-
Δεν είναι καλώδια πίεσης, λειτουργούν σαν κεραίες ανιχνευτών μετάλλων.
-
Ζώο σήμερα ο οδηγός της (κατά τα άλλα) καλοσυντηρημένης BMW 10+ ετών που κινείτο στην Κηφισίας με καμμένα όλα τα φώτα φρένων. Ήμουν ακριβώς πίσω του, πρόλαβα να φρενάρω γιατί είχα αρκετή απόσταση αλλά ο πίσω παραλίγο να μου μετατρέψει το sedan σε hatchback. Καραμπόλα από το τίποτα...
Μετά από λίγο άλλαξε λωρίδα και στο φανάρι ανοίγω και του λέω 'το ξέρεις ότι έχεις καμμένα τα φώτα των φρένων?' (κρατήθηκα για να μην προσθέσω κανένα κοσμητικό επίθετο) και απαντάει ένα 'Ναι' με ύφος απορίας. Και κάθεται και με κοιτάει με το βλέμμα της αγελάδας...
Τι να πεις... -
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Ζώο σήμερα ο οδηγός της (κατά τα άλλα) καλοσυντηρημένης BMW 10+ ετών που κινείτο στην Κηφισίας με καμμένα όλα τα φώτα φρένων. Ήμουν ακριβώς πίσω του, πρόλαβα να φρενάρω γιατί είχα αρκετή απόσταση αλλά ο πίσω παραλίγο να μου μετατρέψει το sedan σε hatchback. Καραμπόλα από το τίποτα...
Μετά από λίγο άλλαξε λωρίδα και στο φανάρι ανοίγω και του λέω 'το ξέρεις ότι έχεις καμμένα τα φώτα των φρένων?' (κρατήθηκα για να μην προσθέσω κανένα κοσμητικό επίθετο) και απαντάει ένα 'Ναι' με ύφος απορίας. Και κάθεται και με κοιτάει με το βλέμμα της αγελάδας...
Τι να πεις...Καλοδιατηρημένη ναί....
Καλοσυντηρημένη μάλλον όχι... -
Πρώτη φορά το ακούω. Μήπως θα έπρεπε να υπάρχει κάποια ένδειξη για να μη γίνεσαι ζώον στα καλά καθούμενα;
-
Στα Audi υπάρχει ένδειξη που σε ενημερώνει ακριβώς για το ποιά λάμπα είναι καμμένη. Φαντάζομαι ότι θα υπάρχει και σε άλλα αυτοκίνητα. Αυτό είναι σίγουρα ιδιαίτερα εξυπηρετικό, παρόλα αυτά το να φτάσει κανείς να έχει όλες τις λάμπες των φρένων καμμένες πιστεύω ότι μπορεί να γίνει μόνο από αδιαφορία. Ποιά η πιθανότητα να καούν όλες μαζί ή τέλος πάντων σε σύντομο χρονικό διάστημα; Πιστεύω ότι τείνει στο μηδέν. Αν λοιπόν σου καεί κάποια λάμπα είναι πρακτικά αδύνατον να μην το πάρεις είδηση ή να μη στο πει κάποιος άλλος μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Προσωπικά αν δω αυτοκίνητο με καμμένη λάμπα και οι συνθήκες κίνησης του δρόμου το επιτρέπουν ενημερώνω τον οδηγό του αυτοκινήτου.
Το να φτάσει δηλαδή κανείς στο σημείο να κυκλοφορεί με καμμένα όλα τα φώτα φρένων κατά 99,99...% μόνο από αδιαφορία μπορεί να γίνει και όχι από απλή ατυχία, γι' αυτό και χαρακτηρίζεται ως ζώον. -
Ζωο η κυρία στο Ίλιον που κόρναρε επίμονα σε convoy μηχανάκι-αυτοκίνητο σχολής οδηγών. Έλεος ρε γαμώτο.. όχι άλλη καφρίλα!!!
-
Το συστημα για ανιχνευση υπαρξης οχηματος στο πλαγιο δρομο ωστε να του δωσει πρασινο λεγεται βροχος και εγω προσωπικά οταν ημουν στη Εγνατια τον χρησιμοποιησαμε στις εισοδους στη περιοχή της Καβαλας. Το ιδιο συστημα ανιχνευσης εχουν και οι δρομοι στην Αθηνα που δινουν πληροφορίες για την ταχύτητα στους κεντρικους δρομους. Κατι αναλογο ειναι και το συστημα για την ενεργοποιηση των καμρών στο Μαλιακό. Δεν τα εχουν βαλει στη Μαραθωνος και ετσι τα πολλά φαναρια σε σταματαν χωρίς να υπάρχει οχημα στον δευτερεύοντα και καταληγεις να χάνεις χρονο χωρίς λογο.
-
Έτσι είναι, όμως ο βρόχος ανιχνεύει μόνο μέταλλα. Αν περάσει κάρο (όλο ξύλινο) δεν θα το ανιχνεύσει παρόλο που μπορεί να ζυγίζει ένα τόνο.
Οι ποδηλάτες (ή μοτοποδηλάτες) επειδή είναι δύσκολη η ανίχνευση λόγω μικρής μεταλλικής μάζας, πρέπει να πατάνε (επάνω ή δίπλα) και να ταξιδεύουν στη μία πλευρά του βρόχου για όσο το δυνατό μεγαλύτερο διάστημα ώστε να δώσει το μεγαλύτερο σήμα.
-
Καραγκιόζηδες και μάλιστα μεγάλοι....... σε αρκετές εκθέσεις αυτοκινήτων σε μεγάλες λεωφόρους όπως Κηφισίας, Βουλιαγμένης οπου παρκάρει η νταλίκα στην δεξιά λωρίδα για να ξεφόρτώσει τα καινούργια αυτοκίνητα και κλείνουν την μια λωρίδα σε ταχείας κυκλοφορίας δρόμο σαν μην τρέχει τίποτα και δημιουργούν κίνηση!!!!!!! Αμαν πια!!!!
-
Ζωον ο 'μαθουσαλας' με την Mercedes CLS κοντα στην Ακρατα που πηγαινε με 80 στην αριστερη, χωρις να αφηνει κανενα να τον προσπερασει!!!
Μηπως ακουσε την διαφημιση της Mercedes στο ραδιο? -
Τέτοιους επαγωγικούς βρόγχους έχει και η λεωφορειολωρίδα της Μεσογείων για να ενεργοποιούν τις κάμερες. Οι Ομάρ Ταρίφ έχουν μάθει τα ακριβή σημεία που βρίσκονται και μπαινοβγαίνουν ανενόχλητοι κάνοντας σλάλομ
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Καραγκιόζηδες και μάλιστα μεγάλοι....... σε αρκετές εκθέσεις αυτοκινήτων σε μεγάλες λεωφόρους όπως Κηφισίας, Βουλιαγμένης οπου παρκάρει η νταλίκα στην δεξιά λωρίδα για να ξεφόρτώσει τα καινούργια αυτοκίνητα και κλείνουν την μια λωρίδα σε ταχείας κυκλοφορίας δρόμο σαν μην τρέχει τίποτα και δημιουργούν κίνηση!!!!!!! Αμαν πια!!!!Αυτό ειναι μεγάλο πρόβλημα και στην Πάτρα, πριν απο την είσοδο της πόλης οπου υπάρχουν επι της εθνικής όλες οι αντιπροσωπείες... Έχει κλίσεις ο δρόμος και ξαφνικά βλέπεις τις 2 λωρίδες να γίνονται μια...
-
Μιάς και πιάσαμε τις αντιπροσωπείες,
ΖΩΑ και οι ιθύνοντες της TOYOTA χαμηλά στην Συγγρού που παρκάρουν τα τεστ ντράιβ οχήματα και ότι άλλο έχουν στην λωρίδα επιτάχυνσης της Συγγρού που βρίσκεται μπροστά από την αντιπροσωπεία κάθε πρωί προκειμένου να ανοίξουν τον χώρο μπροστά από το κτίριο για να φαίνεται καλύτερα η βιτρίνα...
Σημείο από το οποίο καθημερινά βγαίνουν ΠΟΛΛΑ αυτοκίνητα από Καλλιθέα και Ν.Σμύρνη και που έχει ΚΑΙ στάση λεωφορείου.
Αποτέλεσμα είναι να αναγκάζονται να βγαίνουν οι οδηγοί κατευθείαν στην δεξιά λωρίδα της Συγγρού κάνωντας το όλο εγχείρημα άκρως επικίνδυνο.
Ειδικά όταν σταματήσουν λεωφορεία στην στάση ή θα κάτσεις εκεί και θα περιμένεις μέχρι να ξεκινήσουν ή θα αναγκαστείς να μπείς κατευθείαν στην μεσαία λωρίδα της Συγγρού... -
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Μιάς και πιάσαμε τις αντιπροσωπείες,ΖΩΑ και οι ιθύνοντες της TOYOTA χαμηλά στην Συγγρού που παρκάρουν τα τεστ ντράιβ οχήματα και ότι άλλο έχουν στην λωρίδα επιτάχυνσης της Συγγρού που βρίσκεται μπροστά από την αντιπροσωπεία κάθε πρωί προκειμένου να ανοίξουν τον χώρο μπροστά από το κτίριο για να φαίνεται καλύτερα η βιτρίνα...
Σημείο από το οποίο καθημερινά βγαίνουν ΠΟΛΛΑ αυτοκίνητα από Καλλιθέα και Ν.Σμύρνη και που έχει ΚΑΙ στάση λεωφορείου.
Αποτέλεσμα είναι να αναγκάζονται να βγαίνουν οι οδηγοί κατευθείαν στην δεξιά λωρίδα της Συγγρού κάνωντας το όλο εγχείρημα άκρως επικίνδυνο.
Ειδικά όταν σταματήσουν λεωφορεία στην στάση ή θα κάτσεις εκεί και θα περιμένεις μέχρι να ξεκινήσουν ή θα αναγκαστείς να μπείς κατευθείαν στην μεσαία λωρίδα της Συγγρού...ΔΩΣΤΟΥΣ ΣΤΕΓΝΑ ΣΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Μιάς και πιάσαμε τις αντιπροσωπείες,
ΖΩΑ και οι ιθύνοντες της TOYOTA χαμηλά στην Συγγρού που παρκάρουν τα τεστ ντράιβ οχήματα και ότι άλλο έχουν στην λωρίδα επιτάχυνσης της Συγγρού που βρίσκεται μπροστά από την αντιπροσωπεία κάθε πρωί προκειμένου να ανοίξουν τον χώρο μπροστά από το κτίριο για να φαίνεται καλύτερα η βιτρίνα...
Σημείο από το οποίο καθημερινά βγαίνουν ΠΟΛΛΑ αυτοκίνητα από Καλλιθέα και Ν.Σμύρνη και που έχει ΚΑΙ στάση λεωφορείου.
Αποτέλεσμα είναι να αναγκάζονται να βγαίνουν οι οδηγοί κατευθείαν στην δεξιά λωρίδα της Συγγρού κάνωντας το όλο εγχείρημα άκρως επικίνδυνο.
Ειδικά όταν σταματήσουν λεωφορεία στην στάση ή θα κάτσεις εκεί και θα περιμένεις μέχρι να ξεκινήσουν ή θα αναγκαστείς να μπείς κατευθείαν στην μεσαία λωρίδα της Συγγρού...ΔΩΣΤΟΥΣ ΣΤΕΓΝΑ ΣΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ
...η οποία, έχοντας με σημαντικότερες υποθέσεις ν' ασχοληθεί, θα σε γράψει κανονικά στα παλαιότερα των υποδημάτων της...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Στα Audi υπάρχει ένδειξη που σε ενημερώνει ακριβώς για το ποιά λάμπα είναι καμμένη. Φαντάζομαι ότι θα υπάρχει και σε άλλα αυτοκίνητα. Αυτό είναι σίγουρα ιδιαίτερα εξυπηρετικό, παρόλα αυτά το να φτάσει κανείς να έχει όλες τις λάμπες των φρένων καμμένες πιστεύω ότι μπορεί να γίνει μόνο από αδιαφορία. Ποιά η πιθανότητα να καούν όλες μαζί ή τέλος πάντων σε σύντομο χρονικό διάστημα; Πιστεύω ότι τείνει στο μηδέν. Αν λοιπόν σου καεί κάποια λάμπα είναι πρακτικά αδύνατον να μην το πάρεις είδηση ή να μη στο πει κάποιος άλλος μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Προσωπικά αν δω αυτοκίνητο με καμμένη λάμπα και οι συνθήκες κίνησης του δρόμου το επιτρέπουν ενημερώνω τον οδηγό του αυτοκινήτου.
Το να φτάσει δηλαδή κανείς στο σημείο να κυκλοφορεί με καμμένα όλα τα φώτα φρένων κατά 99,99...% μόνο από αδιαφορία μπορεί να γίνει και όχι από απλή ατυχία, γι' αυτό και χαρακτηρίζεται ως ζώον.Πως θα καταλαβω εγω οτι μου εχει καει μια λαμπα φρενων στο ΔΙΚΟ μου αμαξι?
-
Τι λέγαμε για ζώα προσπεράσεις και αλλαγές λωρίδας;
Στη μεσαία στον Κηφισσό πάνω από τη γέφυρα της Πειραιώς με τα 'δολοφονικά' 100 εγώ, πίσω μου αριστερά έχω δει μηχανή να έρχεται και η δεξιά άδεια...
ένα Cordoba 'θυμήθηκε' ότι πρέπει να πάει για Πειραιά -ενώ είχε κατασκηνώσει στην αριστερή που πήγαινε πιο αργά από τη μεσαία- και... στρίβει
και χωρίς να έκανα ελιγμό θα περνούσα -δεν με είχε δει πάντως- αλλά η μηχανή ...
Ελιγμό δεξιά για να περάσει η μηχανή, το Cordoba ακάθεκτο... περνάει φίλερ σχεδόν, ακούει τα μπινελίκια και... βγάζει φλας το Cordoba
γκάζι για να φύγουμε
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Πως θα καταλαβω εγω οτι μου εχει καει μια λαμπα φρενων στο ΔΙΚΟ μου αμαξι?
OK, έστω λοιπόν αυτοκίνητο χωρίς check panel.
-
Αν παρκάρεις σε κλειστό γκαράζ με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου σου σε τοίχο μπορείς να το καταλάβεις άμεσα από τη διαφορά φωτεινότητας στον τοίχο την ώρα που θα πατάς φρένο. Προσωπικά έτσι ελέγχω όλες τις πίσω λάμπες μου.
-
Αν παρκάρεις νύχτα με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου σου να βλέπει στο πίσω μέρος άλλου αυτοκινήτου (ιδανικά sw, βανάκι λόγω μεγαλύτερων επιφανειών) το καταλαβαίνεις πάλι από την αντανάκλαση στο όχημα.
-
Αν παρκάρεις απέξω από κατάστημα με μεγάλη τζαμαρία μπορείς να αντιληφθείς από την αντανάκλαση του αυτοκινήτου σου αν είναι καμμένη η λάμπα στη μεριά που βλέπει στην τζαμαρία.
Need more? Δεν τα λέω για να το παίξω έξυπνος, προς Θεού. Είναι μερικές απλές λύσεις.
Επίσης, κάτι που θα έπρεπε να βάλει σε υποψίες τον οδηγό ότι δεν ανάβουν τα φώτα φρένων είναι αν ο ίδιος φρενάρει προοδευτικά σε ένα δρόμο και ο πίσω του καθυστερεί και στο τέλος φρενάρει απότομα. Καλά, για μία φορά δεν έγινε τίποτε, μπορεί ο άλλος να ήταν αφηρημένος, αλλά όταν αυτό συμβεί 2-3-5-10 φορές την ίδια ημέρα τότε ή κάτι τρέχει με τα φώτα φρένων ή απλά τους χτύπησε όλους η ζέστη κατακούτελα.
-
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Πως θα καταλαβω εγω οτι μου εχει καει μια λαμπα φρενων στο ΔΙΚΟ μου αμαξι?Δε ξέρω αν θα σου φανεί περίεργο αυτό που θα πω αλλά προσωπικά όταν οδηγώ, είναι νύχτα και κινούμαι σε κάποιο σκοτεινό δρόμο, βλέπω οριακά τα φώτα των φρένων μου στον καθρέφτη. Αυτό συμβαίνει κυρίως όταν είμαι σταματημένος σε κάποιο φανάρι. Θα μου πεις ότι αυτό δε συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα και θα έχεις δίκιο. Σ' εκείνη την περίπτωση πιστεύω ότι κάποιος 'άγιος' άνθρωπος θα βρεθεί να με ενημερώσει ότι το φως των φρένων μου είναι καμμένο, όπως κάνω εγώ και όπως μου έχουν κάνει στο παρελθόν. Επειδή όμως όλα αυτά είναι υποκειμενικά, γι' αυτό και δεν εννοώ φυσικά ότι με το που θα σου καεί η λάμπα θα το πάρεις αμέσως είδηση, θεωρώ όμως και απίθανο να βρεθεί κάποιος με δύο καμμένες λάμπες χωρίς αυτό να είναι αποτέλεσμα της αδιαφορίας του. Ε του πούστη, κάπως θα το καταλάβει-μάθει πριν καεί και η δεύτερη...
Προσωπικά όσα αυτοκίνητα έχω δει με όλα τα Stop καμμένα ήταν κακοσυντηρημένα (άρα και επικίνδυνα), αποδεικνύοντας την αδιαφορία των ιδιοκτητών τους. -
Αν με ενημερωσει καποιος, προφανως οκ.
οσα εγραψε ο kotetsi, γνωστα, ΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙΣ στην διαδικασια να το κανεις.
Το θεμα ειναι 'ποιος απο εμας μπαινει στην διαδικασια, σε ΤΑΚΤΑ χρονικα διαστηματα' (τακτα= οχι απαραιτητα καθε μερα αλλα σε προγραμματισμενα επαναλαμβανομενα διαστηματα), να ελεγχει τα πισω φωτα του ετσι'. Εγω νομιζω κανενας...ουτε εγω το κανω. Θα μου πειτε 'να το κανεις' και συμφωνω, το θεμα ειναι οτι στην πραγματικοτητα ΔΕΝ το κανουμε οι περισσοτεροι απο εμας...
Ζώα ζώα ζώα