Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 48
    • Best 0
    • Groups 0

    indy

    @indy

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    48
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    indy Unfollow Follow

    Latest posts made by indy

    • RE: 54 RALLY ACROPOLIS 2007

      ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ SITE ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ?
      ΑΠΟ ΤΑ KMZ TOY GOOGLE ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      I
      indy
    • RE: Υπαρχει Abt στην Ελλαδα?

      Σωστή πρόταση

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      indy
    • RE: Υπαρχει Abt στην Ελλαδα?

      Mα γι'αυτό ρωτάω φίλε cmarin. Στο site ο αντιπρόσωπος Ελλάδος είναι η Βιαμαρ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      indy
    • Υπαρχει Abt στην Ελλαδα?

      Εκτος απο τη Βιαμαρ (SKODA) που βρίσκει κάποιος προΐόντα του Abt στην Ελλάδα?
      Πήρα τηλ. στη Βιαμαρ και δεν αναλαμβάνουν άλλα αυτοκίνητα του VW Group.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      indy
    • RE: Υπαρχει Abt στην Ελλαδα?

      Εκτος απο τη Βιαμαρ (SKODA) που βρίσκει κάποιος προΐόντα του Abt στην Ελλάδα?
      Πήρα τηλ. στη Βιαμαρ και δεν αναλαμβάνουν άλλα αυτοκίνητα του VW Group.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      indy
    • RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)

      Ο κομπρεσορας καταναλώνει μεγαλύτερη ισχύ από τον κινητήρα όσο ανεβαίνουν οι στροφές λόγω τριβών. Ετσι στις υψηλές στροφές στο golf gt
      αποσυμπλέκεται ο κομπρέσορας και μένει μόνο το τούρμπο σε λειτουργία.
      Στη θεωρία είναι άψογο, μένει να αποδειχθεί και στην πράξη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      indy
    • RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)

      Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
      Εγω έχω την εξής απορία.

      Αφού η VW είναι η κυριλέ εταιρία του γκρούπο γιατί δεν έβαλαν αυτό τον κινητήρα σε Seat η AUDI, που υποτίθεται πως είναι το σπόρ κομμάτι;;;

      Δεν θα ήταν ποιο λογικό αυτό;

      Το golf είναι η κότα που γεννά χρυσά αυγά για τη vw.
      Αν αποδειχθεί αξιόπιστος θα γινει sharing σε όλο το group

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      indy
    • RE: VW FORUM

      Ο χρήστης S_Mario έγραψε:
      Ρε παιδια να ρωτησω , μηπως ξερει καποιος να μου πει...
      Μου ειπαν στην Καρεντα πως για ενα golf με καποια εξτρα πρεπει καποιος να περιμενει πεντέμιση μηνες!!! Όντως έτσι είναι???
      Μεγαλο πακετο!!!

      O Φιλοσίδης πριν από 15 μέρες που ρώτησα είχε ετοιμοπαράδοτο, αλλά δεν ξέρω τι γίνεται με τα έξτρα που ζητάς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      indy
    • RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)

      Αν ρίξουμε μια ματιά στις σελίδες της vortex φαίνεται οτι οι γερμανοί έχουν δώσει μεγάλο βάρος στην ψύξη του κινητήρα.

      1. Μεγάλο front mount intercooler (ladeluftkuhler)
      2. Ελαιόψυκτη τουρμπίνα με υδρόψυκτο ψυγείο λαδιού.
      3. Ενα μικρό βεντιλατέρ προσαρμοσμένο πάνω στη τουρμπίνα που μάλλον
        πρεσσάρει φρέσκο αέρα στα πτερύγια
        (schubumluftventil=εξαναγκασμένη εισαγωγή αέρα μέσω βεντιλατέρ)

      Όσο για το πώς σβήνουμε τους τούρμπο κινητήρες, 2-3 λεπτά με ελαφρύ πόδι αρκούν για να μηδενίσουν την περιστροφή της τουρμπίνας.
      Γι'αυτό οι τούρμπο καίνε λίγο αν βάλουμε τη τουρμπίνα για ύπνο, ενώ καταπίνουν αν τους σκίσουμε.
      Τα normal αυτοκίνητα δεν έχουν υδρόψυκτες ρουλεμανάτες τουρμπίνες και δεν παθαίνουν τίποτα, αν τηρήσουμε τα παραπάνω.
      Εχω κάνει με τσιπωμένο vw 1.8t 110.000 km & με punto gt 90.000 Km χωρίς το παραμικρό πρόβλημα στο τούρμπο.
      Κατανάλωση 1.8t 9-15 lt - punto 9-16lt με μέσο όρο 11-12 και τα δύο

      http://www.vwvortex.com/gallery/gallery ... &start=24#

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      indy
    • RE: OPEL ASTRA GTC 1800 SPORT H FORD FOCUS SPORT 1600 115HP?

      Σύντομα θα μπεί από την opel ο 1.8 με τα 140ΗΡ, οπότε αξίζει να περιμένεις το astra.
      Aν μπορείς να δώσεις τα επιπλέον χρήματα για το golf 1.4 tsi δεν το συζητάμε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      indy
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr