Γιώργη, αυτές οι κουβέντες είναι από τους κλασσικούς τύπους ' να είχα εγώ το εργαλείο να δεις πως σβουρίζει', που φωνάζουν 'λιώστο να γουστέρνουμε να 'ουμε' κτλ. Σίγουρα δεν χρειάζεσαι κανενα να σου πει τι είσαι μια και δεν σου έπεσε στα χέρια σου αλλά την αγόρασες μόνος σου και μάλιστα για αυτό που πραγματικά είναι, πράγμα που δείχνει ότι κάτι έχεις κάνει καλά στη ζωή σου και άρα έχεις αρκετή αυτεπίγνωση. Σημασία λένε ότι έχει η άποψη που έχει το συνάφι σου για σένα. Και στην περίπτωση συγκεκριμένα, όσοι πραγματικοί αυτοκινητόφιλοι σε γνωρίζουν έχουν άλλη άποψη για σένα και τις επιλογές σου . Σε περιμένω να τα πούμε από κοντά στην επόμενη εξόρμηση σου στην πίστα (όχι σε αυτήν του Διογένη που ξέρουν οι 'μαλάκες')...
Latest posts made by f1pilot
-
RE: Μήπως είμαι μ@λ@κ@ς ?
-
RE: ΠΙΣΤΑ ΑΓΩΝΩΝ - ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΒΙΩΣΗΜΟΤΗΤΑ
Σαν heavy user ( αν και με ιδιαίτερα ελαφρύ αμάξι:roll: ) με έχει απασχολήσει πολλές φορές το θέμα αυτό. Οι αγώνες ταχύτητας χαροπαλεύουν στην Ελλάδα, ενώ πρωτάθλημα Β.Ελλάδος είναι ανύπαρκτο. Ο κόσμος γενικά αδιάφορος και ως δυνητικός χρήστης αλλά και ως θεατής. Νομίζω ότι δεν μπορεί να βγει συμπέρασμα κρίνοντας από την πίστα των Σερρών (για διάφορους λόγους), ούτε και από πίστα του εξωτερικού. Το θέμα βιοσημότητας χρήζει ευρύτερης ανάλυσης, μακροοικονομικής, πολιτικής, δημογραφικής, ψυχολογίας καταναλωτή κτλ. Πιστεύω είναι ένα στοίχημα ανατροπής μιας παγιωμένης κατάστασης. Σίγουρα πάντως οι παράπλευρες δραστηριότητες είναι που στηρίζουν μια πίστα παρά αυτοί καθε αυτοί οι αγώνες.
-
RE: Πάμε εκδρομή (και όχι μόνο) στις Σέρρες;
Ανδρέα στο είπα λάθος ΣΚ θα πας...εγώ χθες έκανα 1'32'67 Δεν ακους κιόλας ρε παιδάκι μου...
-
RE: Σχέσεις μετάδοσης Golf V 1.6 FSI Sportline
Δεν έχουν τους πίνακες τεχνικών στοιχείων (εκτός αν κάνω λάθος). Αν κάποιος έχει το συγκεκριμένο τεύχος και μπορεί να το τσεκάρει...
-
RE: Πάμε εκδρομή (και όχι μόνο) στις Σέρρες;
Πάντως αυτή τη στιγμή ψιλοβρέχει Σέρρες και για αύριο γενικά λένε ψιλοσυνεφφιά και προς το μεσημέρι απόγευμα ξανα ψιλόβροχο. Πιστεύω στην καλύτερη περίπτωση η πίστα θα είναι νωπή και με θερμοκρασίες κάτω από 5...επομένως δεν ψήνομαι... Ανδρέα περίμενε την άλλη εβδομαδα να ροντάρεις και τα semislick
-
RE: Πάμε εκδρομή (και όχι μόνο) στις Σέρρες;
Ψόφια τα πράγματα τα βλέπω...Ανδρέα πάλι οι δυο μας μου φαίνεται θα είμαστε!
-
RE: Πάμε εκδρομή (και όχι μόνο) στις Σέρρες;
50 το δίωρο (ορολογιακές και μετράνε από την πρώτη στιγμή που θα μπείτε, όχι συνολική ώρα που θα είστε μέσα σε όλη τη διάρκεια της ημέρας), 60Ε ημι-ημερίσια και 70Ε ημερίσια. Όταν υπάρχουν μηχανές τότε τρέχουμε μισή ώρα εμείς μισή η μηχανές και αυτόματα με τα 50Ε τρέχουμε 4ώρες (4 μισάωρα έχετε την πίστα στη διάθεση σας) και με τα 60 όλη μέρα εναλλάξ πάντα.
I'll be there. -
RE: Γιά πίστα είναι κανείς
Ναι σε αφήνουν... πέρυσι είχα πάρει τον Ολύμπιο για να ξεκινούσαμε με ένα impreza και ένα Navara αλλά δεν προλάβαμε και έλιωσε μέχρι το μεσημέρι... Ελπίζω φέτος... Μου έχει κολλήσει ένα βιντεάκι με 911 πισωκίνητη με χιονολάστιχα στο Ring με απάτητο χιόνι 20 πόντους... η χαρά προσωποποιημένη...
-
RE: Γιά πίστα είναι κανείς
Ναι, και οι Πατέλος-Τσιγκρής είναι 'μανούλες' στο να γράφουν χρόνους όμως .
Μην παίρνεις και όρκο...
Σχετικά με το EVO ήθελε ο Ηλίας να πάμε μαζί μέσα για να συζητήσουμε λίγο γραμμές και περάσματα. Μετά από 3-4 γύρους που δοκίμασε λίγο να ακολουθήσει τις γραμμές που του πρότεινα πεσαμε εύκολα 1,5 κάτω με καλύτερο χρόνο 1'35'06. Φυσικά και είχε κι άλλο καθώς δεν γίνεται να αλλάξει τρόπο οδήγησης ο άνθρωπος με τα λόγια σε 5 γύρους. Άλλωστε πρόκειται για αρκετά δύσκολο αυτοκίνητο που εύκολα σου κρατάει κρυμμένα δευτερόλεπτα. Το αυτοκίνητο από όσο μου είπε είναι γύρω στα 400 άλογα (αν και δεν δουλεύει ακόμα ρολόι), TEIN ανάρτηση, φρενάκια είχε, 18άρια...αυτά θυμάμαι. Μιλάμε για αυτοκίνητο που μπορεί να γράψει νούμερα από 1'2Χ'ΧΧΧ.
Νίκο μιλάς για πολιτικό ή για αγωνιστικό αυτοκίνητο? Πχ, αγωνιστικό είναι και το honda btcc του Χαλκιόπουλου... Ο Ξενοκώστας (αν δεν θέλουμε να μιλήσουμε για αγωνιστικά αυτοκίνητα ειδικά κατασκευασμένα για πίστα) έκανε 1'32'44.
Ο Ηλίας με το EVO νομίζω ότι έχει γυρίσει με σλικ στο χαμηλό 33.
Εγώ έχω γυρίσει 1'33'53 (μέχρι να ξαναπάω με λάστιχα... ).Την Κυριακή πάντως θα πάω ξανα με τον Ηλία και με όλα τα σύνεργα (τηλεμετρία, πυρόμετρα κτλ..) και αν δεν βρέχει εκτιμώ ότι θα σπάσει το ρεκορ που έχει με τα σλικ φορώντας πολιτικά. Αλλιώς θα έχω αποτύχει! έχει πολύ περιθώριο ακόμη.
-
RE: Best GTi ever build is...
Όλα ξεκινούν από το πως αντιλαμβάνεται ο καθένας τον όρο Gti. Για μένα o όρος Gti δεν έχει να κάνει με επιδόσεις ή με την απόλυτη ταχύτητα (ακόμα και σε πίστα). Ένα gti οφείλει να είναι πανάλαφρο, με αστραπιαίες αντιδράσεις, φθηνό, με επιδόσεις πάνω από ένα άτυπο όριο, αλλά κυρίως η λέξη κλειδί είναι handling. Είναι ρυθμισιμότητα ακόμα και πάνω από το όριο. Τη στιγμή που αρχίζει να γλιστράει και τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι μεταξύ φθοράς και αυθαρσίας (μετατρέποντας τον οδηγό σε επιβάτη με προσανατολισμό το ατύχημα αλλά πάντα με τη μούρη γιατί έτσι σχεδιάστηκε και είναι ασφαλέστερο) εκεί αρχίζουν να ζουν τα πραγματικά gti. Δεν έχει να κάνει με το στα πόσα χιλιόμετρα συμβαίνει αυτό, είναι απλά η αίσθηση που έχεις αφού κατέβεις ότι πέρασες όμορφα, ότι διασκέδασες, ότι συνομίλησες με έναν καλό και έμπιστο φίλο. Με καποιο μαγικό τρόπο ένα gti πραγματικά σου μιλάει (και είναι κρίμα για όσους δεν το έχουν νιώσει ποτέ με τα new age gti's). Μετά από περιπλάνηση μου, θα μου επιτρέψετε να εχω τη γνώμη ότι τα αυτοκίνητα που μιλανε περισσότερο γεννιούνται στη Γαλλία (που έχει άλλωστε και την ωραιότερη γλώσσα στον κόσμο). Τα new age gti έχουν άλλο σκοπό και προσανατολισμό (κυρίως απευθύνονται σε πρωην κατόχους gti που μεγάλωσαν, πάχυναν λίγο, έχουν και 1-2 παιδιά κτλ settle down που λένε οι αγγλόφωνοι, κυκλοφορεί συνήθως πολύ πιο ήρεμα από ότι στο παρελθόν, θέλει την ηρεμία και την ασφάλεια, θέλει ταχύτατο ταξίδι και όταν ο δρόμος τον βγάλει σε κάποιο επαρχιακό δίκτυο θέλει λίγο να θυμηθεί δόξες του παρελθόντος αλλά στο περίπου...). Έτσι, προέκυψαν αυτοκίνητα που έχουμε σήμερα και είναι καταπληκτικά όπως Golf gti, TypeR, 206RC,Megane trophy κτλ αλλά δεν είναι gti. Απλώς και ο ένθερμος δοκιμαστής δημοσιογράφος, ο οποίος γαλουχήθηκε με παλαιότερα περιοδικά για gti κτλ, θέλει και αυτός να ζήσει τα ίδια και τα αυτοκίνητα αυτά είναι σαν όαση στην έρημο της ανίας, των ανεμικών επιδόσεων και της υποστροφής, εξου και τα διθυραμβικά σχόλια. Τα πρώτα gti έτριζαν, έκαναν φασαρία, χαλούσαν, αλλά τα αγαπούσες γι αυτό που είναι και γι'αυτά που σου εδίναν. Ένα σημερινό, αν έχεις μια υποψία τριγμού το πας στην αντιπροσωπεία εκνευρισμένος. Το clio182 cup είναι το μόνο που δείχνει να αντιστέκεται (έχει φίλος αλλά δεν το έχω τσιμπίσει ακόμα αν και μου λέει ότι δεν είναι σαν το 106 του). Το 306 σε συγκριτικό του Autocar μαζί με 106, clio172, leon και άλλα έβγαζε το 306 ως νικητή but listen to this... θυμάμαι λίγο από την ατάκα ' for the ultimate red mist moment it has to be the 106, it's that much smaller and nimbler and feels that much barmier and more responsive than the 306 as a result. The purest gti of the lot.' 'The 106 positively relishes being grabbed by the scruf of the neck and thrashed to within an inch of it's life.'EVO Ωστόσο, η αλλοίωση στη ράτσα ισχύει και αρκεί να οδηγήσετε ένα 1.3άρι ραλλύ και μετά ένα 16V. Για μένα ανέκαθεν ήταν ανάμεσα στα 205 και williams. Η διαφορά τους έχει να κάνει με τη γεύση που σου αφήνουν, είναι δυο διαφορετικές κορυφαίες εκθέσεις στο ίδιο θέμα. Σαν να συγκρίνεις 2 κορυφαία κρασιά, ένα πιο τραχύ και εύρωστο ταννικό, με ένα εξίσου καλά δομημένο, με ισορροπημένο σώμα, στρογγυλό άλλης ποικιλίας. Δεν είναι συγκρίσιμα, είναι καθαρά θέμα προσωπικής γεύσης και στιγμής. Και καταφεύγοντας πάλι σε 'βιβλιογραφία' : '205...even against the sharp end of todays machinery it feels fantastic, the electrifying throttle response shames anything currently on sale. Legendary lift-off oversteer. I doubt there will ever be a hot hatch sa uncompromisingly sharp as the 205. The steering is so shockingly direct and so quick to react it almost immediately unsettles the tail. Dynamically unstable I think they call it when referring to modern, computer-controlled fighter jets. The steering is breathtakingly precise and perfectly proportional with no rubberiness to cushion your false moves and the throttle's role as a secondary in-line adjuster is far bigger than it is allowed to be in today's hot hatches. But though everyone says you'll spin if you back off too sudenly, you won't if you unwind the steering a little at the same time. Peugeot trusted it's buyers to do so. No car-maker dares now.'
williams' a perfect compromise between the 205's razor - edged reaction and the golf's fluid userfriendly feel, the williams is one of those rare cars that allows you to extract every ounce of pace without exposing you to any nasty traits or depriving you of any fun. Both ends work in perfect harmony rather than fight it's other is the magic ingredient.'Εγώ τυγχαινει να προτειμώ τα λίγο πιο πιπεράτα γι'αυτο το 205 θα παραμείνει στην καρδιά μου αξεπέραστο. Διότι αυτή η εποχή απλά τελείωσε...
Σημείωση... τα χρώματα στο πηγούνι του κράνους μου αποτελούν σύμπτωση...ουδεμία σχέση έχει αυτό το ποστ με πραγματικά συμβάντα και άτομα...