Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 246
    • 247
    • 21 / 247
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4928
    18736
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Το θέμα για την πίστα Ascari με πλήγωσε...
      Πολύ ωραίο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kouk last edited by

        Ωραία και η συνέντευξη που πήρε ο Go_For_Pole από τον τελευταίο ήρωα Zanardi! (αν και ψιλέθαψε τις BMW στο WTCC...αλλά το παραβλέπουμε!) 🙂

        Αλλά εγώ απόλαυσα το άρθρο του Τεμπερίδη στην τελευταία σελίδα!
        Ωραίο θέμα, ωραίο γράψιμο!!!! )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kf last edited by

          Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
          οσο αναφορα για την βελτιωση της κορολας δεν θα μπορουσε να μπει και μια πολλαπλη εξαγωγης απο σελικα????
          θα βλεπαμε διαφορα στις επιδοσεις και με τι κοστος????

          Καλησπέρα,
          πολύ σωστή παρατήρηση. Η συγκεκριμένη επέμβαση μπορεί να γίνει πολύ εύκολα σε Corolla 2003 όχι όμως στην τελευταία η οποία έχει τον καταλύτη ακριβώς μετά την πολλαπλή εξαγωγής. Η μετατροπή θα απαιτούσε κόψιμο και επανασυγκόληση και ως εκ τούτου προτιμήσαμε να μην επέμβουμε τόσο βάναυσα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            popol-ros last edited by

            Ο χρήστης KF έγραψε:

            οσο αναφορα για την βελτιωση της κορολας δεν θα μπορουσε να μπει και μια πολλαπλη εξαγωγης απο σελικα????
            θα βλεπαμε διαφορα στις επιδοσεις και με τι κοστος????

            Καλησπέρα,
            πολύ σωστή παρατήρηση. Η συγκεκριμένη επέμβαση μπορεί να γίνει πολύ εύκολα σε Corolla 2003 όχι όμως στην τελευταία η οποία έχει τον καταλύτη ακριβώς μετά την πολλαπλή εξαγωγής. Η μετατροπή θα απαιτούσε κόψιμο και επανασυγκόληση και ως εκ τούτου προτιμήσαμε να μην επέμβουμε τόσο βάναυσα.

            ευχαριστω για την λεπτομερεια......

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • P
              popol-ros last edited by

              ερωτησεων συνεχεια.....

              -θυμαμαι χαρακτηριστικα οτι οταν ειχε γινει κατι αντιστοιχο με το φοκους (1) τοτε ειχε γραφτει οτι θα ηταν ισως περιτο να μπουν 16αρες ζαντες , γιαυτο και επιλεχτηκε να παραμεινουν οι 15αρες..... αληθεια , γιατι δεν εγινε το ιδιο και με την κορολα??? τι κερδισαμε με τις 16αρες??? καλυτερο πατημα? δυνατοτητα τοποθετησης ενος καλυτερου λαστιχου??? ή στην τελικη απλα μουρη..?
              -με την KW VARIANT II που τοποθετηθηκε στο αυτοκινητο μπορεις να αλλαξεις και το υψος του αυτοκινητου ή μονο την σκληροτητα του αμορτισερ (διαβασα οτι το αμαξωμα χαμηλωσε 3,5 ολοκληρους ποντους {αρκετα σε γενικες γραμμες})
              -η εγγυηση της τογιοτα παραμενει ως εχει μετα απο αυτες τις μετατροπες???
              -περυσι εψαχνα την kw variant II για το scoda octavia ABΤ του κουμπαρου μου. η καλυτερη τιμη που βρηκα ηταν 1,200 ευρο..... εχουν τοσες διαφορες σε σχεση με αυτη που μπαινει στην κορολα? που οφειλεται αυτη η μεγαλη διαφορα στα χρηματα???
              -αν καναμε μια αντιστοιχη μετατροπη (μηχανικη) σε κορολα 1,600 προ 2003 μοντελο και μαλιστα τοποθετουσαμε και την πολλαπλοι εξαγωγης της celica θα μπορουσαμε ανετα να φτασουμε τα 130 (ισως και παραπανω) αλογα???
              -θα μπορουσαμε σαν επιλογη να παρουμε και την ΤΕΙΝ σαν αναρτηση??? και αν ναι , με περισσοτερο κοστος???

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                pai-mei last edited by

                Εξαιρετικό τεύχος.
                Ας αποτελέσει υπόδειγμα και για τα μελλοντικά των 4Τ, και του ανταγωνισμού.

                Θαυμάσιο εικαστικά εξώφυλλο, στο οποίο βοηθάει βέβαια και η Cayman.
                Μ' άρεσε η δοκιμή της Cayman, μεστά σχόλια, σωστή σε έκταση τεχνική ανάλυση, ωραίες φωτογραφίες.

                Μπράβο τους, που με την αφορμή του Α4 dtm, πήραν κι ένα απλό ΤFSI, και τα πήγαν στα Μέγαρα. Τέτοιες δοκιμές είναι διαφωτιστικές. Και κάνουν τη διαφορά σε σχέση με ανταγωνιστικά έντυπα, που αρκούνται να σχολιάσουν την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε 2 αράδες (στην περίπτωση του Α4).

                Εύχομαι όλα τα επόμενα τεύχη τους, να πλησιάζουν αυτό και να το ξεπεράσουν σε ακρίβεια, λεπτομέρεια στις αναλύσεις, πληροφόρηση, πλούσια ύλη κλπ.
                Δεν χορταίνεις να το διαβάζεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  michelle last edited by

                  Ο χρήστης lkar έγραψε:

                  Μα πως γίνεται με φαρδύτερα λάστιχα ένα 200 ίππων αυτοκίνητο να κάνει χειρότερους χρόνους;

                  Με φαρδύτερα δεν θα πρεπε να 'κρατάει' καλύτερα;

                  Το αποτελεσμα ειναι λογικο στη συγκεκριμενη περιπτωση. Αν θυμαμαι το διευκρινιζουν κιολας. 215/45R17 αντι για 205/45R17 σημαινει και λιγο μεγαλυτερο προφιλ και αρα διαμετρο αφου οι ζαντες ειναι οι ιδιες, οποτε ειναι σα να μακραινει η τελικη σχεση μεταδοσης (κατα 1.5%). Επισης σημαινει (εφοσον δεν ειναι ο σκελετος τους -ειδικα στα πλαϊνα- πιο σκληρος) μεγαλυτερες παραμορφωσεις των πλαινων στις στροφες, με τα αναμενομενα επακολουθα στο κρατημα.

                  Ενδιαφερον ισως ειχε και η συγκριση με 225/40R17....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kf last edited by

                    Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                    ερωτησεων συνεχεια.....

                    -θυμαμαι χαρακτηριστικα οτι οταν ειχε γινει κατι αντιστοιχο με το φοκους (1) τοτε ειχε γραφτει οτι θα ηταν ισως περιτο να μπουν 16αρες ζαντες , γιαυτο και επιλεχτηκε να παραμεινουν οι 15αρες..... αληθεια , γιατι δεν εγινε το ιδιο και με την κορολα??? τι κερδισαμε με τις 16αρες??? καλυτερο πατημα? δυνατοτητα τοποθετησης ενος καλυτερου λαστιχου??? ή στην τελικη απλα μουρη..?

                    Στο κείμενο δείχνουμε έμπρεκτα την σύγκριση μεταξύ 15'' και 16'' και αναφέρουμε μάλιστα ότι η θυσία σε επιδόσεις (κυρίως ρεπρίζ) δεν συγκρίνεται με το κέρδος σε οδική συμπεριφορά αλλά και φρενάρισμα (επίσης το αναφέρουμε στη σχετική παράγραφο).

                    -με την KW VARIANT II που τοποθετηθηκε στο αυτοκινητο μπορεις να αλλαξεις και το υψος του αυτοκινητου ή μονο την σκληροτητα του αμορτισερ (διαβασα οτι το αμαξωμα χαμηλωσε 3,5 ολοκληρους ποντους {αρκετα σε γενικες γραμμες})

                    Η KW Variant II είναι ρυθμιζόμενη τόσο καθ' ύψος όσο και σε σκληρότητα. Το συγκεκριμένο ύψος που τοποθετήθηκε η Corolla είναι κατόπιν υπόδειξης της KW (αναφέρουμε συγκεκριμένα ποιά είναι η ρύθμιση που προτείνει και συγκεκριμένα δίνουμε την απόσταση από την τελευταία σπείρα του γόνατου μέχρι και το πιατέλο του ελατηρίου). Σε ότι αφορά τη γενικότερη επίδραση του χαμηλώματος το σχόλιο που - το γράφουμε κιόλας - είναι ότι ακόμα και έτσι η Corolla δεν είχε πρόβλημα με ακουμπήματα κλπ., ενώ η διαδρομή φάνηκε απόλυτα ικανοποιητική γηια την ανάρτηση που δούλευε άψογα είτε στην πίστα είτε στις ανωμαλίες του κανονικού δρόμου.

                    -η εγγυηση της τογιοτα παραμενει ως εχει μετα απο αυτες τις μετατροπες???

                    Όπως σε κάθε περίπτωση επέμβασης σε ένα αυτοκίνητο - πλήν εργοστασιακού πακέτου - η εγγύηση πάυει να ισχύει.

                    -περυσι εψαχνα την kw variant II για το scoda octavia ABΤ του κουμπαρου μου. η καλυτερη τιμη που βρηκα ηταν 1,200 ευρο..... εχουν τοσες διαφορες σε σχεση με αυτη που μπαινει στην κορολα? που οφειλεται αυτη η μεγαλη διαφορα στα χρηματα???

                    Αυτή είναι μια ερώτηση την οποία οφείλει να απαντήσει η KW που άλλωστε ρυθμίζει και την τιμολογιακή πολιτική για τα προϊόντα της. Αν δεις στην δοκιμή του Seat Ibiza FR στο B.O. Ιουλίου θα διαπιστώσεις ότι η απλή KW Variant II κοστίζει 1.300 ενώ η ανοξείδωτη 1.500. Στην Corolla τοποθετήθηκε ανοξείδωτη, γεγονός που μάλλον παραλείψαμε να το αναφέρουμε.

                    -αν καναμε μια αντιστοιχη μετατροπη (μηχανικη) σε κορολα 1,600 προ 2003 μοντελο και μαλιστα τοποθετουσαμε και την πολλαπλοι εξαγωγης της celica θα μπορουσαμε ανετα να φτασουμε τα 130 (ισως και παραπανω) αλογα???

                    Δεν το έχουμε δοκιμάσει συνεπώς δεν μπορώ να γνωρίζω. Πάντως οι ίπποι που κερδίζει ένα κινητήρας 1,4 και ένας 1,6 δεν είναι οι ίδιοι για την ίδια μετατροπή.

                    -θα μπορουσαμε σαν επιλογη να παρουμε και την ΤΕΙΝ σαν αναρτηση??? και αν ναι , με περισσοτερο κοστος???

                    Σαφώς και θα μπορούσαμε να πάρουμε οποιαδήποτε ανάρτηση θέλουμε. Αλοίμονο. Για τιμές, ωστόσο, αυτή την στιγμή δεν μπορώ να σε διαφωτίσω, αλλά αν θέλεις μπορείς να απευθυνθείς πχ. στην Auto Ergonomics που εισάγει την συγκεκριμένη ανάρτηση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης KF έγραψε:
                      Πάντως οι ίπποι που κερδίζει ένα κινητήρας 1,4 και ένας 1,6 δεν είναι οι ίδιοι για την ίδια μετατροπή.

                      Σόρι για την ασχετοσύνη αλλά ποιος (αναμένεται ότι) θα πάρει τα περισσότερα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        -αξιζουν τα χρηματα ως προς την ανοξειδωτη???
                        -το θεμα ΤΕΙΝ το ρωτησα , για το αν ρωτησατε ας πουμε για μια διαφορετικη λυση οπου στην τελικη καταληξατε στην KW......
                        -οσο αναφορα για την εγγυηση , το ρωτησα επειδη η εν λογω μετατροπη εγινε απο τον Μαλιωρα(δεν ξερω τι καταστημα εχει ο κυριος , και υπεθεσα οτι εχει αντιπροσωπεια τογιοτα , μιας και ετυχε να δω και ακομη μια μετατροπη του σε RAV 4.)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • B
                          billlllll last edited by

                          Γειά σας και από εμένα! κάτοχος corolla 1.4 E12

                          Τη συγκεκριμένη μετατροπή δεν την έχω διαβάσει ακόμα, αλλά μου έχουν μεταφέρει αρκετά πράγματα γνωστοί μου.
                          Αυτό που δεν κατάλαβα (εκτός αν μου το μετέφεραν λάθος) είναι γιατί μπήκαν λάστιχα 205/55 R16 και όχι 205/50 R16 που είναι πολύ πιο κοντά στη διάμετρο με τα μαμά 195/60?
                          Πρόσφατα έβαλα στο corollάκι μου 205/50R16 toyoT1R και δε μπορώ να πω πως είδα αξιοπρόσεκτη διαφορά στις επιδόσεις...
                          Επίσης τοποθέτησα και την Tein superstreet με 1300Ευρώ. Το αυτοκίνητο αρχικά δεν με είχε ενθουσιάσει με το στρίψιμό του (σαφώς καλύτερο από πριν) αλλά με ρυθμίσεις στη σκληρότητα (3 μπροστά-5 πίσω τώρα 0->σκληρό, 16->μαλακό) τώρα μπορώ να πω πως στρίβει Παρα πολύ καλύτερα από πριν.

                          Μια διαφορά που έχει η Tein με την KW είναι τα ελατήρια... η tein έχει μαλακότερα ελατήρια κάτι που φαίνεται και στον δρόμο... Όταν πιέζεται το αυτοκίνητο σε δρόμο με καλή άσφαλτο γέρνει λίγο παραπάνω από όσο θα ήθελα... (κόστος ελατηρίων 200-300 ευρώ)
                          Τέλος το κέρδος από φίλτρο εξάτμιση σκέτο όπως φάνηκε σε πρόσφατο dyno day είναι στα 5-6 άλογα

                          Ευχαριστούμε που ασχοληθήκατε και με τους corollάκηδες!!! [/img]

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            popol-ros last edited by

                            βασιλη δωσε αν μπορεις περισσοτερες λεπτομερειες για την ΤΕΙΝ.........

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              emmanoyhl last edited by

                              Μόνο καλά λόγια μπορώ να πω για το τεύχος αυτού του μήνα. Δείχνετε τις πραγματικές σας δυνατότητες και ευελπιστώ να μην χρειαστεί στο μέλλον να ξανά γκρινιάξουμε. Μπράβο και συνεχίστε κρατώντας τον πήχη πάντα ψηλά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • H
                                hunter last edited by

                                Κανένα συγκριτικό τέστ ημι-σλίκ ή σλίκ θα δούμε;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • B
                                  billlllll last edited by

                                  Μεταφορά στο Toyota Forum
                                  Ευχαριστώ[kouk]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    cmarin last edited by

                                    Δεν τα λέτε καλύτερα στο θέμα της toyota, εδώ το θέμα είναι άλλο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • L
                                      lotusnick last edited by

                                      Sorry.............αλλά το θέμα εχει γίνει κόσκινο!
                                      Σε παρακαλώ κάνε την δημοσίευσή σου στο αντίστοιχο θέμα
                                      http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=9082 που μεταφέρθηκε και η τοποθέτηση του billllll
                                      Επόμενες άσχετες δημοσιεύσεις θα διαγράφονται παίδες![kouk]

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • M
                                        michelle last edited by

                                        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                        Κανένα συγκριτικό τέστ ημι-σλίκ ή σλίκ θα δούμε;

                                        Μακαρι, αν και δεν ξερω ποσους ενδιαφερει κατι τετοιο (αν ομως γινει και συγκριση σε πλευρικα g και φανει η διαφορα... ). Σιγουρα παντως οσοι ψαχνονται για λιγη παραπανω προσφυση στα τρακ ντειζ και σκεφτονται για ημισλικ θα χαρουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • B
                                          billlllll last edited by

                                          σωστά! μεταφέρω το post μου στο Topic σβήστε την δημοσίευσή μου από εδώ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • B
                                            bagus last edited by

                                            Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                            Πάντως οι ίπποι που κερδίζει ένα κινητήρας 1,4 και ένας 1,6 δεν είναι οι ίδιοι για την ίδια μετατροπή.

                                            Σόρι για την ασχετοσύνη αλλά ποιος (αναμένεται ότι) θα πάρει τα περισσότερα;

                                            Λογικα το 1,6

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 21 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr