-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Κριμα... ο 1.8 πιστευω πως δεν θα επαρκει για γρηγορο ταξιδι σε εθνικη με την οικογενεια... Εδω στην GT και ο 1.8 θεωρειται οριακος...Κριμα ξανα...
Ρε παιδιά μια χαρά είναι ο 1.8 στην GT. Σύμφωνοι, δεν βάζει φωτιά στο δρόμο αλλά όχι και οριακός... Την έχω οδηγήσει σε test drive για 50 περίπου χλμ και δεν σκέφτηκα ποτέ ότι ειναι αργή...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Κριμα... ο 1.8 πιστευω πως δεν θα επαρκει για γρηγορο ταξιδι σε εθνικη με την οικογενεια... Εδω στην GT και ο 1.8 θεωρειται οριακος...
Κριμα ξανα...
Ρε παιδιά μια χαρά είναι ο 1.8 στην GT. Σύμφωνοι, δεν βάζει φωτιά στο δρόμο αλλά όχι και οριακός... Την έχω οδηγήσει σε test drive για 50 περίπου χλμ και δεν σκέφτηκα ποτέ ότι ειναι αργή...
Υποθετω οτι οδηγησες την GT μονος ή και με συνοδηγο. Δοκιμασε την με 3-4 ατομα + αποσκευες (δηλαδη μια μεση οικογενεια με 1.7 παιδια) σε ενα ταξιδι ανω των 400χμ - αλλωστε ειναι Grand Turismo το αυτοκινητο, και κοιτα ποσο κουραστικο θα ειναι να διατηρησεις μια ταχυτητα 140 χαω χωρις βεβαια να πιεζεις τον κινητηρα ψηλα (ειπαμε οικογενεια οπου αν ανεβουν οι στροφες καποιοι διαμαρτυρονται...). 140 ιπποι αυτοκινητο και τελικη 200 δεν μου εμπνεουν εμπιστοσυνη για 140 χαω ως ανετη ταχυτητα ταξιδιου... Ειμαι της γνωμης οτι ολα τα αυτοκινητα μπορουν να ταξιδεψουν με ανεση εως τα 2/3 της τελικης τους ταχυτητας. Βεβαιως αν εισαι 19 μπορεις να ταξιδευεις με το C2 VTS με 200 οσο βρισκεις ευθειες, αλλα δεν θα ειναι ανετο.
Απο την αλλη υποθετικο σεναριο το ανω, δεν το εχω πραξει, οποτε meco αν νομιζεις οτι θα ανταπεξελθει καλυτερα απο οτι νομιζω εγω ισως να εχεις δικιο...
ΥΓ. Βαρος 1.8 GT 1300 κιλα. Βαρος 1.8 159 ... 1500-1600-1700-να-τα-αφησω?
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
...............
Y.Γ Το είδες το prius στα the best of 2004 στο Top Gear? [/list]Παρόλο που μου την δίνει η premiumσυζήτηση θα συνεχίσω. Το Prius εγώ το είδα το είδαν όμως και οι υπόλοιποι κατασκευαστές και τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν γιατί η Toyota τους έδωσε να φάνε το καπέλο τους ( όπως έλεγε και ο Ρόμπαξ ) με την τεχνολογική υπεροχή του. Το RX400h ( premium enough for you? ή μήπως δεν καταδέχεσαι την κορυφαία με βάση JDpower εταιρία σε ικανοποίηση πελατών, αξιοπιστιά και value for money για το segment της αγοράς των πολυτελών, σωστά είπα πολυτελών μόνο άρα δεν είναι premium )που πουλάει τρελά στην ΗΠΑμερικάνικη αγορά το είδες? Και έρχονται και άλλα...
Πάντως το Α4 είναι χειρότερο από ένα Passat αυτή την στιγμή αλλά καλύτερο από ένα Avensis. Aυτά στα λέω εγώ κάποιος άλλος έχει άλλη γνώμη.... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Κριμα... ο 1.8 πιστευω πως δεν θα επαρκει για γρηγορο ταξιδι σε εθνικη με την οικογενεια... Εδω στην GT και ο 1.8 θεωρειται οριακος...
Κριμα ξανα...
Ρε παιδιά μια χαρά είναι ο 1.8 στην GT. Σύμφωνοι, δεν βάζει φωτιά στο δρόμο αλλά όχι και οριακός... Την έχω οδηγήσει σε test drive για 50 περίπου χλμ και δεν σκέφτηκα ποτέ ότι ειναι αργή...
Για τον χαρακτήρα και το βάρος του αυτοκινήτου ο 1.8 είναι λίγος. Και ο 2.0 με τα 165 άλογα είναι επίσης λίγος.Η GT ήθελε 200 άλογα (απο δίλιτρο) για να βγάλει όλες τις αρετές της στο δρόμο. Έχω κάνει 33.000 χλμ με τη 2.0 GT μου και εκεί έχω καταλήξει. Γιατί ας πούμε δεν μου αρέσει που σε διαδρομές με ανηφορική κλίση στην εθνική με συνοδηγό και κλιματισμό δεν μπορούσα να πάω πάνω απο 150 χλμ με 4η!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Κριμα... ο 1.8 πιστευω πως δεν θα επαρκει για γρηγορο ταξιδι σε εθνικη με την οικογενεια... Εδω στην GT και ο 1.8 θεωρειται οριακος...
Κριμα ξανα...
Ρε παιδιά μια χαρά είναι ο 1.8 στην GT. Σύμφωνοι, δεν βάζει φωτιά στο δρόμο αλλά όχι και οριακός... Την έχω οδηγήσει σε test drive για 50 περίπου χλμ και δεν σκέφτηκα ποτέ ότι ειναι αργή...
όσο μία Corolla 1.6
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
**Αλλά για δεύτερο attempt (μετά την αποτυχία της 156 να μπει στο Premium segment) καλά έκανε και το παράκανε γιατί αν oi αντίπαλοί σου είναι καταξιωμένοι μια φορά εσύ πρέπει να είσαι πολύ καλύτερος για να πείσεις το ήδη προβληματισμένο κοινό ότι είσαι καλός. **
Να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους.
Η 156 ήταν από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Alfa.
Εκτός απο τις πωλήσεις (πολύ παραπάνω απο την 155) έθεσε νέα standard στο θέμα σχεδιασμού αυτοκινήτου και ήταν από τα πιο σημαντικά και 'influential' αυτοκίνητα οποιασδήποτε αυτοκινητοβιομηχανίας της προηγούμενης δεκαετίας. Μην τα μπερδέβουμε τα πράγματα και μην ξεχνάμε οτι βγήκε το 1997.
Εαν δεν υπήρχε αυτό το μοντέλο κανείς δεν ξέρει που θα ήταν η Alfa σήμερα.Η 159 πρέπει να κάνει το αυτό το ένα ακόμα βήμα για να φτάσει στην κορυφή, και δεν είναι καθόλου μακρια από αυτήν, και έχει όλα τα χαρακτηριστικά για να την φτάσει, μένει να δοκιμαστεί και δούμε πόσο τελικά πραγματικά τα κατάφεραν.
Να βάλω τα πράγματα στην θέση τους.
Η 156 ήταν ΥΠΕΡ-ΕΠΙΤΥΧΗΜΗΜΕΝΗ!!
Εγώ αναφέρθηκα στην αποτυχία της να κλέψει αγοραστες από τις Premium μάρκες!
Δηαλαδή δεν καταξιώθηκε στην συνείδηση του κοινού ως αμάξι 'κύρους'
Επίσης αναφέρθηκα στο γεγονός ότι συνολικά δεν ήταν 'Καλυτερο' αμάξι από την 3άρα ή το Α4.
Σε πολλούς τομείς υπερείχε όπως οδική συμπεριφορά, τιμόνι, εμφάνιση κλπ αλλά της έλειπε το κάτι τι για να τα φτάσει.
Εμένα προσωπικά μου άρεσε και θα την προτιμούσα από μια 3άρα. Αλλά εγώ δεν ανήκω στο 'Premium' αγοραστικό κοινό.
Ελπίζω να τα διευκρίνησα σωστά τώρα
Αντιθέτως Babbis.
Η ίδια η BMW έχει δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία, βάσει των οποίων η 156 αλίευσε ένα μέρος των παραδοσιακών αγοραστών της 3άρας.
Τα στελέχη της BMW παραδέχτηκαν εμμέσως το λάθος τους, να παράγουν την Ε36 σε εξωφρενικούς ρυθμούς παραγωγής, καταργώντας την όποια αποκλειστικότητα υπήρχε στις προηγούμενες μικρές BMW.
Το κοινό της 3άρας όχι μόνο διευρύνθηκε σε καταστροφικό για το ίματζ της εταιρείας αριθμό, αλλά αυτή η διεύρυνση περιελάμβανε και ιδιοκτήτες αμφιβόλου γούστου και καλλιέργειας.
Τα κύματα κιτσάτων BMW με εκκεντρικές βαφές, αεροτομές και τα τοιαύτα, ήταν ένα φαινόμενο στον απόηχο της τεράστιας μαζικοποίησης της παραγωγής.
Και προφανώς η BMW ήθελε να είναι πάντα ταυτισμένο το όνομά της με τη φινέτσα και την επικέντρωση στις βασικές αρχές της οδήγησης.Οι δυσαρεστημένοι πελάτες της BMW, στράφηκαν στην Alfa και την 156 της.
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
τι παει να πει '**δεν βλεπουν **το Passat για αντιπαλο'???
με τετοια λογικη...... bye-bye
...και στο τέλος θα 'τυφλωθούν' από τα νούμερα πωλήσεων του Passat
-
Af9pk
Ναί η αλήθεια είναι ότι ήμουν με συνοδηγό.
Δεν μπορείς να κρατήσεις 140 στο εθνικό??? Εδώ κρατούσα τόσα με το polo της κοπέλας μου (1.4 75) στην Αθηνών Κορίνθου, δύο άτομα, γεμάτο το πορτ μπαγκάζ και μερικά πράγματα στο πίσω κάθισμα...xristos69
Δεν ειναι αρκετά τα 150 στην ανηφόρα και μάλιστα με κλιματισμό ανοικτό??
πόσο έπρεπε να πηγαίνει δηλαδή?lkar
Είπε κανένας ότι η corolla 1.6 είναι αργή?? -
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Υποθετω οτι οδηγησες την GT μονος ή και με συνοδηγο. Δοκιμασε την με 3-4 ατομα + αποσκευες (δηλαδη μια μεση οικογενεια με 1.7 παιδια) σε ενα ταξιδι ανω των 400χμ - αλλωστε ειναι Grand Turismo το αυτοκινητο, και κοιτα ποσο κουραστικο θα ειναι να διατηρησεις μια ταχυτητα 140 χαω χωρις βεβαια να πιεζεις τον κινητηρα ψηλα (ειπαμε οικογενεια οπου αν ανεβουν οι στροφες καποιοι διαμαρτυρονται...). 140 ιπποι αυτοκινητο και τελικη 200 δεν μου εμπνεουν εμπιστοσυνη για 140 χαω ως ανετη ταχυτητα ταξιδιου... Ειμαι της γνωμης οτι ολα τα αυτοκινητα μπορουν να ταξιδεψουν με ανεση εως τα 2/3 της τελικης τους ταχυτητας.
Συμφωνώ για τους προβληματισμούς στην 159 1.8
Σε βρίσκω κομματάκι υπερβολικό.
Θέλω να σε ρωτήσω αν έχεις δοκιμάσει την 1.8?Ως κάτoχος GT 1.8 έχω να πω τα εξής:
Σε ταξίδι Αθήνα Λάρισα , έπιασα 215 κοντερίσια στο ρέυμα προς Λάρισα στην ευθεία της Θήβας που είναι νομίζω ελαφρώς ανηφορική.
Είχα ρεζερβουαρ στην μέση
Είχα βενζίνη 95άρα
Είχα κλιματισμό ανοιχτό
Είχα βαλίτσες 25 κιλά μετρημένες στο αεροδρόμιο
2 άτομα: εγώ και η γυναίκα μου.
Οδόμετρο 9000χλμ ,τουλάχιστον για Alfa Romeo Twin Spark σφιγμένο ακόμα. Εδώ και τώρα στα 10000 βρίσκω βελτίωση στην ελαστικότητα!Τα 200 κοντερίσια τα έπιασα χαλαρά αφού η 4η φτάνει στα 198, και η αλλαγή σε 5η σε ρίχνει στα 190.
Από τα 200-210 σχετικά έυκολα και από τα 210-στα 215 δυσκολεύτηκε.
στα 215 άρχιζε να 'ωρίεται' η γυναίκα μου αλλά δεν νομίζω να έπιανα πάνω από 220 κοντερίσια υπό αυτές τις συνθήκες.
Τώρα αν είχα και άλλους δύο ενήλικες μέσα, από τα 215 κοντερίσια δηλαδή 205 πραγματικά πόσο να πέσω?
190 πραγματικά? 180 πραγματικά?Και όταν φτάνω στα 200 με ευκολία πόσο πιο δύσκολα να τα πιάσω
Συμφωνώ με τον MECO. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Δεν σε κολάει στο κάθισμα με την επιτάγχυνση. Αλλά την δουλειά του για grand Tourismo την κάνει μια χαρά.
-
Με τα οικονομικα της FIAT η alfa romeo bmw δεν μπορει να γινει
-
Ο χρήστης Dragster333 έγραψε:
Με τα οικονομικα της FIAT η alfa romeo bmw δεν μπορει να γινειΘεωρίες
-
Ο χρήστης Dragster333 έγραψε:
Με τα οικονομικα της FIAT η alfa romeo bmw δεν μπορει να γινειΑν η Alfa Romeo γίνει BMW τότε δεν θα ξαναπάρω Alfa Romeo.
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
ηρθε και η σειρα της 159 οπου σε μερικες χωρες οπως ολλανδια(μεγαλη φορολογια στα diesel) και ελλαδα(το μεγαλυτερο ποσοστο των πωλησεων ειναι με βενζινοκινητηρες),η 159 θα διατιθεται και με τον 1.8MPI της Fiat-Gm με φτωχο επιπεδο εξοπλισμου(impression).
Κριμα... ο 1.8 πιστευω πως δεν θα επαρκει για γρηγορο ταξιδι σε εθνικη με την οικογενεια... Εδω στην GT και ο 1.8 θεωρειται οριακος...
Κριμα ξανα...
Δες το σαν μια επιπλεον επιλογη.Η Audi προσφερει ως entry τον 1.6FSI με 102hp/150nm σε ενα αυτοκινητο που ζυγιζει 1400kgr+.H Βmw προσφερει 1.6/115hp/1425kgr και η Alfa Romeo τον 1.8Mpi με 140hp και θα πουλησει κυριως σε ελλαδα/ολλανδια.
Ο 1.8Μpi δεν θα ειναι διαθεσιμος σε Ιταλια-Βρετανια
Ο 1.9JTDm 120hp δεν θα ειναι διαθεσιμος σε Ελλαδα-Βρετανια
Οι 1.8Mpi,1.9JTS,1.9JTDm120/150hp δεν θα ειναι διαθεσιμοι στις διεθνης αγορες.159(95ron)...ολοι οι νεοι κινητηρες εχουν +20hp
1.8TS 140hp----------------1.9JTS 160
2.0JTS 165-------------------2.2JTS 185
3.2V6 240-------------------3.2JTS 260
entry level
1.6TS 120-----------------1.8 140159 1,8 316i A4 1.6
159 2,0 1.9JTS 318i A4 2,0 C180 Kompressor
159 2.2JTS 320i A4 1.8Turbo C200 Kompressor X type 2.1V6
159 2.8JTS 325i A4 2.0TSI C280 3.0V6 X type 2.5LITRE
159 3.2JTS Q4 330xi A4 3.2FSI C350 4matic X type 3LITRE… -
Ο χρήστης Dragster333 έγραψε:
Με τα οικονομικα της FIAT η alfa romeo bmw δεν μπορει να γινειΠρώτον η Alfa δεν είναι ανάγκη να γίνει BMW. Aπλά πρέπει να βελτιωθεί σε κάποια σημεία όπως η ποιότητα, η συναρμογή, η αντοχή στον χρόνο και η στοιβαρότητα.
Με την 159 ελπίζω ότι θα το καταφέρει.
Δέυτερον το FIAT γκρούπ έχει θέσει στόχο η Alfa Romeo να φτάσει στα επίπεδα της BMW. Αυτό φυσικά δεν μπορεί να γίνει άμεσα αλλά σταδιακά. Όπως και η BMW δεν έφτασε από την μία μέρα στην άλλη την Μercedes ούτε η AUDI ξαφνικά τις άλλες δύο.
Όλες αυτές οι αλλαγές θέλουν χρόνο .
Όποιος λοιπόν πιστεύει ότι θα γίνουν ΤΩΡΑ ή όποιος πιστεύει ότι δεν θα γίνου ποτέ σφάλλει γιατί παρόλη την αντίθετη άποψη κρίνουν την επίτευξη στο παρόν κι όχι στο μακρινό μέλλον.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Δες το σαν μια επιπλεον επιλογη.Η Audi προσφερει ως entry τον 1.6FSI με 102hp/150nm σε ενα αυτοκινητο που ζυγιζει 1400kgr+.H Βmw προσφερει 1.6/115hp/1425kgr και η Alfa Romeo τον 1.8Mpi με 140hp και θα πουλησει κυριως σε ελλαδα/ολλανδια.
Ο 1.8Μpi δεν θα ειναι διαθεσιμος σε Ιταλια-Βρετανια
Ο 1.9JTDm 120hp δεν θα ειναι διαθεσιμος σε Ελλαδα-Βρετανια
Οι 1.8Mpi,1.9JTS,1.9JTDm120/150hp δεν θα ειναι διαθεσιμοι στις διεθνης αγορες.159(95ron)...ολοι οι νεοι κινητηρες εχουν +20hp
1.8TS 140hp----------------1.9JTS 160
2.0JTS 165-------------------2.2JTS 185
3.2V6 240-------------------3.2JTS 260
entry level
1.6TS 120-----------------1.8 140159 1,8 316i A4 1.6
159 2,0 1.9JTS 318i A4 2,0 C180 Kompressor
159 2.2JTS 320i A4 1.8Turbo C200 Kompressor X type 2.1V6
159 2.8JTS 325i A4 2.0TSI C280 3.0V6 X type 2.5LITRE
159 3.2JTS Q4 330xi A4 3.2FSI C350 4matic X type 3LITRE…O 1.6/ 102 HP των Α3/Α4 αν δεν κάνω λάθος ΔΕΝ είναι FSI, ουτε καν 16-βαλβιδος..Είναι ο παλιός 8-βαλβιδος της VAG που υπάρχει εδώ και χρόνια..
-
Ο χρήστης isidoros έγραψε:
Δες το σαν μια επιπλεον επιλογη.Η Audi προσφερει ως entry τον 1.6FSI με 102hp/150nm σε ενα αυτοκινητο που ζυγιζει 1400kgr+.H Βmw προσφερει 1.6/115hp/1425kgr και η Alfa Romeo τον 1.8Mpi με 140hp και θα πουλησει κυριως σε ελλαδα/ολλανδια.
Ο 1.8Μpi δεν θα ειναι διαθεσιμος σε Ιταλια-Βρετανια
Ο 1.9JTDm 120hp δεν θα ειναι διαθεσιμος σε Ελλαδα-Βρετανια
Οι 1.8Mpi,1.9JTS,1.9JTDm120/150hp δεν θα ειναι διαθεσιμοι στις διεθνης αγορες.159(95ron)...ολοι οι νεοι κινητηρες εχουν +20hp
1.8TS 140hp----------------1.9JTS 160
2.0JTS 165-------------------2.2JTS 185
3.2V6 240-------------------3.2JTS 260
entry level
1.6TS 120-----------------1.8 140159 1,8 316i A4 1.6
159 2,0 1.9JTS 318i A4 2,0 C180 Kompressor
159 2.2JTS 320i A4 1.8Turbo C200 Kompressor X type 2.1V6
159 2.8JTS 325i A4 2.0TSI C280 3.0V6 X type 2.5LITRE
159 3.2JTS Q4 330xi A4 3.2FSI C350 4matic X type 3LITRE…O 1.6/ 102 HP των Α3/Α4 αν δεν κάνω λάθος ΔΕΝ είναι FSI, ουτε καν 16-βαλβιδος..Είναι ο παλιός 8-βαλβιδος της VAG που υπάρχει εδώ και χρόνια..
Eχεις δικιο
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Δες το σαν μια επιπλεον επιλογη.Η Audi προσφερει ως entry τον 1.6FSI με 102hp/150nm σε ενα αυτοκινητο που ζυγιζει 1400kgr+.H Βmw προσφερει 1.6/115hp/1425kgr και η Alfa Romeo τον 1.8Mpi με 140hp και θα πουλησει κυριως σε ελλαδα/ολλανδια.
Ο 1.8Μpi δεν θα ειναι διαθεσιμος σε Ιταλια-Βρετανια
Ο 1.9JTDm 120hp δεν θα ειναι διαθεσιμος σε Ελλαδα-Βρετανια
Οι 1.8Mpi,1.9JTS,1.9JTDm120/150hp δεν θα ειναι διαθεσιμοι στις διεθνης αγορες.159(95ron)...ολοι οι νεοι κινητηρες εχουν +20hp
1.8TS 140hp----------------1.9JTS 160
2.0JTS 165-------------------2.2JTS 185
3.2V6 240-------------------3.2JTS 260
entry level
1.6TS 120-----------------1.8 140159 1,8 316i A4 1.6
159 2,0 1.9JTS 318i A4 2,0 C180 Kompressor
159 2.2JTS 320i A4 1.8Turbo C200 Kompressor X type 2.1V6
159 2.8JTS 325i A4 2.0TSI C280 3.0V6 X type 2.5LITRE
159 3.2JTS Q4 330xi A4 3.2FSI C350 4matic X type 3LITRE…O 1.6/ 102 HP των Α3/Α4 αν δεν κάνω λάθος ΔΕΝ είναι FSI, ουτε καν 16-βαλβιδος..Είναι ο παλιός 8-βαλβιδος της VAG που υπάρχει εδώ και χρόνια..
Eχεις δικιο
ΟΚ, απλά για την ορθότητα των συγκριτικών στοιχείων που παραθέτεις
-
Η 159 διαλυει τον ανταγωνισμο γιατι μερικοι ανθρωποι ξερουν να παθιαζουν και να παθιαζονται.
Master test απο δημοσιογραφους του Ams.de που δημοσιευτηκε σε ολα τα περιοδικα του ομιλου...ams.de/fr/gr/nl,auto-quattroruote.it
Το αρθρο ξεκινα καπως ετσι..Ειναι ...αλλου!
-Ξεπερνα τα επιπεδα ασφαλειας του ανταγωνισμου,η 159 ειναι το πρωτο αυτοκινητο που διαθετει αεροσακο για τα γονατα του συνοδηγου.
-Το πλαισιο της ειναι το πιο ακαμπτο της κλασης,πραγμα που ωφειλεται στη νεας τεχνολογιας συγκολησης των υψηλων αντοχης μεταλικων μερων,που γινεται με πολυ πυκνες κολλησεις laser.
-Η 159 ειναι με διαφορα οτι πιο ομορφο και καλαισθητο διαθετει αυτην τη στιγμη η κλαση.Οι ιταλοι ειναι πολυ μπροστα σε desing.
-Η 159 προσφερει στον οδηγο συγκινησεις και αισθηση που δεν συνανταται στην κλαση.To πιο fun to drive.
-Η αμεσοτητα του πλαισιου,η ακριβεια του τιμονιου/αναρτησης('COLPO DI GENIO' γραφει το ιταλικο ams=quattroruote)και το γενικοτερο στησιμο της ειναι απαραμιλλα στην κλαση.(σχ.ams=Ακολουθει το master test οπου η 159 καταφερε να παρει ''τις φανελες'' απο τον ανταγωνισμο σε οποιο ασφαλτινο αγωνισμα κ αν συμμετειχε....)
Πρωτη οχι σε ενα,ουτε σε δυο αλλα και στα 5 test δυναμικης συμπεριφορας εχοντας τον μικροτερο σε κυβισμο κινητηρα μαζι με το vecta-9-3.(159 1.9JTDm 150hp vs A4 2.0TDI vs 320d vs Mondeo 2.2TDCI vs Accord 2.2-CTDI vs C220 CDI vs Vectra 1.9CDTi vs 407 2.0HDi vs 9-3 1.9TiD vs Avensis 2.2 D-cat vs Passat 2.0TDi)
1)1η στην αλλαγη λωριδας(lane change)
2)1η στην αποφυγη ταρανδου
3)1η στο test σταθεροτητας στη στροφη(σχ=η 159 μοιαζει να κινειται πανω σε ραγες ,καποιοι ανταγωνιστες της με την ιδια ταχυτητα,εχουν ηδη ξεφυγει απο την πορεια τους.
4)1η στην αλλαγη λωριδας σε βρεγμενο οδοστρωμα(σχ=περνα με ακριβεια αναμεσα απο τις κορυνες χωρις να παρουσιαζει την παραμικρη αποσταθεροποιηση)
5)1η στο slalom -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
1)1η στην αλλαγη λωριδας(lane change)
2)1η στην αποφυγη ταρανδου
3)1η στο test σταθεροτητας στη στροφη(σχ=η 159 μοιαζει να κινειται πανω σε ραγες ,καποιοι ανταγωνιστες της με την ιδια ταχυτητα,εχουν ηδη ξεφυγει απο την πορεια τους.
4)1η στην αλλαγη λωριδας σε βρεγμενο οδοστρωμα(σχ=περνα με ακριβεια αναμεσα απο τις κορυνες χωρις να παρουσιαζει την παραμικρη αποσταθεροποιηση)
5)1η στο slalomEίδατε που λόγω βάρους στρίβει καλύτερα!!!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
1)1η στην αλλαγη λωριδας(lane change)
2)1η στην αποφυγη ταρανδου
3)1η στο test σταθεροτητας στη στροφη(σχ=η 159 μοιαζει να κινειται πανω σε ραγες ,καποιοι ανταγωνιστες της με την ιδια ταχυτητα,εχουν ηδη ξεφυγει απο την πορεια τους.
4)1η στην αλλαγη λωριδας σε βρεγμενο οδοστρωμα(σχ=περνα με ακριβεια αναμεσα απο τις κορυνες χωρις να παρουσιαζει την παραμικρη αποσταθεροποιηση)
5)1η στο slalomEίδατε που λόγω βάρους στρίβει καλύτερα!!!
Και λόγω δπιλών ψαλιδιών βεβαίως-βεβαίως!
Alfa Romeo 159 & 159TBi