+1
Latest posts made by s_mario
-
RE: Golf TSI 140HP VS Focus 1,6
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Για εξηγησε μου τι εννοεις?
Εγω με 20Κ πηρα ενα απο τα κορυφαια αυτοκινητα στην τιμη του και στην κατηγορια του !!!
Ποτε δεν υπηρξα φανατικος της VW , ουτε καμιας αλλης εταιριας!
Όπως βλεπεις σε οτι κ αν εγραψα παραπανω δεν υποτιμησα το Focus , ενω εσυ προσπαθεις να κανεις το Golf , να φανει χειροτερο απο το Focus.
Εχω αλλάξει 4 μαρκες αυτοκινητου , και ποτε δεν ειπα για αυτο που πηρα... ' Έχω το καλύτερο κ όλα τα άλλα δεν υπάρχουν ' κ λοιπά...
Απλά... η VW έκανε μια κινηση ματ ξεκινώντας απο το GTI , το οποιο ειναι το πιο καλοστημενο hatchback μεχρι σημερα , συνεχισε με το GT που άφησε άφωνους άπαντες με τον κινητηρα , και 20 Αυγουστου έβαλε στο παιχνιδι το TSI και έσπειρε τον πανικό στους ΑντιVWάκηδες...
Λοιπον , τελειώνω λέγοντας πως το TSI αξίζει τα λεφτά του μέχρι και το τελευταιο ευρώ! Είναι 5αστερο , οποτε έχει τέλεια παθητική ασφάλεια , έχει κινητήρα διαμάντι με 140άλογα και 22,5 κιλά μέγιστης ροπής απο τις 1500rpm , εχει χώρους , πλαίσιο-τιμονι-αναρτήσεις κορυφαία !!!
Άρα αν κάποιος προβεί στην αγορά του , σίγουρα κανει μια πολύ καλή επιλογή , εάν όχι τότε θα πάρει ένα εξίσου (ίσως) καλό αμάξι μιας άλλης εταιρίας...Γιατί λοιπον να τσακωνόμαστε ???
καλημερες
Χωρις να κανω τον συνηγορο του διαβολου (δηλαδη του Popolarou ) μαλλον προσδιορισμοι 'τελεια', 'διαμαντι', 'κορυφαια' ειναι too much. Best overall package ΕΙΝΑΙ, αν το δεις σε επιμερους στοιχεια ομως υπαρχουν και αλλα που ξεχωριζουν σε συγκεκριμενους τομεις εστω και λιγο.
1.Τις λέξεις 'τελεια', 'διαμαντι', 'κορυφαια' , τις χρησιμοποιησα για να περιγραψω συγκεκριμενα θετικα στοιχεια του αυτοκινητου και οχι ξεκρεμαστες.Αν θεωρουνται υπερβολικοί οι χαρακτηρισμοι αυτοί , τότε κρατάω το τελευταίο... ' ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ' ...
2.Όποιος κοίταξε ενα αυτοκίνητο σε επιμερους τομεις ,έπαιξε κ έχασε... Γι'αυτό ένα αυτοκινητο το κοιτάμε πάντα στο συνολο του , και το σύνολο του Golf TSI είναι αυτό που δεν έχει η πλειοψηφία των άλλων αυτοκινήτων της κατηγορίας του!-το οτι δεν το εχω οδηγησει (που θα γινει μεσα στην εβδομαδα) δεν σημαινει οτι διαφοροποιειται το αυτοκινητο περα απο τον κινητηρα του
Σου παραθέτω την απαντήση σου , στην ερώτηση σου...
- θεωρω το πλαισιο του φοκους πιο ψαγμενο, καλυτερα ζυγισμενο, πιο αποτελεσματικο (προσωπικη αποψη για να μην παρεξηγουμαστε
-δειξε μου ενα περιοδικο που στην εκδοση την δικη σου εχει πει το τιμονι του κορυφαιο........
Σου παραθέτω την απαντήση σου , στην ερώτηση σου...τι κανει το τιμονι του γκολφ???? κορυφαιο??? απο ποτε??? μαλλον μετριο ειναι.....
του φοκους και μικροτερο ειναι, και καλυτερη πληροφοριση παρεχει, και ελαφρως βαρυτερο ειναι
Θα μας τρελάνεις ??? Αφου λες οτι δεν το έχεις οδηγήσει!!!!!!! Τί συγκρίνεις ???
Εγώ είπα για το τιμονι του Golf γενικά , και κατ’επέκταση και για του TSI…-το τι διαβαζω και τι βλεπω και τι αφουγκραζομαι ειναι πολλα περισσοτερα απο οσα φανταζεσαι
...-δεν μπορω να σε πεισω στο θεμα των φρενων και να το θελω....
Όντως... Δέν γίνεται να με πείσεις οτι το Golf δεν εχει καλά φρένα... Το διαπιστώνω καθημερινά... Έτσι απλάαα...-χαιρομαι για το ανετο ταξιδι σου
Εγώ να δείς...-ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΤΟ ΦΟΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟ????? ΜΑΘΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ...
Όπως βλέπεις και να διαβάζω ξέρω , και να γράφω... και όλα αυτά με επιχειρήματα!
-4 φιλοι / γνωστοι μου εχουν φορντ και με τους 2 πηγανουνμε για παρεα μαζι... σε σχεση με αυτα που εχω ακουσει και δει με την VW δεν συγκρινονται.... ασε που με την VW παιζει να μεινεις και ξεκρεμαστος
1.Τί σημαίνει παίζει να μείνεις ξεκρέμαστος ?
2.Μια φίλη μου που κάνει παρεα με την κορη της γειτόνισσας του αδελφου της μανας μου , μου είπε : μήν πάρεις Golf !!! Ξου ξου ξου !!! Μακριά!!! Το τι έχουν δει τα ματια της δέν λέγεται...-στουκαρες και με τα 2 με 80 και επαθες ακριβως την ιδια ζημια???
Όχι εγω Δόξα τω Θεώ... Τα μπαρμπάκια ... !!!-ανεφερα πουθενα οτι το γκολφ ειναι μαπα αυτοκινητο???? ανεφερα πουθενα οτι δεν αξιζει σαν γενικη αξια??? προσπαθησα πουθενα να εξιχωσω το φοκους???
οταν θα σταματησεις να βαζεις λογια στο στομα μου, θα συνεχισω την συζητηση.Δες ξανα τί γράφεις... όχι τιποτα άλλο , γιατι δεν έχω χρονο για να γραφω καθε μερα στο forum… Έχω πολύ καλύτερα πράγματα να κάνω...
Θα σε παρακαλέσω μόνο , να μην συνεχίσεις να γραφεις πράγματα αρνητικά χωρίς στοιχεία, και επιχειρήματα.Και για να τελείωνουμε την αντιπαραθεση ... εγώ στο συγκεκριμένο topic , απαντάω οτι το Golf TSI , ειναι σαν ενα συνολο , καλυτερο του συγκεκριμενου Focus. Εσύ τί απαντάς ??? -
RE: Golf TSI 140HP VS Focus 1,6
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
- θεωρω το πλαισιο του φοκους πιο ψαγμενο, καλυτερα ζυγισμενο, πιο αποτελεσματικο (προσωπικη αποψη για να μην παρεξηγουμαστε
**
Το εχεις οδηγησει το TSI ??? **
πρεπει να οδηγησω συγκεκριμενα το ΤSI για να δω το πλαισιο ενος αυτοκινητου??? οι αλλες εκδοσεις εχουν διαφορετικο πλαισιο???
Δέχομαι την απάντηση σου... Δέν το έχεις οδηγήσει...!
2) το τιμονι του φοκους ειναι μακραν καλυτερο σε ΟΛΑ
**
Πόσο καλλύτερο ειναι απο του Golf ??? Γιατι του Golf θεωρειται κορυφαιο...**τι κανει το τιμονι του γκολφ???? κορυφαιο??? απο ποτε??? μαλλον μετριο ειναι.....
του φοκους και μικροτερο ειναι, και καλυτερη πληροφοριση παρεχει, και ελαφρως βαρυτερο ειναιΌλα τα περιοδικά αυτοκινητου γράφουν οτι το τιμονι του Golf ειναι απο τα κορυφαια... !!! Αν δεν διαβαζεις 4τροχους , μπορεις να ξεκινησεις, αφου ασχολεισαι κ με το forum... Αν παλι δεν διαβαζεις , τότε οδήγησέ το κ έλα να μου πεις οτι ειναι μέτριο...
- τα φρενα του φοκους νομιζω ειναι πιο αποτελεσματικα (not 100% sure) αλλα δεν ξερω τι γινεται πλεον με το θεμα αισθηση απο την στιγμη που μπηκαν πισω οι δισκοι. το γκολφ εχει και αυτη την σπαστικη αρχικη νεκρικη διαδρομη
Τα φρενα του Golf ειναι μια χαρα. Για την αρχικη νεκρη διαδρομη , θα συμφωνησω.Οχι ομως οτι δεν εχει τελεια αποδοση.
καλα χαλαρωσε...
Όταν δεν έχεις επιχειρήματα , δεν χρειαζεται να μειώνεις τον εαυτό σου μπροστά σε τόσα άτομα που διαβάζουν αυτά που γράφουμε...To Focus εχει
4) θεμα χωρων και αποσκευων αν δεν κανω λαθος κερδιζει οριακα το φοκουςΣωστος
- τους επιλογεις ταχυτητων τους βαζω στα ιδια πλαισια
Σωστος
- θεση οδηγησης , καλυτερο βαθμο στο γκολφ επειδη ειναι πιο χαμηλη ( του στυλ 9 στο γκολφ , 8,5 στο φοκους)(με αριστα το 10)
Σωστος
- κινητηρες , οκ φυσικα η ζυγαρια γερνει στον TSI αλλα το θεμα ειναι (δεν το ξερω , απλα υποθετω) τι γινεται στο ταξιδι......
Στο ταξιδι να δεις ανεση με το TSI...
εχεις κολησει με τον κινητηρα.... εγω μιλαω για επιπεδο θορυβου
Εχω κανει 4500χλμ κ τα περισσοτερα σε autostrada.Σε πληροφορώ οτι το αμαξι εχει πολύ καλη ηχομονωση!!!
για αξιοπιστιες και τα συναφη δεν μιλαω γιατι εχω ακουσει τοσα και τοσα που τελικα μεχρι στιγμης ακρη δεν εβγαλαΜεχρι στιγμης , όλα καλα...
εσωτερικο : καλυτερο το γκολφ
**
Θέμα γουστου καθαρα...**δεν μιλαμε για γουστο, αλλα για ποιοτητα υλικων/συναρμογης/αισθησης που αποκομιζει καποιος
Του Focus δηλαδή ειναι κλάσεις ανωτερο ... ??? Δυστυχως δεν είναι...
- κοστος συντηρησης : προηγειται χαλαρα το φοκους (service)
Χμμμ... Εχεις παει για service στην Ford? Εγω ειχα παει πολλές φορες... Δυστυχως!!!
εχω παει αποιρες φορες..... και το κοστος των ανταλακτικων ενος VW δεν συγκρινεται και ουτε συγκρινεται και το κοστος των service
Απο αυτα που γραφεις νομιζω οτι μιλας στην τυχη εντελως.Εγω ειχα Ford και πληρωνα πολυ ακριβα και τα service και τα ανταλλακτικα!Και για να καταλαβεις , εχω παει και VW , και Opel , και εχω δει οτι τα ανταλλακτικα τους και τα service τους δεν απεχουν σε τιμες...!!! Εχουμε 3 αυτοκινητα στην οικογενεια!!! Δεν τα γραφω για πλακα !
10) παθητικη ασφαλεια : αρκετα καλυτερη το φοκους
**
Συγνωμη , αλλα γιατι ? Στα 80χλμ/ωρα αμα στουκαρεις , τα ιδια θα παθεις κ με το ενα κ με το αλλο...
5αστερα κ τα δυο...**πανε http://www.euroncap.com και δες λεπτομερως το crashtest των δυο αυτων μοντελων....... μην κοιτας μονο τα αστερακια, τα μπαρπαδακια δες
Μην ανησυχεις κ τα ειδα πριν παρω το TSI... Καμια διαφορά... !!!
**Στα 80χλμ/ωρα αμα στουκαρεις , τα ιδια θα παθεις κ με το ενα κ με το αλλο... **δεν ξερω ποιο απο τα δυο θα επερνα..... η λογικη ισως να λεει γκολφ αλλα το συναισθημα αντιδρα....
Η λογικη λεει Golf... To συναισθημα λεει TSI , GT , GTI ...
σας εχουν βαλει σε ενα τρυπακι και τρεχετε απο πισω.....
'σας εχουν βαλει σε ενα τρυπακι και τρεχετε απο πισω.....'*
Για εξηγησε μου τι εννοεις?
Εγω με 20Κ πηρα ενα απο τα κορυφαια αυτοκινητα στην τιμη του και στην κατηγορια του !!!
Ποτε δεν υπηρξα φανατικος της VW , ουτε καμιας αλλης εταιριας!
Όπως βλεπεις σε οτι κ αν εγραψα παραπανω δεν υποτιμησα το Focus , ενω εσυ προσπαθεις να κανεις το Golf , να φανει χειροτερο απο το Focus.
Εχω αλλάξει 4 μαρκες αυτοκινητου , και ποτε δεν ειπα για αυτο που πηρα... ' Έχω το καλύτερο κ όλα τα άλλα δεν υπάρχουν ' κ λοιπά...
Απλά... η VW έκανε μια κινηση ματ ξεκινώντας απο το GTI , το οποιο ειναι το πιο καλοστημενο hatchback μεχρι σημερα , συνεχισε με το GT που άφησε άφωνους άπαντες με τον κινητηρα , και 20 Αυγουστου έβαλε στο παιχνιδι το TSI και έσπειρε τον πανικό στους ΑντιVWάκηδες...
Λοιπον , τελειώνω λέγοντας πως το TSI αξίζει τα λεφτά του μέχρι και το τελευταιο ευρώ! Είναι 5αστερο , οποτε έχει τέλεια παθητική ασφάλεια , έχει κινητήρα διαμάντι με 140άλογα και 22,5 κιλά μέγιστης ροπής απο τις 1500rpm , εχει χώρους , πλαίσιο-τιμονι-αναρτήσεις κορυφαία !!!
Άρα αν κάποιος προβεί στην αγορά του , σίγουρα κανει μια πολύ καλή επιλογή , εάν όχι τότε θα πάρει ένα εξίσου (ίσως) καλό αμάξι μιας άλλης εταιρίας...Γιατί λοιπον να τσακωνόμαστε ???
καλημερες
Καληνύχτα... ( Λόγω ώρας... )
- θεωρω το πλαισιο του φοκους πιο ψαγμενο, καλυτερα ζυγισμενο, πιο αποτελεσματικο (προσωπικη αποψη για να μην παρεξηγουμαστε
-
RE: Golf TSI 140HP VS Focus 1,6
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
-
θεωρω το πλαισιο του φοκους πιο ψαγμενο, καλυτερα ζυγισμενο, πιο αποτελεσματικο (προσωπικη αποψη για να μην παρεξηγουμαστε
**
Το εχεις οδηγησει το TSI ??? ** -
το τιμονι του φοκους ειναι μακραν καλυτερο σε ΟΛΑ
**
Πόσο καλλύτερο ειναι απο του Golf ??? Γιατι του Golf θεωρειται κορυφαιο...** -
τα φρενα του φοκους νομιζω ειναι πιο αποτελεσματικα (not 100% sure) αλλα δεν ξερω τι γινεται πλεον με το θεμα αισθηση απο την στιγμη που μπηκαν πισω οι δισκοι. το γκολφ εχει και αυτη την σπαστικη αρχικη νεκρικη διαδρομη
Τα φρενα του Golf ειναι μια χαρα. Για την αρχικη νεκρη διαδρομη , θα συμφωνησω.Οχι ομως οτι δεν εχει τελεια αποδοση.
To Focus εχει
4) θεμα χωρων και αποσκευων αν δεν κανω λαθος κερδιζει οριακα το φοκουςΣωστος
- τους επιλογεις ταχυτητων τους βαζω στα ιδια πλαισια
Σωστος
- θεση οδηγησης , καλυτερο βαθμο στο γκολφ επειδη ειναι πιο χαμηλη ( του στυλ 9 στο γκολφ , 8,5 στο φοκους)(με αριστα το 10)
Σωστος
- κινητηρες , οκ φυσικα η ζυγαρια γερνει στον TSI αλλα το θεμα ειναι (δεν το ξερω , απλα υποθετω) τι γινεται στο ταξιδι......
Στο ταξιδι να δεις ανεση με το TSI...
για αξιοπιστιες και τα συναφη δεν μιλαω γιατι εχω ακουσει τοσα και τοσα που τελικα μεχρι στιγμης ακρη δεν εβγαλα
Μεχρι στιγμης , όλα καλα...
εσωτερικο : καλυτερο το γκολφ
**
Θέμα γουστου καθαρα...**- κοστος συντηρησης : προηγειται χαλαρα το φοκους (service)
Χμμμ... Εχεις παει για service στην Ford? Εγω ειχα παει πολλές φορες... Δυστυχως!!!
- παθητικη ασφαλεια : αρκετα καλυτερη το φοκους
**
Συγνωμη , αλλα γιατι ? Στα 80χλμ/ωρα αμα στουκαρεις , τα ιδια θα παθεις κ με το ενα κ με το αλλο...
5αστερα κ τα δυο...**
δεν ξερω ποιο απο τα δυο θα επερνα..... η λογικη ισως να λεει γκολφ αλλα το συναισθημα αντιδρα....
Η λογικη λεει Golf... To συναισθημα λεει TSI , GT , GTI ...
-
-
RE: TSI NIGHTMARES OR ASTRA BEAUTY AND ELEGANCE?
Το ερώτημα σου tommaso είναι το εξής:
TSI NIGHTMARES OR ASTRA BEAUTY AND ELEGANCE?
Στις επόμενες 10 (!) σελίδες απαντάς μόνος σου... με άλλες απορίες... άλλες συγκρίσεις κλπ.
Μπορεις να μας πεις τί σε προβληματιζει τελικά ?
Πραγματικα αν μπορεσω θα σε βοηθησω.Φιλικα!
-
RE: TSI NIGHTMARES OR ASTRA BEAUTY AND ELEGANCE?
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
Συμφωνω με τον powerqs.Πιστευω οτι δυσκολα καποιος θα αγορασει εναν
Τsi μεταχειρισμενο κινητηρα απο 4 χρονια μετα, δινοντας πχ 16000 ευρω απο τα 18700 που κανει καινουριο.Ειχα ενθουσιαστει τοσο με τον Tsi οταν τον ειχα οδηγησει..Οσο σκεφτομαι ομως την βενζινη που θα ξοδευει ακομα και σε χαμηλες στροφες..Αν φτασω στο σημειο να γεμιζω το ρεζερβουαρ ακομα αρκετα συχνα ακομα και για κοντινες διαδρομες τοτε το αυτοκινητο
δεν ειναι μεσο διευκολυνσης,αλλα μαλλον μεσο αποσταξης των χρηματων με τις τιμες της βενζινης.(Παρεπιπτόντως,το μεγεθος του ρεζερβουαρ σε καθε αυτοκινητο,οντως έχει σημασία)Πιστευω οτι ο ατμοσφαιρικος κινητηρας FSi των 1600 αν και 500 ευρω ακριβοτερος απο ton TSi ειναι και οικονομικοτερος στην πολη και πιο ευκολο να πουληθει αργοτερα σε ενα ευρυτερο αγοραστικο κοινο.Η μεταπωληση ειναι το Α και το Ω οταν δινεις 6.000.000δρχ για ενα αυτοκίνητο.:adminpower: Ας κλειδωσει καποιος μοντερατορας το τοπικ !!!
Το παιδι , δεν ειναι αναποφασιστο αναμεσα σε δυο μοντελα ή παραπάνω , ώστε να βοηθήσουμε , ο καθενας με την εμπειρια του απο το καθε μοντελο , αλλά μας λεει κ μας ξαναλέει οτι ο TSI δέν ειναι οικονομικος , και οτι δεν θα προτιμηθει ως μεταχειρισμενο , απο καποιο αλλο πχ FSI.
Ε Λ Ε Ο Σ !!!
ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ TOPIC Ή ΚΛΕΙΔΩΣΤΕ ΤΟ(Ν) (...ΣΕ ΕΝΑ FSI) !!! -
RE: TSI NIGHTMARES OR ASTRA BEAUTY AND ELEGANCE?
Ναι , σιγουρα .Εμενα παιρνει 55 λιτρα κ το GTC 50 !
-
RE: TSI NIGHTMARES OR ASTRA BEAUTY AND ELEGANCE?
tommaso
Καταναλώσειςastra GTC 1.4 5,3/6,4/8,3
astra GTC 1.6 5,5/6,7/8,7
golf FSI 1.4 5,3/6,5/8,7
golf FSI 1.6 5,5/6,8/8,9
golf TSI 1.4 5,8/7,2/9,5Το κοστος για το golf fsi 1600cc 115hp--->19250Ε(εκδοση trendline)
για το golf tsi 1400cc 140hp-->18750+310Ε(Επεκταση εγγύησης+2 χρονια)
για το astra gtc 1600cc 105hp--->18900Ε(full SPORT εκδοση)Φίλε μου , πραγματικα ευχομαι να επιλεξεις , ότι θεωρεις καλλύτερο για τις αναγκες σου! Απλά , οσον αφορα τις καταναλώσεις θα σου πω το εξής με όλη μου την ειλικρίνεια!!! Ειμαι με φιλο μου Αθηνα εγώ με TSI 140ps και αυτος με GTC 1.4 90ps.Γεμιζουμε ρεζερβουαρ κ οι δυο στο ιδιο βενζιναδικο.Φτανουμε πάτρα.Εγω ειχα καψει 1/4 του ρεζερβουαρ κ αυτος ηταν λιγο πιο πανω απο τη μεση.Γεμιζουμε ρεζερβουαρ.Κανουμε Ancona - Bologna και εχω καψει παλι 1/4 κ αυτος ερχεται παλι λιγο πανω απο τη μεση.Σταματαμε για φαγητο.Του λεω ,μην βαλεις βενζινη, να δουμε διαφορά πιο κατω.Στη διαδρομη του χτυπαει το λαμπακι της βενζινης κ εγω ειχα λιγο πανω απο 1/4 !!! Να πω βεβαια οτι κατεβασα λιγες φορες σε 5η και κυριως πηγαινα με 6η και 150χλμ/ώρα.
Συμπερασμα... Δεν θα πω οτι καιω λιγοτερο.Θεωρω ομως , σωστο να σου πω πως για να κινηθει το GTC στους ρυθμους μου , καιει πολύ περισσοτερο απο το δικο μου.Εγώ στο μεγαλυτερο μερος της διαδρομης ημουν με 4η , 5η , 6η. Εκανα προσπερασεις με 5η για την πλακα, οταν ο φιλος μου για να προσπερασει κατεβαζε 2α , 3η !!!
Αυτα όσον αφορα την καταναλωση του TSI επι της ουσιας...! -
RE: TSI NIGHTMARES OR ASTRA BEAUTY AND ELEGANCE?
spyros.s
μαριε απλα εγραψα οτι και εγω πιστευω οτι θα βγαλει ζημιες αλλα ακομα δεν εχω δει τιποτα οποτε επιφυλλασσομαι.... Φυσικα δεν διαφωνω μαζι σου στα περισσοτερα που γραφεις. Ομως τελειωνεις με το ακολουθο:
'Aυτη τη στιγμη παντως , δεν υπαρχει κανενα αυτοκινητο με τόση ΡΟΠΗ , και δύναμη, τιμονι, κιβωτιο, οδικη συμπεριφορα κ ασφαλεια , με αυτα τα χρηματα.' Συμφωνω για την δυναμη και την ροπη ομως στα αλλα κατ 'εμενα υπαρχει το honda civic 1.8. Ο καθενας εχει λοιπον την αποψη του η οποια ειναι αποτελεσμα προσωπικων κριτηριων. Παραδειγμα οποιος θελει δυναμη και ροπη τοτε το γκολφ ειναι η καλυτερη επιλογη οπως αναλογα ειναι και το χοντα σε θεμα design και χωρων. Ας αποφυγουμε τις στειρες αντιπαραθεσεις...δεν οδηγουν πουθενα.Το οτι τα μοτερ αντεχουν σε ολο το φασμα στροφων , εγω το ξερω πολυ καλα , αλλα να εισαι σιγουρος πως αν οδηγησεις TSI ή GT να εισαι σιγουρος πως αν δεν κανεις κοντρα , δεν θα χρειαστει ποτε να φτασεις κοφτη... Μα ποτέ... Εχεις δικιο αλλα λογω του γεγονοτος οτι το γκαζι ειναι ...γλυκο θα μπαινεις συχνα στον πειρασμο να το κοφτιαζεις...οσοι εχουν γρηγορα αυτοκινητα θα σου το επιβεβαιωσουν αυτο...
Φίλε Σπυρο , εγω δεχομαι όλα όσα λες , και χαιρομαι που υπαρχουν εστω κ ελαχιστα ατομα εδω μεσα που ξερουν να συζητανε , οπως εσυ κανεις αυτη τη στιγμη.Για αυτο που ειπα 'Aυτη τη στιγμη παντως , δεν υπαρχει κανενα αυτοκινητο με τόση ΡΟΠΗ , και δύναμη, τιμονι, κιβωτιο, οδικη συμπεριφορα κ ασφαλεια , με αυτα τα χρηματα.' το είπα ως ενα συνολο γενικο δηλαδη ενα αυτοκινητο περιλαμβανει ολα αυτα απο 17900 με 20000
-
RE: TSI NIGHTMARES OR ASTRA BEAUTY AND ELEGANCE?
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Εγω προσωπικά αν αγόραζα μεταχειρισμένο θα προτιμούσα να το σκίζανε που και πού αντι να το πηγαίνανε με 4η και 1500 στροφές λες και είναι diesel, τοτε είναι που οι κινητήρες βγάζουν προβλήματα.
Εξαιρούνται βέβαια αυτοί που τα πάνε στον κάθε μάστορα να τους βάλει προγράμματα, αποχετευτικά κτλπΤα μοτέρ αντέχουν το σκίσιμο, είναι μελετημένα να λειτουργούν έτσι και πρέπει να λειτουργούν σε όλο το φάσμα των στροφών. Αλλιώς θα βάζανε εναν κόφτη στα 4000 στροφες και θα οδηγούσαμε όλοι σαν θείες.
Κανεις δεν ειπε οτι το αμαξι πρεπει να το πηγαινει καποιος στις 1500 στροφες για να μην θεωρειται οτι το σκιζει. Οποτε λάθος καταλαβες...
Για το αλλο που λες 'Συνήθως αυτοί που πατάνε τα αυτοκίνητα τους έχουν πολύ καλύτερες τεχνικές γνώσεις απο τους άσχετους και ξέρουν πολύ καλύτερα πως θα συντηρήσουν καλά το αυτοκίνητο τους. ' δεν μπορω να καταλαβω... Δηλαδή όσοι το πατανε , εχουν καλύτερες τεχνικες γνωσεις ??? Για αιτιολογησε το για να καταλαβουμε κ οι υπολοιποι...
Το οτι τα μοτερ αντεχουν σε ολο το φασμα στροφων , εγω το ξερω πολυ καλα , αλλα να εισαι σιγουρος πως αν οδηγησεις TSI ή GT να εισαι σιγουρος πως αν δεν κανεις κοντρα , δεν θα χρειαστει ποτε να φτασεις κοφτη... Μα ποτέ...