Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 315
    • 316
    • 39 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49586
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      ManosAlfistas καλορίζικο σου εύχομαι! καλά χιλιόμετρα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manosalfistas last edited by

        Όχι παιδιά συγνώμη για την παρεξήγηση, η αλήθεια είναι ότι δεν φαίνεται από τα γραφόμενα, δυστυχώς δεν το αγόρασα .

        Η τιμή είναι με το κλειδί στο χέρι που μου είπε ο αντιπρόσωπος.

        Η κατανάλωση μετριόταν στο σύνολο των χιλιόμετρων 220 που είχε το αυτοκίνητο.

        Koralli : Ακριβώς για Turbo lag αναφέρομαι μόνο που αυτή την φορά σε αντίθεση με άλλα turbo το πρόβλημα είναι στις χαμηλές 1500-2000 στροφές και συσχετίζεται άμεσα με το πόσο πατάς το γκάζι καθώς και την σχέση που χρησιμοποιείς μόνο αν το οδηγήσεις θα καταλάβεις τι εννοώ. Είναι λίγο δύσκολο να το παρομοιάσεις με άλλο αυτοκίνητο καθώς δεν κυκλοφορεί στη αγορά κάτι παρόμοιο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          trickius last edited by

          Ο χρήστης koralli έγραψε:
          ManosAlfistas

          Αυτο με το κενο αερος που λες δεν το καταλαβα ακριβως... Μηπως εννοεις υστερηση στην αποκριση/turbo lag;

          Μάλλον εννοεί την απόκριση του ηλεκτρόγκαζου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • kubiak
            kubiak last edited by

            §

            Το GT έχει ηλεκτρονικό γκάζι; (λέω μήπως οφείλεται η υστέρηση στην απόκριση σε αυτό)

            /EDIT: Με πρόλαβες trickius!

            Ο χρήστης lkar έγραψε:
            πες του να...

            I'll tell him!

            §

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coyote last edited by

              μπορεις αυτό να βοηθήσει να μη καιει, γιατί έτσι δε θα πατιέται το γκάζι καθολου

              Σκέφτεσαι να το αγοράσεις? γι αυτό το πήρες?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coyote last edited by

                Ο χρήστης spiros έγραψε:
                Δεν καταλαβα οτι το αγορασε!

                ζητω συγνώμη με παρέσυρε (το ρέμα.... που λένε)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  @koralli: το πρόβλημα στα Turbo είναι πως έχουμε ένα περιστρεφόμενο στις 100000+ στροφές και πολύ ελαφρύ (για μικρό lag) σύστημα. Αν σβήσεις τον κινητήρα λίγο μετά που περιστρεφόταν στο max, ακόμα και με 30000 στροφές να περιστρέφεται εκείνη τη στιγμή, μόλις σβήσεις τον κινητήρα παύει να λιπαίνεται και να ψύχεται (λόγω διακοπής λειτουργίας των αντίστοιχων αντλιών) άρα δεν μπορεί να απάγει τόσο αποτελεσματικά τη θερμότητα που έχει συσσωρεύσει και επιπλέον αργεί (λόγω μικρής αδράνειας) να σταματήσει να περιστρέφεται. Και άρα έχεις έναν άξονα που περιστρέφεται με 30000 στροφές (μειούμενες) επί αρκετή ώρα χωρίς επαρκή λίπανση και ψύξη. Αυτό δεν μπορείς να το αποφύγεις, αλλά μπορείς να αποφύγεις (μέσω ήρεμης οδήγησης ή λίγης αναμονής στο ρελαντί) το να έχει συσσωρεύσει θερμότητα που δεν έχει προλάβει να αποβάλει).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                    και επιπλέον αργεί (λόγω μικρής αδράνειας) να σταματήσει να περιστρέφεται.

                    Μίνι ένσταση: αν είχε μεγάλη αδράνεια, δεν θα αργούσε περισσότερο να σταματήσει την περιστροφή του?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Εεεε, σωστά Γράψε λάθος ως προς αυτό...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        trickius last edited by

                        Επίσης μια μίνι επισήμανση σε τεχνικό επίπεδο: Επειδή το έψαχνα στο internets αλλά δεν βρήκα πουθενά, ο κινητήρας tsi δεν φορά καθόλου intercooler (μαλλον για αποφυγή lag λόγο αρκετά πολύπλοκου συστήματος εισαγωγής) άρα ενδέχεται τους θερινούς μήνες να ανάβει πολύ το εργαλείο και να μην έχει τις επιδόσεις που υπόσχεται.. Έιναι και αυτά μέσα στις παραδοχές των turbo μηχανών.
                        Υπόψην ακόμα και ο 1.8 των vag στην απλούστερη μορφή νομίζω έχει ένα μίνι intercooler.. (smi)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tiger last edited by

                          Η καταναλωση ακουγεται παρόμοια με ενος 1.8Τ με ηλεκτρόγκαζο,κατι λογικο για να μην πω συντηρητικό...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leon last edited by

                            Ο χρήστης trickius έγραψε:
                            Επίσης μια μίνι επισήμανση σε τεχνικό επίπεδο: Επειδή το έψαχνα στο internets αλλά δεν βρήκα πουθενά, ο κινητήρας tsi δεν φορά καθόλου intercooler (μαλλον για αποφυγή lag λόγο αρκετά πολύπλοκου συστήματος εισαγωγής) άρα ενδέχεται τους θερινούς μήνες να ανάβει πολύ το εργαλείο και να μην έχει τις επιδόσεις που υπόσχεται.. Έιναι και αυτά μέσα στις παραδοχές των turbo μηχανών.
                            Υπόψην ακόμα και ο 1.8 των vag στην απλούστερη μορφή νομίζω έχει ένα μίνι intercooler.. (smi)

                            Παράμετρος σημαντική νομίζω, αλλά με τις τρελές πιέσεις που δουλεύει ο κινητήρας αυτός, γίνεται; Εάν ναι τότε το καλοκαίρι μην πω από άνοιξη επιβεβλημένη η χρήση 100 οκτανίων βενζίνης για να μην κάνουν πάρτυ τα πειράκια κάτω από το καπώ. Επίσης αισθητά μειωμένη απόδοση λόγο θερμοκρασίας εισερχομένου αέρα και αντίστοιχη προσαρμογή του εγκεφάλου...
                            Επίσης σε μια χώρα όπου οι υψηλές θερμοκρασίες, έχουν διάρκεια περίπου 8 μήνες, τι γίνεται;

                            Επίσης η τεχνολογία του κομπρέσορα, είναι ίδια με αυτήν των G-Lader που χρησιμοποιούταν στα Corrado & Polo πριν από χρόνια;
                            Εάν ναι, ακόμα ένα σημείο που αποθαρύνει για την πιθανή απόκτηση του αυτοκινήτου!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης Leon έγραψε:

                              Επίσης η τεχνολογία του κομπρέσορα, είναι ίδια με αυτήν των G-Lader που χρησιμοποιούταν στα Corrado & Polo πριν από χρόνια;
                              Εάν ναι, ακόμα ένα σημείο που αποθαρύνει για την πιθανή απόκτηση του αυτοκινήτου!

                              Όχι, είναι κλασικός Roots όπως στο Cooper S

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nickolas last edited by

                                Aπό ότι λέει εδώ link
                                έχει Intercooler.

                                Γνωρίζει ή μπορεί να βρει κανένας το μοντέλο του κομπρέσορα που χρησιμοποιεί?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Με ολίγη αναμονή (ή turbo timer) πριν το σβήσιμο συνεχίζει να κυκλοφορεί λάδι στην τουρμπίνα την οποία όχι μόνο λιπαίνει αλλά και ψύχει απάγοντας θερμότητα. Αν σταματήσει να κυκλοφορεί το λάδι τότε η υψηλές θερμοκρασίες αποτεφρώνουν το λάδι που έτυχε να είναι εκεί με αποτέλεσμα σχηματισμό καταλοίπων που αυξάνουν τις τριβές και μειώνουν τη διάρκεια ζωής της φτερωτής.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    koralli last edited by

                                    nass: Εξαιρετικός, σε ευχαριστώ και παλι!

                                    Σε προηγούμενο ποστ ο φίλος leonp εγραψε τα εξής:

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                    Τα turbo που είναι ελαιόψυκτα έχουν πρόβλημα και πρέπει να περιμένεις να κρυώσουν πριν τα σβήσεις. Τα υδρόψυκτα turbo αντέχουν πολύ περισσότερο και δεν είναι απαραίτητο. Όλα τα turbo είναι ελαιολίπαντα.

                                    Αν καταλαβαινω καλα τα υδροψυκτα turbo ειναι πιο ανθετικα απο τα ελαιοψυκτα, ισως λογω ανθετικοτερων υλικων στις υψηλες θερμοκρασιες?
                                    Αυτο προφανως πρεπει να εχει επιδραση και στη μακροζωια της τουρμπινας, αρα και στον αριθμο των χιλιομετρων που θα απαιτειται αντικατασταση της.

                                    Αναφερεται σε καποιες προδιαγραφες της τουρμπινας αυτο? (αν ειναι ελαιοψυκτη ή υδροψυκτη). Στην περιπτωση του Golf GT τι ισχυει, ξερει κανεις?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Οι ελαιόψυκτες τουρμπίνες είναι σίγουρο ότι θα δημιουργήσουν πρόβλημα αν δεν περιμένεις ευλαβικά στο ρελαντί να κρυώσουν. Οι υδρόψυκτες δεν έχουν πρόβλημα, δεν ξέρω τι φοράει το GT αλλά 90% είναι υδρόψυκτη. Το ψυκτικό υγρό (του κινητήρα) που κυκλοφορεί στη τουρμπίνα, όταν σβήσεις το αμάξι, απάγει μεγάλα ποσά θερμότητας - τεράστια διαφορά με τις μη υδρόψυκτες - από τη τουρμπίνα και το λάδι στα ρουλεμάν (δεν νομίζω να έχει κουζινέτα) της τουρμπίνας δεν καίγεται.

                                      Το άλλο πρόβλημα είναι αυτό που ανέφερε ο nass, μη γκαζώνεις το κινητήρα ώστε να έχει η τουρμπίνα 100.000 στροφές και αμέσως να σβήσεις το κινητήρα.

                                      Υδρόψυκτη με ρουλεμάν τουρμπίνα είναι ιδιαίτερα αξιόπιστη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        Σε FR που εχει φιλος, το μονο που του εχουν πει ειναι οτι 3-5' πριν φθασει στον προορισμο του, θα πρεπει να κινηθει ηρεμα, και μετα απο αυτο μπορει να σβησει αμεσως το μοτερ του μολις σταματησει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          technik last edited by

                                          Ο χρήστης ManosAlfistas έγραψε:

                                          Γενική αίσθηση καλό σούπερ μίνι. Αλλά δεν συγκρίνεται με GTi . Τελική τιμή 5Θ με μεταλλικό και πινακίδες 25.500.

                                          Από πότε ;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            michaliss last edited by

                                            Μικρο οικογενειακό είναι κανονικά. Πάντως το 3-θυρο το έχω μπερδέξει άπειρες φορές με το supermini Polo. Αμάν πια αυτή η εταιρική σχεδίαση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 39 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr