-
παρολο που με τα audi δεν εχω καμμια τρελλη συμπαθεια νομιζω οτι το new ΤΤ ειναι οπως πρεπει να ειναι για το κοινο στο οποιο απευθυνεται...ομορφο τουλαχιστον και αποκλειεται να μην ειναι τουλαχιστον ισαξιο με τον πολυ καλο προκατοχο του...
-
Με το μπαρδόν δλδ αλλά με όλες αυτές οι στρογκυλάδες δεν σας φαίνεται πολύ φλώρικο - φλούφλικο;
Το αμάξι του παιδιού της μαμάς...
Είναι δική μου εντύπωση;
-
Eμένα αυτό που με προβληματίζει και πάλι είναι οι αεροδυναμικές επιπτώσεις, που θα έχει η στρογγυλεμένη ουρά σε συνδυασμό με τον πολύ κοντό πίσω πρόβολο.
Θεωρώ δεδομένο, ότι θα φέρει πίσω μικρή αεροτομή, και ας μην έχει το μουλάρι της φωτό.Διαφορετικά έχετε γεια...
Έχω την υποψία, ότι και αυτό το ΤΤ θα είναι υπερβολικά φλώρικο επί της ουσίας.
Καμία σχέση με Καυμάνους.
-
μαλλον εχετε και εσεις δικιο...χεχε
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Έχω την υποψία, ότι και αυτό το ΤΤ θα είναι υπερβολικά φλώρικο επί της ουσίας.
Καμία σχέση με Καυμάνους.
Πιστεύω ακριβώς το αντίθετο για το νέο ΤΤ...
Ε, όχι και Cayman...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Έχω την υποψία, ότι και αυτό το ΤΤ θα είναι υπερβολικά φλώρικο επί της ουσίας.
Καμία σχέση με Καυμάνους.
Πιστεύω ακριβώς το αντίθετο για το νέο ΤΤ...
Ε, όχι και Cayman...
Ότι δηλαδή δεν θα είναι υπερβολικά φλώρικο!
ΟΚ, Χρήστο έτσι όπως το θέτεις συμφωνούμε!Πέρα από την πλάκα, για ποιό λόγο;
-
Σχεδιαστικά ο κατήφορος της Audi συνεχίζεται, απο την αρμονία και το μινιμαλισμό των προηγούμενων μοντέλων έχει περάσει σε φλύαρες πλαδαρές γραμμές.
Το ΤΤ πέρασε απο το Bahaus στην Belle epoque
Αεροδυναμικά φαίνεται εκ πρώτης όψεως προβληματικό αλλα μπορεί να έχουν κάνει προσεκτική δουλειά και να μη χρειαστεί αεροτομή, όπως δεν χρειάζεται το 350Ζ.
-
Γιατί ένα αυτοκίνητο με στρογγυλεμένο πίσω μέρος έχει αεροδυναμικά προβλήματα?
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Έχω την υποψία, ότι και αυτό το ΤΤ θα είναι υπερβολικά φλώρικο επί της ουσίας.
Καμία σχέση με Καυμάνους.
Πιστεύω ακριβώς το αντίθετο για το νέο ΤΤ...
Ε, όχι και Cayman...
Ότι δηλαδή δεν θα είναι υπερβολικά φλώρικο!
ΟΚ, Χρήστο έτσι όπως το θέτεις συμφωνούμε!Πέρα από την πλάκα, για ποιό λόγο;
Η πρόβλεψη αυτή προκύπτει καθαρά και μόνο από τα τελευταία δείγματα που έχουν παρουσιαστεί.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Eμένα αυτό που με προβληματίζει και πάλι είναι οι αεροδυναμικές επιπτώσεις, που θα έχει η στρογγυλεμένη ουρά σε συνδυασμό με τον πολύ κοντό πίσω πρόβολο.
Θεωρώ δεδομένο, ότι θα φέρει πίσω μικρή αεροτομή, και ας μην έχει το μουλάρι της φωτό.Διαφορετικά έχετε γεια...
Έχω την υποψία, ότι και αυτό το ΤΤ θα είναι υπερβολικά φλώρικο επί της ουσίας.
Καμία σχέση με Καυμάνους.
όπως και το Quattro Sport; (ακόμα να χωνέψω το χρόνο του όπως καταλάβατε )
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Eμένα αυτό που με προβληματίζει και πάλι είναι οι αεροδυναμικές επιπτώσεις, που θα έχει η στρογγυλεμένη ουρά σε συνδυασμό με τον πολύ κοντό πίσω πρόβολο.
Θεωρώ δεδομένο, ότι θα φέρει πίσω μικρή αεροτομή, και ας μην έχει το μουλάρι της φωτό.Διαφορετικά έχετε γεια...
Έχω την υποψία, ότι και αυτό το ΤΤ θα είναι υπερβολικά φλώρικο επί της ουσίας.
Καμία σχέση με Καυμάνους.
όπως και το** Quattro Sport**; (ακόμα να χωνέψω το χρόνο του όπως καταλάβατε )
Ένα από αυτά τα τελευταία δείγματα που είπα...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Έχω την υποψία, ότι και αυτό το ΤΤ θα είναι υπερβολικά φλώρικο επί της ουσίας.
Καμία σχέση με Καυμάνους.4Tροχοί 365 - Φεβρουάριος 2001
Σχόλιο για το προηγούμενο TT σε σχέση με το impreza WRX, από το Νίκο Τσάδαρη σε ένα από τα καλύτερα άρθρα των ειδικών διαδρομών που έχω διαβάσει.Mοιραία λοιπόν, το κυνήγι της Σέλικα ανέλαβαν οι... τετρακούνες, και εκεί φάνηκε ότι ο εκπολιτισμός του νέου Iμπρέζα είναι σε βάρος της εκρηκτικότητας.** H διαφορά με το TT έχει κλείσει σε οριακά επίπεδα** και ο Γερμανός δεν παύει να έχει το ατού της ελιτίστικης κατασκευής, με την ελπίδα της διαχρονικότητας. Παραμένει πιο ευκίνητο το Iμπρέζα, με πιο φιλικό/εύχρηστο σύστημα τετρακίνησης. Όταν όμως είδα (ναι, συνοδηγό με κατάντησαν τα πίτσι της σύνταξης) τον Λάκα να... τουρμπίζει, εκνευρισμένος από τα τερτίπια του Xάλντεξ, και το πώς μεταμορφώθηκε το αρχικά βαρύ κι ασήκωτο TT πλησιάζοντας το Iμπρέζα, τότε κατάλαβα ότι, αν υπάρχουν οι προδιαγραφές, εν πολλοίς, είναι θέμα διάθεσης και αντιμετώπισης. Στην κορυφή οι διαφορές είναι αμελητέες και το ψυχολογικό παίζει μεγάλο ρόλο.
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=7314
Για την εξωτερική εμφάνιση τελικά θα συμφωνήσω με ΙΚΕ. Το νεό ΤΤ δεν είναι τόσο ρηξικέλευθο όσο το προηγούμενο. Το προηγούμενο ήταν σχεδιαστική επανάσταση. Απ' όπου και αν περνούσε τα πρώτα χρόνια της κυκλοφορίας του όλοι γυρνούσαν να το κοιτάξουν. Αυτό εδώ τώρα είναι σαν f/l του προηγούμενου. Δεν πρόκειται να κάνει αυτό το μπαμ που έκανε το πρώτο ΤΤ.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Για την εξωτερική εμφάνιση τελικά θα συμφωνήσω με ΙΚΕ. Το νεό ΤΤ δεν είναι τόσο ρηξικέλευθο όσο το προηγούμενο. Το προηγούμενο ήταν σχεδιαστική επανάσταση. Απ' όπου και αν περνούσε τα πρώτα χρόνια της κυκλοφορίας του όλοι γυρνούσαν να το κοιτάξουν. Αυτό εδώ τώρα είναι σαν f/l του προηγούμενου. Δεν πρόκειται να κάνει αυτό το μπαμ που έκανε το πρώτο ΤΤ.
Aσφαλώς!
Αυτό άλλωστε είναι και το μεγαλύτερο 'πρόβλημα' στη σχεδίαση του νέου ΤΤ.
Ό,τι και να κάνουν οι σχεδιαστές, ο μεγαλύτερος αντίπαλος θα είναι το mkI TT...
-
Εντάξει lkar το sport είναι σίγουρα το καλύτερο ΤΤ.
Από όλα τα ΤΤ έχω οδηγήσει μόνο το 3.2 dsg.
Ποίημα κινητήρας, αριστούργημα κιβώτιο.
Εδώ τελειώνουν τα θετικά.Τιμόνι, βαρύ μεν, αλλά με εξώφθαλμα τεχνητή αίσθηση, χωρίς ανάδραση.
Γενικώς μια διάχυτη νωθρότητα.Η διαφορά του ΤΤ με το Impreza είναι ότι το τελευταίο ήταν και παραμένει μακράν σε οδηγική αίσθηση. Τελεία.
Με εκνευρίζει σαν ιδέα και σαν υλοποίηση το ΤΤ.
Δεν συνάδει με καμία από τις απαιτήσεις μου για ένα σπορ αυτοκίνητο.
Θυμήθηκα τώρα ένα άρθο του Top Gear, του 99 αν θυμάμαι καλά, που έλεγε ότι το πιο σπορ φαινομενικά αυτοκίνητο της Audi είναι το ΤΤ, αλλά το πιο σπορ ουσιαστικά το Α6 4.2! -
Rumours...
-Αλουμινένιο πλαίσιο
-50/50 κατανομή βάρους
-Ηaldex, με το 60% της ροπής να μεταφέρεται στον πίσω άξονα
υπό κανονικές συνθήκες. -
Σχεδιαστικά τίποτα το ιδιαίτερο, Παρ’ όλο το ότι βασίζεται στο πρώτο ΤΤ, το πρώτο ΤΤ είναι πολύ πιο όμορφο και φαίνεται πιο αρμονικό το σχήμα.
Φωτογραφία για το εσωτερικό υπάρχει;
Θα βασίζεται πάλι στο πάτωμα του γκόλφ; -
Άλλο ένα photoshop...
-
Τhis ironing board is so sweet...
-
Σήμερα θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια.
2.0 TFSi 200 ίπποι
6,3 το 0-100
241 χλμ./ώρα τελική
7,8 L/100χλμ.3.2 V6 Quattro
265 ίπποι
5.0 το 0-100
250 χλμ./ώρα τελική
11,4 L/100χλμ. -
Άγριο και quattro...
Αudi TT (TDi, TTS, TTRS)