-
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Επισης γουσταρω αφανταστα που υπαρχουν οικοι βελτιωσης για Porsche (Techart,Gemballa) που πληρωνεις αλλη μια Porsche αλλα φτανεις 700-800 αλογα με αξιοπιστια εργοστασιου και πατας οποιαδηποτε κατασκευη στο δρομο ή σε πιστα. -
όμως δεν μπορείς να λες ότι οι Ιταλοί έχουν μόνο design. Tουλάχιστον έτσι αφήνεις να εννοηθεί.
Ego den eipa oti exoun MONO design....apla se geniko bathmo auto isxiei...toulaxiston paliotera pou eblepes kati panemorfes alfa romeo ke itan pio orees apo Ferrari...
Στον θεσμό των σούπερκαρς έχουμε μόνο 1 Γερμανική εταιρία και 4 Ιταλικές, χώρια τους niche κατασκευατσές όπως οι DeTomaso, Pagani κλπ.
Edo kaneis lathos....i lambo pleon einai Audi group.. Ara 2 germanikes. Ke pies einai 4 italikes? H fiat as poume pio supercar exei bgalei ke den to thimame. H lancia? ego mono ferrari ipologizo, lambo (prin ginei audi group) ke pagani (pou einai prosfati eteria).
To ότι η GT3 RS βγήκε ισάξια της 360CS δεν μου λέει κάτι
Kanonika tha eprepe na su leei. To ena einai komati katharou engineering to opoio exei bei se apoliti dieta (os ke to simataki sto kapo einai autokolito) ke to allo einai ena komati ilektronikou engineering. Ke otan to ena me to simbatiko tapino manual kibotiaki kanei ton idio xrono me to ''apolito'' F1 kibotio, exei ke to moter pera piso ke oxi sto kedro.....paradeigma efera ego tora....pisteuo na katalabeneis
Τότε η enzo & mc12 που κερδίζουν slr & carrera gt τι παίζει? Ξεχάσανε τις εξισώσεις οι Γερμανο
Dld epidei bgazoun ta sigekrimena autokinita perisoterous ipous paei na pei oti einai ke kalitera? Ti logiki einai auti? Me auti ti logiki ke i M3 pou sta kibika tis bgazei 343 ipous atmosferika paei na pei oti einai to kalitero autokinito (sta kibika tis)....alla einai? (Skyline is coming)....
Eγω ψηφισα Porsche γιατι απο μικρος τις γουσταρα περισσοτερο και γιατι μου την εσπαγε που ολοι οι ασχετοι γουσταραν περισσοτερο τις Ferrari.
Auti i dilosi einai another class...etsi apla.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Επισης γουσταρω αφανταστα που υπαρχουν οικοι βελτιωσης για Porsche (Techart,Gemballa) που πληρωνεις αλλη μια Porsche αλλα φτανεις 700-800 αλογα με αξιοπιστια εργοστασιου και πατας οποιαδηποτε κατασκευη στο δρομο ή σε πιστα.
Το παρόν thread κλειδώνεται. Έχουμε επανειλλημένως προειδοποιήσει ότι τέτοιου είδους σχόλια απαγορεύονται εδώ μέσα διότι στεναχωρούν τους open-minded Γερμανόφιλους χρήστες μας...
-
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!
-
XAXAXAXAXA!!!!
¼ôé èåò áêïýò åäþ ìÝóá...Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Ößëå óõìöùíïýìå áðüëõôá..¼ðùò êáé íá ôï êÜíïõìå ïé Porsche åßíáé ðéï ãñÞãïñåò..
Ðïéüò ÈáíÜóçò?
Ïé Üëëïé ìéëÜíå ãéá áßóèçóç åìåßò ìéëÜìå ìå ôá ÷ñïíüìåôñá.
¢ëëïé ðñéí ìéëïýóáí **êáé ãéá **áßóèçóç , åóý ìáò êÜíåéò ÷Üñç?
Êáé óôçí ôåëéêÞ åßíáé ëïãéêü óôçí ÅëëÜäá íá õðÜñ÷åé Ferraroöéëßá.
**ÃåéôïíéêÞ ÷þñá åßíáé ç Éôáëßá,ìåóïãåéáêÞ **üðùò êáé åìåßò êáé Üëëá ðáñüìïéá.Ç ÁìåñéêÞ Üñáîå óôçí Ìåóüãåéï?
Ç Éáðùíßá ìÞðùò?
¢íôå áðü äù ðáëéüðáéäá!!!Ìå ìðåñäÝøáôå!!!Åíþ ïé Ãåñìáíïïß äåí Ý÷ïõí êáíÝíá êïéíü ìå åìÜò..
Åíþ ïé ¢ããëïé ðïõ Ý÷ïõí , ðñïôéìïýí ôá Porsche!
O Clarkson ôé åßíáé?
Éíäüò ìåôáíÜóôçò?ÉóôïñéêÞ 'ðáñÝíèåóç'
Ïé Ëïìâáñäïß Ý÷ïõí êáé ãåñìáíéêÞ ñßæá. -
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
H fiat as poume pio supercar exei bgalei ke den to thimame. H lancia? ego mono ferrari ipologizo, lambo (prin ginei audi group) ke pagani (pou einai prosfati eteria).Åí áñ÷Þ åßíáé ï ëüãïò...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Επισης γουσταρω αφανταστα που υπαρχουν οικοι βελτιωσης για Porsche (Techart,Gemballa) που πληρωνεις αλλη μια Porsche αλλα φτανεις 700-800 αλογα με αξιοπιστια εργοστασιου και πατας οποιαδηποτε κατασκευη στο δρομο ή σε πιστα.
Το παρόν thread κλειδώνεται. Έχουμε επανειλλημένως προειδοποιήσει ότι τέτοιου είδους σχόλια απαγορεύονται εδώ μέσα διότι στεναχωρούν τους open-minded Γερμανόφιλους χρήστες μας...
Αν έλεγες 'κάποιους' αντί για 'τους' θα το δεχόμουν, τώρα θα καταδικάσω ως εμπρηστικό το post σου.
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Στον θεσμό των σούπερκαρς έχουμε μόνο 1 Γερμανική εταιρία και 4 Ιταλικές, χώρια τους niche κατασκευατσές όπως οι DeTomaso, Pagani κλπ.
Edo kaneis lathos....i lambo pleon einai Audi group.. Ara 2 germanikes. Ke pies einai 4 italikes? H fiat as poume pio supercar exei bgalei ke den to thimame. H lancia? ego mono ferrari
To ότι η GT3 RS βγήκε ισάξια της 360CS δεν μου λέει κάτι
Kanonika tha eprepe na su leei. To ena einai komati katharou engineering to opoio exei bei se apoliti dieta (os ke to simataki sto kapo einai autokolito) ke to allo einai ena komati ilektronikou engineering. Ke otan to ena me to simbatiko tapino manual kibotiaki kanei ton idio xrono me to ''apolito'' F1 kibotio, exei ke to moter pera piso ke oxi sto kedro.....paradeigma efera ego tora....pisteuo na katalabeneis
Τότε η enzo & mc12 που κερδίζουν slr & carrera gt τι παίζει? Ξεχάσανε τις εξισώσεις οι Γερμανο
Dld epidei bgazoun ta sigekrimena autokinita perisoterous ipous paei na pei oti einai ke kalitera? Ti logiki einai auti? Me auti ti logiki ke i M3 pou sta kibika tis bgazei 343 ipous atmosferika paei na pei oti einai to kalitero autokinito (sta kibika tis)....alla einai? (Skyline is coming)....
Eγω ψηφισα Porsche γιατι απο μικρος τις γουσταρα περισσοτερο και γιατι μου την εσπαγε που ολοι οι ασχετοι γουσταραν περισσοτερο τις Ferrari.
Auti i dilosi einai another class...etsi apla.
H ENZO/MC12 είναι πιο γρήγορες όχι γιατί έχουν παραπάνω άλογα , σιγά την διαφορά 48 άλογα η enzo και μόνο καμια 20αριά η MC12.
άλλωστε η MC12 είναι ταχύτερη από την πιο δυνατή enzo.
Επίσης το ότι η Lambo είναι σε Γερμανό Ιδιοκτήτη δεν αναιρεί την Ιταλική της Ιστορία, και την τεχνολογία που κουβαλάει και εξελίσει εδώ και δεκαετίες. Το επιχείρημά μου 4-1 θέλει να πεί ότι οι Ιταλοί έχουν μελετήσει το θέμα σούπερ καρ πολύ διεξοδικά, έχουν τεχνογνωσία και εμπειρία. Τώρα τα οικονομικά-ιδιοκτησιακά δεν μας αφορόύν.
Βέβαια η Buggatti veyron είναι καθαρά Γερμανικό προιόν πλέον αλλά αυτό ισχύει τώρα όχι πιο παλιά.
Τώρα για την GT3 RS- 360CS πραγματικά δεν βλέπω που είναι η υπεροχή της μίας έναντι της άλλης. Είναι αμάξια με αγωνιστηκές καταβολές (homologation) ουσιαστικά και έχουν πάνω τους τρελλή εξέλιξη από αγώνες. Είναι δύο άξιοι μονομάχοι και χάρηκα για την ισοπαλία.
Ο καθένας έχει τα δικά του + και -. Δεν σημαίνει ότι υπάρχει υπεροχή κάποιου.
Δηλαδή η 156 Autodelta μπροστοκούνα που κέρδιζε BMW πισωκούνες στο ETCC δείχνει την ανωτερότητα των Ιταλών? δεν νομίζω!!
Επίσης η 147GTAm 330PS έκανε πιο γρήγορο χρόνο από Μ3 πάλι στο ΤΟΠ GEAR μιας κι εκεί συγκρίνουμε την 360-GT3. Tι σημαίνει αυτό ότι πάλι οι Ιταλοί είναι καλύτεροί?
Δεν νομίζω ότι έτσι μόνο δείχνεις ποιος είναι καλύτερος
-
Edo kaneis lathos....i lambo pleon einai Audi group.. Ara 2 germanikes. Ke pies einai 4 italikes? H fiat as poume pio supercar exei bgalei ke den to thimame. H lancia? ego mono ferrari ipologizo, lambo (prin ginei audi group) ke pagani (pou einai prosfati eteria).
Μια φίρμα δεν γίνεται Γερμανική μόνο και μόνο όταν την αγοράζει ένα Γερμανικό γκρούπ. Εκτός και αν έχει διάθεση η VAG να την 'περιλάβει' όπως η ίδια μόνο ξέρει.
Ferrari, Lamborghini, Maserati, Pagani, Bizzarrini, B-Enginnering και πολύ σύντομα και Alfa Romeo. -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Επισης γουσταρω αφανταστα που υπαρχουν οικοι βελτιωσης για Porsche (Techart,Gemballa) που πληρωνεις αλλη μια Porsche αλλα φτανεις 700-800 αλογα με αξιοπιστια εργοστασιου και πατας οποιαδηποτε κατασκευη στο δρομο ή σε πιστα.
Το παρόν thread κλειδώνεται. Έχουμε επανειλλημένως προειδοποιήσει ότι τέτοιου είδους σχόλια απαγορεύονται εδώ μέσα διότι στεναχωρούν τους open-minded Γερμανόφιλους χρήστες μας...
\
Xμ,και ποσες τετοιες υπαρχουν?Μετα απ'αυτην καμια?Σε καποια πιστα εχει καποιο χρονο?Αν ειναι ετσι φιλε γνωστη μας πατανε και οι Ιαπωνες με τις Supres και τα Skylania με τα 1000+ αλογα....Μην αναφερεις μονο νουμερα γιατι χαμενος θα βγεις.
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Edo kaneis lathos....i lambo pleon einai Audi group.. Ara 2 germanikes. Ke pies einai 4 italikes? H fiat as poume pio supercar exei bgalei ke den to thimame. H lancia? ego mono ferrari ipologizo, lambo (prin ginei audi group) ke pagani (pou einai prosfati eteria).
Ìéá ößñìá äåí ãßíåôáé ÃåñìáíéêÞ ìüíï êáé ìüíï üôáí ôçí áãïñÜæåé Ýíá Ãåñìáíéêü ãêñïýð. Åêôüò êáé áí Ý÷åé äéÜèåóç ç VAG íá ôçí 'ðåñéëÜâåé' üðùò ç ßäéá ìüíï îÝñåé.
Ferrari, Lamborghini, Maserati, Pagani, Bizzarrini, B-Enginnering êáé ðïëý óýíôïìá êáé Alfa Romeo.ΩΠ!!!
Σε τσάκωσα!!!
Η Alfa δημιούργησε αυτή την κατηγορία...
Γιατί λάθος?
Νυστάζεις? -
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Επισης γουσταρω αφανταστα που υπαρχουν οικοι βελτιωσης για Porsche (Techart,Gemballa) που πληρωνεις αλλη μια Porsche αλλα φτανεις 700-800 αλογα με αξιοπιστια εργοστασιου και πατας οποιαδηποτε κατασκευη στο δρομο ή σε πιστα.
Το παρόν thread κλειδώνεται. Έχουμε επανειλλημένως προειδοποιήσει ότι τέτοιου είδους σχόλια απαγορεύονται εδώ μέσα διότι στεναχωρούν τους open-minded Γερμανόφιλους χρήστες μας...
\
Xμ,και ποσες τετοιες υπαρχουν?Μετα απ'αυτην καμια?Σε καποια πιστα εχει καποιο χρονο?Αν ειναι ετσι φιλε γνωστη μας πατανε και οι Ιαπωνες με τις Supres και τα Skylania με τα 1000+ αλογα....Μην αναφερεις μονο νουμερα γιατι χαμενος θα βγεις.
Εσύ μίλησες πρώτος για 'βελτιώσεις' 700+ αλόγων και σου απέδειξα πως υπάρχουν αντίστοιχες και για Φεράρι. Το ότι η μάρκα αποθαρρύνει τέτοιες βελτιώσεις (ο Κένιγκ βγάζει το σήμα της Φεράρι και βάζει δικό του μετά από απαίτηση της ίδιας της Φεράρι) δε σημαίνει ότι δεν μπορούν να γίνουν, όπως και το ότι οι γερμανοί κατασκευαστές στην ουσία 'συνεργάζονται' με διάφορους βελτιωτές δεν μπορεί να πιστωθεί ως 'προσόν' τους, εγώ μάλλον για αρνητικό το βλέπω συνήθως.
-
Ο χρήστης Spidey_TS έγραψε:
Edo kaneis lathos....i lambo pleon einai Audi group.. Ara 2 germanikes. Ke pies einai 4 italikes? H fiat as poume pio supercar exei bgalei ke den to thimame. H lancia? ego mono ferrari ipologizo, lambo (prin ginei audi group) ke pagani (pou einai prosfati eteria).
Μια φίρμα δεν γίνεται Γερμανική μόνο και μόνο όταν την αγοράζει ένα Γερμανικό γκρούπ. Εκτός και αν έχει διάθεση η VAG να την 'περιλάβει' όπως η ίδια μόνο ξέρει.
Ferrari, Lamborghini, Maserati, Pagani, Bizzarrini, B-Enginnering και πολύ σύντομα και Alfa Romeo.ΩΠ!!!
Σε τσάκωσα!!!
Η Alfa δημιούργησε αυτή την κατηγορία...
Γιατί λάθος?
Νυστάζεις?Σε ένα forum 'κοιμισμένων' πρέπει να ροχαλίζω πού και πού για να μην παρεξηγούμαι... Μίλησα για το σήμερα, γιατί αν πάμε στο χθες θα κλάψουν μανούλες...
Θές να μιλήσω για 8C2900B; Ευχαρίστως, αλλά φοβάμαι πως θα με διαγράψουν... -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Επισης γουσταρω αφανταστα που υπαρχουν οικοι βελτιωσης για Porsche (Techart,Gemballa) που πληρωνεις αλλη μια Porsche αλλα φτανεις 700-800 αλογα με αξιοπιστια εργοστασιου και πατας οποιαδηποτε κατασκευη στο δρομο ή σε πιστα.
Το παρόν thread κλειδώνεται. Έχουμε επανειλλημένως προειδοποιήσει ότι τέτοιου είδους σχόλια απαγορεύονται εδώ μέσα διότι στεναχωρούν τους open-minded Γερμανόφιλους χρήστες μας...
\
Xμ,και ποσες τετοιες υπαρχουν?Μετα απ'αυτην καμια?Σε καποια πιστα εχει καποιο χρονο?Αν ειναι ετσι φιλε γνωστη μας πατανε και οι Ιαπωνες με τις Supres και τα Skylania με τα 1000+ αλογα....Μην αναφερεις μονο νουμερα γιατι χαμενος θα βγεις.
Εσύ μίλησες πρώτος για 'βελτιώσεις' 700+ αλόγων και σου απέδειξα πως υπάρχουν αντίστοιχες και για Φεράρι. Το ότι η μάρκα αποθαρρύνει τέτοιες βελτιώσεις (ο Κένιγκ βγάζει το σήμα της Φεράρι και βάζει δικό του μετά από απαίτηση της ίδιας της Φεράρι) δε σημαίνει ότι δεν μπορούν να γίνουν, όπως και το ότι οι γερμανοί κατασκευαστές στην ουσία 'συνεργάζονται' με διάφορους βελτιωτές δεν μπορεί να πιστωθεί ως 'προσόν' τους, εγώ μάλλον για αρνητικό το βλέπω συνήθως.
Eγω φιλε kyan βλεπω το αποτελεσμα.Και το αποτελεσμα μου λεει το εξης απλο.Σημερα περνω μια GT2 ή μια 911 turbo απλη την παω στη Gemballa και τη παραλαμβανω με 800 αλογα σε κανα μηνα.Αν παρω την 360 ή την 430 πως μπορω να παω σε αυτα τα αλογα αξιοπιστα?Και ακομα και αν το κανω μαλλον θα ειμαι ο μονος που θα επιχειρουσα κατι τετοιο.Ενω Porsche υπαρχουν πολλες με τετοιες βελτιωσεις.Αν εσενα λοιπον σου φαινεται ασχημο δεν εχεις να κανεις τιποτα αλλο απο το να παρακολουθεις μια Porsche να σου ριχνει γυρους....
-
Γιατί δεν παίρνεις έτοιμη την Fxx, από το εργοαστάσιο;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Επισης γουσταρω αφανταστα που υπαρχουν οικοι βελτιωσης για Porsche (Techart,Gemballa) που πληρωνεις αλλη μια Porsche αλλα φτανεις 700-800 αλογα με αξιοπιστια εργοστασιου και πατας οποιαδηποτε κατασκευη στο δρομο ή σε πιστα.
Το παρόν thread κλειδώνεται. Έχουμε επανειλλημένως προειδοποιήσει ότι τέτοιου είδους σχόλια απαγορεύονται εδώ μέσα διότι στεναχωρούν τους open-minded Γερμανόφιλους χρήστες μας...
Αν έλεγες 'κάποιους' αντί για 'τους' θα το δεχόμουν, τώρα θα καταδικάσω ως εμπρηστικό το post σου.
Δεν πρόσεξες όμως πως δεν γενικεύω. Μίλησα για open-minded Γερμανόφιλους . Μάλλον ξέχασα τα εισαγωγικά στο open-minded...
-
Ferrari και πάλι Ferrari! (και ΠΟΤΕ δεν υπήρξα ιταλόφιλος)
Άλλη ιστορία και δε μιλώ μόνο για αγώνες. Ασφαλώς και η Porsche έβγαζε και βγάζει εξαιρετικά οχήματα αλλά δεν (μου) αρκεί αυτό. Αφήστε που **έχω βαρεθεί να τις βλέπω στο δρόμο (που λέει και ο λόγος... **:D )΄
Μοιάζουν και όλες μεταξύ τους (εντάξει, εκτός απ' την Cayene )Άλλωστε δεν πέρασαν ούτε 4 μήνες από την επίσκεψή μου στο Mαρανέλο (F A N T A S T I K O) οπότε και αντίστροφα να τα'βλεπα τα πράγματα θα είχα 'αλλαξοπιστήσει'... (Θα'θελα να ανεβάσω και φωτό αλλά 1)είναι μεγάλες και 2)δεν ξέρω πώς να τις ανεβάζω !)
Aλλά ρε παιδιά μη φανατίζεστε έτσι! Μερικά σχόλια με κάνουν να πιστεύω ότι διαβάζω σύγκριση ανάμεσα σε Ferrari και Dacia...
Αυτάααα! -
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Eγω φιλε kyan βλεπω το αποτελεσμα.Και το αποτελεσμα μου λεει το εξης απλο.**Σημερα περνω μια GT2 ή μια 911 turbo απλη την παω στη Gemballa και τη παραλαμβανω με 800 αλογα σε κανα μηνα.**Αν παρω την 360 ή την 430 πως μπορω να παω σε αυτα τα αλογα αξιοπιστα?Και ακομα και αν το κανω μαλλον θα ειμαι ο μονος που θα επιχειρουσα κατι τετοιο.Ενω Porsche υπαρχουν πολλες με τετοιες βελτιωσεις.Αν εσενα λοιπον σου φαινεται ασχημο δεν εχεις να κανεις τιποτα αλλο απο το να παρακολουθεις μια Porsche να σου ριχνει γυρους....
Καλά ρε παιδιά λίγο respect.
για porsche μιλάμε όχι για saxo-rallο.
Πάει το πράγμα όπως στην συζήτηση GTi vs TypeR Ποιος βελτιώνεται πιο εύκολα
Να βάλουμε και κανα ηχοσύστημα 10ΚW και να πάμε στο μπουρνάζι να ούμε..
όταν πέρνεις σούπερκαρ και έχεις τρελλά φράγκα πέρνεις το καλύτερο κατ'ευθείαν πχ πας για 911 turbo, GT2 δεν πέρνεις το απλό και το βελτιώνεις.
Αν δεν έχεις τα γκαφρά για το καλύτερο σημαίνει πως είσαι τσίμα τσίμα οπότε δεν λέει να πειραματίζεσαι
Μου φαίνεται οι Turbo-Vaggites του φόρουμ έχετε ξεφύγει λίγο
.
.
.
.
.
.
.Μη χαίρεστε στην ευθεία εννοώ όχι στις στροφές
-
Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:
Ferrari και πάλι Ferrari! (και ΠΟΤΕ δεν υπήρξα ιταλόφιλος)άντε και εις ανώτερα (δλδ Alfisti):P
μόλις βγει η ρημάδα η 8C και η BreraGTA ενοω
Ferrari VS Porsche