-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Η κατανάλωση (λτρ/100χλμ) σαφώς και επηρεάζεται από τη σχέση στο κιβώτιο γιατί αν έχεις τη μέγιστη κατανάλωση σε βενζίνη (λτρ/ώρα) με 2α και τη μέγιστη με 5η, καλύπτεις περισσότερα χιλιόμετρα με 5η οπότε τα λτρ/100χλμ θα είναι λιγότερα με 5η.Δεν το εγραψα καλα μαλλον .Εννοω σε φουλ επιταχυνση δειχνει μεχρι 25lit/100Km .Στα 180-200χλμ/ωρα δειχνει ~17λιτρα οταν διατηρεις την ταχυτητα,αν θες να επιταχυνεις δειχνει 25λιτρα.
Edit:εκανα λαθος απο εκει και πανω δειχνει 20 με 21 λιτρα ,μολις το δοκιμασα
-
Με το trip computer....με τι άλλο. Ωραίο gadget-άκι.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
πριν λιγες μερες σε ταξιδι στην εθνικη κοιταξα την στιγμιαια καταναλωση απο περιεργεια για να δω τι θα μου δειξει με την ταχυτητα που πηγαινα.ημουν στα 200-205 και το γκαζι πατημενο τερμα.ο δρομος ειχε ελαφρια ανηφωρικη κλιση,ειδα στιγμιαια κατι νουμερα τρελα.το πρωτο που ειδα ηταν 197 κατι και το δευτερο 203 και κατι ψηλα.τρελαθηκα μολις το ειδα.
Μηπως ηταν 19,7 και 20,3 ;Εγω με τερμα πατημενο γκαζι ,ανεξαρτητως σχεσεως, εχω 25lit/Km.Δεν δειχνει παραπανω με τιποτα,εκει σταματαει.
οχι φιλε μου,ειναι τα νουμερα που σου ειπα.ειπα πως ο δρομος ηταν ελαφρα ανηφωρικος και για να κρατησει το αυτοκινητο αυτη την ταχυτητα σε ανηφορα(εστω και μικρη) ρουφαει αβερτα.συνηθως και μενα καπου εκει ειναι με σταθερο γκαζι στα 190 χλμ,16 με 18 λιτρα.με φουλ γκαζι ομως οι τιμες εχουν μεγαλες διακυμανσεις.μπορει να μην ανεβει πολυ αλλα μπορει και να φτασει πολυ ψηλα.θα προσπαθησω να βγαλω φωτο.
-
Τα 200 λίτρα μπορούνε άνετα να εμφανιστούν σε τέτοιες συνθήκες...
Το έχω δεί και εγώ
-
Ο χρήστης AMG έγραψε:
Τα 200 λίτρα μπορούνε άνετα να εμφανιστούν σε τέτοιες συνθήκες...Το έχω δεί και εγώ
200 ή 20;
-
Μιλάω για 200 λίτρα αδερφέ.
Με το γκάζι τέρμα...
Αλλά να σου πω την αλήθεια δεν πιστεύω και πολύ τα trip computers -
Ο χρήστης AMG έγραψε:
Μιλάω για 200 λίτρα αδερφέ.
Με το γκάζι τέρμα...
Αλλά να σου πω την αλήθεια δεν πιστεύω και πολύ τα trip computersμε τι σχεση στο σασμαν το ειδες το 200?
ξερεις ποσο μεγαλα μπεκ πρεπει να εχει το αυτοκινητο για να δωσει τετοια παροχη?
-
Το έχω δει με 4η σε BMW 330
-
Αν ισχύει αυτό πάντως, μιλάμε ότι αδειάζει ένα γεμάτο 60λιτρο ντεπόζιτο σε 30 χιλιομετράκια!!
-
Γι'αυτό λέω ότι δεν πιστεύω στις ενδείξεις των trip computers.
Πάντως αυτά τα λίτρα είναι στιγμιαία.
Δηλ. για 2-3 sec. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Μιλάω για 200 λίτρα αδερφέ.
Με το γκάζι τέρμα...
Αλλά να σου πω την αλήθεια δεν πιστεύω και πολύ τα trip computersμε τι σχεση στο σασμαν το ειδες το 200?
ξερεις ποσο μεγαλα μπεκ πρεπει να εχει το αυτοκινητο για να δωσει τετοια παροχη?
Μανικα πυροσβεστικης!!!
-
Ας πούμε ότι κάθε ψεκασμός κρατάει περίπου 10 miliseconds.
Επίσης, αν ο κινητήρας γυρνάει με 5.000 rpm για 1 ώρα, σημαίνει ότι σε μια ώρα θα κάνει 5.000*60 = 300.000 περιστροφές (ας πούμε... rph). Αφού είναι 4χρονος, η κάθε δυάδα κυλίνδρων θα κάνει 150.000 καύσεις (για 4κύλινδρο μοτέρ). Οι καύσεις μοιράζονται ανά 2 κύλινδρους (οι δύο δυάδες έχουν 180 μοίρες διαφορά φάσης).
Αυτό σημαίνει ότι τα μπεκ μια δυάδας κυλίνδρων θα ψεκάζουν επί 1.500.000 miliseconds, δηλαδή επί 1.500 δευτερόλεπτα.Τώρα αν ένα αμάξι κινείται με 180 Km/h και καίει 200 lt / 100 km, σε μια ώρα θα έχει διανύσει 180 Km. Από εδώ συνεπάγεται ότι θα έχει κάψει 1,8*200 = 360 λίτρα βενζίνης, 180 λίτρα ανά δυάδα κυλίνδρων.
Αυτά τα 180 λίτρα βενζίνης θα πρέπει να βγουν από τα μπεκ σε 1500 δευτερόλεπτα, δηλαδή σε 25 λεπτά.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχουν ονομαστική παροχή τα 2 μπεκ μαζί 7,2 λίτρα ανά λεπτό, δηλαδή 3,6 λίτρα ανά λεπτό το ένα!Πολύ υπερβολικό μου φαίνεται!!! Αυτή η παροχή μάλλον σε οικιακή βρύση ταιριάζει...
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Ας πούμε ότι κάθε ψεκασμός κρατάει περίπου 10 miliseconds.
Επίσης, αν ο κινητήρας γυρνάει με 5.000 rpm για 1 ώρα, σημαίνει ότι σε μια ώρα θα κάνει 5.000*60 = 300.000 περιστροφές (ας πούμε... rph). Αφού είναι 4χρονος, η κάθε δυάδα κυλίνδρων θα κάνει 150.000 καύσεις (για 4κύλινδρο μοτέρ). Οι καύσεις μοιράζονται ανά 2 κύλινδρους (οι δύο δυάδες έχουν 180 μοίρες διαφορά φάσης).
Αυτό σημαίνει ότι τα μπεκ μια δυάδας κυλίνδρων θα ψεκάζουν επί 1.500.000 miliseconds, δηλαδή επί 1.500 δευτερόλεπτα.Τώρα αν ένα αμάξι κινείται με 180 Km/h και καίει 200 lt / 100 km, σε μια ώρα θα έχει διανύσει 180 Km. Από εδώ συνεπάγεται ότι θα έχει κάψει 1,8*200 = 360 λίτρα βενζίνης, 180 λίτρα ανά δυάδα κυλίνδρων.
Αυτά τα 180 λίτρα βενζίνης θα πρέπει να βγουν από τα μπεκ σε 1500 δευτερόλεπτα, δηλαδή σε 25 λεπτά.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχουν ονομαστική παροχή τα 2 μπεκ μαζί 7,2 λίτρα ανά λεπτό, δηλαδή 3,6 λίτρα ανά λεπτό το ένα!Πολύ υπερβολικό μου φαίνεται!!! Αυτή η παροχή μάλλον σε οικιακή βρύση ταιριάζει...
Ζαλίστηκα!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ζαλίστηκα!Εγώ να δεις, όταν το έγραφα!
Μπερδεγουάιυ... -
Με το trip computer
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Ζαλίστηκα!
Εγώ να δεις, όταν το έγραφα!
Μπερδεγουάιυ...Εγώ να δεις
-
σε καμια περιπτωση δεν ειπα οτι αυτη ειναι η πραγματικη καταναλωση.απλα ειπα αυτο που ειδα στιγμιαια.θα προσπαθησω να βγαλω την φωτο για να σας την δειξω.ειναι λιγο δυσκολο σε αυτη την ταχυτητα και ισως αργησω να το κανω αλλα θα προσπαθησω.
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Ας πούμε ότι κάθε ψεκασμός κρατάει περίπου 10 miliseconds.
Επίσης, αν ο κινητήρας γυρνάει με 5.000 rpm για 1 ώρα, σημαίνει ότι σε μια ώρα θα κάνει 5.000*60 = 300.000 περιστροφές (ας πούμε... rph). Αφού είναι 4χρονος, η κάθε δυάδα κυλίνδρων θα κάνει 150.000 καύσεις (για 4κύλινδρο μοτέρ). Οι καύσεις μοιράζονται ανά 2 κύλινδρους (οι δύο δυάδες έχουν 180 μοίρες διαφορά φάσης).
Αυτό σημαίνει ότι τα μπεκ μια δυάδας κυλίνδρων θα ψεκάζουν επί 1.500.000 miliseconds, δηλαδή επί 1.500 δευτερόλεπτα.Τώρα αν ένα αμάξι κινείται με 180 Km/h και καίει 200 lt / 100 km, σε μια ώρα θα έχει διανύσει 180 Km. Από εδώ συνεπάγεται ότι θα έχει κάψει 1,8*200 = 360 λίτρα βενζίνης, 180 λίτρα ανά δυάδα κυλίνδρων.
Αυτά τα 180 λίτρα βενζίνης θα πρέπει να βγουν από τα μπεκ σε 1500 δευτερόλεπτα, δηλαδή σε 25 λεπτά.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχουν ονομαστική παροχή τα 2 μπεκ μαζί 7,2 λίτρα ανά λεπτό, δηλαδή 3,6 λίτρα ανά λεπτό το ένα!Πολύ υπερβολικό μου φαίνεται!!! Αυτή η παροχή μάλλον σε οικιακή βρύση ταιριάζει...
Δημήτριε έγραψες!!!
Και τι έγραψες!!!
Ωραίος!! -
Εγω εχω δει πολλες φορες στιγμιαιες τιμες γυρω στα 70-80, αλλα δεν ειναι πραγματατικες προφανως. Με 1η και αποτομο ξεκινημα μιλαω.
Με τερμα γκαζι και 5η κοντα στον κοφτη δειχνει περιπου 18-22.
-
Σωστές οι καταναλώσεις σου, χωρίς να μπω στον κυκεώνα των εξισώσεων του Δημήτριου:
180χαω / 40χαω = 80/18, αν δεν κάνω λάθος.
Με 180χαω και 18λτρ/100χλμ = 40χαω και 80λτρ/100χλμ (με 1η αλλά στιγμιαίο εκτός αν ανεβαίνεις σε κανένα τοίχο) ίδια ποσότητα βενζίνης λίτρα/ώρα.
Πώς μετράτε την κατανάλωση του αυτοκινήτου σας;