Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Όσοι, απαντάτε clio williams ή οτιδήποτε άλλο, το έχετε οδηγήσει;
Ή υποθέτετε με βάση αυτά, που έχετε διαβάσει ότι θα είναι το 'καλύτερο'.
..
Θα συμφωνησω πλήρως!
Πολλές φορές εχουμε διαβασει τόσα πολλά για αυτοκινητα-μυθους, που δεν σηκώνουμε ουτε μυγα στο σπαθι μας αν καποιος τα θιξει.
(δεν εγινε κάτι τετοιο εδώ, απλά το αναφέρω)
Εχω οδηγησει λοιπον κι εγώ 205 GTi 1.9 και 1.6, Clio Williams (πολιτικο και grN), Golf mk2, Civic TypeR, FocusRS (που αν συμπεριλαβεις Golf mk5 και TypeR χωρις αμφιβολία Στράτο θα πρέπει να συμπεριλαβεις και το Focus ) .
Αυτο που δεν έχω οδηγησει, και δεν μπορώνα έχω αποψη ειναι το 106GTi (δεν χρειάζεται να διευκρινήσω οτι κανω πλακα )
Λοιπον..
Το Clio Williams δεν ηταν αυτο που περιμενα. Σαφως πιο νωχελικό στις αντιδράσεις του απο το ισως ταπεινοτερο 106GTi. Σαφως και εχει 2 φορές καλύτερο πλαίσιο (απο στιβαροτητα και ακαμψία) απο το 106 αλλά αν και ηταν για ένα διαστημα αυτοκινητο που θα ηθελα πολυ να είχα, αφου το οδηγησα ξαναλέω ότι δεν ηταν αυτο που περιμενα.
Το **TypeR **σιγουρα δεν με ενθουσιαζει σαν αυτοκινητο GTi. Εχει μοτερ (αν εξοικιωθεις με τον τροπο που δουλευει) και σασμαν που σπανια βρισκεις σε αυτοκινητα παραγωγης. Μικρά θαυματα. Αλλά το τιμονι του κυριως χαλάει ολο το πακέτο.
Clio 182 cup.. Οπως και καποιος άλλος εγραψε, οι Αγγλοι του evo το ανακυρήσουν νικητη της κατηγορίας των σημερινών GTi. Και βασικά δεν ειναι οι Αγγλοι (που συχνά γραφουν ο,τι να'ναι) αλλά η γενική ομολογία των συντακτών και αυτα που διαβαζω σε πολλά ξένα αρθρα. Αν μαλιστα κρίνω και απο συντομη γνωριμια που είχα με Clio sport 172 (σε μορφη πολιτικου αλλά και grN -και στις 2 περιπτωσεις συντομη γνωριμια θα ελεγα) το αυτοκινητο πρέπει να ειναι καλό.
Απο εκει και πέρα.. Αν και εχω οδηγησει Golf2 1.8GTi, δεν ειναι αυτοκινητο που μου ταιριαζει στην οδηγηση, και ισως γι'αυτο δεν το εκτιμησα.
309GTi δεν εχω οδηγησει, αλλά ειχα 'τρελα' με αυτο (οχι, δεν το προλαβα στην παραγωγη σαν οδηγος)
Renault5GT δεν εχω οδηγησει.
Golf mk5 δεν εχω οδηγησει.
Golf mk1 δεν εχω οδηγησει.
ΟΜΩΣ ισως δωσω την ψηφο μου κι εγω σε ένα αυτοκινητο που επισης ΔΕΝ εχω οδηγησει (και το θεωρω ανεπιτρεπτο αλλά δεν βρισκω ).. 306Race.. και για να μην αισθανομαι αβολα (που δεν τη δινω στο δικο μου 106Rallye), θα το πω καλυτερα με την Αγγλικη του ονομασία. 306Rallye.
106GTi/Rallye... Το εχω ξαναγραψει. Το αυτοκινητο δεν ειναι τόσο αψογο οσο το εχουν περιγραψει τα περιοδικά. Εχει ελαττωματα (παντα αναφερομενος στο τεχνολογικο-οδηγικο του κομματι, και ειδικα οταν εξελιχθει). Παρ'ολα αυτά τα περιοδικά δεν λένε ψεματα. Παραμενει αψογο (ενταξει.. λιγοτερο αψογο απο το αψογο των περιοδικων, αλλα αψογο ), ειδικα αν αναλογιστουμε μεγεθος και κοστος. Παραγοντες περιοριστικοι, και οι 2.
Παντως τελικά δεν θα ψηφισω τίποτα. Γιατι η ψηφος μου είναι ανάμεσα στο θρυλικο και ΘΕΪΚΟ 205 GTI, στο Giant killer 106Rallye/GTi, και στον απόλυτο κυρίαρχο (στα χαρτια) 306Race, στο οποίο και κλίνω. Αλλά επειδη δεν έχω οδηγησει ακόμα 306GTi/Race, δεν θα δώσω την ψηφο μου ουτε σε αυτό.
Απο τα παραπανω 3 αυτοκινητα... Μπορώ να έχω απο ένα?
Παρακατω είναι φωτογραφία απο test που ειχαν κανει σε καποιο περιοδικο (δεν θυμαμαι πιο).
Αν και το 206 το θεωρω πολυ ωραιο αυτοκινητο, με προοπτικές καλές, νομιζω οτι θα επρεπε στην θεση τους να ειναι ένα 106GTi, γιανα εχει μεγαλυτερη ιστορική αξία η φωτο.

Τελος, να παραδεχθώ οτι ισως δεν ειμαι ο πιο αντικειμενικος κριτής. Εχω μία κλίση στα Peugeot και τους δινω ένα προβαδισμα εξ'αρχης στην κρίση μου, αλλά όχι τόσο ωστε να κρίνει στο μυαλο μου την μάχη. Νομιζω οτι οντως το αξιζουν.
Μου επιτρέπετε άλλη μια φωτο εε?
