Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 246
    • 247
    • 22 / 247
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4928
    18612
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kf last edited by

      Mε κίνδυνο να βγούμε και πάλι off-topic απλά θα πως το κλισέ: 'εξαρτάται'. Πόσο καλή είναι η πολλαπλή του 1,6 και τι περιθώρια βελτίωσης έχει εκείνη του 1,4, για παράδειγμα. Συνεπώς μόνο μετά από δοκιμή ή ενδελεχή μελέτη των σχεδιών κατασκευής και πολλές (μα πάρα πολλές) ώρες υπολογισμών μπορεί κανείς να αποφανθεί επί του προκειμένου. Καλύτερα να το λήξουμε εδώ, όμως, ή αν θέλετε να ανοίξουμε ένα ξεχωριστό topic.
      popol@ros: Η διαφορά μεταξύ ανοξείδωτου και απλού αμορτισέρ έγκειτα κατά κύριο λόγο στην διάρκεια ζωής τους (σκουριά κλπ). Διατηρώ μια επιφύλαξη για της θερμικές ιδιότητες του ανοξείδωτου και την σύγκρισή τους με το απλό ατσάλι, οπότε και μπορεί να προκύπτουν κάποιες λειτουργικές διαφορές.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kouk last edited by

        Καμιά βελτίωση σε εξακύλινδρα, γερμανικά, ατμοφαιρικά, περί τα 2,5 λίτρα δεν θα κάνετε κύριε Φούκη μας?!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • K
          kf last edited by

          Ο χρήστης kouk έγραψε:
          Καμιά βελτίωση σε εξακύλινδρα, γερμανικά, ατμοφαιρικά, περί τα 2,5 λίτρα δεν θα κάνετε κύριε Φούκη μας?!!!

          Μια Χ3 2.5 λέμε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης kouk έγραψε:
            Καμιά βελτίωση σε εξακύλινδρα, γερμανικά, ατμοφαιρικά, περί τα 2,5 λίτρα δεν θα κάνετε κύριε Φούκη μας?!!!

            πάλι αυτοκίνητο θες ν'αλλάξεις; Η 1η βελτίωση θα ναι να παίρνει μπροστά

            (συνεχίζεις τις προκλήσεις )

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              mirage last edited by

              Ο χρήστης kouk έγραψε:
              Καμιά βελτίωση σε εξακύλινδρα, γερμανικά, ατμοφαιρικά, περί τα 2,5 λίτρα δεν θα κάνετε κύριε Φούκη μας?!!!

              Βελτίωση ιπποδύναμης ή αντοχής στο κρύο
              Υ.Γ Κάποιος με πρόλαβε

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • H
                hunter last edited by

                Ο χρήστης Michelle έγραψε:

                Κανένα συγκριτικό τέστ ημι-σλίκ ή σλίκ θα δούμε;

                Μακαρι, αν και δεν ξερω ποσους ενδιαφερει κατι τετοιο (αν ομως γινει και συγκριση σε πλευρικα g και φανει η διαφορα... ). Σιγουρα παντως οσοι ψαχνονται για λιγη παραπανω προσφυση στα τρακ ντειζ και σκεφτονται για ημισλικ θα χαρουν.

                Μόνο εσύ μέ νοιώθεις βρέ Μισέλ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kouk last edited by

                  Ο χρήστης KF έγραψε:

                  Καμιά βελτίωση σε εξακύλινδρα, γερμανικά, ατμοφαιρικά, περί τα 2,5 λίτρα δεν θα κάνετε κύριε Φούκη μας?!!!

                  Μια Χ3 2.5 λέμε...

                  Εστω!!!  
                  

                  [Και άσε τους προκλητικούς εγκάθετους να λένε!
                  There is no replacement to displacement!]

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ο χρήστης KF έγραψε:
                    Mε κίνδυνο να βγούμε και πάλι off-topic απλά θα πως το κλισέ: 'εξαρτάται'. Πόσο καλή είναι η πολλαπλή του 1,6 και τι περιθώρια βελτίωσης έχει εκείνη του 1,4, για παράδειγμα. Συνεπώς μόνο μετά από δοκιμή ή ενδελεχή μελέτη των σχεδιών κατασκευής και πολλές (μα πάρα πολλές) ώρες υπολογισμών μπορεί κανείς να αποφανθεί επί του προκειμένου. Καλύτερα να το λήξουμε εδώ, όμως, ή αν θέλετε να ανοίξουμε ένα ξεχωριστό topic.
                    popol@ros: Η διαφορά μεταξύ ανοξείδωτου και απλού αμορτισέρ έγκειτα κατά κύριο λόγο στην διάρκεια ζωής τους (σκουριά κλπ). Διατηρώ μια επιφύλαξη για της θερμικές ιδιότητες του ανοξείδωτου και την σύγκρισή τους με το απλό ατσάλι, οπότε και μπορεί να προκύπτουν κάποιες λειτουργικές διαφορές.

                    http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=14512

                    😉

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tazio last edited by

                      Δε ξέρω αν είναι εφικτό, αλλά ένα ένθετο με τα άρθρα του Leonard J. K. Setright σε κάποιο επόμενο τεύχος θα ήταν καλοδεχούμενο νομίζω.

                      Ας είναι σαν φόρος τιμής του περιοδικού σε αυτόν τον 'περίεργο τύπο' που μας κέρδιζε ακόμα κι όταν δε συμφωνούσαμε μαζί του (π.χ. άρθρο για τον Πήγασο) .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skullone last edited by

                        Θα τολμήσει επιτέλους το περιοδικό να κόψει τις lifestyle αηδίες και τις φλώρικες 'δοκιμές' όπου ΠΑΝΤΑ τα κείμενα είναι 'ήξεις-αφήξεις' και οι συντάκτες κάνουν προσπάθειες να βρουν θετικά σχόλια για το κάθε χρέπι (μην τυχόν και δυσαρεστήσουμε καμιά Hyundai ή Mercedes ή VAG...);

                        Διαβάστε το αγγλικό EVO για να δείτε πώς γράφονται οι σοβαρές δοκιμές.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          ss_76 last edited by

                          Κάνοντας μια περιήγηση στο forum διαπίστωσα πως πολλοί από μας ψάχνουν κάποιο καλύτερο λιπαντικό από αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου. Επίσης οι περισσότερες εταιρίες ορίζουν προδιαγραφές για τα λιπαντικά που πρέπει να χρησιμοποιούνται και όταν κανείς δεί τα χαρακτηριστικά των λιπαντικών που μας βάζουν στα εξουσιοδωτημένα συνεργεία, διαπιστώνει πως είναι υποδιέστερα από αυτά των λιπαντικών του εμπορίου.

                          Μήπως θα ήταν ιδιαίτερα διαφωτιστικό ένα συγκριτικό τέστ των εμπορικότερων λιπαντικών 'after market' με τα 'εργοστασιακά';

                          Το περιοδικό μας σίγουρα έχει την τεχνογνωσία και θαρώ και την θέληση για δοκιμή λιπαντικών, και τα αποτελέσματα μάλλον θα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέροντα.

                          Τί λέτε;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Με βάση αυτήν την συζήτηση:

                            Ο χρήστης corsair έγραψε:

                            Δεν θα μπορούσα να διαφωνώ περισσότερο!!! 200 ολόκληρα κιλά, μπορούν να κάνουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά στην ενεργητική ασφάλεια. Σκέψου πόσο καλύτερους χρόνους θα έγραφε στα τεστ ενεργητικής ασφάλειας (αλλαγή λωρίδας, αποφυγή εμποδίου, προσπέρασμα) ένα Πούντο ολόιδιο με το δικό σου, αλλά 200 κιλά ελαφρύτερο

                            Για τον παράγοντα 'άνθρωπο' που λες, συμφωνώ απόλυτα βέβαια.

                            Δεν ειπα πως δεν θα υπαρχει διαφορα, αλλα αυτο που λεω ειναι πως αυτη η διαφορα δεν θα ειναι ικανη να σε γλυτωσει ειδικα σε αυτα που αποκαλουμε σοβαρα ατυχηματα... Εσυ βεβαια λες πως ειναι... χχμμμ, δεν ξερω... μπορει να εχεις δικιο, αλλα οπως και να εχει επειδη ποτε δεν ξερεις τι προθεσεις μπορει να εχει ο απεναντι σου... καλυτερα be safe παρα landwind

                            και ειδικά το πράσινο κομμάτι της, θα έβρισκα εξαιρετικά ενδιαφέρον ένα τεστ από το περιοδικό, ενεργητικής ασφάλειας, με ένα ή περισσότερα (εί δυνατόν) ζευγάρια ΟΛΟΙΔΙΩΝ αυτοκινήτων, που όμως το ένα να είναι όσο γίνεται ελαφρωμένο σε σχέση με το άλλο.

                            έχει υπάρξει τέτοιο τεστ? Αν όχι, πώς το βρίσκετε σαν ιδέα???

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • E
                              emmanoyhl last edited by

                              Έχουν γίνει παρόμοια τεστ παλιότερα με πολύ επιδεινωμένους χρόνους και βεβαρημένη οδική συμπεριφορά από το επιπλέον βάρος. Οπότε όχι καλύτερα αλλά πολύ χειρότερα αποτελέσματα στο βαρύτερο!!!!! Αυτή την στρεβλή αντίληψη έχουν κυρίως οι παλιότεροι οδηγοί που πιστεύουν ότι τα βαριά αμάξια «κρατάνε» καλύτερα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                msamaro last edited by

                                Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                Αυτή την στρεβλή αντίληψη έχουν κυρίως οι παλιότεροι οδηγοί που πιστεύουν ότι τα βαριά αμάξια «κρατάνε» καλύτερα.

                                Παλιοί =Theos_Larissa???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • O
                                  obelix last edited by

                                  Ο χρήστης msamaro έγραψε:

                                  Αυτή την στρεβλή αντίληψη έχουν κυρίως οι παλιότεροι οδηγοί που πιστεύουν ότι τα βαριά αμάξια «κρατάνε» καλύτερα.

                                  Παλιοί =Theos_Larissa???

                                  Αν εχεις αμφιβολιες πηγαινε στα Τεμπη

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    kid last edited by

                                    Ο χρήστης chrmes έγραψε:

                                    Αυτή την στρεβλή αντίληψη έχουν κυρίως οι παλιότεροι οδηγοί που πιστεύουν ότι τα βαριά αμάξια «κρατάνε» καλύτερα.

                                    Παλιοί =Theos_Larissa???

                                    Αν εχεις αμφιβολιες πηγαινε στα Τεμπη

                                    Είναι της περιοχής. Σε συζήτηση που είχα με συμφοιτητή μου από την Λάρσα συγκρίνοντας GT με GTi, μου είπε ότι η GT στρίβει καλύτερα επειδή είναι πιο βαριά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • E
                                      emmanoyhl last edited by

                                      Έχω ακούσει και το άλλο το καταπληκτικό. Το φορτωμένο αμάξι κρατάει καλύτερα γιατί «κάθεται» ποιο χαμηλά!!!!!!
                                      Κάτι σαν σταυροπόδι δηλαδή.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        demetriades last edited by

                                        Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                        Αυτή την στρεβλή αντίληψη έχουν κυρίως οι παλιότεροι οδηγοί που πιστεύουν ότι τα βαριά αμάξια «κρατάνε» καλύτερα.

                                        Παλιοί =Theos_Larissa???

                                        Αν εχεις αμφιβολιες πηγαινε στα Τεμπη

                                        Είναι της περιοχής. Σε συζήτηση που είχα με συμφοιτητή μου από την Λάρσα συγκρίνοντας GT με GTi, μου είπε ότι η GT στρίβει καλύτερα επειδή είναι πιο βαριά...

                                        offtopic mode on
                                        Και το Ηammer είναι βαρύ.
                                        Και σαν βαρύτερο χτυπαέι και τα δύο που ανάφερες.
                                        offtopic mode off

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kid last edited by

                                          Ο χρήστης Demetriades έγραψε:

                                          Αυτή την στρεβλή αντίληψη έχουν κυρίως οι παλιότεροι οδηγοί που πιστεύουν ότι τα βαριά αμάξια «κρατάνε» καλύτερα.

                                          Παλιοί =Theos_Larissa???

                                          Αν εχεις αμφιβολιες πηγαινε στα Τεμπη

                                          Είναι της περιοχής. Σε συζήτηση που είχα με συμφοιτητή μου από την Λάρσα συγκρίνοντας GT με GTi, μου είπε ότι η GT στρίβει καλύτερα επειδή είναι πιο βαριά...

                                          offtopic mode on
                                          Και το Ηammer είναι βαρύ.
                                          Και σαν βαρύτερο χτυπαέι και τα δύο που ανάφερες.
                                          offtopic mode off

                                          Αυτό ακριβώς του είπα και γω: 'Άρα η νταλίκα επειδή είναι κάτι τόνους στρίβει καλύτερα από όλα'. Και με κοίταγε λες και κατέβηκα από τον Άρη..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • F
                                            funkyreverend last edited by

                                            Καλά, σοβαρά μιλάτε ρε παιδιά;

                                            ...'Το βαρύ αυτοκίνητο, να σαν αυτό (νταπ νταπ στο ταμπλό της 'μπέμπας' 315i) πατάει καλύτερα κάτω. Τι νομίζεις, ότι πάει σαν αυτό εκεί δεξιά (elise 111r να προσπερνάει από δεξιά, γιατί η 'μπέμπα' δεν μπορεί να χάσει την αριστερή λωρίδα); '...

                                            Κάποιοι έχουν μπερδέψει την ηχομόνωση και το βαρύ τιμόνι με το στρίψιμο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 22 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr