-
Δεν θα θελατε να κοβει κλησεις η τροχαια σε ολους τους ηλιθιους που κυκλοφορουν με τα φωτα ομιχλης αναμενα και τα πορειας στην μικρη σκαλα, εκεινους που πηδανε την ουρα στο φαναρι (συνηθως μπλοκαρωντας την μια λωριδα για τους αλλους οδηγους, η στα παπακια με εξατμισεις που μας σπανε τα νευρα.
Ειλικρινα δεν θα σας αρεσε τετοια ατομα να τρωνε κλησεις μεχρι να συνελθουνε? Δεν πρεπει καποτε να σταματησει η βλακεια που μας σπαει τα νευρα απο μερικους μερικους? Νομιζει ο αλλος οτι ειναι cool να εχει τα ομιχλης ανοιχτα στην Κηφισιας παροτι τυφλωνει τους παντες γυρω του? Βεβαιως αλλα πληρωσε και 100 ευρω. Θελει ο αλλος να κανει το παπι 50 cc R1 μεσα στο μικρο μυαλο του? Οκ αλλα πληρωσε και 100 ευρω.
-
Δεν θα θελατε να κοβει κλησεις η τροχαια σε ολους τους ηλιθιους που κυκλοφορουν με τα φωτα ομιχλης αναμενα και τα πορειας στην μικρη σκαλα, εκεινους που πηδανε την ουρα στο φαναρι (συνηθως μπλοκαρωντας την μια λωριδα για τους αλλους οδηγους, η στα παπακια με εξατμισεις που μας σπανε τα νευρα.
Ειλικρινα δεν θα σας αρεσε τετοια ατομα να τρωνε κλησεις μεχρι να συνελθουνε? Δεν πρεπει καποτε να σταματησει η βλακεια που μας σπαει τα νευρα απο μερικους μερικους? Νομιζει ο αλλος οτι ειναι cool να εχει τα ομιχλης ανοιχτα στην Κηφισιας παροτι τυφλωνει τους παντες γυρω του? Βεβαιως αλλα πληρωσε και 100 ευρω. Θελει ο αλλος να κανει το παπι 50 cc R1 μεσα στο μικρο μυαλο του? Οκ αλλα πληρωσε και 100 ευρω.
-
Δεν θα θελατε να κοβει κλησεις η τροχαια σε ολους τους ηλιθιους που κυκλοφορουν με τα φωτα ομιχλης αναμενα και τα πορειας στην μικρη σκαλα, εκεινους που πηδανε την ουρα στο φαναρι (συνηθως μπλοκαρωντας την μια λωριδα για τους αλλους οδηγους, η στα παπακια με εξατμισεις που μας σπανε τα νευρα.
Ειλικρινα δεν θα σας αρεσε τετοια ατομα να τρωνε κλησεις μεχρι να συνελθουνε? Δεν πρεπει καποτε να σταματησει η βλακεια που μας σπαει τα νευρα απο μερικους μερικους? Νομιζει ο αλλος οτι ειναι cool να εχει τα ομιχλης ανοιχτα στην Κηφισιας παροτι τυφλωνει τους παντες γυρω του? Βεβαιως αλλα πληρωσε και 100 ευρω. Θελει ο αλλος να κανει το παπι 50 cc R1 μεσα στο μικρο μυαλο του? Οκ αλλα πληρωσε και 100 ευρω.
-
Φαντάσου να ρώταγε κάποιος:
'Θα θέλατε οι γιατροί στα νοσοκομεία να δουλευουν όλο το χρόνο ή μόνο 4-5 μέρες?'
Η ερώτησή σου είναι αν θα θέλαμε να έκανε η αστυνομία την δουλειά για την οποία πληρώνεται απο τον ελληνικό λαό και δεν κάνει.
Φυσικά και θα θέλαμε.
-
Ο χρήστης nlagos έγραψε:
Δεν θα θελατε να κοβει κλησεις η τροχαια σε ολους τους ηλιθιους που κυκλοφορουν με τα φωτα ομιχλης αναμενα και τα πορειας στην μικρη σκαλα, εκεινους που πηδανε την ουρα στο φαναρι (συνηθως μπλοκαρωντας την μια λωριδα για τους αλλους οδηγους, η στα παπακια με εξατμισεις που μας σπανε τα νευρα.Σε αυτά (και σ' άλλα τόσα, ζώνες, παιδιά χύμα, φορτίο, κατάσταση οχήματος, διπλοπαρκαρίσματα κ.τ.λ. βλ. Ζώα Ζώα Ζώα) συμφωνώ και προσυπογράφω. Και δε θέλει και πολύ ψάξιμο. Για να στηθούν σε ένα φανάρι το πρωί να δεις πόσους θα γράψουν. Αρκεί να μη φοβούνται να τα εφαρμόσουν.
Το γιατί δεν το εφαρμόζουν όμως είναι το θέμα, και δεν έχω καταλήξει σε μία απάντηση. Έλλειψη ή μη καταλληλότητα ανθρώπινων πόρων, μη ορθολογικά ιεραρχημένες προτεραιότητες, νοοτροπία δημοσίου είναι κάποιοι πιθανοί λόγοι.
Ας μην ξεχνάμε, τέλος, πως μέλημα των (δικαστικών - αστυνομικών) αρχών είναι και το πότε πρέπει να αγνοηθούν οι νόμοι (περίπου η καλώς εννοούμενη 'επιείκεια'). Αλλιώς δε θα έπρεπε να είχαμε δικαστήρια, αλλά τυποποιημένα διαγράμματα ροής. -
Άρα δε θέλουμε περισσότερες κλήσεις. Θέλουμε διαφορετικές κλήσεις
-
Πολυ σωστα ολα αυτα αλλα ως χρηστης και μοτοσυκλετας οφειλω να πω πως θα ηταν σωστο να εφαρμοστουν τα παραπανω ΜΟΝΟ αν καναν το ιδιο και για τα τετραποδα...συγνωμη τετρατροχα ηθελα να πω που δεν φορανε ζωνη (γιατι δηλαδη να γραφουν συνεχως τις μοτο και να περνανε την ιδια στιγμη επιδεικτικα απο μπροστα οδηγοι χωρις ζωνη ασφαλειας), που αλλαζουν λωριδα η κανουν κι αναστροφη επιτοπου χωρις ουδεμια σημασια να δινουν στους απο πισω τους ποσο δε στα 'μηχανακια', που πετανε απο το παραθυρο τα τσιγαρα τους λες και το τασακι ειναι πτυαιλοδοχειο, που περνανε με βαθυ πορτοκαλι-κοκκινο αδιαφοροντας για αυτον που θα ξεκινησει απο τον καθετο δρομο κανονικα με πρασινο που που που!
Γιατι λοιπον δυο μετρα και δυο σταθμα; -
Δεν ξερω αλλα θεωρω οτι ειναι πολυ πιο ουσιαστικο ως αναφορα την ασφαλεια να γραφουνε για ολα αυτα που προανεφερα παρα να γραφουνε γιατι στην Αττικη οδο π.χ. πηγαινες με 122. (Αναφερω οτι δεν εχω φαει ποτε κληση οχι απο τυχη αλλα απλα γιατι φροντιζω να σεβομαι τους γυρω μου. Οταν οδηγαω δεν προσπαθω να αποδειξω τιποτα. )
Και στο κατω κατω ας πληρωσουνε τα Νεατρερνταλ (που λεει και καποιος γνωστος) μπας και βαλουνε ποτε μυαλο
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Άρα δε θέλουμε περισσότερες κλήσεις. Θέλουμε διαφορετικές κλήσειςΑκριβως...
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Άρα δε θέλουμε περισσότερες κλήσεις. Θέλουμε διαφορετικές κλήσεις+1
Και να προσθέσω ότι, σε ό,τι αφορά την αντικοινωνική συμπεριφορά (σταμάτημα πάνω σε διάβαση, παρκάρισμα σε θέσεις και ράμπες αναπήρων, σε φανάρια, σε διαβάσεις, σε στάσεις λεωφορείων, διπλοτριπλοπαρκάρισμα, επικίνδυνα αργή οδήγηση, καβάλημα διαχωριστικής, παρεμπόδιση προσπέρασης, κάψιμο λαδιών, οδήγηση ανάποδα σε μονόδρομο) θα πρέπει να είναι ΑΜΕΙΛΙΚΤΗ η τροχαία.
-
±1 για να κόψουν διαφορετικές κλίσεις πρέπει οι να αποκτήσουν .... και αντίληψη ...
-
Να κόβονται κλήσεις στα ΖΩΑ που πηγαίνουν στη ΛΕΑ στον Κηφισό, και έχουν απαίτηση να αλλάξουν 3 λωρίδες ξαφνικά και να βρεθούν στην αριστερή, εκεί που ο δρόμος στενεύει και εξαφανίζεται η ΛΕΑ (ύψος Αχαρνών)...
Πόσο καλύτερος θα ήταν ο Κηφισός χωρίς αυτούς!
-
Εγώ θα ήθελα ένα σύστημα διαβαθμισμένων κλήσεων.
Την πρώτη φορά που σε πιάνουν π.χ. να περνάς με κόκκινο να σου δίνουν απλά μια προειδοποίηση... την δευτερη κλήση... την τρίτη πόντους + μεγαλύτερο πρόστιμο κτλ κτλ...
Δηλαδή αυτός που έκανε κάτι κατα λάθος ή γιατί ξεχάστικε να έχει συγχώρεση και όχι πήγενες με 125 σε δρόμο των 120 .. αλλά αυτός που κάνει κάτι κατ' εξακολούθηση να τιμωρήται πιο αυστηρά.
-
Θα θέλαμε, φυσικά, περισσότερες κλήσεις για σημαντικότερες παραβάσεις, αλλά αυτό προϋποθέτει πως οι ένστολοι εισπράκτορες (που πληρώνονται από το ΔΙΚΟ ΜΟΥ και ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ υστέρημα...) θα 'πρεπε να δουλεύουν περισσότερο, πράγμα που 'δεν συνάδει' με την εν γένει λειτουργία του 'δημόσιου' κρατικού ελέφαντα (χώρια που θα 'χαλάσει' και το image του 'κοινωνικού' κράτους και σαν θα 'χουμε ως αποτέλεσμα την απώλεια ΨΗΦΩΝ).
Υ.Γ.: ένα τεστ βλακείας (όχι από καμμιά 'ανεξάρτητη και μη κυβερνητική αρχή') πριν την έκδοση του 'διπλώματος οδήγησης' του ΚΑΘΕ ΝΕΟΥ ΟΔΗΓΟΥ, πιστεύω πως θα 'λυνε τα χέρια της τροχαίας, ώστε ν' ασχοληθεί με τίποτα σημαντικότερο (και με λιγότερο χρειαζούμενο προσωπικό= λίγη εξοικονόμηση πεταμένων χρημάτων... )
-
Για να κοψουν διαφορετικες κλησεις, θα πρεπει να αρχισει η τροχαια να ενδιαφερεται για την οδικη ασφαλεια. Τωρα ενδιαφερεται αποκλειστικα και μονο για το συμπληρωμα των ταμειων του κρατους. Φοροεισπρακτορες ειναι και τιποτα παραπανω...
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Εγώ θα ήθελα ένα σύστημα διαβαθμισμένων κλήσεων.Την πρώτη φορά που σε πιάνουν π.χ. να περνάς με κόκκινο να σου δίνουν απλά μια προειδοποίηση... την δευτερη κλήση... την τρίτη πόντους + μεγαλύτερο πρόστιμο κτλ κτλ...
Δηλαδή αυτός που έκανε κάτι κατα λάθος ή γιατί ξεχάστικε να έχει συγχώρεση και όχι πήγενες με 125 σε δρόμο των 120 .. αλλά αυτός που κάνει κάτι κατ' εξακολούθηση να τιμωρήται πιο αυστηρά.
Δεν είναι κακή ιδέα, αλλά 'απλά μια προειδοποίηση' όταν περνάς με κόκκινο;;;;!!!! Δηλαδή το πορτοκαλί τι ρόλο βαράει αν όχι να σου πει να κόψεις κι όχι να γκαζώσεις και να το παίξεις κορώνα-γράμματα να περάσεις με πορτοκαλί ή με κόκκινο;...
Επίσης Το 'πάγιο' χρηματικό πρόστιμο δεν είναι λύση. Υπάρχουν πολλοί που 'αντέχει η τσέπη τους' να κάνουν ό,τι γουστάρουν και άλλοι που αν 'ξεχαστούν' (που λέει ο λόγος) μια φορά παραπάνω, το 'χασαν το μεροκάματο - και δύο, και τρία, μεροκάματα μαζί, εδώ που τα λέμε....
-
¶
Όχι απλά περισσότερες, ατελείωτες...
¶ -
Ο χρήστης nlagos έγραψε:
Δεν θα θελατε να κοβει κλησεις η τροχαια σε ολους τους ηλιθιους που κυκλοφορουν με τα φωτα ομιχλης αναμενα και τα πορειας στην μικρη σκαλα, .και πολλες φορες αναβουν και τα πισω.
ασε μολις δουνε ψιλοβροχο....
μα ποσο μ@λ@κες ειναι? -
Mια που αναφέρεστε στα φώτα, έχετε βρει καμιά νταλίκα με σωστα ρυμισμένα φώτα (και ομίχληξς) που να μη σε στραβώνουν
Και περνούν όλοι απο τα διόδια που υπάρχει περιπολικό, αλλά αυτοί... -
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
Εγώ θα ήθελα ένα σύστημα διαβαθμισμένων κλήσεων.
Την πρώτη φορά που σε πιάνουν π.χ. να περνάς με κόκκινο να σου δίνουν απλά μια προειδοποίηση... την δευτερη κλήση... την τρίτη πόντους + μεγαλύτερο πρόστιμο κτλ κτλ...
Δηλαδή αυτός που έκανε κάτι κατα λάθος ή γιατί ξεχάστικε να έχει συγχώρεση και όχι πήγενες με 125 σε δρόμο των 120 .. αλλά αυτός που κάνει κάτι κατ' εξακολούθηση να τιμωρήται πιο αυστηρά.
Δεν είναι κακή ιδέα, αλλά 'απλά μια προειδοποίηση' όταν περνάς με κόκκινο;;;;!!!! Δηλαδή το πορτοκαλί τι ρόλο βαράει αν όχι να σου πει να κόψεις κι όχι να γκαζώσεις και να το παίξεις κορώνα-γράμματα να περάσεις με πορτοκαλί ή με κόκκινο;...
Επίσης Το 'πάγιο' χρηματικό πρόστιμο δεν είναι λύση. Υπάρχουν πολλοί που 'αντέχει η τσέπη τους' να κάνουν ό,τι γουστάρουν και άλλοι που αν 'ξεχαστούν' (που λέει ο λόγος) μια φορά παραπάνω, το 'χασαν το μεροκάματο - και δύο, και τρία, μεροκάματα μαζί, εδώ που τα λέμε....
Δε θυμάμαι σε ποια σκανδιναυική χώρα είναι όπου οι κλίσεις πέφτουν με βάση το εισόδημα του παραβάτη. Κατά συνέπεια, κάποιος βαθύπλουτος πλήρωσε κάτι χιλιάδες ευρώ για κάποια μικροπαράβαση του Κ.Ο.Κ!
Θα θελατε περισσοτερες κλησεις απο την τροχαια?