-
μία αντιπροσωπεία έχει η Θεσσαλονίκη;
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Τελικά (τώρα που το ξανασκέφτομαι) πιο λογική αγορά ένα 2,0 Focus με μια καλή προσφορά (που θα το ρίξει στα 20Κ ή και πιο κάτω), με την προοπτική να το κρατήσεις καιρό...Περιπου στα ιδια λεφτα με το TSI ερχεται με τις τρεχουσες προσφορες (με μειονεκτημα τελη-ασφαλιστρα)
Τελικα ειναι ολα υπολογισμενα -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
γκολφ tsi και απο μενα...το φοκους ειναι ποιο βαρετο και απο το γκολφ οταν το βλεπεις...ασε την ποιοτητα εσωτερικου που απεχουν αρκετα...μοτερ χαλαρα γκολφ ενω και η τιμη του 1.6 φοκους δεν ειναι και ιδιαιτερα φθηνη αν το παρεις με αξιολογο εξοπλισμο...Το υπερ του φοκους η οδικη συμπεριφορα γινεται δεκτο οπως και η 5ετης εγγυηση αλλα τωρα και το γκολφ φθανει τα 4...
αν ειναι βαρετο στο ματι το φοκους τοτε το γκολφ τι ειναι???
τουλαχιστον εμφανισιακα δειχνει καλυτερο απο το 4...δεν μπορω να πω το ιδιο και για το φοκους 2 σε σχεση με το πρωτο. Το γκολφ ειναι βαρετο αλλα το φοκους ακομα ποιο βαρετο. Οποτε αναμεσα στα δυο γκολφ.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
υπάρχουν τέτοιες πληροφορίες για μείωση τιμών?
με την Ford, όλα είναι πιθανά.
αγοράζεις σήμερα το αυτοκίνητό σου π.χ. στα 19Κ και σε
1-2 μήνες μπορεί να κοστίζει 2,000 ευρώ χαμηλότεραΕνώ αγοράζεις ένα Golf 1,6 FSI 115ps σήμερα με 20Κ και την επόμενη βγαίνει ένα Golf 1,4 TSI 140ps με την ίδια ή χαμηλότερη τιμή και αναρωτιέσαι πως θα πουλήσεις μετά από 4-5 χρόνια αυτό που αγόρασες...
Σωστό κι αυτό
Οι τιμές των μεταχειρισμένων 1,6FSI, πέφτουν αρκετά, ιδίως των... 'φορτωμένων'
Βέβαια, υπάρχει μια διαφορά: ο έμπορος θα το αγοράσει 'πολύ φτηνά'
σε σχέση με το πόσο μπορείς να το δώσεις σε ιδιώτη, σε χέρι, οπότε κάνεις έρευνα αγοράς.
Δεν ενδιαφέρονται όλοι για turbο+kompressor+γκάζιαΠροσωπικά, θα διάλεγα την Γκόλφω (με κλειστά τα μάτια, αλλά όχι και τόσο κλειστά ώστε να μην βάλω και το DSG... ) με μόνο μία επιφύλαξη: Την αντιπροσωπεία. ΑΝ χρειαστείς κάτι πέρα από τ' αναλώσιμα τότε ΘΑ ΣΕ ΚΡΕΜΑΣΕΙ... Τελείως αναξιόπιστη αντιπροσωπεία... (παθών...) Από αξιοπιστία του κινητήρα δεν πιστεύω να έχει πρόβλημα...για τα υπόλοιπα (παράθυρα, διακόπτες, πλαστικα) δεν εγγυόμαι...
DSG μακράν!, με 1000
Το ότι είχες μια άσχημη συνεργασία με μια αντιπροσωπεία,
δε σημαίνει ότι όλο το δίκτυο είναι για...πέταμα!
Παντού υπάρχουν κακά παραδείγματα -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Τελικά (τώρα που το ξανασκέφτομαι) πιο λογική αγορά ένα 2,0 Focus με μια καλή προσφορά (που θα το ρίξει στα 20Κ ή και πιο κάτω), με την προοπτική να το κρατήσεις καιρό...Οι καλές προσφορές θα πέσουν σίγουρα απο μέσα Νοέμβρη και θα αυξάνουν μέχρι τα μέσα Δεκέμβρη, και απο Εκπτώσεις αλλά κα ιαπο προσφορές απο τους εμπόρους.....όσοι παίζει να πιάσουν στόχους οι υπόλοιποι................
-
Ο χρήστης ata έγραψε:
... το πιο βασικό ατού του Golf είναι τα 140ΗΡ....Όχι μόνο αυτό. Πολύ πιο σημαντικό θεωρώ την σημαντικά παραπάνω ροπή που θα διαθέτεις από τις 1500 στροφές και αυτό είναι που κάνει το αυτοκίνητο ζωηρό και εύχρηστο (αλλά και οικονομικό). Και είναι κάτι που το νιώθεις συνέχεια χωρίς να χρειαστεί να περάσεις τις 4000 στροφές....
Μετά από αυτό το μεγάλο πλεονέκτημα πρέπει να ζυγίσεις τα άλλα. Από πλευράς αξιοπιστίας και πιθανών προβλημάτων κλπ καθώς και αντιπροσωπειών κλπ μάλλον στα ίδια τα βάζω οπότε δεν μετράνε.
Το Focus έχει την εκνευριστική ψηλή θέση οδήγησης (όσο κάτω και να πας το κάθισμα είναι ψηλά), βελτιωμένη αίσθηση ποιότητας αλλά όχι σαν του Golf, μεγαλύτερους χώρους επιβατών και αποσκευών, ίσως πολύ μεγάλο εξωτερικό πλάτος (πρόβλημα στα στενά) ενώ αισθητικά για μένα είναι καλύτερο από το Golf αν και όχι όσο ενδιαφέρον ήταν το Focus I. (η έκδοση SW όμως είναι κορυφαία αισθητικά) Ο κινητήρας του δεν είναι κακός, είναι πραγματικά πάρα πολύ καλός και σε όλα ικανοποιητικός, απλά δεν έχει την απόδοση του άλλου...
Για μένα το Golf πλεονεκτεί σε αίσθηση ποιότητας και αφού πλέον σε αυτή του τη γενιά δεν υστερεί και δυναμικά, με αυτόν τον κινητήρα υπερατού θα ήταν ο νικητής..... Μόνο που κάτι έχω με τα Golf... τα εκτιμώ αλλά δεν τα πάω.... -
Στην οικογένεια υπάρχει ένα Golf GT που με τους 170 ίππους του έχει μέση κατανάλωση 8.4. Βέβαια αν και καίει και απλή βενζίνη, βάζουμε 100άρα (δεν είναι απαραίτητο πάντως, ούτως η άλλως η απλή αμόλυβδη δεν είναι σχεδόν ποτέ νοθευμένη..). Αυτή είναι οριακά υψηλότερη από την Xsara 1.6, αλλά μιλάμε και για άλλη κλάση επιδόσεων. Το Focus λόγω και βάρους μάλλον θα καίει περισσότερο παντού, αλλά θα μπορείς άφοβα να βάζεις απλή αμόλυβδη.
Αυτά για την οικονομία, από κει και μετά, αφού έχω οδηγήσει το GT, μπαίνω στο Xsara και 110 αλόγατα μου φαίνονται ανύπαρκτα! Η μεγάλη διαφορά είναι στην ροπή! Ξεχάστε την διαφορά 110 με 170, δείτε τα κιλά ροπής! Έτσι γίνεται και οικονομία βενζίνης, και έχεις ασφάλεια και επιδόσεις και πολλά άλλα! Για μένα το Golf είναι επιλογή μονόδρομος στην κατηγορία αυτή τη στιγμή, είναι πραγματικά τόσο καλό! Και ίσως για πρώτη φορά είναι και value for money με όλη τη σημασία της φράσης!
Πέρα από το μοτέρ, δεν βλέπω κάπου να υστερεί από το Focus. Εχει πολύ ωραίο εσωτερικό, ποιοτικότατο, γερμανική κατασκευή (δεν είναι Polo...) και στα λεφτά που ζητάει, έχει και καλό εξοπλισμό πλέον! Προσοχή στα εξτρά που θα θελήσετε, εκεί βαράνε αλύπητα και ο χρόνος παράδοσης πάει στους 4 μήνες ή και παραπάνω... Επίσης, αν δεν μιλάμε για το Gt αλλά για το απλο TSI, καλύτερα είναι να αγοραστεί το Sportline, αν θέλετε καλύτερο κράτημα. Σε κάθε περίπτωση, αν υπάρχουν τα παραπάνω χρήματα, το GΤ για μένα αξίζει τα λεφτά του!
Τώρα για τους κατοίκους της επαρχίας υπάρχει και το πιο 'ειδικό' TDI με 170 ίππους και με παρόμοιο εξοπλισμό με το GT... Είναι στα ίδια λεφτά πάνω κάτω και ίσως έχει καλύτερες επιδόσεις. Μειον τα ασφάλιστρα, τα τέλη, αλλά το πετρέλαιο θα βγάλει τα λεφτά αυτά με το παραπάνω! Προσοχή στην νοθεία με λαθραίο ή ναυτικό πετρέλαιο όμως! Το θέρμανσης είναι ΟΚ για την αντλία, τα άλλα μάλλον όχι... Ειδικά σε τέτοιες αποδόσεις... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Το θέρμανσης είναι ΟΚ για την αντλία, τα άλλα μάλλον όχι...To οποίο μπορείς να έχεις καθημερινά διαθέσιμο, στη μισή τιμή, από τη δεξαμενή του σπιτιού σου έτσι?
Αλήθεια πόσοι το κάνουν?
-
Εγώ ξέρω μπόλικους.... Στην επαρχία πολλοί έχουν φτιάξει ειδική δεξαμενή για να έχουν και το...καλοκαίρι!Και φυσικά γίνεται από τη δεξαμενή του σπιτιού σου, το μόνο που σου χρειάζεται είναι μια απλή παροχή από τη δεξαμενή κι ένα κάνιστρο! Κερδίζεις 30 λεπτά στο λίτρο... Λογικό είναι να μπαίνουν πολλοί σε πειρασμό!
-
δεν τιθεται θεμα ρυπων?
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Τώρα για τους κατοίκους της επαρχίας υπάρχει και το πιο 'ειδικό' TDI με 170 ίππους και με παρόμοιο εξοπλισμό με το GT... Είναι στα ίδια λεφτά πάνω κάτω και ίσως έχει καλύτερες επιδόσεις. Μειον τα ασφάλιστρα, τα τέλη, αλλά το πετρέλαιο θα βγάλει τα λεφτά αυτά με το παραπάνω! Προσοχή στην νοθεία με λαθραίο ή ναυτικό πετρέλαιο όμως! Το θέρμανσης είναι ΟΚ για την αντλία, τα άλλα μάλλον όχι... Ειδικά σε τέτοιες αποδόσεις...
To 'GTD' με τα 170 είναι αρκετά ακριβό, ξεπερνάει το GTI
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
To 'GTD' με τα 170 είναι αρκετά ακριβό, ξεπερνάει το GTIΓια αυτό δεν το εισάγουν? Μόνο το passat βλέπω στους καταλόγους με αυτό τον κινητήρα. Αλλά και αυτό πάλι, γιατί δεν το βγάζουν 4κίνητο?
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
To 'GTD' με τα 170 είναι αρκετά ακριβό, ξεπερνάει το GTI
Για αυτό δεν το εισάγουν? Μόνο το passat βλέπω στους καταλόγους με αυτό τον κινητήρα. Αλλά και αυτό πάλι, γιατί δεν το βγάζουν 4κίνητο?
Δεν το ήξερα!Ηξερα πως το TDI με τους 140 είχε παρόμοια τιμή και νόμισα πως το μοτερ με τα 170 είναι η νέα του έκδοση... Ε, τότε δεν λεει. Αν κάποιος θέλει επιδόσεις και οικονομία ας σκεφτεί την έκδοση με τα 140 (αλλά και πολλή πολλή ροπή!). Ισως να είναι και πιο γρήγορη από το GT.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δεν τιθεται θεμα ρυπων?Δεν μπορώ να πω με σιγουριά, νομίζω πως όχι, με μια επιφύλαξη για το θείο... Ουσιαστικά πρόκειται για το ίδιο καύσιμο με διαφορετικό χρωματισμό... Στην το επαγγελματικό Golf III που έχει συγγενής μου καίει εδώ και 200.000 χιλιόμετρα περίπου πετρέλαιο θέρμανσης... Βέβαια είναι απλό diesel χωρίς turbo και χαμηλής απόδοσης (άρα και τα μπεκ δεν καταλαβαίνουν διαφορές!). Επίσης από...λάθος μια φορά το συγκεκριμένο πήγε και στο...ΚΤΕΟ με το...μίγμα αυτό και πέρασε καυσαέρια κ α ν ο ν ι κ ό τ α τ α!
Βέβαια έτσι και έψαχνε κανένας το ντεπόζιτο... ! -
Ο χρήστης meco έγραψε:
To 'GTD' με τα 170 είναι αρκετά ακριβό, ξεπερνάει το GTI
Για αυτό δεν το εισάγουν? Μόνο το passat βλέπω στους καταλόγους με αυτό τον κινητήρα. Αλλά και αυτό πάλι, γιατί δεν το βγάζουν 4κίνητο?
έχει αρχίσει να εισάγεται, αλλά ακριβό
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
-
θεωρω το πλαισιο του φοκους πιο ψαγμενο, καλυτερα ζυγισμενο, πιο αποτελεσματικο (προσωπικη αποψη για να μην παρεξηγουμαστε
**
Το εχεις οδηγησει το TSI ??? ** -
το τιμονι του φοκους ειναι μακραν καλυτερο σε ΟΛΑ
**
Πόσο καλλύτερο ειναι απο του Golf ??? Γιατι του Golf θεωρειται κορυφαιο...** -
τα φρενα του φοκους νομιζω ειναι πιο αποτελεσματικα (not 100% sure) αλλα δεν ξερω τι γινεται πλεον με το θεμα αισθηση απο την στιγμη που μπηκαν πισω οι δισκοι. το γκολφ εχει και αυτη την σπαστικη αρχικη νεκρικη διαδρομη
Τα φρενα του Golf ειναι μια χαρα. Για την αρχικη νεκρη διαδρομη , θα συμφωνησω.Οχι ομως οτι δεν εχει τελεια αποδοση.
To Focus εχει
4) θεμα χωρων και αποσκευων αν δεν κανω λαθος κερδιζει οριακα το φοκουςΣωστος
- τους επιλογεις ταχυτητων τους βαζω στα ιδια πλαισια
Σωστος
- θεση οδηγησης , καλυτερο βαθμο στο γκολφ επειδη ειναι πιο χαμηλη ( του στυλ 9 στο γκολφ , 8,5 στο φοκους)(με αριστα το 10)
Σωστος
- κινητηρες , οκ φυσικα η ζυγαρια γερνει στον TSI αλλα το θεμα ειναι (δεν το ξερω , απλα υποθετω) τι γινεται στο ταξιδι......
Στο ταξιδι να δεις ανεση με το TSI...
για αξιοπιστιες και τα συναφη δεν μιλαω γιατι εχω ακουσει τοσα και τοσα που τελικα μεχρι στιγμης ακρη δεν εβγαλα
Μεχρι στιγμης , όλα καλα...
εσωτερικο : καλυτερο το γκολφ
**
Θέμα γουστου καθαρα...**- κοστος συντηρησης : προηγειται χαλαρα το φοκους (service)
Χμμμ... Εχεις παει για service στην Ford? Εγω ειχα παει πολλές φορες... Δυστυχως!!!
- παθητικη ασφαλεια : αρκετα καλυτερη το φοκους
**
Συγνωμη , αλλα γιατι ? Στα 80χλμ/ωρα αμα στουκαρεις , τα ιδια θα παθεις κ με το ενα κ με το αλλο...
5αστερα κ τα δυο...**
δεν ξερω ποιο απο τα δυο θα επερνα..... η λογικη ισως να λεει γκολφ αλλα το συναισθημα αντιδρα....
Η λογικη λεει Golf... To συναισθημα λεει TSI , GT , GTI ...
-
-
Λογική TSi, συναίσθημα κανένα μάλλον!
Στο ταξίδι και αν θα φαίνεται η καλύτερη απόδοση του TSi...
-
Αστεία ερώτηση...
είναι σαν να έχεις να διαλέξεις για rdv ανάμεσα στη Λουκά και στη Μπελούτσι...
-
Ο χρήστης sonath έγραψε:
Αστεία ερώτηση...είναι σαν να έχεις να διαλέξεις για rdv ανάμεσα στη Λουκά και στη Μπελούτσι...
έτσι όπως το έγραψες...(βλέπε τίτλο τόπικ) εννοείς:
Λουκά= Golf TSi - Μπελούτσι=Focus....
-
TSi απο εμενα. Χωρις αυτο να σημαινει οτι το Focus δεν ειναι καλο αυτοκινητο. Το αντιθετο μαλιστα.
Απλα ο κινητηρας του Gοlf κανει μεγαλη διαφορα για να την αγνοησει κανεις.Αν παλι δεν σε ενδιαφερουν τα περισσοτερα αλογα και κυριως η ροπη διαλεξε αυτο που σου κανει κλικ. Και τα 2 καλα ειναι.
Golf TSI 140HP VS Focus 1,6