Με βάση αυτήν την συζήτηση:
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Δεν θα μπορούσα να διαφωνώ περισσότερο!!! 200 ολόκληρα κιλά, μπορούν να κάνουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά στην ενεργητική ασφάλεια. Σκέψου πόσο καλύτερους χρόνους θα έγραφε στα τεστ ενεργητικής ασφάλειας (αλλαγή λωρίδας, αποφυγή εμποδίου, προσπέρασμα) ένα Πούντο ολόιδιο με το δικό σου, αλλά 200 κιλά ελαφρύτερο
Για τον παράγοντα 'άνθρωπο' που λες, συμφωνώ απόλυτα βέβαια.
Δεν ειπα πως δεν θα υπαρχει διαφορα, αλλα αυτο που λεω ειναι πως αυτη η διαφορα δεν θα ειναι ικανη να σε γλυτωσει ειδικα σε αυτα που αποκαλουμε σοβαρα ατυχηματα... Εσυ βεβαια λες πως ειναι... χχμμμ, δεν ξερω... μπορει να εχεις δικιο, αλλα οπως και να εχει επειδη ποτε δεν ξερεις τι προθεσεις μπορει να εχει ο απεναντι σου... καλυτερα be safe παρα landwind
και ειδικά το πράσινο κομμάτι της, θα έβρισκα εξαιρετικά ενδιαφέρον ένα τεστ από το περιοδικό, ενεργητικής ασφάλειας, με ένα ή περισσότερα (εί δυνατόν) ζευγάρια ΟΛΟΙΔΙΩΝ αυτοκινήτων, που όμως το ένα να είναι όσο γίνεται ελαφρωμένο σε σχέση με το άλλο.
έχει υπάρξει τέτοιο τεστ? Αν όχι, πώς το βρίσκετε σαν ιδέα???