εδω και 6,5 σχεδον χρονια ειμαι κατοχος ενος strada με 114000 χλμ πλεον.
λεω εξ αρχης οτι το πηρα αναγκαστικα καθως σαν επιλογη ειχα αυτο και το caddy.
γενικα ειμαι φιλος των ιαπωνικων αυτοκινητων και με μαυρη καρδια το αγορασα.τα λεω αυτα για να μην θεωρειθουν τα λεγομενα μου προκαταλειμενα.
το αυτοκινητο ειναι σκυλι μαυρο.πραγματικος εργατης τηρουμενων των αναλογιων.σε καμια περιπτωση δεν ειναι hi lux αλλα αυτο που μπορει να κανει το κανει πολυ καλα.
το εχω φορτωσει με τα διπλασια απο τα κιλα που διαβασα (400) και αυτο μεσα σε κτημα ελιων περασμενες καλιεργητη και με πολλες πετρες.βεβαια αυτα τα λαθη πληρωνονται(ευτυχως οχι ακομα δοξα τον θεο) αλλα μια φορα που κοιταξα για κατι ασχετο απο κατω ειδα το καρτερ να εχει πολλες λακουβες και τρομαξα.
οταν δεν χρησιμοποιειται ως εργαλειο αλλα ως μεταφορικο μεσο,ειναι εκπληξη η συμπεριφορα του στον δρομο.(μην ξεχναμε για τι αυτοκινητο μιλαμε ομως ετσι?!)
συγκρινομενο με τα πιο συγχρονα diesel δεν το λες και πολυ οικονομικο αλλα ειναι πολυ οικονομικο.
η μικτη καταναλωση που εχω εδω και πολλες χιλιαδες χλμ κυμαινεται απο 5,6 μεχρι 6,5 λιτρα.
απο την μεση του ευρους που αναφερω και πανω,η οδηγηση ειναι ατσαλη με επιταχυνσεις ασκοπες και η ταχυτητα κινησης στην εθνικη οδο που χρησιμοποιω συχνα να ειναι στα 130-140 χλμ.
με συντηρητικη οδηγηση και εντος οριων ταχυτητας στους αυτοκινητοδρομους η καταναλωση πεφτει ευκολα κατω απο το μικρο νουμερο που ανεφερα.
σημερα που γυρνουσα απο την λαχαναγορα της αθηνας σε μια κατηφορα ειδα 195 χλμ στις 4600. για μερικα δευτερολεπτα αλλα με τετοια χρηση τι οικονομια να εχεις?
επειδη ομως δεν μπορω να συγχωρησω στον εαυτο μου τοσο καλα λογια για μη ιαπωνικο αυτοκινητο θα πρεπει να το θαψω και λιγο.
σαν ιταλικο αυτοκινητο εχει βγαλει τις ζημιουλες του (μην ξεχνιομαστε δλδ ) αν και για μια απο αυτες -την πιο τσουχτερη- μαλλον εγω ευθυνομαι και οχι η καταγωγη του αυτοκινητου.
- σχετικα νωρις απο την αγορα εκαψε εγκεφαλο(?) ηλεκτρικων παραθυρων (καλυφθηκε απο την εγγυηση)
- καμποσο αργοτερα εκανε ρωγμη το ψυγειο λαδιου και μου περνουσε λαδια στο κυκλωμα ψυξης.αυτη η ζημια με ταλαιπωρησε καμποσο καιρο. δεν με καλυψε η εγγυηση παροτι ημουν εντος 5ετιας επειδη λεει αργησα σχεδον 2 μηνες περαν του ετους να κανω την τυπικη συντηρηση η οποια για τα χλμ εκεινα ηταν απλη αλλαγη λαδιων και φιλτρο λαδιου στα 10Κ χλμ.
δεν ευθυνομουν εγω για αυτο αλλα θα ξεφυγω του θεμματος οποτε δεν το αναλυω.
3η και φαρμακερη (εδω που μαλλον φταιω εγω )
ραγισμα στο catrige(?) της τουρμπινας και αλλαγη τουρμπινας
με ρωτησε ο μαστορας γενικα πως οδηγω και αν το ζοριζω παραπανω απο οτι πρεπει.
ε του ειπα και εγω οτι εχω κανει καποια ταξιδια αστραπη προς αθηνα (300 χλμ πηγαινε ελα) μεσα στον αυγουστο με ερκουλ ανοιχτο εννοειται και ακατεβατα 160-170 χλμ. μου ειπε να κατανοησω τι το αυτοκινητο αυτο δεν ειναι για τετοια πραματα(γιατι οχι αληθεια?) και μου γυρισε πλατη.
αλλαξα τουρμπινα μαζι με καταλυτη μεταχειρισμενη απο lancia Y μου ειπε σχεδον καινουρια απο τροπετο.
επιβεβαιωθηκα οτι το αυτοκινητο εχει κερδισει καποιους ιππους και εχει μεγαλυτερο ευρος η τουρμπινα απο ενα φιλο που εχει το ιδιο αυτοκινητο και ειπε οτι δεν εχει καμια σχεση με το δικο του.
ΡΕΖΟΥΜΕ!
αν δεν εισαι καγκουρας σαν εμενα,παρτο με κλειστα τα ματια κανωντας πρωτα μια ευχη στον καλο θεουλη γιατι ειναι ιταλικο,μην ξεχνιωμαστε.
ΥΓ. σεντονι εγραψα ρε γμτ.