-
Και όμως υπάρχει!!!
Με μόνη εξαίρεση το κεντρικό διαφορικό, μιλάς μάλλον για Patrol GR 3door!!!
-
Ο χρήστης strofimios έγραψε:
Εγω θα ηθελα κατι απλο.
Μικρο μεγεθος,'σκαλα',αξονες(εαν ειναι δυνατον portal),lockers,πισω κινηση,τετρακινηση μονιμη,κλειδωμα κεντρικου,επιλογη του αργου ανεξαρτητα απο την μεταδοση,ανεκτη ποιοτητα κατασκευης,ανεση απο την αναρτηση,διαδρομες τουλαχιστον σαν disco πρωτης γενιας,να μην 'σπαει' και 'χαλαει',ντιζελ, καταναλωση μεχρι 10-12 lt/100km,φτηνο στην αποκτηση και στην συντηρηση και να μπορει να ταξιδευει με 120 χωρις θορυβους και κραδασμους.
Ζηταω πολλα γιατρε μου;Και όμως υπάρχει!!!
Με μόνη εξαίρεση το κεντρικό διαφορικό, μιλάς μάλλον για Patrol GR 3door!!!
Να βάλουμε και τα Unimog τότε...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγω θα ηθελα κατι απλο.
Μικρο μεγεθος,'σκαλα',αξονες(εαν ειναι δυνατον portal),lockers,πισω κινηση,τετρακινηση μονιμη,κλειδωμα κεντρικου,επιλογη του αργου ανεξαρτητα απο την μεταδοση,ανεκτη ποιοτητα κατασκευης,ανεση απο την αναρτηση,διαδρομες τουλαχιστον σαν disco πρωτης γενιας,να μην 'σπαει' και 'χαλαει',ντιζελ, καταναλωση μεχρι 10-12 lt/100km,φτηνο στην αποκτηση και στην συντηρηση και να μπορει να ταξιδευει με 120 χωρις θορυβους και κραδασμους.
Ζηταω πολλα γιατρε μου;Και όμως υπάρχει!!!
Με μόνη εξαίρεση το κεντρικό διαφορικό, μιλάς μάλλον για Patrol GR 3door!!!
Να βάλουμε και τα Unimog τότε...
τo Unimog δεν πληρεί το τελευταίο κριτήριο.
και να μπορει να ταξιδευει με 120 χωρις θορυβους και κραδασμους
Εχει όμως χώρο αποσκευών πολύ ανώτερο του ανταγωνισμού
-
bebes αυτό εννοούσα, πως το patrol είναι τεράστιο.
-
Το patrol ειναι ακριβο ρε παιδια(το 5θυρο ειναι και ολοκληρο τερας).
Το MOG ειναι και ακριβο και μεγαλο και ταξιδι μεχρι 90(αλλα εχει portal αξονες).
Υπαρχει κατι καλο και φτηνο και πολυ σπανιο(μεταχειρο).Το παλιο lc 3θ(μοντελο αρχες 90).4.2 diesel μικρο σχετικα,σκαλα,αξονες με σουστες και
,αν δεν ειναι μπαρουφες,κατι εχω ακουσει για pro-rock 60(μαμα) οποτε απο μεταδοση ειναι 'αλεξισφαιρο'.
Βεβαια δεν ειναι μονιμα τετρακινητο.
Παντως ειναι toyota οποτε δεν σπαει ευκολα.
Ειχα βρει ενα πριν λιγο καιρο με 13200 ευρα.
Αλλα δεν ξερω πως ταξιδευει και ειναι και diesel(ατιμη Αθηνα) και αμα θελει διαφορες επισκευες(μικρες οι μεγαλες)αντε βρες ανταλακτικα και αμα στα φερει η toyota θα τα πληρωσεις χρυσα. -
Το κοντό Patrol δεν είναι και τεράστιο: μήκος 444, μεταξόνιο 240, όσο δηλαδή ένα Pajero, G, λίγο μακρύτερο απο ένα Terrano (3θυρα πάντα).
Το LC είναι πολύ καλό, αλλά λόγω παλαιότητας ο εκτελωνισμός του γίνεται με 346%. Δηλαδή ένα αυτοκίνητο 13.000 ευρώ θέλει εκτελωνισμό 45.000 ευρώ, πας δηλαδή στα 58.000 ευρώ. Στα 23 με 25 σου στοιχίζει κοντό Patrol 2002-03 μοντέλο.
Και βέβαια και στα δύο ανταλλακτικά γιοκ!!!
-
O καθένας κρίνει κι αγοράζει ανάλογα με τις ανάγκες και το βαλάντιο...
Αν θες trıal καταστάσεις, σε αγώνες ή/και στη βόλτα σου (να ανεβαίνεις βράχια και μπαινοβγαίνεις σε ρεματιές), θες πλαίσιο σκάλας, ροπή και ευρύ φάσμα λειτουργίας (αποκλείεται ο ντίζελ....), αργά, μα πολύ αργά, άξονες και μπλοκαδούρες lokcer προς πίσω. Το μεσαίο απαραίτητο!!!!
Ξεχνάς άνεση, χώρους (πρέπει να είσαι και κοντός), ταξίδια κλπ...
Άρα πας σε G Wagen, LR 90, Land Cruiser κοντό (κι ας έχει ψαλίδια εμπρός το καινούριο), Patrol (κι ας μην έχει μεσαίο διαφορικό), ακόμα και σε μικρότερα και φτηνότερα οχήματα που θα βελτιωθούν και θα συναμώσουν δεόντως...., όπως τα κλασικά Samuraı & Niva.Αν θες όλα τα άλλα (ανέσεις χώρους, ταξίδια) και το παιχνίδι στο χώμα , τη λάσπη , το χιόνι κλπ, ε! τότε Forester!!!!
και πέρα από την πλάκα, οτιδήποτε με 3 διαφορικά είναι άριστο τις περισσότερες φορές σε παιχνίδια εντός-εκτός δρόμου.
Με προτερήματα και μειονεκτήματα.
Οι εταιρίες έχουν βγάλει απ΄όλα τα καλά!!!! -
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Το κοντό Patrol δεν είναι και τεράστιο: μήκος 444, μεταξόνιο 240, όσο δηλαδή ένα Pajero, G, λίγο μακρύτερο απο ένα Terrano (3θυρα πάντα).Το LC είναι πολύ καλό, αλλά λόγω παλαιότητας ο εκτελωνισμός του γίνεται με 346%. Δηλαδή ένα αυτοκίνητο 13.000 ευρώ θέλει εκτελωνισμό 45.000 ευρώ, πας δηλαδή στα 58.000 ευρώ. Στα 23 με 25 σου στοιχίζει κοντό Patrol 2002-03 μοντέλο.
Και βέβαια και στα δύο ανταλλακτικά γιοκ!!!
Μαλλον δεν το 'εδωσα'καλα.
Στην Ελλαδα το βρηκα με πινακιδες Ελληνικες.
Και απο οτι εμαθα υπαρχουν μερικα στα Μεσογεια αλλα δεν τα δινει κανεις
γιατι απλα δεν 'σπανε'(τουλαχιστον με 'λογικη'χρηση) -
Ενα νέο Grand Vitara 5πορτό, λίγο πιο ψηλό και με καλύτερα λάστιχα
-
Ο χρήστης strofimios έγραψε:
Μαλλον δεν το 'εδωσα'καλα.
Στην Ελλαδα το βρηκα με πινακιδες Ελληνικες.
Και απο οτι εμαθα υπαρχουν μερικα στα Μεσογεια αλλα δεν τα δινει κανεις
γιατι απλα δεν 'σπανε'(τουλαχιστον με 'λογικη'χρηση)Χρόνια ψάχνω ένα τέτοιο αυτοκίνητο, αλλά όσοι τα έχουν δεν τα δίνουν με τίποτε. Είναι ένα απο τα καλύτερα τετρακίνητα αυτοκίνητα. Ιδίως αυτό με τον 4.2 turbodiesel!!!
-
Συνέχεια στο 'γιατί δεν έχω το καθαρόαιμο τετρακίνητο που θέλω;'
-
http://www.off-road.gr/article556.html
Έτσι ακριβώς . Ακούω σχόλια . Εντάξει ... περιμένω να διαβάσω σχόλια .
Πώς θα ήθελα ένα τετρακίνητο εκτός δρόμου όχημα;