-
G500 ασυζητητί...3 μπλοκέ κλπ....Για πραγματικά εκτός δρόμου καταστάσεις...Τώρα για τα υπόλοιπα που αναφέρθηκαν, επιτρέψτε μου να έχω διάφορες αμφιβολίες...
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
G500 ασυζητητί...3 μπλοκέ κλπ....Για πραγματικά εκτός δρόμου καταστάσεις...Τώρα για τα υπόλοιπα που αναφέρθηκαν, επιτρέψτε μου να έχω διάφορες αμφιβολίες...Με τόσο βάρος που έχουν αυτά τα θηρία δεν θα εκπλαγώ καθόλου αν κολλήσει εκεί που θα έχει περάσει προηγουμένως ένα ελαφρύ δικίνητο αμαξάκι.
-
Το G500 έχει δύναμη, αξιοπιστία και κορυφαίο σύστημα μετάδοσης. Πάσχει όμως από διαδρομές ανάρτησης και λύσεις για εξέλιξη. Μόνο η ORC ασχολείται συστηματικά.
To Jeep Cherokee XJ έχει διαδρομές, δύναμη (4λιτρο), καλή μετάδοση, είναι ελαφρύ, με χαμηλό κέντρο βάρους και το ιδανικό μεταξόνιο των 100 ιντσών. Δεν έχει χώρους και δεν είναι τέρας αξιοπιστίας.
Το Wrangler είναι αντίστοιχο με το Cherokee, αλλά πιό κοντό και λιγότερο άνετο. Αποτελεί το αγαπημένον αυτοκίνητο των βελτιωτών.
Το Defender έχει απίστευτες δυνατότητες, είναι ίσως το καλύτερο εκτός δρόμου. Σαν 110 έχει και χώρους. Έχει όμως προβλήματα αξιοπιστίας, ιδίως στη μετάδοση.
Το Toyota Land Cruiser, ιδίως το 70άρι, είναι ένα απο τα καλύτερα τετρακίνητα, με διαδρομές, δυνατότητες και εξέλιξη, αλλά δεν έχει έρθει ποτέ στην Ελλάδα, οπότε θέλει ψάξιμο. Τα πιό καιρούρια είναι καλά, αλλά με ψαλιδια εμπρός που μειώνουν τις εκτός δρόμου δυνατότητες.
Το Nissan Patrol είναι 'σκυλί', με απίστευτες δυνατότητες, διαδρομές στην ανάρτηση, πολλά πράγματα για βελτίωση, αλλά είναι υπερβολικά βαρύ.
Για πιό απλές καταστάσεις το Pajero V60 η το πιό καινούριο είναι πολύ καλά. Δεν έχουν όμως διαδρομές στην ανάρτηση και σχεδόν καμία εξέλιξη στον τομέα.
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Το G500 έχει δύναμη, αξιοπιστία και κορυφαίο σύστημα μετάδοσης. Πάσχει όμως από διαδρομές ανάρτησης και λύσεις για εξέλιξη. Μόνο η ORC ασχολείται συστηματικά.To Jeep Cherokee XJ έχει διαδρομές, δύναμη (4λιτρο), καλή μετάδοση, είναι ελαφρύ, με χαμηλό κέντρο βάρους και το ιδανικό μεταξόνιο των 100 ιντσών. Δεν έχει χώρους και δεν είναι τέρας αξιοπιστίας.
Το Wrangler είναι αντίστοιχο με το Cherokee, αλλά πιό κοντό και λιγότερο άνετο. Αποτελεί το αγαπημένον αυτοκίνητο των βελτιωτών.
Το Defender έχει απίστευτες δυνατότητες, είναι ίσως το καλύτερο εκτός δρόμου. Σαν 110 έχει και χώρους. Έχει όμως προβλήματα αξιοπιστίας, ιδίως στη μετάδοση.
Το Toyota Land Cruiser, ιδίως το 70άρι, είναι ένα απο τα καλύτερα τετρακίνητα, με διαδρομές, δυνατότητες και εξέλιξη, αλλά δεν έχει έρθει ποτέ στην Ελλάδα, οπότε θέλει ψάξιμο. Τα πιό καιρούρια είναι καλά, αλλά με ψαλιδια εμπρός που μειώνουν τις εκτός δρόμου δυνατότητες.
Το Nissan Patrol είναι 'σκυλί', με απίστευτες δυνατότητες, διαδρομές στην ανάρτηση, πολλά πράγματα για βελτίωση, αλλά είναι υπερβολικά βαρύ.
Για πιό απλές καταστάσεις το Pajero V60 η το πιό καινούριο είναι πολύ καλά. Δεν έχουν όμως διαδρομές στην ανάρτηση και σχεδόν καμία εξέλιξη στον τομέα.
Γι'αυτο και δεν το αγοραζεις το ιδανικο αλλα το φτιαχνεις!!!!!!!
Παντως αυτη τη στιγμη θα ελεγα patrol επειδη ειναι το ποιο φτηνο και παιζει μεσα στην 3αδα για την κορυφη στα μεγαλα αξονατα(μιλαμε παντα για καινουργιο).Τωρα εαν μπορεις να δωσεις χρημα κοιτας το G και ριχνεις και μια ματια στο hzj-105 της toyota http://www.mobile.de/SID1jApk1Msi4u-bw7 ... 300803738& το οποιο δεν ερχεται στην Ελλαδα αλλα εξω υπαρχει και καινουργιο και μεταχειρο. -
οτι ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ..
TOYOTA LAND CRUISER...
ολα τα υπολοιπα τυπου τζι 500,καγιεν,εξ φαιβ με πακετα αναρτησεων εκτος δρομου κλπ ειναι για 45αρηδες πλουσιους που πιστευουν οτι με μια μερσεντα 200 000ευρω θα καβαλανε τα ιμαλαια...
Ετυχα να ειμαι προπερσι στο drive trophy 4x4 στην πελοποννησο...Λοιπον ο οδηγος ηταν παντα το λαντ κρουζερ..ακομα και ειδικα διαμορφωμενο τσεροκι δεν πηγαινε εκει που πηγαινε το απλο εργοστασιακο λαντκρουζερ..τουαρεγκ κολλησε εκει που το απλο 16αρι hrv περασε..το δε βολβο εσκισε 2 φορες λαστιχα με προφιλ 60...
Αγαπητε φιλε αν σε νοιαζει ενα πραγματικο τερας 4χ4 τοτε η λυση ειναι μονο η τογιοτα...
Απο μεγαλη εμπειρια που εχω στη δουλεια που ειμαι,,εχουμε αλλαξει στολους 4χ4 συμπεριλαμβανομενων και μερσεντες..τα μοναδικα σκυλια που εχουν αντεξει και σε κακκη χρηση αλλα και σε πραγματικα εκτος δρομου καταστασεις ειναι το λαντκρουζερ και τα παλια 3λιτρα πατζερο..ολα τα αλλα τα εχουν φτυσει βλ.τερανο,μαβερικ κ τσεροκι..
-
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
οτι ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ..TOYOTA LAND CRUISER...
ολα τα υπολοιπα τυπου τζι 500,καγιεν,εξ φαιβ με πακετα αναρτησεων εκτος δρομου κλπ ειναι για 45αρηδες πλουσιους που πιστευουν οτι με μια μερσεντα 200 000ευρω θα καβαλανε τα ιμαλαια...
Ετυχα να ειμαι προπερσι στο drive trophy 4x4 στην πελοποννησο...Λοιπον ο οδηγος ηταν παντα το λαντ κρουζερ..ακομα και ειδικα διαμορφωμενο τσεροκι δεν πηγαινε εκει που πηγαινε το απλο εργοστασιακο λαντκρουζερ..τουαρεγκ κολλησε εκει που το απλο 16αρι hrv περασε..το δε βολβο εσκισε 2 φορες λαστιχα με προφιλ 60...
Αγαπητε φιλε αν σε νοιαζει ενα πραγματικο τερας 4χ4 τοτε η λυση ειναι μονο η τογιοτα...
Απο μεγαλη εμπειρια που εχω στη δουλεια που ειμαι,,εχουμε αλλαξει στολους 4χ4 συμπεριλαμβανομενων και μερσεντες..τα μοναδικα σκυλια που εχουν αντεξει και σε κακκη χρηση αλλα και σε πραγματικα εκτος δρομου καταστασεις ειναι το λαντκρουζερ και τα παλια 3λιτρα πατζερο..ολα τα αλλα τα εχουν φτυσει βλ.τερανο,μαβερικ κ τσεροκι..
O θεος μιλησε!!!!!!Οποτε απο αυριο οσοι ατυχοι εχετε αξονα μπροστα πουλατε το τουτου σας και παιρνετε το υπεροπλο prado,με τα ψαλιδια,και βουρ για το βουνο.Αυτο ισχυει και για καποιους 'ασχετους' που εκαναν s.a.s. στο pajero για να πανε λεει στο βουνο και μαλιστα σε αγωνες.Που να ηξεραν οτι ετσι το εκαναν ασφαλτινο.
Εγω παντως επιμενω,σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!!! -
-
grand vitara
-
Εχει σκεφτει κανενας το Lada?Και φτηνο και σκυλι...
-
Ο χρήστης AlekosEscortMkII έγραψε:
Εχει σκεφτει κανενας το Lada?Και φτηνο και σκυλι...+1 αλλά μόνο αν ζεις στο βουνό.
Έχει ο παππούς μου στο χωριο στο Καρπενήσι και εκεί που έχω πάει δε νομίζω να πήγαινε άλλο.
Αλλά δεν είναι για πουθενά αλλού, εδώ μέχρι το Καρπενήσι πας που είναι 30 χλμ και σου σπάει τα @@, που να πας ταξίδι! -
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Εχει σκεφτει κανενας το Lada?Και φτηνο και σκυλι...
+1 αλλά μόνο αν ζεις στο βουνό.
Έχει ο παππούς μου στο χωριο στο Καρπενήσι και εκεί που έχω πάει δε νομίζω να πήγαινε άλλο.
Αλλά δεν είναι για πουθενά αλλού, εδώ μέχρι το Καρπενήσι πας που είναι 30 χλμ και σου σπάει τα @@, που να πας ταξίδι!+oo
To δικό μας είναι του 2005, έχει και A/C και υδραυλικό παρακαλώ, αλλά για ταξίδι, ούτε με σφαίρες! Το παλιό μου Zastava 23 ετών , ήταν κλάσεις καλύτερο (ΟΚ, αρκεί να μην είχε πολλή ζέστη! )! -
Ε ναι ρε παιδια δε μιλαω για τις δυνατοτητες του στα ταξιδια...Αυτο το αυτοκινητο ειναι καθαροαιμο off-road και το δειχνει...εχω δει τετοια να πηγαινουν σφαιρα σε σημεια που τα Cherokee και τα Wrangler πηγαιναν με το ζορι...Απλα δεν καταλαβαινουν τιποτα...Αν θυμαμαι καλα το παλικαρι ζηταει να του πουμε ιδεες για καθαροαιμο Off Road ετσι δεν ειναι?Δεν ειπε να ειναι ανετο και στα ταξιδια...Ή τουλαχιστον δεν το προσεξα εγω...
Εμενα η προταση μου ειναι Lada...
Δε θα κλαιει και τα λεφτα του ο ανθρωπος αν παθει κατι το αμαξι...
Παρτε και μια φωτο:
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Ο θείος μου μένει επαρχία και έχει μανία να πηγαίνει όποτε βρίσκει ευκαιρία για σκληροπυρηνικές εξορμήσεις σε ό,τι ερημιά φανταστεί κανείς. Έχει καλό μισθό και μπορεί να διαθέσει μέχρι 70.000 ευρώ για πραγματικό off-road του τύπου Pajero, Land Cruiser κλπ
Ποιο είναι το ικανότερο για να διασχίζει βουνά και λαγκάδια χωρίς να έχει φόβο μήπως μείνει στην ερημιά; Εγώ δεν έχω ιδέα τι να του πω σχετικά με τέτοια οχήματα. Προτιμάει πάντως να είναι αυτόματο το αμάξι.και
Επειδή θα το έχει για μοναδικό αυτοκίνητο θέλει και πολύ μεγάλους χώρους γιατί έχει και οικογένεια. Μέχρι τώρα έχει ένα Vitara που δεν τον έχει αφήσει ευχαριστημένο στις εκτός δρόμου επιδόσεις του σύμφωνα με τα λεγόμενά του και όντας τρελά κολλημένος με το off-roading έχει όνειρο να πάρει ό,τι καλύτερο μπορεί. Είναι τόσο... πειραγμένος που δεν τον ενοχλεί καθόλου η σκέψη του να κυκλοφορεί με 70.000 ευρώ σε κορφοβούνια
Οπότε είναι ανάμεσα σε Nissan Pathfinder - Mitsubishi Pajero - Toyota Land Cruiser - Land Rover DiscoveryΠοιο από αυτά είναι ικανότερο εκτός δρόμου και σταθερό-ικανοποιητικό για ταξίδι;
Συμγωνα με την αρχή του θέματος ο υποψήφιος αγοραστής θέλει το πιο off-road απο τα ας πουμε 'κυριλέ'.
Να κάνει την πλάκα του, να έχει χώρους και άνεση στο ταξίδι, να είναι και το μοναδικό αυτοκίνητο της οικογένειας.Βέβαια επειδή ο θείος πήρε αυτοκίνητο, ισως να συνεχιστεί το θέμα με 'πύρ κατα βούληση'
-
Μιας και το ξεθάβετε περιστασιακά το θέμα, καιρός να σας ενημερώσω για το Patrol και τις εντυπώσεις του μπάρμπα μου.
Τρελή διαδρομή ανάρτησης, το είδα να σκαρφαλώνει σε σημεία που νόμιζες ότι αλλού είναι οι ρόδες κι αλλού το σασί, κυριολεκτικά! Μέχρι σήμερα δεν έχει σκαλώσει πουθενά αλλά το έχει γεμίσει με γρατσουνιές και χτυπήματα (ένα κάπως βαθύ στο φτερό από βράχο που μετακινήθηκε καθώς το αμάξι 'σκαρφάλωνε' σε πλαγιά) κάτι που είναι κρίμα για τόσα λεφτά. Τώρα το χειμώνα με τα χιόνια του άλλαξε τα φώτα του δύσμοιρου του αυτοκινήτου. Ξεκινάει κάθε Σάββατο πρωί μόνος του ή με τον μεγάλο γιο του, κατασκηνώνει και γυρνάει Κυριακές βράδυ. Κάθε φορά μιλάει για το πόσο καλό έχει βγει το αυτοκίνητο σε σχέση με το Vitara που είχε.
Τα αρνητικά είναι ο υπερβολικός θόρυβος, έλειψη δύναμης για ταξίδι, αγχωτική συμπεριφορά στην άσφαλτο όταν πηγαίνει >100-120 χλμ με αίσθηση βάρκα-γιαλό, μέτρια φρένα, εσωτερικό που θα μπορούσε να είναι κλάσεις ανώτερο σε άλλο όχημα με τα λεφτά αυτά, μέτρια άνεση.
Η οικογένειά του τον βρίζει όταν είναι να πάνε ταξίδι ενώ ο ίδιος το χαίρεται πολύ όλες τις άλλες ώρες
-
Κορυφή ο Θείος!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ!!!!
-
Ο χρήστης AlekosEscortMkII έγραψε:
Ε ναι ρε παιδια δε μιλαω για τις δυνατοτητες του στα ταξιδια...Αυτο το αυτοκινητο ειναι καθαροαιμο off-road και το δειχνει...εχω δει τετοια να πηγαινουν σφαιρα σε σημεια που τα Cherokee και τα Wrangler πηγαιναν με το ζορι...Απλα δεν καταλαβαινουν τιποτα...Αν θυμαμαι καλα το παλικαρι ζηταει να του πουμε ιδεες για καθαροαιμο Off Road ετσι δεν ειναι?Δεν ειπε να ειναι ανετο και στα ταξιδια...Ή τουλαχιστον δεν το προσεξα εγω...Εμενα η προταση μου ειναι Lada...
Δε θα κλαιει και τα λεφτα του ο ανθρωπος αν παθει κατι το αμαξι...
Παρτε και μια φωτο:
και που να δεις τι άλλο κάνει.....
-
γεια σας παιδια,εστω οτι καποιος εχει τα χρηματα για τα παρακατω αμαξια ποιο θεωρειτε ποιο σκληροπυρηνικο για off road χρηση?
MERCEDES-BENZ GL 63 AMG 4 matic
TOYOTA LAND CRUISER 5d 3.0D 7s Premium HE
LAND ROVER RANGE ROVER 5.0 V8 S/C Autobiography(ποσα λιτρα εχει πορτ μπαγκαζ ?)
PORSCHE CAYENNE Turbo S
LAND ROVER DISCOVERY 4 3.0 SDV6 HSE
MERCEDES-BENZ G-CLASS LONG G 63 AMG(ποσα λιτρα εχει πορτ μπαγκαζ ?) -
δύσκολη η επιλογή για ένα μόνο.Τα land cruiser,range rover,discovery και g-class είναι από τα καλύτερα.Τα άλλα είναι λίγο πιο light αλλά όλα είναι πανάκριβα...από εκεί και πέρα εξαρτάται εσύ τι εννοείς off road και πως το φαντάζεσαι..
-
Τα Land/Range Rover,Land Cruiser και G Class είναι κορυφαία εκτός δρόμου. Τα άλλα είναι ένα σκαλί παρακάτω αλλά πάλι ικανότατα. Όποιο από αυτά κολλήσει όμως θα είναι είτε λόγω ασφάλτινων ελαστικών ή λάθους του οδηγού. Οπότε χωμάτινα λάστιχα και εκπαίδευση στην εκτός δρόμου οδήγηση είναι τα βασικά και μετά η επιλογή του μοντέλου (ανάμεσα σε ισάξια μοντέλα πάντα). Προσωπικά θα επέλεγα το Disco λόγω εκπληκτικών δυνατοτήτων (ίσως οι καλύτερες από όλα αυτά) και προσωπικής συμπάθειας καθώς έχω το μοντέλο πρώτης γενιάς. Το Land Cruiser όμως μάλλον είναι πιο αξιόπιστο.
Ποιο off-road για σκληρή χρήση;