-
Jimny ή Niva; Ό,τι και να είναι, με το καλό
-
Πήρα Jimny γιατί είμαι και εγώ εργένης και τα ψώνια από το super market τα χωράει άνετα
Αν ήθελα να μεταφέρω και άλλα 'πράγματα' μαζί με τα ψώνια ούτε που θα το σκεφτόμουν! Οι χώροι περιορισμένοι, σε αντίθεση με τις εκτός δρόμου δυνατότητες που είναι απεριόριστες και λόγω του ότι έχω οδηγήσει λόγω δουλειάς αρκετά 'off' οχήματα σε όλες τις συνθήκες μπορώ να πω ότι για τα χρήματα που έδωσα έκανα την καλύτερη αγορά και αν αύριο μου έλεγαν στο αλλάζουμε με άλλο πάλι Jimny θα έπερνα. -
Διαβάζοντας με προσοχή το ποστ σασ, να σασ ευχαριστησω για τον χρόνο που μου αφιερώσατε, μιας και με καλήψατε.
Κλιφ και ικε με βάλατε σε άλλο διλημα
τζίμνι ή σαμουραι??
Εχοντας δει εμφανισιακά και τα δυο νομιζω οτι το σαμουραι, πλησιάζει πιοπολυ σε αυτα που ψαχνω(ενα αμαξι που να μην σε πολιανοιάζει κιολας, και να ειναι καλο εκτος)
Πιστευω οτι εντος δρομου, το τζιμνι ειναι καλυτερο, εκτος το σαμουράι...
επισης τα μεταχειρο σαμουραι ειναι κατα πολυ φτηνοτερα απο τα μεταχειρο τζιμνι -
To samurai είναι μεν φθηνότερο αλλα είναι χειρότερο εντός και εκτός δρόμου, έχει μικρότερους χώρους και είναι λιγότερο άνετο απο jimny.
-
Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος όταν λες ότι εκτός δρόμου το Samurai είναι χειρότερο.
-
To samurai έχει πολύ μικρότερες διαδρομές στην ανάρτηση απο το Jimny, εκτος απο το μειονέκτημα αυτό η απόδοσή τους εκτός δρόμου είναι παρόμοια.
-
Παιδιά σορι αν σασ ζαλίζω, δεν καταλαβενω κάποια πράγματα όμωσ(πρέπει να είσαστε πολύ ψαγμένοι, μιασ και σασ βλέπω με πολλες δημοσιευσεισ τον καθενα)
Φιλε ικε στην προτελευτέα σου δημοσίευση λεσ, οτι το σαμουραι είναι χειροτερο και εντοσ και εκτοσ, , και στην τελευτεα οτι η αποδοση τουσ(σαμουραι-τζιμνι) εκτοσ δρόμου ειναι παρόμοια.
Σορυ αλλά με μπέρδεψεσ λιγο.
Εαν δεν σε κουράζω μπορεισ να μου εξηγησεισ πως το ενοεισ? -
Εννοώ πως εκτός απο το θέμα της ανάρτησης οπου το samurai είνα υποδεέστερο στα υπόλοιπα (απόσταση απο έδαφος, πρόβολοι, σύστημα μετάδοσης κλπ) εναι παρόμοια.
Οπότε συνολικά το samurai υστερεί λόγω ανάρτησης.
-
Μήπως στο Σαμουράι πρέπει να σταματήσεις για να βάλεις την τετρακίνηση;
Και μετά για να τη βγάλεις πρέπει πάλι να είσαι σταματημένος και να κάνεις και λιγο πίσω;
Αυτό το έχει το Vitara και είναι εκνευριστικό μερικές φορές.
Για να μήν αναφερθώ στα παλαιότερα που είχαν χειροκίνητες πλήμνες -
bebes το είχα ξεχάσει αυτό! Αλλο ενα μειονέκτημα οι πλήμνες.
Απλώς 2 φορές που είχα νοικιάσει samurai τις είχα κλειδωμένες συνέχεια
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Απλώς 2 φορές που είχα νοικιάσει samurai τις είχα κλειδωμένες συνέχειαΩραίος ο ΙΚΕ!!!!
-
Το Σαμουράι δέχεται πολύ περισσότερες βελτιώσεις (υπάρχουν περισσότερα πράγματα για αυτό) επειδή έχει εισαχθεί Αμερική. Εκτός δρόμου με κάποιες μετατροπές όσοι έχουν δοκιμάσει και τα δύο λένε ότι είναι κάπως καλύτερο από Τζίμνι +ότι είναι πιο φθηνό. Σε εξειδικευμένα 4χ4 φόρουμ ίσως μπορούν να σου πουν περισσότερα επί τούτου.
Το Τζίμνι σίγουρα είναι καλύτερο εντός δρόμου (πας ταξίδι με 120-130 χλμ ώρα), πιο 'πολυτελές' και υπάρχει και σε κλειστό -Σαμουράι θα βρεις κυρίως ανοικτά. Επίσης τα Σαμουράι είναι Ισπανικά ενώ τα Τζίμνι (τα κλειστά) είναι Ιαπωνικά και θεωρούνται πιο αξιόπιστα. Τα πιο αξιόπιστα όλων και πιο ανθεκτικά στην βαριά χρήση θεωρούνται τα ιαπωνικά Σαμουράι τα οποία όμως έχουν ηλικία καμιά δεκαετία πιά.
Συμπέρασμα: Αν θες αμάξι μόνο για εκτός χρήση πάρε Σαμουράι (φθηνότερο, περισσότερες μετατροπές, το λυπάσαι λιγότερο κλπ), ενώ αν θες για μεικτή χρήση πάρε Τζίμνι. Υποθέτω
-
Εγω έχοντας οδηγήσει και τα 2 δε βλέπω απολύτως κανένα προτέρημα εκτός δρόμου στο samurai.
-
http://www.to4x4.gr/html/site/forum/vie ... php?t=2096
Edit άλλο ένα
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtop ... rt-15.html
και βεβαίως
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-345.html -
Το Jimny είναι πολύ καλό εκτός κατα γενική ομολογία. Ειδικά δε στους Ελληνικούς ορεινούς δρόμους αλλά και στην άμμο λόγω βάρους.
Εμένα μου φάνηκε λίγο 'άγαρμπο' και σκληρό για τα γούστα μου αλλά στα λεφτά του είναι πολύ καλό. Εντός πόλης είναι μικρό και ευκίνητο αλλά καίει αρκετά για τα 'κυβικά' του.
Σαν εργένης θα κοιτούσα έτσι για να μου φύγει και η ιδέα, και στα μεταχειρισμένα για κάτι καλό. Το Lada για μένα δεν παίζει πια. Ειδικά σαν εργένης....
-
Παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ, cliff ευχαριστώ για τα forum, μάλον καταλήγω σε samurai γιατί σαν μαμά υστερεί μεν του jimny(αν και δεν θα το έλεγα λόγω βάρους) αλλά αμα αποφασίσεις να χώσεις κάνα φράγκο γίνεται super....
Πιστεύω ότι παίρνοντας 4χ4 πρέπει να βλέπεις και την γκάμα των εξελίξεων που πέρνει και να μην συγκρίνεις μόνο τα σαν εργοστασιακές κατασκευές, που απο ότι διάβασα εκεί υστερεί κατά κράτος το jimny....
θέλει πολύ κόπο να γράφεις σωστά, αποφάσισα να το κάνω βλέποντας τις δημοσιευσεις του ΙΚΕ -
Δεν υστερεί ακριβώς το Τζίμνι, υπάρχουν αρκετές και καλές μετατροπές (βλέπε http://www.jimnyclub.gr/gallery/ ) αλλά για το Σαμουράι υπάρχουν ακόμη περισσότερα πράγματα.
-
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
Το Lada για μένα δεν παίζει πια. Ειδικά σαν εργένης....Πού ξέρεις; Μπορεί να θέλει να μείνει εργένης μια ζωή...
-
Φίλε εργένη έχοντας εμπειρία και από τα τρία αυτοκίνητα NIVA-SAMURAI -JIMNY θα σου έλεγα :
NIVA: Όχι ,χαλάει συχνά και ναι μεν έχει φθηνά ανταλλακτικά αλλά όταν χρειάζεται κάθε λίγο καιρό συνεργείο στο τέλος τα χρήματα είναι πολλά . Κατά άλλα πολύ καλύτερο σε συμπεριφορά , άνεση ,χώρους , από τα άλλα δύο . ( Το Ερωτεύεσαι αλλά σε πληγώνει)
SAMURAI –JIMNY : Θα διάλεγα το δεύτερο γιατί μπορεί να κάνει ότι και το πρώτο (δεν μιλάω για ακραία πράγματα ) στο χώμα , με λίγο προσοχή εάν το λυπάσαι και καλύτερο και πιο άνετο και στην άσφαλτο και στην πόλη.
Έχω SAMURAI και η χρήση που του κάνω εκτός είναι βόλτες σχεδόν κάθε σαββατοκύριακο στα βουνά σε δασικούς δρόμους , αλλά οδηγώ και το jimny ενός φίλου και μου αρέσει περισσότερο.
Όταν θα έχω οικονομική ευχέρεια θα το αντικαταστήσω με jimny .
Γιαυτο και Θα πρωτεινο jimny -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγω έχοντας οδηγήσει και τα 2 δε βλέπω απολύτως κανένα προτέρημα εκτός δρόμου στο samurai.Μήπως τα φύλλα σούστας παίζουν τη σημασία τους????
Πάντως όχι samurai ρε παιδιά, ήμαρτον!!!
Ακόμα και καλύτερα να πηγαίνει εκτός δρόμου, μέχρι να φτάσεις εκτός δρόμου θα πηγαίνεις με τα 80χλμ/ώρα (άντε max τα 100) στην εθνική. Είναι πρωτόγονο στο ταξίδι και να το ξέρετε.
Εργένης ψάχνει τζιπ