Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δισκόφρενα vs. Ταμπούρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δισκόφρενα vs. Ταμπούρα
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    20
    38
    1464
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Σε πολλά αυτοκίνητα υπάρχουν ταμπούρα στους πίσω τροχούς, όπως λένε, για λόγους οικονομίας. Όμως πόσο μικρότερο είναι το κόστος των ταμπούρων σε σχέση με τα δισκόφρενα στην πραγματικότητα? Το ταμπούρο είναι απίστευτα πιό πολύπλοκο σε σχέση με ενα δισκόφρενο. Άσε το μαμήσι που πέφτει κάθε φορά που θέλεις να αλλάξεις σιαγόνες.

      Τελικά γιατί υπάρχουν ακόμα ταμπούρα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • D
        dog80 last edited by

        Σε πολλά αυτοκίνητα υπάρχουν ταμπούρα στους πίσω τροχούς, όπως λένε, για λόγους οικονομίας. Όμως πόσο μικρότερο είναι το κόστος των ταμπούρων σε σχέση με τα δισκόφρενα στην πραγματικότητα? Το ταμπούρο είναι απίστευτα πιό πολύπλοκο σε σχέση με ενα δισκόφρενο. Άσε το μαμήσι που πέφτει κάθε φορά που θέλεις να αλλάξεις σιαγόνες.

        Τελικά γιατί υπάρχουν ακόμα ταμπούρα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Σε πολλά αυτοκίνητα υπάρχουν ταμπούρα στους πίσω τροχούς, όπως λένε, για λόγους οικονομίας. Όμως πόσο μικρότερο είναι το κόστος των ταμπούρων σε σχέση με τα δισκόφρενα στην πραγματικότητα? Το ταμπούρο είναι απίστευτα πιό πολύπλοκο σε σχέση με ενα δισκόφρενο. Άσε το μαμήσι που πέφτει κάθε φορά που θέλεις να αλλάξεις σιαγόνες.

          Τελικά γιατί υπάρχουν ακόμα ταμπούρα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • K
            kavoyras last edited by

            Ξέχασες να αναφέρεις ότι στα ταμπούρα θέλουν αλλαγή οι σιαγόνες (τα αντίστοιχα τακάκια στα δισκόφρενα) μετα από κάποια χιλιόμετρα αν κάποιος οδηγεί κάπως σβέλτα.
            Σε Clio πάντως αφού αλλάξαμε τις πίσω σιαγόνες, μετά από μετά από 3 μήνες δεν χαράσονταν ούτε με καρφί!
            Δισκόφρενα και πάλι δισκόφρενα!

            ΥΓ:Νομίζω ότι με ταμπούρα ένα αμάξι μπορεί να φρενάρει καλύτερα όμως με δισκόφρενα θα έχει μεγαλύτερη αντοχή στο φρενάρισμά.Σωστά;Τώρα οι εταιρείες προσπαθούν να παντρέψουν το καλό φρενάρισμά.τα αποτελέσματα κυκλοφορούν ανάμεσά μας

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              g60 last edited by

              Ειναι θεμα κοστους.
              Παντως τη χειροφρενια που εχει το ταμπουρο δε τη βλεπει ο δισκος ουτε στο ονειρο του

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                silvertommy last edited by

                Εκτός αν είναι δίσκος με εσωτερικό ταμπούρο. Βλέπε Rav4

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  g60 last edited by

                  Ο χρήστης silvertommy έγραψε:
                  Εκτός αν είναι δίσκος με εσωτερικό ταμπούρο. Βλέπε Rav4

                  κλεμενη πατεντα απ τα mercedes
                  oπως συνηθως

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kacey last edited by

                    Τα ταμπουρα ειναι πολυ πιο δυνατα ως φρενο, και για αυτο σε χειροφρενιες κοκκαλωνουν τους δισκους με τροπο που ενα δισκοφρενο (χωρις εσωτερικο ταμπουρο) δεν θα μπορουσε να κανει ουτε στα ονειρα του. Το θεμα ειναι οτι τα ταμπουρα δεν εχουν καμμια αντοχη σε συνεχομενα απανωτα φρεναρισματα/διαρκη εντονη χρηση, για αυτο οτιδηποτε εστω και λιιιγο γρηγορο τωρα πια εχει δισκοφρενα και πισω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης silvertommy έγραψε:
                      Εκτός αν είναι δίσκος με εσωτερικό ταμπούρο. Βλέπε Rav4

                      Τι ακριβώς ειναι αυτό? Υπάρχει καμια λεπτομέρεια?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        argyrismm last edited by

                        dzfxcvb

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης G60POWER έγραψε:

                          Εκτός αν είναι δίσκος με εσωτερικό ταμπούρο. Βλέπε Rav4

                          κλεμενη πατεντα απ τα mercedes 😎
                          oπως συνηθως 😉

                          Είχα το ίδιο σε '72 Volvo 164.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            leonp last edited by

                            Σε αυτοκίνητα που δεν έχεις μεγάλες απαιτήσεις από τα φρένα τα πίσω ταμπούρα είναι καλή λύση γιατί τα πίσω δισκόφρενα λόγω θέσης έχουν πολύ περισσότερες ζημιές από σκουριές (σε σχέση με τα μπροστινά).

                            Επίσης για κίνηση εκτός δρόμου τα ταμπούρα υπερέχουν σε λάσπες, πέτρες κλπ. γιατί είναι προστατευμένα.

                            Τα ταμπούρα δεν συνεργάζονται καλά με ABS γιατί φρενάρουν πολύ εύκολα και δεν αφήνουν γρήγορα. Φυσικά κάνεις ωραία χειρόφρενα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • D
                              dimitrios last edited by

                              Ο χρήστης G60POWER έγραψε:

                              Εκτός αν είναι δίσκος με εσωτερικό ταμπούρο. Βλέπε Rav4

                              κλεμενη πατεντα απ τα mercedes
                              oπως συνηθως

                              lol

                              αρχίσαμε πάλι...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dimitrios last edited by

                                Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                Σε αυτοκίνητα που δεν έχεις μεγάλες απαιτήσεις από τα φρένα τα πίσω ταμπούρα είναι καλή λύση γιατί τα πίσω δισκόφρενα λόγω θέσης έχουν πολύ περισσότερες ζημιές από σκουριές (σε σχέση με τα μπροστινά).

                                Επίσης για κίνηση εκτός δρόμου τα ταμπούρα υπερέχουν σε λάσπες, πέτρες κλπ. γιατί είναι προστατευμένα.

                                Τα ταμπούρα δεν συνεργάζονται καλά με ABS γιατί φρενάρουν πολύ εύκολα και δεν αφήνουν γρήγορα. Φυσικά κάνεις ωραία χειρόφρενα.

                                το μεγαλύτερο πλεονέκτημά τους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimitrios last edited by

                                  Ο χρήστης silvertommy έγραψε:
                                  Εκτός αν είναι δίσκος με εσωτερικό ταμπούρο. Βλέπε Rav4

                                  βλέπε yaris ts,
                                  και δισκόφρενα (πιο μεγάλα από τα εμπρός-μπορεί κάποιος μήπως να πας πει γιατί?)
                                  και ταμπούρα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    silvertommy last edited by

                                    Εγώ πάλι πιστεύω οτι ένα ταμπούρο που θα πάρει νερό αργεί πιο πολύ να στεγνώσει απο έναν δίσκο. Τουλάχιστο η εμπειρία μου αυτό μου λέει.

                                    Ενα πλεονέκτημα των δίσκων πίσω, δεν είναι και η καλύτερη κατανομή πέδησης σε σχέση με το ταμπούρο, που είναι δύσκολη η ίση ρύθμιση δεξιά με αριστερά.???

                                    Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:

                                    Δεν έχω δει αυτοκίνητο (με εξαίρεση την 360 modena) να έχει πίσω δισκόφρενα χωρίς να έχει εσωτερικό ταμπούρο για το χειρόφρενο..

                                    Και το ΜR2 έχει μόνο δίσκο πίσω. Ισως γιατί είναι στην ίδια κατηγορία με την modena

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • E
                                      enginekiller last edited by

                                      Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:

                                      Εκτός αν είναι δίσκος με εσωτερικό ταμπούρο. Βλέπε Rav4

                                      κλεμενη πατεντα απ τα mercedes
                                      oπως συνηθως

                                      Το όπως συνήθως είναι περιττό. Δεν έχω δει αυτοκίνητο (με εξαίρεση την 360 modena) να έχει πίσω δισκόφρενα χωρίς να έχει εσωτερικό ταμπούρο για το χειρόφρενο.

                                      Παντως σε καταβαση με πισω ταμπουρα στο αυτοκινητο, στο τελος της διαδρομης ειχα αρχισει να τα 'χανω'...
                                      Δηλαδη τα περισσοτερα εχουν ταμπουρο μεσα στο χειροφρενο; Νομιζα οτι λιγα ηταν αυτα που ειχαν... Αρα με ταυτοχρονο πατημα φρενου και τραβηγμα χειροφρενου μπορει να μειωθει εστω και ελαχιστα η αποσταση πεδησης;
                                      Ξερεις αν εχουν εσωτερικο ταμπουρο συγκεκριμενα για c4, corolla, yaris;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        charmak66 last edited by

                                        Ο χρήστης silvertommy έγραψε:

                                        Δεν έχω δει αυτοκίνητο (με εξαίρεση την 360 modena) να έχει πίσω δισκόφρενα χωρίς να έχει εσωτερικό ταμπούρο για το χειρόφρενο..

                                        Και το ΜR2 έχει μόνο δίσκο πίσω. Ισως γιατί είναι στην ίδια κατηγορία με την modena

                                        Και το rover 416! Αυτό σίγουρα ανήκει στην ίδια κατηγορία με τα παραπάνω!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • B
                                          billlllll last edited by

                                          Το corolla 02+ έχει και ταμπούρο πίσω...
                                          Παρατήρηση στο corolla... Μετά από φρενάρισμα από 200 σε σταμάτημα δεν πιάνει καλά το ταμπουρο-χειρόφρενο... Ζεσταίνεται τόσο πολύ ο δίσκος που ζεσταίνει και το ταμπούρο?

                                          Πίσω έχουμε (corolla-yaris) μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκους γιατί δεν είναι αεριζόμενοι σα τους μπροστά και μάλλον επειδή είναι και το ταμπούρο, μεγαλύτερη διάμετρος από τον μπροστά δε σημαίνει και μεγαλύτερη επιφάνεια...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • E
                                            enginekiller last edited by

                                            Ο χρήστης billlllll έγραψε:
                                            Το corolla 02+ έχει και ταμπούρο πίσω...
                                            Παρατήρηση στο corolla... Μετά από φρενάρισμα από 200 σε σταμάτημα δεν πιάνει καλά το ταμπουρο-χειρόφρενο... Ζεσταίνεται τόσο πολύ ο δίσκος που ζεσταίνει και το ταμπούρο?

                                            Πίσω έχουμε (corolla-yaris) μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκους γιατί δεν είναι αεριζόμενοι σα τους μπροστά και μάλλον επειδή είναι και το ταμπούρο, μεγαλύτερη διάμετρος από τον μπροστά δε σημαίνει και μεγαλύτερη επιφάνεια...

                                            Πω ρε συ τωρα το προσεξα οτι στο corolla μου ειναι μεγαλυτερης διαμετρου τα πισω. Οντως ομως η επιφανεια ειναι μαλλον μικροτερη... Δεν το ειχα δει αλλου αυτο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr