-
ManosAlfistas καλορίζικο σου εύχομαι! καλά χιλιόμετρα!
-
Όχι παιδιά συγνώμη για την παρεξήγηση, η αλήθεια είναι ότι δεν φαίνεται από τα γραφόμενα, δυστυχώς δεν το αγόρασα .
Η τιμή είναι με το κλειδί στο χέρι που μου είπε ο αντιπρόσωπος.
Η κατανάλωση μετριόταν στο σύνολο των χιλιόμετρων 220 που είχε το αυτοκίνητο.
Koralli : Ακριβώς για Turbo lag αναφέρομαι μόνο που αυτή την φορά σε αντίθεση με άλλα turbo το πρόβλημα είναι στις χαμηλές 1500-2000 στροφές και συσχετίζεται άμεσα με το πόσο πατάς το γκάζι καθώς και την σχέση που χρησιμοποιείς μόνο αν το οδηγήσεις θα καταλάβεις τι εννοώ. Είναι λίγο δύσκολο να το παρομοιάσεις με άλλο αυτοκίνητο καθώς δεν κυκλοφορεί στη αγορά κάτι παρόμοιο.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
ManosAlfistasΑυτο με το κενο αερος που λες δεν το καταλαβα ακριβως... Μηπως εννοεις υστερηση στην αποκριση/turbo lag;
Μάλλον εννοεί την απόκριση του ηλεκτρόγκαζου.
-
§
Το GT έχει ηλεκτρονικό γκάζι; (λέω μήπως οφείλεται η υστέρηση στην απόκριση σε αυτό)
/EDIT: Με πρόλαβες trickius!
Ο χρήστης lkar έγραψε:
πες του να...I'll tell him!
§
-
μπορεις αυτό να βοηθήσει να μη καιει, γιατί έτσι δε θα πατιέται το γκάζι καθολου
Σκέφτεσαι να το αγοράσεις? γι αυτό το πήρες?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Δεν καταλαβα οτι το αγορασε!ζητω συγνώμη με παρέσυρε (το ρέμα.... που λένε)
-
@koralli: το πρόβλημα στα Turbo είναι πως έχουμε ένα περιστρεφόμενο στις 100000+ στροφές και πολύ ελαφρύ (για μικρό lag) σύστημα. Αν σβήσεις τον κινητήρα λίγο μετά που περιστρεφόταν στο max, ακόμα και με 30000 στροφές να περιστρέφεται εκείνη τη στιγμή, μόλις σβήσεις τον κινητήρα παύει να λιπαίνεται και να ψύχεται (λόγω διακοπής λειτουργίας των αντίστοιχων αντλιών) άρα δεν μπορεί να απάγει τόσο αποτελεσματικά τη θερμότητα που έχει συσσωρεύσει και επιπλέον αργεί (λόγω μικρής αδράνειας) να σταματήσει να περιστρέφεται. Και άρα έχεις έναν άξονα που περιστρέφεται με 30000 στροφές (μειούμενες) επί αρκετή ώρα χωρίς επαρκή λίπανση και ψύξη. Αυτό δεν μπορείς να το αποφύγεις, αλλά μπορείς να αποφύγεις (μέσω ήρεμης οδήγησης ή λίγης αναμονής στο ρελαντί) το να έχει συσσωρεύσει θερμότητα που δεν έχει προλάβει να αποβάλει).
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
και επιπλέον αργεί (λόγω μικρής αδράνειας) να σταματήσει να περιστρέφεται.Μίνι ένσταση: αν είχε μεγάλη αδράνεια, δεν θα αργούσε περισσότερο να σταματήσει την περιστροφή του?
-
Εεεε, σωστά Γράψε λάθος ως προς αυτό...
-
Επίσης μια μίνι επισήμανση σε τεχνικό επίπεδο: Επειδή το έψαχνα στο internets αλλά δεν βρήκα πουθενά, ο κινητήρας tsi δεν φορά καθόλου intercooler (μαλλον για αποφυγή lag λόγο αρκετά πολύπλοκου συστήματος εισαγωγής) άρα ενδέχεται τους θερινούς μήνες να ανάβει πολύ το εργαλείο και να μην έχει τις επιδόσεις που υπόσχεται.. Έιναι και αυτά μέσα στις παραδοχές των turbo μηχανών.
Υπόψην ακόμα και ο 1.8 των vag στην απλούστερη μορφή νομίζω έχει ένα μίνι intercooler.. (smi) -
Η καταναλωση ακουγεται παρόμοια με ενος 1.8Τ με ηλεκτρόγκαζο,κατι λογικο για να μην πω συντηρητικό...
-
Ο χρήστης trickius έγραψε:
Επίσης μια μίνι επισήμανση σε τεχνικό επίπεδο: Επειδή το έψαχνα στο internets αλλά δεν βρήκα πουθενά, ο κινητήρας tsi δεν φορά καθόλου intercooler (μαλλον για αποφυγή lag λόγο αρκετά πολύπλοκου συστήματος εισαγωγής) άρα ενδέχεται τους θερινούς μήνες να ανάβει πολύ το εργαλείο και να μην έχει τις επιδόσεις που υπόσχεται.. Έιναι και αυτά μέσα στις παραδοχές των turbo μηχανών.
Υπόψην ακόμα και ο 1.8 των vag στην απλούστερη μορφή νομίζω έχει ένα μίνι intercooler.. (smi)Παράμετρος σημαντική νομίζω, αλλά με τις τρελές πιέσεις που δουλεύει ο κινητήρας αυτός, γίνεται; Εάν ναι τότε το καλοκαίρι μην πω από άνοιξη επιβεβλημένη η χρήση 100 οκτανίων βενζίνης για να μην κάνουν πάρτυ τα πειράκια κάτω από το καπώ. Επίσης αισθητά μειωμένη απόδοση λόγο θερμοκρασίας εισερχομένου αέρα και αντίστοιχη προσαρμογή του εγκεφάλου...
Επίσης σε μια χώρα όπου οι υψηλές θερμοκρασίες, έχουν διάρκεια περίπου 8 μήνες, τι γίνεται;Επίσης η τεχνολογία του κομπρέσορα, είναι ίδια με αυτήν των G-Lader που χρησιμοποιούταν στα Corrado & Polo πριν από χρόνια;
Εάν ναι, ακόμα ένα σημείο που αποθαρύνει για την πιθανή απόκτηση του αυτοκινήτου! -
Ο χρήστης Leon έγραψε:
Επίσης η τεχνολογία του κομπρέσορα, είναι ίδια με αυτήν των G-Lader που χρησιμοποιούταν στα Corrado & Polo πριν από χρόνια;
Εάν ναι, ακόμα ένα σημείο που αποθαρύνει για την πιθανή απόκτηση του αυτοκινήτου!Όχι, είναι κλασικός Roots όπως στο Cooper S
-
Aπό ότι λέει εδώ link
έχει Intercooler.Γνωρίζει ή μπορεί να βρει κανένας το μοντέλο του κομπρέσορα που χρησιμοποιεί?
-
Με ολίγη αναμονή (ή turbo timer) πριν το σβήσιμο συνεχίζει να κυκλοφορεί λάδι στην τουρμπίνα την οποία όχι μόνο λιπαίνει αλλά και ψύχει απάγοντας θερμότητα. Αν σταματήσει να κυκλοφορεί το λάδι τότε η υψηλές θερμοκρασίες αποτεφρώνουν το λάδι που έτυχε να είναι εκεί με αποτέλεσμα σχηματισμό καταλοίπων που αυξάνουν τις τριβές και μειώνουν τη διάρκεια ζωής της φτερωτής.
-
nass: Εξαιρετικός, σε ευχαριστώ και παλι!
Σε προηγούμενο ποστ ο φίλος leonp εγραψε τα εξής:
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τα turbo που είναι ελαιόψυκτα έχουν πρόβλημα και πρέπει να περιμένεις να κρυώσουν πριν τα σβήσεις. Τα υδρόψυκτα turbo αντέχουν πολύ περισσότερο και δεν είναι απαραίτητο. Όλα τα turbo είναι ελαιολίπαντα.
Αν καταλαβαινω καλα τα υδροψυκτα turbo ειναι πιο ανθετικα απο τα ελαιοψυκτα, ισως λογω ανθετικοτερων υλικων στις υψηλες θερμοκρασιες?
Αυτο προφανως πρεπει να εχει επιδραση και στη μακροζωια της τουρμπινας, αρα και στον αριθμο των χιλιομετρων που θα απαιτειται αντικατασταση της.Αναφερεται σε καποιες προδιαγραφες της τουρμπινας αυτο? (αν ειναι ελαιοψυκτη ή υδροψυκτη). Στην περιπτωση του Golf GT τι ισχυει, ξερει κανεις?
-
Οι ελαιόψυκτες τουρμπίνες είναι σίγουρο ότι θα δημιουργήσουν πρόβλημα αν δεν περιμένεις ευλαβικά στο ρελαντί να κρυώσουν. Οι υδρόψυκτες δεν έχουν πρόβλημα, δεν ξέρω τι φοράει το GT αλλά 90% είναι υδρόψυκτη. Το ψυκτικό υγρό (του κινητήρα) που κυκλοφορεί στη τουρμπίνα, όταν σβήσεις το αμάξι, απάγει μεγάλα ποσά θερμότητας - τεράστια διαφορά με τις μη υδρόψυκτες - από τη τουρμπίνα και το λάδι στα ρουλεμάν (δεν νομίζω να έχει κουζινέτα) της τουρμπίνας δεν καίγεται.
Το άλλο πρόβλημα είναι αυτό που ανέφερε ο nass, μη γκαζώνεις το κινητήρα ώστε να έχει η τουρμπίνα 100.000 στροφές και αμέσως να σβήσεις το κινητήρα.
Υδρόψυκτη με ρουλεμάν τουρμπίνα είναι ιδιαίτερα αξιόπιστη.
-
Σε FR που εχει φιλος, το μονο που του εχουν πει ειναι οτι 3-5' πριν φθασει στον προορισμο του, θα πρεπει να κινηθει ηρεμα, και μετα απο αυτο μπορει να σβησει αμεσως το μοτερ του μολις σταματησει.
-
Ο χρήστης ManosAlfistas έγραψε:
Γενική αίσθηση καλό σούπερ μίνι. Αλλά δεν συγκρίνεται με GTi . Τελική τιμή 5Θ με μεταλλικό και πινακίδες 25.500.
Από πότε ;
-
Μικρο οικογενειακό είναι κανονικά. Πάντως το 3-θυρο το έχω μπερδέξει άπειρες φορές με το supermini Polo. Αμάν πια αυτή η εταιρική σχεδίαση.
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)