Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πώς θα ήθελα ένα τετρακίνητο εκτός δρόμου όχημα;
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Πώς θα ήθελα ένα τετρακίνητο εκτός δρόμου όχημα;
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Εκτός Δρόμου
    12
    31
    51
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannis-athanasiou last edited by

      Και όμως υπάρχει!!!

      Με μόνη εξαίρεση το κεντρικό διαφορικό, μιλάς μάλλον για Patrol GR 3door!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης strofimios έγραψε:
        Εγω θα ηθελα κατι απλο.
        Μικρο μεγεθος,'σκαλα',αξονες(εαν ειναι δυνατον portal),lockers,πισω κινηση,τετρακινηση μονιμη,κλειδωμα κεντρικου,επιλογη του αργου ανεξαρτητα απο την μεταδοση,ανεκτη ποιοτητα κατασκευης,ανεση απο την αναρτηση,διαδρομες τουλαχιστον σαν disco πρωτης γενιας,να μην 'σπαει' και 'χαλαει',ντιζελ, καταναλωση μεχρι 10-12 lt/100km,φτηνο στην αποκτηση και στην συντηρηση και να μπορει να ταξιδευει με 120 χωρις θορυβους και κραδασμους.
        Ζηταω πολλα γιατρε μου;

        Και όμως υπάρχει!!!

        Με μόνη εξαίρεση το κεντρικό διαφορικό, μιλάς μάλλον για Patrol GR 3door!!!

        Να βάλουμε και τα Unimog τότε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • B
          bebes last edited by

          Ο χρήστης IKE έγραψε:

          Εγω θα ηθελα κατι απλο.
          Μικρο μεγεθος,'σκαλα',αξονες(εαν ειναι δυνατον portal),lockers,πισω κινηση,τετρακινηση μονιμη,κλειδωμα κεντρικου,επιλογη του αργου ανεξαρτητα απο την μεταδοση,ανεκτη ποιοτητα κατασκευης,ανεση απο την αναρτηση,διαδρομες τουλαχιστον σαν disco πρωτης γενιας,να μην 'σπαει' και 'χαλαει',ντιζελ, καταναλωση μεχρι 10-12 lt/100km,φτηνο στην αποκτηση και στην συντηρηση και να μπορει να ταξιδευει με 120 χωρις θορυβους και κραδασμους.
          Ζηταω πολλα γιατρε μου;

          Και όμως υπάρχει!!!

          Με μόνη εξαίρεση το κεντρικό διαφορικό, μιλάς μάλλον για Patrol GR 3door!!!

          Να βάλουμε και τα Unimog τότε...

          τo Unimog δεν πληρεί το τελευταίο κριτήριο.

          και να μπορει να ταξιδευει με 120 χωρις θορυβους και κραδασμους

          Εχει όμως χώρο αποσκευών πολύ ανώτερο του ανταγωνισμού

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            techadmin admin last edited by

            bebes αυτό εννοούσα, πως το patrol είναι τεράστιο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              strofimios last edited by

              Το patrol ειναι ακριβο ρε παιδια(το 5θυρο ειναι και ολοκληρο τερας).
              Το MOG ειναι και ακριβο και μεγαλο και ταξιδι μεχρι 90(αλλα εχει portal αξονες).
              Υπαρχει κατι καλο και φτηνο και πολυ σπανιο(μεταχειρο).Το παλιο lc 3θ(μοντελο αρχες 90).4.2 diesel μικρο σχετικα,σκαλα,αξονες με σουστες και
              ,αν δεν ειναι μπαρουφες,κατι εχω ακουσει για pro-rock 60(μαμα) οποτε απο μεταδοση ειναι 'αλεξισφαιρο'.
              Βεβαια δεν ειναι μονιμα τετρακινητο.
              Παντως ειναι toyota οποτε δεν σπαει ευκολα.
              Ειχα βρει ενα πριν λιγο καιρο με 13200 ευρα.
              Αλλα δεν ξερω πως ταξιδευει και ειναι και diesel(ατιμη Αθηνα) και αμα θελει διαφορες επισκευες(μικρες οι μεγαλες)αντε βρες ανταλακτικα και αμα στα φερει η toyota θα τα πληρωσεις χρυσα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                giannis-athanasiou last edited by

                Το κοντό Patrol δεν είναι και τεράστιο: μήκος 444, μεταξόνιο 240, όσο δηλαδή ένα Pajero, G, λίγο μακρύτερο απο ένα Terrano (3θυρα πάντα).

                Το LC είναι πολύ καλό, αλλά λόγω παλαιότητας ο εκτελωνισμός του γίνεται με 346%. Δηλαδή ένα αυτοκίνητο 13.000 ευρώ θέλει εκτελωνισμό 45.000 ευρώ, πας δηλαδή στα 58.000 ευρώ. Στα 23 με 25 σου στοιχίζει κοντό Patrol 2002-03 μοντέλο.

                Και βέβαια και στα δύο ανταλλακτικά γιοκ!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • B
                  boxer2003 last edited by

                  O καθένας κρίνει κι αγοράζει ανάλογα με τις ανάγκες και το βαλάντιο...
                  Αν θες trıal καταστάσεις, σε αγώνες ή/και στη βόλτα σου (να ανεβαίνεις βράχια και μπαινοβγαίνεις σε ρεματιές), θες πλαίσιο σκάλας, ροπή και ευρύ φάσμα λειτουργίας (αποκλείεται ο ντίζελ....), αργά, μα πολύ αργά, άξονες και μπλοκαδούρες lokcer προς πίσω. Το μεσαίο απαραίτητο!!!!
                  Ξεχνάς άνεση, χώρους (πρέπει να είσαι και κοντός), ταξίδια κλπ...
                  Άρα πας σε G Wagen, LR 90, Land Cruiser κοντό (κι ας έχει ψαλίδια εμπρός το καινούριο), Patrol (κι ας μην έχει μεσαίο διαφορικό), ακόμα και σε μικρότερα και φτηνότερα οχήματα που θα βελτιωθούν και θα συναμώσουν δεόντως...., όπως τα κλασικά Samuraı & Niva.

                  Αν θες όλα τα άλλα (ανέσεις χώρους, ταξίδια) και το παιχνίδι στο χώμα , τη λάσπη , το χιόνι κλπ, ε! τότε Forester!!!!
                  και πέρα από την πλάκα, οτιδήποτε με 3 διαφορικά είναι άριστο τις περισσότερες φορές σε παιχνίδια εντός-εκτός δρόμου.
                  Με προτερήματα και μειονεκτήματα.
                  Οι εταιρίες έχουν βγάλει απ΄όλα τα καλά!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    strofimios last edited by

                    Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
                    Το κοντό Patrol δεν είναι και τεράστιο: μήκος 444, μεταξόνιο 240, όσο δηλαδή ένα Pajero, G, λίγο μακρύτερο απο ένα Terrano (3θυρα πάντα).

                    Το LC είναι πολύ καλό, αλλά λόγω παλαιότητας ο εκτελωνισμός του γίνεται με 346%. Δηλαδή ένα αυτοκίνητο 13.000 ευρώ θέλει εκτελωνισμό 45.000 ευρώ, πας δηλαδή στα 58.000 ευρώ. Στα 23 με 25 σου στοιχίζει κοντό Patrol 2002-03 μοντέλο.

                    Και βέβαια και στα δύο ανταλλακτικά γιοκ!!!

                    Μαλλον δεν το 'εδωσα'καλα.
                    Στην Ελλαδα το βρηκα με πινακιδες Ελληνικες.
                    Και απο οτι εμαθα υπαρχουν μερικα στα Μεσογεια αλλα δεν τα δινει κανεις
                    γιατι απλα δεν 'σπανε'(τουλαχιστον με 'λογικη'χρηση)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gto last edited by

                      Ενα νέο Grand Vitara 5πορτό, λίγο πιο ψηλό και με καλύτερα λάστιχα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giannis-athanasiou last edited by

                        Ο χρήστης strofimios έγραψε:
                        Μαλλον δεν το 'εδωσα'καλα.
                        Στην Ελλαδα το βρηκα με πινακιδες Ελληνικες.
                        Και απο οτι εμαθα υπαρχουν μερικα στα Μεσογεια αλλα δεν τα δινει κανεις
                        γιατι απλα δεν 'σπανε'(τουλαχιστον με 'λογικη'χρηση)

                        Χρόνια ψάχνω ένα τέτοιο αυτοκίνητο, αλλά όσοι τα έχουν δεν τα δίνουν με τίποτε. Είναι ένα απο τα καλύτερα τετρακίνητα αυτοκίνητα. Ιδίως αυτό με τον 4.2 turbodiesel!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giannis-athanasiou last edited by

                          Συνέχεια στο 'γιατί δεν έχω το καθαρόαιμο τετρακίνητο που θέλω;'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dea-735 last edited by

                            http://www.off-road.gr/article556.html

                            Έτσι ακριβώς . Ακούω σχόλια . Εντάξει ... περιμένω να διαβάσω σχόλια .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 2 / 2
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr