http://www.youtube.com/watch?v=rIKu1UDoa6s
Απλα ενα crash test.Ξερω τι θα πειτε,αυτο ειναι παλιο,εχει σασι,δεν ειναι suv κλπ.
Ομως ειναι η αποδειξη οτι δεν 'νικαει'παντα ο ογκος και το βαρος.Ρωτηστε εναν ιδιοκτητη disco,χωρις να δει το video,τι πιστευει για μια τετοια δοκιμη.Φιλος μου με disco1 πιστευε οτι τα 'εχει' ολα εκτος απο φορτηγα κλπ.
Αντε,να και ενα που το 'θηριο' αποκαθιστα την ταξη.
Youtube Video
strofimios
@strofimios
Δ.Υ. - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!
Latest posts made by strofimios
-
RE: Ασφάλεια των SUV... Η κατάρριψη του μύθου
-
RE: Μετατροπές BMW! ;-)
Παιδια γεια σας.Εγω θα ηθελα τα φωτα σας στο θεμα αναρτηση+ε36.Εχω καταληξει στη d2 και στις hotbits.H διαφορα σε λεφτα ειναι περιπου 300ευρω πανω απο την d2 η dt1 της hotbits και αλλα 200 για την dt2.Γνωστος με τετραπορτο 318i,τερας,ειχε την d2 και ηταν η καλλιτερη ρυθμιζομενη που εχει δοκιμασει.Δεν εχω ομως αναφορες για την hotbits.
Υπαρχει κανεις που να εχει εμπειρια με hotbits(σε bmw);
Ευχαριστω!! -
RE: Ποιο off-road για σκληρή χρήση;
Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
Και μια που το ανέφερε ο προλαλησας.....
Πρόπερσι, χειμώνας στην Κέρκυρα. Το συγκεκριμένο έχει πινακίδες Νότιας Αφρικής....Αυτο δεν κανει για το βουνο εχει αξονα μπροστα!!!!!
-
RE: Ποιο off-road για σκληρή χρήση;
Ο χρήστης Random έγραψε:
οτι ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ..TOYOTA LAND CRUISER...
ολα τα υπολοιπα τυπου τζι 500,καγιεν,εξ φαιβ με πακετα αναρτησεων εκτος δρομου κλπ ειναι για 45αρηδες πλουσιους που πιστευουν οτι με μια μερσεντα 200 000ευρω θα καβαλανε τα ιμαλαια...
Ετυχα να ειμαι προπερσι στο drive trophy 4x4 στην πελοποννησο...Λοιπον ο οδηγος ηταν παντα το λαντ κρουζερ..ακομα και ειδικα διαμορφωμενο τσεροκι δεν πηγαινε εκει που πηγαινε το απλο εργοστασιακο λαντκρουζερ..τουαρεγκ κολλησε εκει που το απλο 16αρι hrv περασε..το δε βολβο εσκισε 2 φορες λαστιχα με προφιλ 60...
Αγαπητε φιλε αν σε νοιαζει ενα πραγματικο τερας 4χ4 τοτε η λυση ειναι μονο η τογιοτα...
Απο μεγαλη εμπειρια που εχω στη δουλεια που ειμαι,,εχουμε αλλαξει στολους 4χ4 συμπεριλαμβανομενων και μερσεντες..τα μοναδικα σκυλια που εχουν αντεξει και σε κακκη χρηση αλλα και σε πραγματικα εκτος δρομου καταστασεις ειναι το λαντκρουζερ και τα παλια 3λιτρα πατζερο..ολα τα αλλα τα εχουν φτυσει βλ.τερανο,μαβερικ κ τσεροκι..
O θεος μιλησε!!!!!!Οποτε απο αυριο οσοι ατυχοι εχετε αξονα μπροστα πουλατε το τουτου σας και παιρνετε το υπεροπλο prado,με τα ψαλιδια,και βουρ για το βουνο.Αυτο ισχυει και για καποιους 'ασχετους' που εκαναν s.a.s. στο pajero για να πανε λεει στο βουνο και μαλιστα σε αγωνες.Που να ηξεραν οτι ετσι το εκαναν ασφαλτινο.
Εγω παντως επιμενω,σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!!! -
RE: Ποιο off-road για σκληρή χρήση;
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Το G500 έχει δύναμη, αξιοπιστία και κορυφαίο σύστημα μετάδοσης. Πάσχει όμως από διαδρομές ανάρτησης και λύσεις για εξέλιξη. Μόνο η ORC ασχολείται συστηματικά.To Jeep Cherokee XJ έχει διαδρομές, δύναμη (4λιτρο), καλή μετάδοση, είναι ελαφρύ, με χαμηλό κέντρο βάρους και το ιδανικό μεταξόνιο των 100 ιντσών. Δεν έχει χώρους και δεν είναι τέρας αξιοπιστίας.
Το Wrangler είναι αντίστοιχο με το Cherokee, αλλά πιό κοντό και λιγότερο άνετο. Αποτελεί το αγαπημένον αυτοκίνητο των βελτιωτών.
Το Defender έχει απίστευτες δυνατότητες, είναι ίσως το καλύτερο εκτός δρόμου. Σαν 110 έχει και χώρους. Έχει όμως προβλήματα αξιοπιστίας, ιδίως στη μετάδοση.
Το Toyota Land Cruiser, ιδίως το 70άρι, είναι ένα απο τα καλύτερα τετρακίνητα, με διαδρομές, δυνατότητες και εξέλιξη, αλλά δεν έχει έρθει ποτέ στην Ελλάδα, οπότε θέλει ψάξιμο. Τα πιό καιρούρια είναι καλά, αλλά με ψαλιδια εμπρός που μειώνουν τις εκτός δρόμου δυνατότητες.
Το Nissan Patrol είναι 'σκυλί', με απίστευτες δυνατότητες, διαδρομές στην ανάρτηση, πολλά πράγματα για βελτίωση, αλλά είναι υπερβολικά βαρύ.
Για πιό απλές καταστάσεις το Pajero V60 η το πιό καινούριο είναι πολύ καλά. Δεν έχουν όμως διαδρομές στην ανάρτηση και σχεδόν καμία εξέλιξη στον τομέα.
Γι'αυτο και δεν το αγοραζεις το ιδανικο αλλα το φτιαχνεις!!!!!!!
Παντως αυτη τη στιγμη θα ελεγα patrol επειδη ειναι το ποιο φτηνο και παιζει μεσα στην 3αδα για την κορυφη στα μεγαλα αξονατα(μιλαμε παντα για καινουργιο).Τωρα εαν μπορεις να δωσεις χρημα κοιτας το G και ριχνεις και μια ματια στο hzj-105 της toyota http://www.mobile.de/SID1jApk1Msi4u-bw7 ... 300803738& το οποιο δεν ερχεται στην Ελλαδα αλλα εξω υπαρχει και καινουργιο και μεταχειρο. -
RE: Ποιο off-road για σκληρή χρήση;
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Απο το γερμανικό AMS ...
Hummer είναι το μαύρο ... το Η4 προφανώς ...Και τα Η2-Η3 ιδια χαλια ειναι.Ειπαμε μονο το Η1 αξιζει αλλα ειναι τεραστιο.
Απο τους 'απεναντι' το μονο που αξιζει για offroad(απο αυτα που παραγωνται τωρα) ειναι το wrangler και αυτο μονο σαν καλη βαση για μετατροπες. -
RE: Ποιο off-road για σκληρή χρήση;
Ο χρήστης Braker έγραψε:
- Hummer H2
- Hummer H3
- Jeep Wrangler
- Jeep Cherokee
- Όλα τα άλλα...
Τι ειναι αυτο;
-
RE: Ποιο off-road για σκληρή χρήση;
Αναλογα για τι χρηση το θες.Παντως μου αρεσει παρα πολυ αλλα εαν το επαιρνα θα πηγαινα κατευθειαν για το sas κιτ που θα υπαρχει σε λιγο καιρο στην'απεναντι'.Επισης ενα αλλο μειον,εκτος ifs,ειναι το σχημα των λαμαρινων.Πολλα φουσκωματα,πραγμα που σημαινει οτι τσαλακωνονται πολυ ευκολα.Τα περισσοτερα καθαροαιμα εχουν,σχετικα,επιπεδες λαμαρινες.Παντως ειναι πολυ ομορφο αυτοκινητο,και το παρουσιαστικο του σε προδιαθετει για περιπετεια(σαν το disco 1).Προσδιδει και στον ιδιοκτητη του το image(λιγοι εως κανενας το παιρνουν για το βουνο) για το οποιο πληρωνει.Τωρα βεβαια εαν ειχε εδω την τιμη που εχει στις Η.Π.Α. δεν θα το συζηταγαμε καν.Με 15.000-16.000 ευρω(τοσο εχει στις Η.Π.Α.)το επαιρνα και αβαφο!!!!
-
RE: FORUM "Αγροτων"
Τσεκαρε τη σταθμη των υγρων της αντλιας του τιμονιου.Κοιταξε μηπως θελει σφηξιμο και ο ιμαντας της αντλιας.Αυτα εαν η υποβοηθηση του τιμονιου σου ειναι υδραυλικη.Δες και τις πιεσεις στα μπροστα ελαστικα.Εαν ειναι χαμηλες,οι πιεσεις,ζοριζουν περισσοτερο το υδραυλικο(λιγο βεβαια, μην τρελαθουμε κι'ολας).
-
RE: Ποιο off-road για σκληρή χρήση;
Α,και κατι αλλο(για τις εταιρειες)
ΟΧΙ ΑΛΛΟ IFS ΜΩΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!