Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 376
    • 377
    • 46 / 377
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    86
    7.5k
    69.5k
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      meco last edited by Mar 20, 2006, 8:27 AM

      Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
      Ρε παιδιά συγνώμη αλλά μήπως μπορούσε κανένας από εσάς να μου πει κάθε πότε αλλάζει ιμάντα εκεντροφόρου ο κινητήρας Fsi 1600;

      Nομίζω στα 90'000 χλμ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by Mar 20, 2006, 8:35 AM

        Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
        Ρε παιδιά συγνώμη αλλά μήπως μπορούσε κανένας από εσάς να μου πει κάθε πότε αλλάζει ιμάντα εκεντροφόρου ο κινητήρας Fsi 1600;

        ποτέ λόγω καδένας. Γι' αυτό και είναι πιο τραχύς ο ήχος στον 1.6 απ' ότι στο δίλιτρο και του GTI που έχουν ιμάντα (180Κ αλλαγή)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chemic last edited by Mar 20, 2006, 8:55 AM

          Ο χρήστης lkar έγραψε:

          Ρε παιδιά συγνώμη αλλά μήπως μπορούσε κανένας από εσάς να μου πει κάθε πότε αλλάζει ιμάντα εκεντροφόρου ο κινητήρας Fsi 1600;

          ποτέ λόγω καδένας. Γι' αυτό και είναι πιο τραχύς ο ήχος στον 1.6 απ' ότι στο δίλιτρο και του GTI που έχουν ιμάντα (180Κ αλλαγή)

          οι 1,4 του γκρουπ γιατί θέλουν αλλαγή κάθε 600000χλμ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            adis4gr last edited by Mar 20, 2006, 2:25 PM

            ο διλιτρος τουρμπο εχει ιμαντα και ο 1,6 καδενα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              technik last edited by Mar 20, 2006, 5:00 PM

              Ο χρήστης chemic έγραψε:

              Ρε παιδιά συγνώμη αλλά μήπως μπορούσε κανένας από εσάς να μου πει κάθε πότε αλλάζει ιμάντα εκεντροφόρου ο κινητήρας Fsi 1600;

              ποτέ λόγω καδένας. Γι' αυτό και είναι πιο τραχύς ο ήχος στον 1.6 απ' ότι στο δίλιτρο και του GTI που έχουν ιμάντα (180Κ αλλαγή)

              οι 1,4 του γκρουπ γιατί θέλουν αλλαγή κάθε 600000χλμ;

              Στα 600,000 χλμ δεν θα υφίσταται Golf

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by Mar 20, 2006, 7:09 PM

                Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                ο διλιτρος τουρμπο εχει ιμαντα και ο 1,6 καδενα?

                Και ο δίλιτρος FSI έχει ιμάντα, όπως και ο TFSI. Τον TSI για ιμάντα τον κόβω επίσης λόγω συμπιεστή, αν και δεν είμαι απόλυτα σίγουρος

                @chemic ποιος είιπε ότι θέλουν αλλαγή οι ιμάντες κάθε 60? κάθε 90 ή 5 χρόνια (αλλά εδώ επεμβαίνουν οι γνωστές 'ελληνικές συνθήκες')

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros last edited by Mar 20, 2006, 7:27 PM

                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                  @chemic ποιος είιπε ότι θέλουν αλλαγή οι ιμάντες κάθε 60? κάθε 90 ή 5 χρόνια (αλλά εδώ επεμβαίνουν οι γνωστές 'ελληνικές συνθήκες')

                  το εργοστασιο δεν τα γνωριζει αυτα? Γιατι δεν κανει κατι?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by Mar 20, 2006, 7:33 PM

                    Ο χρήστης spiros έγραψε:

                    @chemic ποιος είιπε ότι θέλουν αλλαγή οι ιμάντες κάθε 60? κάθε 90 ή 5 χρόνια (αλλά εδώ επεμβαίνουν οι γνωστές 'ελληνικές συνθήκες')

                    το εργοστασιο δεν τα γνωριζει αυτα? Γιατι δεν κανει κατι?

                    τα χουμε γράψει και βριστεί με ορισμένους. Το εργοστάσιο σου δίνει ένα βιβλίο το οποίο ελάχιστοι έχουν ΑΝΟΙΞΕΙ. Αυτό δεν ισχύει μόνο για τα VW, αλλά για όλα τα αυτοκίνητα.

                    Φυσικά μετά θα ακούσουμε τον πωλητή/μηχανικό/φορουμά/γνωστό/μπατζανάκη κλπ. Αυτοί πάντοτε ξέρουν καλύτερα

                    Η Ισπανία και η Πορτογαλία τι συνθήκες έχουν; Ιβηρικές; χειρότερες ή καλύτερες των ελληνικών;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by Mar 20, 2006, 7:37 PM

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                      @chemic ποιος είιπε ότι θέλουν αλλαγή οι ιμάντες κάθε 60? κάθε 90 ή 5 χρόνια (αλλά εδώ επεμβαίνουν οι γνωστές 'ελληνικές συνθήκες')

                      το εργοστασιο δεν τα γνωριζει αυτα? Γιατι δεν κανει κατι?

                      τα χουμε γράψει και βριστεί με ορισμένους. Το εργοστάσιο σου δίνει ένα βιβλίο το οποίο ελάχιστοι έχουν ΑΝΟΙΞΕΙ. Αυτό δεν ισχύει μόνο για τα VW, αλλά για όλα τα αυτοκίνητα.

                      Φυσικά μετά θα ακούσουμε τον πωλητή/μηχανικό/φορουμά/γνωστό/μπατζανάκη κλπ. Αυτοί πάντοτε ξέρουν καλύτερα

                      Η Ισπανία και η Πορτογαλία τι συνθήκες έχουν; Ιβηρικές; χειρότερες ή καλύτερες των ελληνικών;

                      μωρε συμφωνω μαζι σου, το βιβλιο που εχω εγω ομως λεει για αλλαγη στα 60Κ !

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by Mar 20, 2006, 7:54 PM

                        Ο χρήστης spiros έγραψε:

                        μωρε συμφωνω μαζι σου, το βιβλιο που εχω εγω ομως λεει για αλλαγη στα 60Κ !

                        Στη Seat τα παράπονα τότε, σε αυτό που έχω -είναι κοινό για όλα τα μοντέλα με προσθήκες- γράφει για τετρακύλινδρους βενζίνης με ιμάντα για 90Κ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          adis4gr last edited by Mar 21, 2006, 12:09 AM

                          τα χουμε ξαναγραψει...οι ελληνες σου λενε να αλλαξεις στα 60.000χλμ ενω ολοι οι υπολοιποι αλλαζουν στα 90+ χιλιαδες χλμ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            s_mario last edited by Mar 21, 2006, 12:47 AM

                            Ρε παιδια να ρωτησω , μηπως ξερει καποιος να μου πει...
                            Μου ειπαν στην Καρεντα πως για ενα golf με καποια εξτρα πρεπει καποιος να περιμενει πεντέμιση μηνες!!! Όντως έτσι είναι???
                            Μεγαλο πακετο!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thvarveris last edited by Mar 21, 2006, 12:03 PM

                              Ο χρήστης lkar έγραψε:

                              Ρε παιδιά συγνώμη αλλά μήπως μπορούσε κανένας από εσάς να μου πει κάθε πότε αλλάζει ιμάντα εκεντροφόρου ο κινητήρας Fsi 1600;

                              ποτέ λόγω καδένας. Γι' αυτό και είναι πιο τραχύς ο ήχος στον 1.6 απ' ότι στο δίλιτρο και του GTI που έχουν ιμάντα (180Κ αλλαγή)

                              Τελικά έχει καδένα ή ιμάντα γιατί μπερδεύτηκα.

                              Και το δεύτερο κομμάτι της ερώτησης τώρα.
                              Πουλάει φίλος μου GOLF 1600 Fsi με το 6αρι σασμαν έκδοση Sportline αν το λεώ καλά.
                              Είναι από τα πρώτα-πρώτα μοντέλα και έχει κάνει 58000ΚΜ και για αυτό ρωτάω για τον ιμάντα.

                              Πόσα μπορεί να δώσει κανένας για να το πάρει γιατί είμαι σε σκέψη μήπως και....

                              Έκαιγε βέβαια κάργα λάδια στην αρχή αλλά τώρα το σταμάτησε το χουι μου λέει ο φίλος.Δεν είμαι και σίγουρος αν είναι έτσι βέβαια.

                              Περιμένω απόψεις με κριτήριο το δικό μου όφελος φυσικά!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by Mar 21, 2006, 3:33 PM

                                Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                                Ρε παιδιά συγνώμη αλλά μήπως μπορούσε κανένας από εσάς να μου πει κάθε πότε αλλάζει ιμάντα εκεντροφόρου ο κινητήρας Fsi 1600;

                                ποτέ λόγω καδένας. Γι' αυτό και είναι πιο τραχύς ο ήχος στον 1.6 απ' ότι στο δίλιτρο και του GTI που έχουν ιμάντα (180Κ αλλαγή)

                                Τελικά έχει καδένα ή ιμάντα γιατί μπερδεύτηκα.

                                Και το δεύτερο κομμάτι της ερώτησης τώρα.
                                Πουλάει φίλος μου GOLF 1600 Fsi με το 6αρι σασμαν έκδοση Sportline αν το λεώ καλά.
                                Είναι από τα πρώτα-πρώτα μοντέλα και έχει κάνει 58000ΚΜ και για αυτό ρωτάω για τον ιμάντα.

                                Πόσα μπορεί να δώσει κανένας για να το πάρει γιατί είμαι σε σκέψη μήπως και....

                                Έκαιγε βέβαια κάργα λάδια στην αρχή αλλά τώρα το σταμάτησε το χουι μου λέει ο φίλος.Δεν είμαι και σίγουρος αν είναι έτσι βέβαια.

                                Περιμένω απόψεις με κριτήριο το δικό μου όφελος φυσικά!

                                είπαμε, καδένα

                                τώρα που βγήκε το GT να του κάνεις παζάρια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  adis4gr last edited by Mar 21, 2006, 6:42 PM

                                  ποσα να δωσεις ρε συ?και εκαιγε και λαδια?
                                  τι θες να μπλεξεις με τετοια?περιοδος ειναι για να σταματησει?
                                  και με το gt να ρχεται, 14-15 χιλιαρικα, εγω δεν θα δινα παραπανω ασε που δε θα το παιρνα αφου ηξερα οτι εχει προβλημα ευθυς εξαρχης...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thvarveris last edited by Mar 22, 2006, 11:21 AM

                                    Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                                    ποσα να δωσεις ρε συ?και εκαιγε και λαδια?
                                    τι θες να μπλεξεις με τετοια?περιοδος ειναι για να σταματησει?
                                    και με το gt να ρχεται, 14-15 χιλιαρικα, εγω δεν θα δινα παραπανω ασε που δε θα το παιρνα αφου ηξερα οτι εχει προβλημα ευθυς εξαρχης...

                                    Περίπτωση να πάρω VW δεν υπάρχει παρά μόνο αυτή.Τα λεφτά που λες σκέπτομαι και εγώ.Όσο για το gt δεν θα το έπαιρνα ποτέ γιατί αυτοκίνητο με τόσα παρελκόμενα στο μοτέρ δεν...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      koralli last edited by Mar 22, 2006, 1:33 PM

                                      Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                                      Ρε παιδιά συγνώμη αλλά μήπως μπορούσε κανένας από εσάς να μου πει κάθε πότε αλλάζει ιμάντα εκεντροφόρου ο κινητήρας Fsi 1600;

                                      ποτέ λόγω καδένας. Γι' αυτό και είναι πιο τραχύς ο ήχος στον 1.6 απ' ότι στο δίλιτρο και του GTI που έχουν ιμάντα (180Κ αλλαγή)

                                      Τελικά έχει καδένα ή ιμάντα γιατί μπερδεύτηκα.

                                      Και το δεύτερο κομμάτι της ερώτησης τώρα.
                                      Πουλάει φίλος μου GOLF 1600 Fsi με το 6αρι σασμαν έκδοση Sportline αν το λεώ καλά.
                                      Είναι από τα πρώτα-πρώτα μοντέλα και έχει κάνει 58000ΚΜ και για αυτό ρωτάω για τον ιμάντα.

                                      Πόσα μπορεί να δώσει κανένας για να το πάρει γιατί είμαι σε σκέψη μήπως και....

                                      Έκαιγε βέβαια κάργα λάδια στην αρχή αλλά τώρα το σταμάτησε το χουι μου λέει ο φίλος.Δεν είμαι και σίγουρος αν είναι έτσι βέβαια.

                                      Περιμένω απόψεις με κριτήριο το δικό μου όφελος φυσικά!

                                      Φιλε thvarveris μονο το γεγονος οτι ειναι απο τα πρωτα μοντελα (αρα παιδικες ασθενειες) και το οτι καιει λαδια θα με απετρεπαν απο την αγορα του. Μπορει μεν να ειναι γενικα καλο αυτοκινητο, αλλα απο αυτα που μου λες...δεν..

                                      ΕΔΙΤ: Αν δεν κανω λαθος δεν εισαι 'Ρενακιας'? Τι το θες να μπλεξεις με VW τωρα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        balo last edited by Mar 22, 2006, 4:07 PM

                                        απαγορεύτηκε η συγκεκεριμένη διαφήμιση-αφίσα του golf gti στις ΗΠΑ που απευθυνόταν σε ισπανόφωνους!Κρίμα!είναι απλά μαματη

                                        (cojones στην καθομιλουμένη σημαίνει αρχ@#$!ια!!! )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by Mar 22, 2006, 6:17 PM

                                          Μήπως εννοείς @@;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kid last edited by Mar 22, 2006, 6:20 PM

                                            Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                            Μήπως εννοείς @@;

                                            Όχι ρε, αν εννοούσε @@ θα έγραφε 'μάτια'..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 376
                                            • 377
                                            • 46 / 377
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr