ALFA ROMEO 159. Nuova Razza Alfa! Πανέμορφη από κοντά, δνε έχω καταλάβει που υστερεί σε σχέση με το Passat, η 3άρα με πίσω κίνηση... γυρίζει (και ασχήμια...); Το Clio... ε όχι... ΠΟΥNTO ΤΟ PUNTO;
Latest posts made by a_force
-
RE: Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2005 του 4ΤF
-
RE: Best GTi ever build is...
Δε θα ψηφίσω, δεν έχω οδηγήσει κανένα και τα υπόλοιπα υπάρχουν σε άρθρα περιοδικών. Πάντα θεωρούσα 'απόλυτο όπλο' το 306 Race και εξαιρετικά τα 205 GTi, αλλά το 205 Rally με τα καρμπιρατέρ σε ΑΙΣΘΗΣΗ δεν πρέπει να παίζεται... Είναι ένα από τα όνειρά μου.
Όλα όσα αναφέρετε είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα που έγραψαν/γράφουν ιστορία αλλά θα συμφωνήσω με κάτι που δεν είχα σκεφτεί ποτέ πριν. Χάθηκαν τα σπορ αυτοκίνητα και γεμίσαμε καυτά χάτσμπακ που σου επιτρέπουν να πας σουπερμάρκετ κλπ. Γιατί λοιπόν π.χ. Golf GTi MKI και ΙΙ και όχι Scirocco 1.6 και 1.8 16V; Χίλιες φορές S2000 ή Integra Type R παρά Civic... Και άλλοι δε φτιάχνουν καν coupe ή σταμάτησαν πλέον... Το Williams και το Cup είναι οι διάδοχοι των Alpine; -
RE: ''ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ''
Έχω βάλει τα TOYO T1S 195/55/15 σε 146 1.4. Το λάστιχο είναι εκπληκτικό, με έχει σώσει σε συνθήκες που πίστευα ότι θα χτυπούσα και στη βροχή νομίζεις ότι ο δρόμος είναι στεγνός! Έχω κάνει 13000 χλμ και δεν έχουν κάποια αξιοσημείωτη φθορά, ούτε έχουν χάσει σε αποτελεσματικότητα ώστε να βάλω τα πίσω μπρος ακόμη. Πριν είχα Pirelli P6000 που ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Τα υπόλοιπα δεν τα έχω δοκιμάσει οπότε δε μεταφέρω φήμες. Τα TOYO ήταν αρκετά φθηνότερα από Rainsport1, Exalto και F1 που είχα ψάξει τότε. Τα '55' είναι αρκετά ακριβότερα από τα '50' και τα επόμενα θα είναι 50άρια (195/50/15 είναι πιο σωστή διάσταση για 146, άσχετα αν τα 55άρια φορούσε από το εργοστάσιο)
-
RE: Fiat... Tipo!
Η πίσω πόρτα είναι πλαστική. Μη σου φαίνεται περίεργο και σε πολλά γαλλικά κάποια κομμάτια είναι πλαστικά, πχ το καπώ της Citroen BX (το λέω επειδή είναι παλιό και ήταν από τα πρώτα). Κάποια μικρά τρακαρίσματα διορθώνονται, αλλιώς θέλει αλλαγή. Το χρώμα τι ρόλο παίζει; Προφυλακτήρες και καθρέφτες δεν είναι πλαστικοί στο ίδιο χρώμα του αυτοκινήτου;
Η GTV (off topic;) είχε το ίδιο πάτωμα με το Tipo, άσχετα αν είχε διαφορετική ανάρτηση. Το Gruppo πέρασε δύσκολες στιγμές και πολλά μοντέλα βασίστηκαν στο πολύ καλό για την εποχή πάτωμα του Tipo (Tempra, Bravo-Brava, DeltaII, 145-6, Coupe κλπ). Πραγματικά νέο έίναι το πάτωμα των 147-156 και Stilo. -
RE: Fiat... Tipo!
Καλά που μιλήσατε για προσθιοκίνητα, γιατί είχα αρχίσει να ξεχνάω πως οδήγησα το Honda Integra Type R το οποίο πλέον βγαίνει με το γνωστό Torsen διαφορικό του στα 2000 κυβικά με ισχύ ίδια με του S2000...
Τώρα... σιγή από όλους...!
Καλό αυτοκίνητο το Tipo, πρωτοποριακό για την εποχή του και εμφανισιακά, σιγά σιγά έγινε αποδεκτό. Σήμερα όμως δείχνει γερασμένο.
Όχι ρε παιδιά, το coupe δεν ήταν καλύτερο από GTV (με το ίδιο πάτωμα). Προς το τέλος είχε ισχυρότερο κινητήρα (από την Turbo) που έκανε τη διαφορά. Η οδική συμπεριφορά της GTV ήταν (και αυτή) κορυφαία και της επέτρεψε να κυκλοφορεί και σήμερα με τον 3.2