Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αudi TT (TDi, TTS, TTRS)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αudi TT (TDi, TTS, TTRS)
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 59
    • 60
    • 12 / 60
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    171
    1185
    2376
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dr-spiderman last edited by

      παρολο που με τα audi δεν εχω καμμια τρελλη συμπαθεια νομιζω οτι το new ΤΤ ειναι οπως πρεπει να ειναι για το κοινο στο οποιο απευθυνεται...ομορφο τουλαχιστον και αποκλειεται να μην ειναι τουλαχιστον ισαξιο με τον πολυ καλο προκατοχο του...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Y
        yianniswalker last edited by

        Με το μπαρδόν δλδ αλλά με όλες αυτές οι στρογκυλάδες δεν σας φαίνεται πολύ φλώρικο - φλούφλικο;

        Το αμάξι του παιδιού της μαμάς...

        Είναι δική μου εντύπωση;

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • P
          pai-mei last edited by

          Eμένα αυτό που με προβληματίζει και πάλι είναι οι αεροδυναμικές επιπτώσεις, που θα έχει η στρογγυλεμένη ουρά σε συνδυασμό με τον πολύ κοντό πίσω πρόβολο.
          Θεωρώ δεδομένο, ότι θα φέρει πίσω μικρή αεροτομή, και ας μην έχει το μουλάρι της φωτό.

          Διαφορετικά έχετε γεια...

          Έχω την υποψία, ότι και αυτό το ΤΤ θα είναι υπερβολικά φλώρικο επί της ουσίας.

          Καμία σχέση με Καυμάνους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pik last edited by

            μαλλον εχετε και εσεις δικιο...χεχε

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              technik last edited by

              Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

              Έχω την υποψία, ότι και αυτό το ΤΤ θα είναι υπερβολικά φλώρικο επί της ουσίας.

              Καμία σχέση με Καυμάνους.

              Πιστεύω ακριβώς το αντίθετο για το νέο ΤΤ...

              Ε, όχι και Cayman...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                pai-mei last edited by

                Ο χρήστης technik έγραψε:

                Έχω την υποψία, ότι και αυτό το ΤΤ θα είναι υπερβολικά φλώρικο επί της ουσίας.

                Καμία σχέση με Καυμάνους.

                Πιστεύω ακριβώς το αντίθετο για το νέο ΤΤ...

                Ε, όχι και Cayman...

                Ότι δηλαδή δεν θα είναι υπερβολικά φλώρικο!
                ΟΚ, Χρήστο έτσι όπως το θέτεις συμφωνούμε!

                Πέρα από την πλάκα, για ποιό λόγο;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Σχεδιαστικά ο κατήφορος της Audi συνεχίζεται, απο την αρμονία και το μινιμαλισμό των προηγούμενων μοντέλων έχει περάσει σε φλύαρες πλαδαρές γραμμές.

                  Το ΤΤ πέρασε απο το Bahaus στην Belle epoque

                  Αεροδυναμικά φαίνεται εκ πρώτης όψεως προβληματικό αλλα μπορεί να έχουν κάνει προσεκτική δουλειά και να μη χρειαστεί αεροτομή, όπως δεν χρειάζεται το 350Ζ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kid last edited by

                    Γιατί ένα αυτοκίνητο με στρογγυλεμένο πίσω μέρος έχει αεροδυναμικά προβλήματα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                      Έχω την υποψία, ότι και αυτό το ΤΤ θα είναι υπερβολικά φλώρικο επί της ουσίας.

                      Καμία σχέση με Καυμάνους.

                      Πιστεύω ακριβώς το αντίθετο για το νέο ΤΤ...

                      Ε, όχι και Cayman...

                      Ότι δηλαδή δεν θα είναι υπερβολικά φλώρικο!
                      ΟΚ, Χρήστο έτσι όπως το θέτεις συμφωνούμε!

                      Πέρα από την πλάκα, για ποιό λόγο;

                      Η πρόβλεψη αυτή προκύπτει καθαρά και μόνο από τα τελευταία δείγματα που έχουν παρουσιαστεί.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                        Eμένα αυτό που με προβληματίζει και πάλι είναι οι αεροδυναμικές επιπτώσεις, που θα έχει η στρογγυλεμένη ουρά σε συνδυασμό με τον πολύ κοντό πίσω πρόβολο.
                        Θεωρώ δεδομένο, ότι θα φέρει πίσω μικρή αεροτομή, και ας μην έχει το μουλάρι της φωτό.

                        Διαφορετικά έχετε γεια...

                        Έχω την υποψία, ότι και αυτό το ΤΤ θα είναι υπερβολικά φλώρικο επί της ουσίας.

                        Καμία σχέση με Καυμάνους.

                        όπως και το Quattro Sport; (ακόμα να χωνέψω το χρόνο του όπως καταλάβατε )

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                          Eμένα αυτό που με προβληματίζει και πάλι είναι οι αεροδυναμικές επιπτώσεις, που θα έχει η στρογγυλεμένη ουρά σε συνδυασμό με τον πολύ κοντό πίσω πρόβολο.
                          Θεωρώ δεδομένο, ότι θα φέρει πίσω μικρή αεροτομή, και ας μην έχει το μουλάρι της φωτό.

                          Διαφορετικά έχετε γεια...

                          Έχω την υποψία, ότι και αυτό το ΤΤ θα είναι υπερβολικά φλώρικο επί της ουσίας.

                          Καμία σχέση με Καυμάνους.

                          όπως και το** Quattro Sport**; (ακόμα να χωνέψω το χρόνο του όπως καταλάβατε )

                          Ένα από αυτά τα τελευταία δείγματα που είπα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            meco last edited by

                            Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                            Έχω την υποψία, ότι και αυτό το ΤΤ θα είναι υπερβολικά φλώρικο επί της ουσίας.
                            Καμία σχέση με Καυμάνους.

                            4Tροχοί 365 - Φεβρουάριος 2001
                            Σχόλιο για το προηγούμενο TT σε σχέση με το impreza WRX, από το Νίκο Τσάδαρη σε ένα από τα καλύτερα άρθρα των ειδικών διαδρομών που έχω διαβάσει.

                            Mοιραία λοιπόν, το κυνήγι της Σέλικα ανέλαβαν οι... τετρακούνες, και εκεί φάνηκε ότι ο εκπολιτισμός του νέου Iμπρέζα είναι σε βάρος της εκρηκτικότητας.** H διαφορά με το TT έχει κλείσει σε οριακά επίπεδα** και ο Γερμανός δεν παύει να έχει το ατού της ελιτίστικης κατασκευής, με την ελπίδα της διαχρονικότητας. Παραμένει πιο ευκίνητο το Iμπρέζα, με πιο φιλικό/εύχρηστο σύστημα τετρακίνησης. Όταν όμως είδα (ναι, συνοδηγό με κατάντησαν τα πίτσι της σύνταξης) τον Λάκα να... τουρμπίζει, εκνευρισμένος από τα τερτίπια του Xάλντεξ, και το πώς μεταμορφώθηκε το αρχικά βαρύ κι ασήκωτο TT πλησιάζοντας το Iμπρέζα, τότε κατάλαβα ότι, αν υπάρχουν οι προδιαγραφές, εν πολλοίς, είναι θέμα διάθεσης και αντιμετώπισης. Στην κορυφή οι διαφορές είναι αμελητέες και το ψυχολογικό παίζει μεγάλο ρόλο.

                            http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=7314

                            Για την εξωτερική εμφάνιση τελικά θα συμφωνήσω με ΙΚΕ. Το νεό ΤΤ δεν είναι τόσο ρηξικέλευθο όσο το προηγούμενο. Το προηγούμενο ήταν σχεδιαστική επανάσταση. Απ' όπου και αν περνούσε τα πρώτα χρόνια της κυκλοφορίας του όλοι γυρνούσαν να το κοιτάξουν. Αυτό εδώ τώρα είναι σαν f/l του προηγούμενου. Δεν πρόκειται να κάνει αυτό το μπαμ που έκανε το πρώτο ΤΤ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              technik last edited by

                              Ο χρήστης meco έγραψε:

                              Για την εξωτερική εμφάνιση τελικά θα συμφωνήσω με ΙΚΕ. Το νεό ΤΤ δεν είναι τόσο ρηξικέλευθο όσο το προηγούμενο. Το προηγούμενο ήταν σχεδιαστική επανάσταση. Απ' όπου και αν περνούσε τα πρώτα χρόνια της κυκλοφορίας του όλοι γυρνούσαν να το κοιτάξουν. Αυτό εδώ τώρα είναι σαν f/l του προηγούμενου. Δεν πρόκειται να κάνει αυτό το μπαμ που έκανε το πρώτο ΤΤ.

                              Aσφαλώς!

                              Αυτό άλλωστε είναι και το μεγαλύτερο 'πρόβλημα' στη σχεδίαση του νέου ΤΤ.

                              Ό,τι και να κάνουν οι σχεδιαστές, ο μεγαλύτερος αντίπαλος θα είναι το mkI TT...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                pai-mei last edited by

                                Εντάξει lkar το sport είναι σίγουρα το καλύτερο ΤΤ.

                                Από όλα τα ΤΤ έχω οδηγήσει μόνο το 3.2 dsg.
                                Ποίημα κινητήρας, αριστούργημα κιβώτιο.
                                Εδώ τελειώνουν τα θετικά.

                                Τιμόνι, βαρύ μεν, αλλά με εξώφθαλμα τεχνητή αίσθηση, χωρίς ανάδραση.
                                Γενικώς μια διάχυτη νωθρότητα.

                                Η διαφορά του ΤΤ με το Impreza είναι ότι το τελευταίο ήταν και παραμένει μακράν σε οδηγική αίσθηση. Τελεία.

                                Με εκνευρίζει σαν ιδέα και σαν υλοποίηση το ΤΤ.
                                Δεν συνάδει με καμία από τις απαιτήσεις μου για ένα σπορ αυτοκίνητο.
                                Θυμήθηκα τώρα ένα άρθο του Top Gear, του 99 αν θυμάμαι καλά, που έλεγε ότι το πιο σπορ φαινομενικά αυτοκίνητο της Audi είναι το ΤΤ, αλλά το πιο σπορ ουσιαστικά το Α6 4.2!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  technik last edited by

                                  Rumours...

                                  -Αλουμινένιο πλαίσιο
                                  -50/50 κατανομή βάρους
                                  -Ηaldex, με το 60% της ροπής να μεταφέρεται στον πίσω άξονα
                                  υπό κανονικές συνθήκες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    sado last edited by

                                    Σχεδιαστικά τίποτα το ιδιαίτερο, Παρ’ όλο το ότι βασίζεται στο πρώτο ΤΤ, το πρώτο ΤΤ είναι πολύ πιο όμορφο και φαίνεται πιο αρμονικό το σχήμα.
                                    Φωτογραφία για το εσωτερικό υπάρχει;
                                    Θα βασίζεται πάλι στο πάτωμα του γκόλφ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Άλλο ένα photoshop...

                                      http://www.z-oxyde.com/downloads/TT-Shop-2.jpg

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        technik last edited by

                                        Τhis ironing board is so sweet...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pavlos23 last edited by

                                          Σήμερα θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια.

                                          2.0 TFSi 200 ίπποι
                                          6,3 το 0-100
                                          241 χλμ./ώρα τελική
                                          7,8 L/100χλμ.

                                          3.2 V6 Quattro
                                          265 ίπποι
                                          5.0 το 0-100
                                          250 χλμ./ώρα τελική
                                          11,4 L/100χλμ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kid last edited by

                                            Άγριο και quattro...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 12 / 60
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr