Πέρα από την εμφανισιακή διαφορά έχει και electronic differential lock (κοινώς μπλοκέ) για ταχύτητες κάτω από 30χλμ. Επιπλέον μεγαλύτερες γωνίες εισόδου εξόδου και ράμπας (26°, 44° and 23°) και μπορεί να ανέβει σε ανωφέρεια κλίσης 55% (50% στο απλό 4x4) ξεκινώντας από ανηφόρα και 65% ξεκινώντας από επίπεδο έδαφος και διαφορετικά ζαντολάστιχα (15' alloy wheels with 175/65 tyres - 14' στο απλό)
Τώρα για τον diesel κινητήρα είναι κρίμα που δεν χρησιμοποιούν τον κινητήρα με τα 18,3/1500 κλ ροπής αλλά μάλλον θα σκέφτονται το σύστημα μετάδοσης.
Ενδεικτικά για την τιμή το απλό diesel έχει 15400 στην Ιταλία, οπότε τα 1300 ευρώ μάλλον δικαιολογούνται από τον εξοπλισμό και την διαφοροποίηση σε ανάρτηση και μπλοκέ.