-
Τι κιβώτιο θα εχει η V12?
-
Λογικά το ίδιο με την 612, έτσι δεν είναι;
-
H επομενη εκδοση της Quattroporte θα φορα τον καινουριο V8 4.7lt 450 ιδιο με της αναμενομενης M.Spyder.Η V12 ειναι υπο μελετη ενω η Ferrari/Maserati ετοιμαζει κιβωτιο τυπου DSG με 6/7g που πρακτικα θα αντεχει μεχρι 1000hp.
Quattroporte my2007 150000euro GR
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Quattroporte my2007 150000euro GRΑυτή θα είναι η ελληνική τιμή; Όσο μια Cayenne Turbo δηλαδή. Μακάρι να τη βλέπουμε με την ίδια ή έστω με τη μισή συχνότητα στους δρόμους μας.
-
Sport Gt review
There isn't a saloon made that can hold a candle to the Quattroporte's beauty, look better 'arriving', sound more soulful at full chat or deliver that truly, madly, deeply emotional Modenese supercar experience from behind the wheel. The only place to behttp://www.autocar.co.uk/RoadTest_FullD ... ?RT=214419
-
Πάντα αγαπούσα τις maserati..... δε ξέρω απο μηχανολογικά κτλπ... όμως ο αέρας που αποπνέουν, τις κάνει μοναδικές, ξεχωριστές...Τι να πω για τη Quattroporte..όπως και η προηγούμενη... τόσο διαφορετική απο το γερμανικό ανταγωνισμό.
@manosk_ καλύτερα λίγες και καλές στο δρόμο... δεν αξιζει στις maserati να γίνουν σύμβολα χυδαιότητας όπως κάποια suv....
Πάντως, η 3200 σχεδιαστικά ποτέ δε μπόρεσα να τη δώ σα πραγματική maserati. Το σχέδιο αν δε κάνω λάθος ειναι του Giugiaro o οποίος λίγα χρόνια πριν ειχε σχεδιάσει το Daewoo Bucrane και παραδόξως οταν ειδα τη 3200 μου το θύμισε αρκετα. Επίσης δείχνει πολύ βαριά και το μοναδικό ενδιαφέρον στοιχείο (τα πισω φώτα) τα αλλάξαν για τις αηδίες που βάλαν αργότερα.
Επίσης, κρίμα που παρ΄όλο που μπορείς να αποκτήσεις μια maserati για 25.00 ευρω, η συντήρησή της ειναι πανάκριβη (και απο ότι έχω ακούσει τα άτιμα ειναι και ζημιάρικα....)
FORZA MASERATI
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Επίσης, κρίμα που παρ΄όλο που μπορείς να αποκτήσεις μια maserati για 25.00 ευρω, η συντήρησή της ειναι πανάκριβη (και απο ότι έχω ακούσει τα άτιμα ειναι και ζημιάρικα....)
Από το λίγο που έχω συζητήσει με τον κάτοχο μίας, έμαθα ότι βγάζουν διάφορες χαζο-βλάβες, οι οποίες όμως κοστίζουν αρκετά και έχουν ταλαιπωρία λόγω της μη διαθεσιμότητας των ανταλλακτικών...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Επίσης, κρίμα που παρ΄όλο που μπορείς να αποκτήσεις μια maserati για 25.00 ευρω, η συντήρησή της ειναι πανάκριβη (και απο ότι έχω ακούσει τα άτιμα ειναι και ζημιάρικα....)
Από το λίγο που έχω συζητήσει με τον κάτοχο μίας, έμαθα ότι βγάζουν διάφορες χαζο-βλάβες, οι οποίες όμως κοστίζουν αρκετά και έχουν ταλαιπωρία λόγω της μη διαθεσιμότητας των ανταλλακτικών...
... και της απίστευτης 'ακαταστασίας' που επικρατεί στο χώρο της μηχανής (αθάνατοι ιταλοί ). Ωστόσο, δεν θυμάμαι μία Maserati που να μην ήταν κομψοτέχνημα πραγματικό! Απίστευτα αυτοκίνητα.
Η συγκεκριμένη 4porte δε, είναι το Νο1 της λίστας για το dream garage μου. Θα την ξεχνούσα ίσως, ΜΟΝΟ για την 4porte 1963, από την οποία έχει αντλήσει αρκετά σχεδιαστικά στοιχεια.
Θαυμάστε:
-
@Krusenstern _ Έχεις απόλυτο δίκιο...
αλλά και το σχέδιο του Gandini, για τη προηγούμενη..
ιδιως το πίσω...
και να σας πω κάτι (που πολλοί μπορει να αρχίσουν να διαμαρτύρονται) τις maserati τις έχω πιο πάνω και απο ferrari, lamborghini και porsche.... προσωπική άποψη, δικά μου κριτίρια.....
-
α!
και όσον αφορά τη Ghibli , πείτε μου, πόσα supercars ξέρετε με τόσο διακριτικό και διαχρονικό σχεδιασμό (το πιο κομψό σχεδον sedan που έχει παραχθει ποτέ.... προσωπική άποψη πάντα).
λένε οτι ειναι δυσκολοδήγητη ιδίως στο βρεγμένο.. ομολογώ οτι ενα τέτοιο αυτόκίνητο με το ζόρι ίσως να κατάφερνα να το οδηγήσω στο 20% του... και πολύ λέω...
ίσως κάποιοι να αρχίσουν να παραθέτουν τεχνικά χαρακτηριστικά, όμως για μένα ειναι πέρα απο αυτά τα στοιχεία.... μια βόλτα μόνο.. ενα συννεφιασμένο πρωινό καθημερινής προς το Σούνιο....
sorry το τοπικ ειναι για Κουατροπορτε αλλά........
-
MASERATI GHIBLI:τί έρωτας και αυτός.
-
H Maserati είναι η αγαπημένη μου ιταλική εταιρία... και η Sebring seriesI by Vignale η αγαπημένη μου maserati...
http://www.maserati.org.au/images/Maser ... ng_cr0.jpgΤην Quatroporte τη βρίσκω αρκετά 'λιμουζινέ' αν και έχει ψυχή λιονταριού. Μ'αρέσει, ασφαλώς, όπως μου άρεσε και η προηγούμενη και οι περισσότερες biturbo.
Αν και δε μου αρέσει καθόλου το 3200gt και οι παραλαγές του, χαίρομαι ιδιαίτερα που έχει αρχίσει και παίρνει τα πάνω της!Τη Shamal τη θυμάστε;
http://www.maserati.org.au/images/Maser ... al_cr0.jpg
O Γκαντίνι στα καλύτερά του... -
Το θεματάκι αυτό έχει ξεμείνει στα μελλοντικά μοντέλα
Πάμε στους 'κατασκευαστές' παίδες -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
http://www.maserati.org.au/images/Maser ... al_cr0.jpg
O Γκαντίνι στα καλύτερά του...Αν τη θυμάμαι,δε λές τίποτα
Μικρό-κακό-κόκκινο καί πολύ θυμωμένο!!!
-
Εγω ειμαι ερωτευμενος με την 3200 Gt παντως..
Ημουν ο ενας απο τους 2 που την εβαλαν στο dream garage τους..
Αχχχχχ.
-
Ένας μακρινός συγγενής είχε Ghibli και την πούλησε για χάρη μιας 996 C4S. Η Porsche τού φαίνεται πολύ καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά δε μας χάλαγε και η Ιταλίδα .
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το θεματάκι αυτό έχει ξεμείνει στα μελλοντικά μοντέλα
Πάμε στους 'κατασκευαστές' παίδεςμόνο αυτό; κάτι Leon που υπάρχουν ακόμα;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ένας μακρινός συγγενής είχε Ghibli και την πούλησε για χάρη μιας 996 C4S. Η Porsche τού φαίνεται πολύ καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά δε μας χάλαγε και η Ιταλίδα .Εννοείται Δημήτρη,αλλά η Ghibli είναι από τα αυτοκίνητα με τη στόφα του παραδοσιακού Ιταλικού,δηλαδή μπορεί να χάνουν από διάφορα άλλα με βάση τα χαρακτηριστικά,αλλά έχουν αυτό το κάτι που δεν περιγράφεται στο χαρτί ή την οθόνη του υπολογιστή.
Το λαμβάνεις σαν αίσθηση πίσω από το τιμόνι...χαμογελάς...παλεύεις,χαίρεσαι που το έχεις στα χέρια σου,καταλαβαίνεις ότι είναι φτιαγμένο από ανθρώπους με μεράκι και πονηριά..Άλλωστε η 911 είναι η 911,και όχι το κάθε τυχαίο δυνατό αυτοκίνητο...
-
Και εγώ παιδιά μετα την 2.24v που εχω ζηλευω την Ghibli αν και σαν σαλονι ειναι σαν το δικό μου. Τα 70 αλογα παραπάνω ομως που εχει και η διαφορετική αναρτηση κανουν την διαφορά. Το schamal με τα 3200 κ.ε. ειναι δυνατο άγριο αλλά κοντο σε μηκος και τα κρατήματα του δεν φτανουν την ghibli. Στον ΟΔΔΥ υπήρχε ενα shamal σε αριστη κατασταση!!!
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Και εγώ παιδιά μετα την 2.24v που εχω ζηλευω την Ghibli αν και σαν σαλονι ειναι σαν το δικό μου. Τα 70 αλογα παραπάνω ομως που εχει και η διαφορετική αναρτηση κανουν την διαφορά. Το schamal με τα 3200 κ.ε. ειναι δυνατο άγριο αλλά κοντο σε μηκος και τα κρατήματα του δεν φτανουν την ghibli. Στον ΟΔΔΥ υπήρχε ενα shamal σε αριστη κατασταση!!!Έχεις το μοντέλο με το FL; Σκέφτομαι να πάρω μια του χρόνου που θα τη δώσει ένας γνωστός σε πολύ χαμηλή τιμή και ενώ τη θεωρώ το πιο κομψό αυτοκίνητο της εποχής του με ψιλοτρομάζει από τις διάφορες βλάβες που έχω ακούσει ότι βγάζει κατά καιρούς. Αληθέυει αυτό; Δεδομένου ότι είμαι αργός οδηγός, θα του κάνω ελάχιστα χιλιόμετρα το χρόνο (όχι πάνω από 5χιλιάδες) και , θέλω να πιστεύω, σχολαστικός στη φροντίδα να έχω ελπίδες για λογικό κόστος συντήρησης ή να το ξεχάσω καλύτερα;
Ευχαριστώ
---> MASERATI FORUM