 TSi 170 μπορεί να αποδώσει 185 με 200 ίππους χωρίς να μειωθεί η αξιοπιστία του μοτέρ αν η αύξηση της ισχύος γίνει σωστά, ενώ πάνω από 200 άλογα υπάρχουν προβλήματα κυρίως με τη ροή του αέρα στο turbo. Όλα αυτά σύμφωνα με δοκιμές της VW.
Δεν είναι πρωταπριλιάτικο...
§
-
Γιατί να είναι, ΄με το τουρμπο αυξάνεις σχετικά ευκολα τα άλογα.
Μη περιμένεις όμως με 45 βαθμους να μη παρει φωτιά το καλοκαίρι... Θελει λίγο προσοχη στη ζέστη
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)