Ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου ΚΙΑ Sorento Diesel.
Υπάρχουν κάτοχοι στο Forum για να ενημερωθώ σχετικά;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Latest posts made by boxer2003
-
ΚΙΑ SORENTO DIESEL
-
RE: ΚΙΑ SORENTO DIESEL
Ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου ΚΙΑ Sorento Diesel.
Υπάρχουν κάτοχοι στο Forum για να ενημερωθώ σχετικά;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
RE: Διαφορικα και διαφορισμος στα διαφορα μοντελα 4x4.
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Από τη στιγμή που έχεις μπλοκάρει το κεντρικό ή δεν υπάρχει κεντρικό και έχεις τετρακίνηση (χωρίς συμπλέκτη) η ροπή δεν είναι 50-50 αλλά 100 κι όπου πάει.... ή μάλλον είναι 50-50 μόνο σε ευθεία γραμμή, σε επίπεδη μη σαθρή επιφάνεια. Μόλις αλλάξει κάτι από όλα αυτά τέρμα το 50-50.Όλα αυτά έχουν συζητηθεί περισσότερες φορές στην παρούσα ενότητα...
Κι όμως! Είναι πάντα 50-50!
Γι αυτό και παρουσιάζεται το 'κούρδισμα'! Γι αυτό και τα εγχειρίδια χρήσης συμβουλεύουν τη χρήση τους μόνο σε σαθρά εδάφη. Μιλάμε για την περίπτωση του transfer case, ή 100% μπλοκαρισμένο κεντρικό.
Γι αυτό οι πλέον εξελιγμένες μορφές μετάδοσης σε όλους τους τροχούς, χρησιμοποιούν 3 διαφορικά, με διάφορες δυνατότητες ποσοστιαίας, ή πλήρους εμπλοκής. -
RE: Evia Rally Raid 2011
Aποτελέσματα κλπ στην κεντρική σελίδα του αγώνα και στο offroadteam.gr
-
RE: Παρακολούθηση ειδικών στο Ακροπολις 2011
Ένα τσεκάρισμα των προτεινομένων προσβάσεων , για τη βατότητά τους, είναι εφικτό και με μικρό κόστος σε σχέση με το συνολικό. Ειδικά τώρα που ο καιρός κάνει τα δικά του, δε μπορεί να λες (στο επίσημο site) για την τάδε ή τη δείνα πρόσβαση, χωρίς να αναφέρεις και ποιο είδος οχήματος απαιτείται. Τετάρτη ή και Πέμπτη πρέπει να υπάρξει σχετική ανακοίνωση στο site του αγώνα... Γνώμη μου πάντα.....
-
RE: Παρακολούθηση ειδικών στο Ακροπολις 2011
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Ακούγεται καιρός με βροχές το ΣΚ του αγώνα.
Καλύτερα βροχή για να μην έχει σκόνη γιατί είναι το μεγάλο πρόβλημα στο να παρακολουθείς έναν χωμάτινο αγώνα όπως ξέρεις.
Ποια χρονιά ήταν που είχαμε δαγκώσει το π@@@σο μας από το κρύο στο Ακρόπολις;
Το 2004 ή το 2005;Το 2004!!!! Ταξίδευα υπό βροχή με την Αφρικα, από Μεγάλο Πεύκο για Παύλιανη . Πολύ νερό αδερφάκι μου.... Την άλλη μέρα όλα καλά, ίσα να μουσκέψω
-
RE: WRC 2010 (all rounds)
Ο χρήστης el-em έγραψε:
:hmmm: Δεν υπαρχει κατι μεμπτο. Απλα ειπα 'αυτα ειναι' με το σκεπτικο οτι ειναι ωραιο να εχεις τετοιους γνωστους. Θετικο σχολιο ηταν!
Γιατι ολοι παρεξηγουνται με το παραμικρο τελευταια?
ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ,ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ ΗΤΑΝ ΜΑΛΛΟΝ ΛΙΓΟ ΔΙΦΟΡΟΥΜΕΝΟ.
ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΑΝΤΩΣ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ειίκρινά και χωρίς να γνωρίζω κανέναν απο τους 2 σας προσωπικά, δε μου φάνηκε μεμπτό, ούτε διφορούμενο. Πράγματι σαν θετικό σχόλιο το είδα. Αυτά τα λέω γιατί ο κόσμος, γενικά, τείνει να παραξηγείται εύκολα τελευταία...
Είναι ωραίο που γράφουν εδώ μέσα άνθρωποι επ' ευθείας εμπλεκόμενοι με το χώρο και μαθαίνουμε από 1ο χέρι νέα και παραλειπόμενα. Υπεύθυνα και αληθινά. κ Μελετόπουλε, συνεχίστε και γράψτε κι άλλα, όχι μόνο 'ευκαιρίας δοθήσης'....
Καλημέρα σε όλους! -
RE: WRC 2010 (all rounds)
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Για τον Petter θα συμφωνήσω! Κι εγώ δεν περίμενα ποτέ ότι θα κάνει τέτοιο comeback και θα χώνεται ανάμεσα στους εργοστασιακούς. Μπράβο του!
Ακόμη μια απογοήτευση που δεν αναφέρθηκε είναι ο Henning φέτος...Σε αυτόν ίσως του φταίει η αλλαγή συνοδηγού.
Αντιθέτως, θεωρώ τις εμφανίσεις του Πέτερ αναμενόμενες! Δεν ξέχασε να οδηγεί και ποτέ δεν ήταν λίγος! Κόντραρε με επιτυχία μεγάλα ανόματα και πρωταθλητές, όσο είχε ανταγωνιστικό αυτ/το. Και το πρωτάθλημα του 03, δεν ήταν τυχαίο... Απλά η Prodrive με την εμπλοκή στην F1, παράτησε ουσιαστικά την εξέλιξη του Impreza και ήταν εμφανής η διαφορά στην ταχύτητα με τα Focus & C4. Και τώρα που κατέστρεψε αυτ/το, δύσκολα θα κινηθεί στους ίδιους ρυθμούς... Πόσες πιθανότητες έχει να το φτιάξει ;;; Δύο είχε αγοράσει νομίζω κι ήμαστε στο 1/3 της χρονιάς. Πώς θα ανταπεξέλθει ο ιδιώτης;;;; Αν ήταν στη θέση του Raikonen , ας πούμε, πόσο πιο εύκολα θα ήταν γι αυτόν!!! Τώρα με τι ψυχολογία θα ξαναπάει 'χωρίς αύριο'; Κρίμα πάντως γιατί έδινε μια διαφορετική νότα και ελπίδες στους ιδιώτες. Ας ελπίσουμε, μετά κι από το δυναμικό του come back, να βρει τρόπο και να παραμείνει στο παιχνίδι.
-
RE: WRC 2010 (all rounds)
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πιθανότατα. Απλά στην περίπτωση αυτή θα περίμενα να επιτρέπεται και πόρτα στο Loeb για 'λόγους ασφαλείας'. Τέλος πάντων...... μάλλον δεν τους το απαγόρευσαν, απλά δε βρήκαν θεατή με C4 πρόθυμο να μείνει χωρίς πόρτα!!! Παρεπιτπώντως, ο αδερφός μου σε ελληνικό ράλλυ έχει δώσει τελικό εξάτμισης σε Impreza από το δικό του sti!!
-
RE: WRC 2010 (all rounds)
Ναι, μακάρι!!!
Αλλά η τύχη είναι με τους ισχυρούς κι ο Seb είναι μακράν ο πιο ισχυρός....
Καμιά φορά το παρακάνει (ή βελτιώθηκαν κι υπόλοιποι κι αισθάνεται που και που λίγη πίεση ;;) οπότε προκύπτουν τα ελάχιστά του λάθη και βλέπουμε αγώνα. Αλλιώς, υπάρχει ενδιαφέρον για τις θέσεις 2-5, το πολύ.
Ίσως με τα μικρά, από 2011 και μετά, να αλλάξουν οι συσχετισμοί.
Μακάρι να είναι το fiesta πιο γ΄ρηγορο (αισθητά πιο γρήγορο) από το DS3!