-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
silencer εσυ τι θα παιρνες δεν ειπες....Εγώ θα έπαιρνα RX-8 για τους λόγους που έγραψε ο opterios...
-
Mεταξύ των δύο,
55Κ για την Βrera δεν έδινα
30Κ για RX-8 έδινα.
-
55Κ για RX8 έδινες?
30Κ για Brera έδινες?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
55Κ για RX8 έδινες?30Κ για Brera έδινες?
'Έστω'...
-
RX8 βεβαίως....
Με το άλλο θα γίνεις κολλητός με τον μάστορα.....
Χώρια που θα πίνεις τσαγάκι από το οποιοδήποτε Leon Cupra με πρόγραμμα.....που στοιχίζει τα μισά λεφτά.....
Πίκραααααααααα -
ΕΛΑ ΑΛΕΚΟΟΟΟΟ
ΒΡΕΡΑ με ποσο????? ποσο????????το 8αρι για μενα χαλαρα κιολας, και με τα ρεστα απο την τιμη κτισης ξεσκιζομαι στα χιλιομετρα και στα λαστιχα.......
-
Ο χρήστης Antonio1 έγραψε:
RX8 βεβαίως....
Με το άλλο θα γίνεις κολλητός με τον μάστορα.....
Χώρια που θα πίνεις τσαγάκι από το οποιοδήποτε Leon Cupra με πρόγραμμα.....που στοιχίζει τα μισά λεφτά.....
Πίκραααααααααατι λες??και με το ρο χι δεν θα τρως τσαγακι απο λεον>>????και ειδικα με λεον με προγραμμα???χαχαχαχα ο ρε γλεντια!
σε απολυτα νουμερα μπορει να ειναι πιο γρηγορο απο τη μπρερα αλλα δεν ειναι αυτη η ουσια..βαλε εσυ τα αλογα του ροχι κατω,στην τρυπα του καραμανλη πχ,και μετα ελα πεσμου ποιος θα ειναι ποιο γρηγορος.. -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ΕΛΑ ΑΛΕΚΟΟΟΟΟ
ΒΡΕΡΑ με ποσο????? ποσο????????το 8αρι για μενα χαλαρα κιολας, και με τα ρεστα απο την τιμη κτισης ξεσκιζομαι στα χιλιομετρα και στα λαστιχα.......
μπα...δεν θα σε φτασουν τα ρεστα..
ξερεις ποσοσ κανουν τα λαστιχα για το ροχι ??? -
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
ΕΛΑ ΑΛΕΚΟΟΟΟΟ
ΒΡΕΡΑ με ποσο????? ποσο????????το 8αρι για μενα χαλαρα κιολας, και με τα ρεστα απο την τιμη κτισης ξεσκιζομαι στα χιλιομετρα και στα λαστιχα.......
μπα...δεν θα σε φτασουν τα ρεστα..
ξερεις ποσοσ κανουν τα λαστιχα για το ροχι ???εχω μια αλφα ιδεα,
ελα ρε αδερφε , λες και ειμαστε να παμε αυριο το πρωι να παραγγειλουμε και δεν εχουμε αποφασισει ακομη......
-
Όλες οι σύγχρονες Alfa Romeo που έχω οδηγήσει μου άρεσαν για προσθιοκίνητες. Γρήγορο τιμόνι με καλή αίσθηση, πολύ καλό στήσιμο αλλά σπορ αυτοκίνητα δεν ήταν καμία. Ούτε το RX8 είναι με την αυστηρή έννοια του όρου. Είναι όμως σωστό πισωκίνητο, με τρομερό στήσιμο και καλό μπλοκέ, οπότε αποτελεί την επιλογή μου. Αν πάντως είχα τα 50+ που θέλει η ιταλίδα, θα κοίταγα το 350Ζ ή μεταχειρισμένη Μ3. Και μη μου πείτε ότι είναι ρίσκο, γιατί με τη βοήθεια του Pad , θα έβρισκα Μ3-αστέρι .
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
ΕΛΑ ΑΛΕΚΟΟΟΟΟ
ΒΡΕΡΑ με ποσο????? ποσο????????το 8αρι για μενα χαλαρα κιολας, και με τα ρεστα απο την τιμη κτισης ξεσκιζομαι στα χιλιομετρα και στα λαστιχα.......
μπα...δεν θα σε φτασουν τα ρεστα..
ξερεις ποσοσ κανουν τα λαστιχα για το ροχι ???Τα πιό φτηνά είναι τα Bridgestone RE040 που φοράει απο τη μάνα του στα 1100 ευρώ και τα πιό ακριβά είναι τα Michelin Pilot Sport στα 1300. Τα Continental παίζουν κάπου ανάμεσα.
-
Για μένα το ΡΧ-8 είναι σχεδόν καθαρό σπορ [δρόμου πάντα].
Μόνο το τιμόνι του δε μου άρεσε, ως προς την ανάδραση.
Α,και στην πίστα αποδείχτηκε αρκετά μαλακό, με έντονες αντιδράσεις της ανάρτησης στην επαναφορά. Αλλά ίσως έφταιγε και ο φίλος μου, που το οδηγούσε αρχικά λίγο άτσαλα. Σε ορεινή διαδρομή, που είχα την ευκαιρία να το οδηγήσω, μου φάνηκε άμεσο και ρυθμίσιμο.
Από ροπή χαμηλά όμως, άσχημα τα πράγματα.
Ένα rallye ίσως να είναι και οριακά γρηγορότερο σε ορισμένες επιταχύνσεις εν συγκρίσει με το challenge. Σίγουρα είναι γρηγορότερο στις περισσότερες ρεπρίζ. Γενικώς και στα δύο ΡΧ η έλλειψη ισχύος στις χαμηλομεσαίες είναι εξαιρετικά έντονη.Brera δεν έχω οδηγήσει.
Τελευταία έχει αρχίσει να μ'αρέσει σχεδιαστικά, αν και οι αναλογίες της δεν είναι ό,τι πιο ισορροπημένο. Από αυτή την έννοια η 159 είναι σαφώς κομψότερη, παρότι μεγαλύτερη.
Η brera έχει κάτι το περίεργο, ειδικά στη διαμόρφωση της ουράς.
Νομίζω ότι αυτή ακριβώς η δυσαρμονία στο προφίλ είναι που την κάνει πιο γοητευτική. Ευτυχώς δεν έχει και περιττά καλωπιστικά στοιχεία.
Οι διαστάσεις της είναι αρκετά συνεπτυγμένες, με την εξαίρεση του πλάτους, που την κάνει να δείχνει σχεδόν τετράγωνη στην κάτοψη, πράγμα που εμένα μου αρέσει.
Στο Evo (βρετανικό πάντα), έγραψαν καλά λόγια για τη συμπεριφορά της στο δρόμο, με μοναδικό [δυστυχώς] μειονέκτημα το VDC που ενεργοποιείται με το φρενάρισμα.
Οφείλουν όλοι οι κατασκευαστές να καταλάβουν ότι σε ένα σπορ αυτοκίνητο, τον απόλυτο έλεγχο της κατάστασης πρέπει να έχει μόνο ο οδηγός.
Αν δεν είναι ικανός να οδηγήσει γρήγορα και σωστά ένα τέτοιο αυτοκίνητο, ας μην το αγοράσει. Έλεος πια με τον foolproof χαρακτήρα.Εν κατακλείδι μεταξύ Alfa Romeo Βrera και Mazda RX-8, θα επέλεγα 100% μτχ Μ3 Ε36 ή Μ5 Ε39.
-
τιποτα απο τα δυο για μενα...η αλφα ειναι ομορφη αλλα ακομα δε φοραω κοστουμι αρμανι και το rx8 μου φαινεται καλο οταν κανει κρουαζιερα στη παραλια και μπαντες...μπαντες ομως κανει και το οπελ μαντα και η 2002 και το παλιο σανι του μπαμπα μου που το πηρε το 1981...
με τοσα λεφτα σιγουρα θα βρισκα κατι αλλο να ασχοληθω και απο πλευρας ταχυτητας και απο πλευρας απολαυσης!
-
Παιδιά, έχουμε μπερδέψει τις μπάντες με το drift. Αν ήταν να μπορείς να κάνεις με το παλιό αγροτικό του προπάππου σου ό,τι κάνεις με το RX8, τότε θα το είχανε κλείσει το μαγαζί .
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
τιποτα απο τα δυο για μενα...η αλφα ειναι ομορφη αλλα ακομα δε φοραω κοστουμι αρμανι και το rx8 μου φαινεται καλο οταν κανει κρουαζιερα στη παραλια και μπαντες...μπαντες ομως κανει και το οπελ μαντα και η 2002 και το παλιο σανι του μπαμπα μου που το πηρε το 1981...με τοσα λεφτα σιγουρα θα βρισκα κατι αλλο να ασχοληθω και απο πλευρας ταχυτητας και απο πλευρας απολαυσης!
Den exeis idea ti einai to RX8 an nomizeis oti einai mono gia 'mpantes' kai drift.
-
RX-8 για μενα!
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
τιποτα απο τα δυο για μενα...η αλφα ειναι ομορφη αλλα ακομα δε φοραω κοστουμι αρμανι και το rx8 μου φαινεται καλο οταν κανει κρουαζιερα στη παραλια και μπαντες...μπαντες ομως κανει και το οπελ μαντα και η 2002 και το παλιο σανι του μπαμπα μου που το πηρε το 1981...
με τοσα λεφτα σιγουρα θα βρισκα κατι αλλο να ασχοληθω και απο πλευρας ταχυτητας και απο πλευρας απολαυσης!
Den exeis idea ti einai to RX8 an nomizeis oti einai mono gia 'mpantes' kai drift.
για γραψε μου τι ειναι το rx8...αλφιστα δεν ειμαι αλλα αυτη η ιστορια με τη μπρερα εχει αρχισει να μου δινει στα νευρα...
απο τη μια εχουμε τη μπρερα που ουτε οι ιδιοι οι αλφιστι πιστευουν οτι ειναι το Α και το Ω του σπορ αυτοκινητου, αλλα ειναι αυτοκινητο με δεικτη κεφαλογυρισματος 1000 ακομα και σε συγκριση με το rx8 που εχουμε εδω...και το rx8 δεν ειναι καμια αμελητεα ποσοτητα αλλα απευθυνεται σε τσεπες που δε μπορουν να δωσουν ανετα 50.000 ευρω....εγω δε θα δινα τα λεφτα για το rx8 για να φοβαμαι να πατησω λιγο το γκαζι και να χρειαζομαι
kc135 για αερανεφοδιασμο! ποσο μαλλον για τη συντηρηση του....στα λεφτα του υπαρχουν και λυσεις ρουκετες που απλως δεν εχουν τη πισω κινηση που γοητευει μερικους...και με χαμηλοτερο κοστος συντηρησης....το μχ5 του dimsabas πιο λογικη επιλογη μου φαινεται για τους πισωκινητους παρα το ρχ8....θα μου πειτε τι σχεση εχει το ενα με το αλλο?ε φορουμ των 4Τ ειναι, οτι συγκριση θελω κανω...
υγ. και το προηγουμενο ποστ που εκανα φυσικα δε μ'εκφραζει! αλλα ΕΛΕΟΣ...στειλτε μεηλ στην αλφα και πειτε της τις αποψεις σας!
κανεις αγοραστης rx8 δε θα κοιταξει τη μπρερα και κανεις αγοραστης μπρερα δε θα κοιταξει το ρχ8!αν το κανει τοτε δε ξερει τι θελει!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
για γραψε μου τι ειναι το rx8...αλφιστα δεν ειμαι αλλα αυτη η ιστορια με τη μπρερα εχει αρχισει να μου δινει στα νευρα...
.
.
.
υγ. και το προηγουμενο ποστ που εκανα φυσικα δε μ'εκφραζει! αλλα ΕΛΕΟΣ...στειλτε μεηλ στην αλφα και πειτε της τις αποψεις σας!κανεις αγοραστης rx8 δε θα κοιταξει τη μπρερα και κανεις αγοραστης μπρερα δε θα κοιταξει το ρχ8!αν το κανει τοτε δε ξερει τι θελει!
I get your point
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
για γραψε μου τι ειναι το rx8...αλφιστα δεν ειμαι αλλα αυτη η ιστορια με τη μπρερα εχει αρχισει να μου δινει στα νευρα...
.
.
.
υγ. και το προηγουμενο ποστ που εκανα φυσικα δε μ'εκφραζει! αλλα ΕΛΕΟΣ...στειλτε μεηλ στην αλφα και πειτε της τις αποψεις σας!κανεις αγοραστης rx8 δε θα κοιταξει τη μπρερα και κανεις αγοραστης μπρερα δε θα κοιταξει το ρχ8!αν το κανει τοτε δε ξερει τι θελει!
I get your point
δε πιστευω να νομισες οτι εξισωσα το μαντα με το ρχ8...
-
Μεταξύ των 2, Brera 3.2 χαλαρά!
Μπορεί να λέμε ότι είναι βαριά για τα άλογά της,αλλά πραγματικά αργή δεν είναι,μην τρελαθούμε κιόλας!
Τί οδηγούμε δηλαδή οι περισσότεροι και δεν μας φτάνουν οι επιδόσεις της 3.2?Ειδικότερα πάντως,η σύγκριση αδικεί κατάφωρα το πολύ καλό ΡΧ-8.Και τούτο διότι η διαφορά τιμής το κατατάσσει απ'ευθείας αντίπαλο της Brera 2.2,την οποία και κατατροπώνει σε επίπεδο σπορ κατασκευής
Επομένως...
Alfa Romeo Brera Vs. Mazda RX-8