Ο χρήστης 007 έγραψε:
Στον θεσμό των σούπερκαρς έχουμε μόνο 1 Γερμανική εταιρία και 4 Ιταλικές, χώρια τους niche κατασκευατσές όπως οι DeTomaso, Pagani κλπ.
Edo kaneis lathos....i lambo pleon einai Audi group.. Ara 2 germanikes. Ke pies einai 4 italikes? H fiat as poume pio supercar exei bgalei ke den to thimame. H lancia? ego mono ferrari
To ότι η GT3 RS βγήκε ισάξια της 360CS δεν μου λέει κάτι
Kanonika tha eprepe na su leei. To ena einai komati katharou engineering to opoio exei bei se apoliti dieta (os ke to simataki sto kapo einai autokolito) ke to allo einai ena komati ilektronikou engineering. Ke otan to ena me to simbatiko tapino manual kibotiaki kanei ton idio xrono me to ''apolito'' F1 kibotio, exei ke to moter pera piso ke oxi sto kedro.....paradeigma efera ego tora....pisteuo na katalabeneis
Τότε η enzo & mc12 που κερδίζουν slr & carrera gt τι παίζει? Ξεχάσανε τις εξισώσεις οι Γερμανο
Dld epidei bgazoun ta sigekrimena autokinita perisoterous ipous paei na pei oti einai ke kalitera? Ti logiki einai auti? Me auti ti logiki ke i M3 pou sta kibika tis bgazei 343 ipous atmosferika paei na pei oti einai to kalitero autokinito (sta kibika tis)....alla einai? (Skyline is coming)....
Eγω ψηφισα Porsche γιατι απο μικρος τις γουσταρα περισσοτερο και γιατι μου την εσπαγε που ολοι οι ασχετοι γουσταραν περισσοτερο τις Ferrari.
Auti i dilosi einai another class...etsi apla.
H ENZO/MC12 είναι πιο γρήγορες όχι γιατί έχουν παραπάνω άλογα , σιγά την διαφορά 48 άλογα η enzo και μόνο καμια 20αριά η MC12.
άλλωστε η MC12 είναι ταχύτερη από την πιο δυνατή enzo.
Επίσης το ότι η Lambo είναι σε Γερμανό Ιδιοκτήτη δεν αναιρεί την Ιταλική της Ιστορία, και την τεχνολογία που κουβαλάει και εξελίσει εδώ και δεκαετίες. Το επιχείρημά μου 4-1 θέλει να πεί ότι οι Ιταλοί έχουν μελετήσει το θέμα σούπερ καρ πολύ διεξοδικά, έχουν τεχνογνωσία και εμπειρία. Τώρα τα οικονομικά-ιδιοκτησιακά δεν μας αφορόύν.
Βέβαια η Buggatti veyron είναι καθαρά Γερμανικό προιόν πλέον αλλά αυτό ισχύει τώρα όχι πιο παλιά.
Τώρα για την GT3 RS- 360CS πραγματικά δεν βλέπω που είναι η υπεροχή της μίας έναντι της άλλης. Είναι αμάξια με αγωνιστηκές καταβολές (homologation) ουσιαστικά και έχουν πάνω τους τρελλή εξέλιξη από αγώνες. Είναι δύο άξιοι μονομάχοι και χάρηκα για την ισοπαλία.
Ο καθένας έχει τα δικά του + και -. Δεν σημαίνει ότι υπάρχει υπεροχή κάποιου.
Δηλαδή η 156 Autodelta μπροστοκούνα που κέρδιζε BMW πισωκούνες στο ETCC δείχνει την ανωτερότητα των Ιταλών? δεν νομίζω!!
Επίσης η 147GTAm 330PS έκανε πιο γρήγορο χρόνο από Μ3 πάλι στο ΤΟΠ GEAR μιας κι εκεί συγκρίνουμε την 360-GT3. Tι σημαίνει αυτό ότι πάλι οι Ιταλοί είναι καλύτεροί?
Δεν νομίζω ότι έτσι μόνο δείχνεις ποιος είναι καλύτερος