-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Ρε παιδιά συγνώμη αλλά μήπως μπορούσε κανένας από εσάς να μου πει κάθε πότε αλλάζει ιμάντα εκεντροφόρου ο κινητήρας Fsi 1600;Nομίζω στα 90'000 χλμ.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Ρε παιδιά συγνώμη αλλά μήπως μπορούσε κανένας από εσάς να μου πει κάθε πότε αλλάζει ιμάντα εκεντροφόρου ο κινητήρας Fsi 1600;ποτέ λόγω καδένας. Γι' αυτό και είναι πιο τραχύς ο ήχος στον 1.6 απ' ότι στο δίλιτρο και του GTI που έχουν ιμάντα (180Κ αλλαγή)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ρε παιδιά συγνώμη αλλά μήπως μπορούσε κανένας από εσάς να μου πει κάθε πότε αλλάζει ιμάντα εκεντροφόρου ο κινητήρας Fsi 1600;
ποτέ λόγω καδένας. Γι' αυτό και είναι πιο τραχύς ο ήχος στον 1.6 απ' ότι στο δίλιτρο και του GTI που έχουν ιμάντα (180Κ αλλαγή)
οι 1,4 του γκρουπ γιατί θέλουν αλλαγή κάθε 600000χλμ;
-
ο διλιτρος τουρμπο εχει ιμαντα και ο 1,6 καδενα?
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Ρε παιδιά συγνώμη αλλά μήπως μπορούσε κανένας από εσάς να μου πει κάθε πότε αλλάζει ιμάντα εκεντροφόρου ο κινητήρας Fsi 1600;
ποτέ λόγω καδένας. Γι' αυτό και είναι πιο τραχύς ο ήχος στον 1.6 απ' ότι στο δίλιτρο και του GTI που έχουν ιμάντα (180Κ αλλαγή)
οι 1,4 του γκρουπ γιατί θέλουν αλλαγή κάθε 600000χλμ;
Στα 600,000 χλμ δεν θα υφίσταται Golf
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ο διλιτρος τουρμπο εχει ιμαντα και ο 1,6 καδενα?Και ο δίλιτρος FSI έχει ιμάντα, όπως και ο TFSI. Τον TSI για ιμάντα τον κόβω επίσης λόγω συμπιεστή, αν και δεν είμαι απόλυτα σίγουρος
@chemic ποιος είιπε ότι θέλουν αλλαγή οι ιμάντες κάθε 60? κάθε 90 ή 5 χρόνια (αλλά εδώ επεμβαίνουν οι γνωστές 'ελληνικές συνθήκες')
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
@chemic ποιος είιπε ότι θέλουν αλλαγή οι ιμάντες κάθε 60? κάθε 90 ή 5 χρόνια (αλλά εδώ επεμβαίνουν οι γνωστές 'ελληνικές συνθήκες')το εργοστασιο δεν τα γνωριζει αυτα? Γιατι δεν κανει κατι?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
@chemic ποιος είιπε ότι θέλουν αλλαγή οι ιμάντες κάθε 60? κάθε 90 ή 5 χρόνια (αλλά εδώ επεμβαίνουν οι γνωστές 'ελληνικές συνθήκες')
το εργοστασιο δεν τα γνωριζει αυτα? Γιατι δεν κανει κατι?
τα χουμε γράψει και βριστεί με ορισμένους. Το εργοστάσιο σου δίνει ένα βιβλίο το οποίο ελάχιστοι έχουν ΑΝΟΙΞΕΙ. Αυτό δεν ισχύει μόνο για τα VW, αλλά για όλα τα αυτοκίνητα.
Φυσικά μετά θα ακούσουμε τον πωλητή/μηχανικό/φορουμά/γνωστό/μπατζανάκη κλπ. Αυτοί πάντοτε ξέρουν καλύτερα
Η Ισπανία και η Πορτογαλία τι συνθήκες έχουν; Ιβηρικές; χειρότερες ή καλύτερες των ελληνικών;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
@chemic ποιος είιπε ότι θέλουν αλλαγή οι ιμάντες κάθε 60? κάθε 90 ή 5 χρόνια (αλλά εδώ επεμβαίνουν οι γνωστές 'ελληνικές συνθήκες')
το εργοστασιο δεν τα γνωριζει αυτα? Γιατι δεν κανει κατι?
τα χουμε γράψει και βριστεί με ορισμένους. Το εργοστάσιο σου δίνει ένα βιβλίο το οποίο ελάχιστοι έχουν ΑΝΟΙΞΕΙ. Αυτό δεν ισχύει μόνο για τα VW, αλλά για όλα τα αυτοκίνητα.
Φυσικά μετά θα ακούσουμε τον πωλητή/μηχανικό/φορουμά/γνωστό/μπατζανάκη κλπ. Αυτοί πάντοτε ξέρουν καλύτερα
Η Ισπανία και η Πορτογαλία τι συνθήκες έχουν; Ιβηρικές; χειρότερες ή καλύτερες των ελληνικών;
μωρε συμφωνω μαζι σου, το βιβλιο που εχω εγω ομως λεει για αλλαγη στα 60Κ !
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μωρε συμφωνω μαζι σου, το βιβλιο που εχω εγω ομως λεει για αλλαγη στα 60Κ !
Στη Seat τα παράπονα τότε, σε αυτό που έχω -είναι κοινό για όλα τα μοντέλα με προσθήκες- γράφει για τετρακύλινδρους βενζίνης με ιμάντα για 90Κ
-
τα χουμε ξαναγραψει...οι ελληνες σου λενε να αλλαξεις στα 60.000χλμ ενω ολοι οι υπολοιποι αλλαζουν στα 90+ χιλιαδες χλμ....
-
Ρε παιδια να ρωτησω , μηπως ξερει καποιος να μου πει...
Μου ειπαν στην Καρεντα πως για ενα golf με καποια εξτρα πρεπει καποιος να περιμενει πεντέμιση μηνες!!! Όντως έτσι είναι???
Μεγαλο πακετο!!! -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ρε παιδιά συγνώμη αλλά μήπως μπορούσε κανένας από εσάς να μου πει κάθε πότε αλλάζει ιμάντα εκεντροφόρου ο κινητήρας Fsi 1600;
ποτέ λόγω καδένας. Γι' αυτό και είναι πιο τραχύς ο ήχος στον 1.6 απ' ότι στο δίλιτρο και του GTI που έχουν ιμάντα (180Κ αλλαγή)
Τελικά έχει καδένα ή ιμάντα γιατί μπερδεύτηκα.
Και το δεύτερο κομμάτι της ερώτησης τώρα.
Πουλάει φίλος μου GOLF 1600 Fsi με το 6αρι σασμαν έκδοση Sportline αν το λεώ καλά.
Είναι από τα πρώτα-πρώτα μοντέλα και έχει κάνει 58000ΚΜ και για αυτό ρωτάω για τον ιμάντα.Πόσα μπορεί να δώσει κανένας για να το πάρει γιατί είμαι σε σκέψη μήπως και....
Έκαιγε βέβαια κάργα λάδια στην αρχή αλλά τώρα το σταμάτησε το χουι μου λέει ο φίλος.Δεν είμαι και σίγουρος αν είναι έτσι βέβαια.
Περιμένω απόψεις με κριτήριο το δικό μου όφελος φυσικά!
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Ρε παιδιά συγνώμη αλλά μήπως μπορούσε κανένας από εσάς να μου πει κάθε πότε αλλάζει ιμάντα εκεντροφόρου ο κινητήρας Fsi 1600;
ποτέ λόγω καδένας. Γι' αυτό και είναι πιο τραχύς ο ήχος στον 1.6 απ' ότι στο δίλιτρο και του GTI που έχουν ιμάντα (180Κ αλλαγή)
Τελικά έχει καδένα ή ιμάντα γιατί μπερδεύτηκα.
Και το δεύτερο κομμάτι της ερώτησης τώρα.
Πουλάει φίλος μου GOLF 1600 Fsi με το 6αρι σασμαν έκδοση Sportline αν το λεώ καλά.
Είναι από τα πρώτα-πρώτα μοντέλα και έχει κάνει 58000ΚΜ και για αυτό ρωτάω για τον ιμάντα.Πόσα μπορεί να δώσει κανένας για να το πάρει γιατί είμαι σε σκέψη μήπως και....
Έκαιγε βέβαια κάργα λάδια στην αρχή αλλά τώρα το σταμάτησε το χουι μου λέει ο φίλος.Δεν είμαι και σίγουρος αν είναι έτσι βέβαια.
Περιμένω απόψεις με κριτήριο το δικό μου όφελος φυσικά!
είπαμε, καδένα
τώρα που βγήκε το GT να του κάνεις παζάρια
-
ποσα να δωσεις ρε συ?και εκαιγε και λαδια?
τι θες να μπλεξεις με τετοια?περιοδος ειναι για να σταματησει?
και με το gt να ρχεται, 14-15 χιλιαρικα, εγω δεν θα δινα παραπανω ασε που δε θα το παιρνα αφου ηξερα οτι εχει προβλημα ευθυς εξαρχης... -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ποσα να δωσεις ρε συ?και εκαιγε και λαδια?
τι θες να μπλεξεις με τετοια?περιοδος ειναι για να σταματησει?
και με το gt να ρχεται, 14-15 χιλιαρικα, εγω δεν θα δινα παραπανω ασε που δε θα το παιρνα αφου ηξερα οτι εχει προβλημα ευθυς εξαρχης...Περίπτωση να πάρω VW δεν υπάρχει παρά μόνο αυτή.Τα λεφτά που λες σκέπτομαι και εγώ.Όσο για το gt δεν θα το έπαιρνα ποτέ γιατί αυτοκίνητο με τόσα παρελκόμενα στο μοτέρ δεν...
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Ρε παιδιά συγνώμη αλλά μήπως μπορούσε κανένας από εσάς να μου πει κάθε πότε αλλάζει ιμάντα εκεντροφόρου ο κινητήρας Fsi 1600;
ποτέ λόγω καδένας. Γι' αυτό και είναι πιο τραχύς ο ήχος στον 1.6 απ' ότι στο δίλιτρο και του GTI που έχουν ιμάντα (180Κ αλλαγή)
Τελικά έχει καδένα ή ιμάντα γιατί μπερδεύτηκα.
Και το δεύτερο κομμάτι της ερώτησης τώρα.
Πουλάει φίλος μου GOLF 1600 Fsi με το 6αρι σασμαν έκδοση Sportline αν το λεώ καλά.
Είναι από τα πρώτα-πρώτα μοντέλα και έχει κάνει 58000ΚΜ και για αυτό ρωτάω για τον ιμάντα.Πόσα μπορεί να δώσει κανένας για να το πάρει γιατί είμαι σε σκέψη μήπως και....
Έκαιγε βέβαια κάργα λάδια στην αρχή αλλά τώρα το σταμάτησε το χουι μου λέει ο φίλος.Δεν είμαι και σίγουρος αν είναι έτσι βέβαια.
Περιμένω απόψεις με κριτήριο το δικό μου όφελος φυσικά!
Φιλε thvarveris μονο το γεγονος οτι ειναι απο τα πρωτα μοντελα (αρα παιδικες ασθενειες) και το οτι καιει λαδια θα με απετρεπαν απο την αγορα του. Μπορει μεν να ειναι γενικα καλο αυτοκινητο, αλλα απο αυτα που μου λες...δεν..
ΕΔΙΤ: Αν δεν κανω λαθος δεν εισαι 'Ρενακιας'? Τι το θες να μπλεξεις με VW τωρα?
-
απαγορεύτηκε η συγκεκεριμένη διαφήμιση-αφίσα του golf gti στις ΗΠΑ που απευθυνόταν σε ισπανόφωνους!Κρίμα!είναι απλά μαματη
(cojones στην καθομιλουμένη σημαίνει αρχ@#$!ια!!! )
-
Μήπως εννοείς @@;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Μήπως εννοείς @@;Όχι ρε, αν εννοούσε @@ θα έγραφε 'μάτια'..
VW FORUM