Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 49
    • Best 0
    • Groups 0

    trickius

    @trickius

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    49
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    trickius Unfollow Follow

    Latest posts made by trickius

    • Τρακάρισμα και ασφαλιστικές..

      Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα την βοήθεια σας για ένα θεματάκι που προέκυψε στην οικογενειά μου..

      Συγγενικό μου πρόσωπο τράκαρε (οδηγά αμάξι) με κάποια που βγήκε από κόκκινο φανάρι (με αυτοκίνητο και αυτή).
      Στην συνέχεια λόγο της σφοδρότητας το αμάξι του συγγενή μου έπεσε σε κάδους του δήμου και έσπασε ο προφυλακτήρας μπροστα.
      Όταν ήρθε η τροχαία κατέγραψε το περιστατικό αλλά δεν περιέγραψε την στούκα στους κάδους παρά μόνο μεταξύ των αμαξιών. Το αμάξι είναι ακόμα με δόσεις και η ασφαλιστική είναι με πλήρη κάλυψη.
      Αφού το πήγαμε το αμάξι στο συνεργείο ο πραγματογνώμονας της δικής μας ασφαλιστικής άφησε απ'εξω την ζημιά του προφυλακτήρα ισχυριζόμενος ότι είναι από διαφορετικό ατύχημα (δεν ισχύει κανονικά).
      Το συγγενικό μου προσωπο μίλησε με τον τροχαίο που κατέγραψε το περιστατικό αλλά είπε πως αλλαγή της δήλωσης μπορεί να γίνει μόνο αν είναι και αυτή μπροστά (λογικό).
      Η φταίχτρια όμως σε συννενόηση με την ασφαλιστριά της ανέφερε πως μπορεί να γίνει απλά με το να το αναφέρει στην ασφαλιστική της.
      Η ασφαλιστική της φταίχτριας όμως δεν καταγράφει πληρέστατα το γεγονός (το ότι έπεσε στους κάδους εξαιτίας της στούκας) και αφήνει υπονοούμενα πως μπορεί να μην προκλήθηκε από το τρακάρισμα.
      Επίσης ο πραγματογνώμονας της ασφαλιστικής μας (alliance) δεν φαίνεται να θέλει να δικαιολογήσει τις ζημιές που προκάλεσε η άλλη..

      Εγώ θέλω να ρωτήσω το εξής (μιας και δεν έχει κανένας μας εμπειρία από τρακαρίσματα):

      α) μπορείς να κάνεις μύνηση στην υπαίτια και να διεκδικήσεις αποζημίωση για το ότι προκάλεσε ατύχημα περνώντας με κόκκινο;
      β) μέχρι κάποιο ποσό το πληρώνει η ασφαλιστική σου η όλο το ποσό το πληρώνει πάντα η ασφαλιστική του φταίχτη;
      γ) τι τύχη θα είχαμε αν βάζαμε δικηγόρο να κυνηγήσει τις ασφαλιστικές;;

      Υ.Γ Δεν υπάρχει τραυματίας στο ατύχημα..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      trickius
    • RE: Ζώα ζώα ζώα

      Ζωο η κυρία στο Ίλιον που κόρναρε επίμονα σε convoy μηχανάκι-αυτοκίνητο σχολής οδηγών. Έλεος ρε γαμώτο.. όχι άλλη καφρίλα!!!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      trickius
    • RE: Αudi TT (TDi, TTS, TTRS)

      Ο χρήστης technik έγραψε:

      Σήμερα είδα την πρώτη Brera Live

      και γω χθές αλλά ήμουν σε ξένο αμάξι και δεν είχα χαρτοσακκούλα..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      trickius
    • RE: Λύση:Almera GTI τρέμουλο στο τιμόνι και ασαφές "πάτημα

      Ο χρήστης dpurpler έγραψε:

      Α.. επίσης αν ψάχνεις για ευθυγραμμισά καλό, αν μένεις Αθήνα σου προτείνω αυτόν που είναι απέναντι στα εκατόδεντρα στην Θηβών στο Περιστέρι. Έχει και μηχάνημα ζυγοστάθμισης που ελέγχει τον τροχό επάνω στο αμάξι... 'γαιδούρα' κατα το κοινό...

      Ηταν ο μοναδικός που μου βρήκε τι έφταιγε.. όλοι οι άλλοι μου λέγαν αρλούμπες..

      Συγνώμη για το off-topic αλλά θέλω να ρωτήσω κάτι σχετικά με το μηχάνημα αυτό: Από την ώρα που η ζυγοστάθμιση πετυχαίνεται με τον τροχό επάνω στο αυτοκίνητο σε μια τυχαία θέση που βρίσκεται αυτός εκείνη την ώρα, αν τον βγάλουμε (πχ για έλεγχο των φρένων σε ένα συνεργείο) και τον ξανατοποθετήσουμε (πόσο τοις εκατό πιθανότητα έχουμε να τον βάλουμε ΑΚΡΙΒΩΣ στην ίδια θέση που βρισκόταν κατά τη διάρκεια της ευθυγράμμισης; ) δε «χαλάει» η ζυγοστάθμιση;

      Εχω ακούσει ότι με κάποιο τρόπο σημαδεύεται η κάθε ρόδα σε ποιο σημείο θα ξαναμπεί, σε επίπεδο όχι μόνο μπροστά-πίσω, δεξιά-αριστερά αλλά και σε επίπεδο μπουλονιού (το συγκεκριμένο στην συγκεκριμένη τρύπα).

      Λογικά έτσι δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλά κατά την γνώμη μου άλλα πράγματα έχουν σημασία πολύ περισσότερο απο αυτό...

      Όχι σε εμένα δεν σημαδέψαν τίποτα.. αλλά αν το πάρει λογικά, το παλατζάρισμα έχει να κάνει με τον τροχό και όχι τους άξονες-ημιαξόνια. Αν λοιπόν βάλεις το κατάλληλο βάρος στο τροχό και τον διορθώσεις σε τυχών ατέλειες στην περιστροφή του όπου και να μπεί μετά είναι το ίδιο..
      Απλώς διαφέρει η εξομοίωση της περιστροφής..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      trickius
    • RE: Λύση:Almera GTI τρέμουλο στο τιμόνι και ασαφές "πάτημα

      Α.. επίσης αν ψάχνεις για ευθυγραμμισά καλό, αν μένεις Αθήνα σου προτείνω αυτόν που είναι απέναντι στα εκατόδεντρα στην Θηβών στο Περιστέρι. Έχει και μηχάνημα ζυγοστάθμισης που ελέγχει τον τροχό επάνω στο αμάξι... 'γαιδούρα' κατα το κοινό...

      Ηταν ο μοναδικός που μου βρήκε τι έφταιγε.. όλοι οι άλλοι μου λέγαν αρλούμπες..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      trickius
    • RE: Λύση:Almera GTI τρέμουλο στο τιμόνι και ασαφές "πάτημα

      Εγω που είχα ίδιο πρόβλημα με το cliaki μου κάποτε (πάνω από τα 120 μου έτριζε το τιμόνι) το πρόβλημα ήταν τα δαχτυλίδια εσωτερικά στην ζάντα. Δεν εφαπτονταν σωστα οταν βίδωνε στο ημιάξονιο και ταλαντευόταν σε υψηλές ταχύτητες. Ρίχτου μια ματιά και κει...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      trickius
    • RE: Τέννις...info

      Δηλώνω φανατικός θεατής και μέχρι πρόσφατα ήμουν και φανατικός παίκτης. Για το άθλημε τρέφω μια φοβερή αγάπη αλλά δυστηχώς η αντιμετώπιση που υπήρχε στο σύλλογο που έπαιζα (για άτομα που ξεπερνούσαν τα 20 χρονια) με έκανε να ξενερώσω πολύ άσχημα και να στραφώ σε άλλο άθλημα (kick boxing). Μπορώ να συνεισφέρω από γνώσεις και πληροφορίες γενικά. Μάλιστα ήμουν τόσο πορωμένος με το τεννις που κατέβαζα ακόμα και αγώνες ολόκληρους πχ beker-sampras (king of swing - θεός . )

      posted in Αντίλογος
      T
      trickius
    • RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)

      Ο χρήστης mezzanine έγραψε:

      Δεν νομίζω να έχει διαφορά σε βάρος το GT απο το GTi, τα παραπάνω άλογα καμια 15αρια είναι σύμφωνα με τα περιοδικα. Η VW πιστευω οτι θα βγάλει πολύ σύντομα το GTi με 240.

      Αυτό δεν νομίζω ότι θα το κάνει η VW. Οπως και με το gti mkiv ο 1.8T αναβαθμίστηκε μόνο από την audi στην s3 έκδοση. Η διαφορά 30 αλόγων από μοντέλο σε μοντέλο τουλάχιστον πιστεύω θα διατηρηθεί στην VW. Τα 240 μάλλον θα τα δούμε στο s3. Εξάλλου και το gti δεν είναι 200 όπως λένε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      trickius
    • RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)

      [quote='meco']Πήγε σήμερα ο αδελφός μου να το δει και του είπαν ότι μέχρι 10'000

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      trickius
    • RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)

      Επίσης μια μίνι επισήμανση σε τεχνικό επίπεδο: Επειδή το έψαχνα στο internets αλλά δεν βρήκα πουθενά, ο κινητήρας tsi δεν φορά καθόλου intercooler (μαλλον για αποφυγή lag λόγο αρκετά πολύπλοκου συστήματος εισαγωγής) άρα ενδέχεται τους θερινούς μήνες να ανάβει πολύ το εργαλείο και να μην έχει τις επιδόσεις που υπόσχεται.. Έιναι και αυτά μέσα στις παραδοχές των turbo μηχανών.
      Υπόψην ακόμα και ο 1.8 των vag στην απλούστερη μορφή νομίζω έχει ένα μίνι intercooler.. (smi)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      trickius
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr