-
Αγόρι μου γλυκό, γωνία στο δεκάρικο ψάχνεις? Άσε μας ρε φίλε... Μέσω Ιντερνετ δε συζητάμε τώρα...Απίστευτος τύπος...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Αγόρι μου γλυκό, γωνία στο δεκάρικο ψάχνεις? Άσε μας ρε φίλε... Μέσω Ιντερνετ δε συζητάμε τώρα...Απίστευτος τύπος... -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Αγόρι μου γλυκό, γωνία στο δεκάρικο ψάχνεις? Άσε μας ρε φίλε... Μέσω Ιντερνετ δε συζητάμε τώρα...Απίστευτος τύπος...baby
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Αγόρι μου γλυκό, γωνία στο δεκάρικο ψάχνεις? Άσε μας ρε φίλε... Μέσω Ιντερνετ δε συζητάμε τώρα...Απίστευτος τύπος...
baby
-
Ρε Αλφα, θα πας για υπνο σημερα? Βλεπω την ωρα και ειναι ωρα για μενα να κοιμηθω. Τι ωρα ειναι εκει? Βλεπω 7 το πρωι. Σημωθηκες ηδη? Τι εγινε? Μπερδευτηκα
-
Τι να τον κάνω τον ύπνο?Διασκεδάζω εδώ με σένα...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Τι να τον κάνω τον ύπνο?Διασκεδάζω εδώ με σένα...Χερομαι που σε διασκεδαζω ετσι ευκολα Αλφα. Θα αρχισω να χρεωνω απο εδω και περα ομως. Ολα για τα λεφτα οπως ειπες
-
Θυμαμαι οταν ειμουν 21 τα ξενυχτια που καναμε με τους σημαθητες. Τωρα εαν κανω ενα απο αυτα, θελω 3 μερες να συνελθω. Φαντασου πως θα ειναι τα 40 Και τα 50
-
Εγώ σου έγραψα τραγούδι ρε αθεόφοβε, θα μου πάρεις και λεφτά? Τι είσαι εσύ ρε...μαζί σου θα τα πάρεις
-
Καλημέρα Ιμπρέζα, πως κοιμήθηκες? Εγώ ρε εδώ υπερασπίζομαι τα πάτρια, δεν έχω κοιμηθεί λεπτό και συ τον ύπνο του δικαίου? Για οργανώσου γιατι σε λίγο φεύγω εγώ...
-
ΙΔΟΥ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ: '...τα Φορντ Φοκους, ολα τα Οπελ, τα Βοξουλ, τα Βολβο, τα Σααμπ, τα Αστον Μαρτιν και αλλα ειναι ΗΠΑμερικανικα γενη...'
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ 'ΕΞΑΓΟΡΑΣΜΕΝΑ' ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΥΠΗΡΧΑΝ... HALLO. ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΥΧΙΕΤΑΙ Η VW ΓΙΑ ΤΟ MURCHIELAGO (ΛΕΣ ΚΑΙ Η LAMBO ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ) ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΚΑΙ Η ΑΜΕΡΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΔΩΣΕ, ΧΡΗΜΑ, MONEY, ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ...
ΟΤΑΝ Η ASTON MARTIN ΕΓΡΑΦΕ LYRICS, Η GM ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ.ΥΓ: Η OPEL ΚΑΙ Η VOXHAUL ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ.
-
gavriil τις αποψεις σου τουλαχιστον εγω τις σεβομαι. Δεν νομιζω πως ειχες τελειως αδικο να προτεινεις προβολη Αμερικανικου περιεχομενου στο 4Τ. Ηθελες να προσφερεις ενα pot-pouri αυτοκινησης...
Απλα πρεπει να κατανοησεις οτι εδω στην Ελλαδα το ποσοστο πληθισμου που αγαπαει τα Αμερικανικα ειναι μηδαμινο. Ουτως η αλλως τα μεχρι τωρα τεκμηρια κυβισμου απαγορευαν κατι τετοιο για τον μεσο-ορο πολιτη (ο οποιος παρεπιπτοντως γραφει και σ'αυτο το forum θα ελεγα).
Υπαρχει λοιπον μια ενστικτοηδες αρνηση αποδοχης υπερκυβισμενων αυτοκινητων στην Ελλαδα. Εμεις εδω προτιμαμε να βγαζουμε το ζουμι απο 1400cc Punto που λεει ο λογος.
Ενα Audi A8 3.7 εχω δει μεχρι τωρα και τρομαξα!
Που το παω? Καλη η συμμετοχη σου στο forum αλλα να μας δειχνεις video για Chrysler δεν νομιζω φτιαχνει κανενος τη μερα!
Τελος παντων - μου φαινεται οι περισσοτεροι βαρεθηκαν να σου απαντουν. Ας το κλεισουμε εδω, να γραφτει στην ιστορια και αρχισε κανενα αλλο με καμια ερωτηση της προκοπης!!!!!!!!!! Ας πουμε, μπορει να θες να μαθεις πως ζιγκλερωνουν ενα NASCAR!! Χαιρετισματα.
Υ.Γ. Ο θειος μου στο Las Vegas.... γλυστρισε μια νταλικα που κουβαλαγε αυτοκινητα και ανετραπηκε σε σταθευμενα αυτοκινητα - παει το Lincoln Towncar που ειχε. Τωρα αγορασε μια καινουργια BMW 740 και σκεφτεται να την φερνει στην Ελλαδα οταν ερχεται για διακοπες. Ειναι ή δεν ειναι απο αλλο κοσμο???!!!
Χαιρετισματα.
-
ΡΕ παιδιά , μην αναφέρετε συνέχεια τους αμερικάνους και το αμερικάνικο εμπόριο κτλ κτλ.Μ'αυτό τον τρόπο χάνετε το δίκαιο σας.Φαίνεστε ,αν δεν είστε,κομπλεξικοί.Μιλήστε απλά για τα Αμερικάνικα αυτοκίνητα και μόνο αυτά.Εμείς εξετάζουμε τα αυτοκίνητα τα ίδια.
Προσωπικά η αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία δε μου αρέσει για τους εξής λόγους.
1)Πολλά κυβικά και ως αποτέλεσμα μεγάλη κατανάλωση και μεγάλο βάρος
2)Λίγα άλογα σε σχέση με τα κυβικά(πχ Corvette Z06 5.7lt 405hp)
3)Μεγαλύτερη έμφαση στις ευθείες απ'ότι στις στροφές(αυτό φαίνεται και μέσα απο του γνωστότερους αγώνες των Η.Π.Α πχ Nascar,cart)
4)Έλλειψη μικρών αυτοκινήτων για την πόλη με μικρή κατανάλωση και μικρές διαστάσεις.
5)Αργοί ρυθμοί εξέλιξης και εύρεσης νέων τεχνολογιών τουλάχιστον σε σχέση με την Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία.Αυτοί είναι οι βασικοί λόγοι που δεν είμαι θαυμαστής της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας.Παρ'ολα αυτά αμα μου χαρίζανε ένα Viper δε θα έλεγα οχι.Αν ήταν όμως να το αγοράσω θα κοίταζα για κάτι άλλο.
-
Gabriel. Αν το topic που έθεσες την έθετε ένας truε-born American, θα έλεγα ότι ο άνθρωπος δεν έχει γνώση της Ελληνικής πραγματικότητας και όχι μόνο. Δικαιολογημένα λοιπόν μπορεί να θέσει την ερώτηση. Τωρα το να έρχεσαι εσύ που έζησες στην Ελλάδα, το μεγαλύτερο μέρος της ζωής σου (τουλάχιστον μέχρι τώρα έτσι?) και να το παίζεις σαν τη θεία μας απο το Chicago (πως το λέτε εσείς Ελληνικά γιατί δεν ξέρω πως το λένε Αμερικανικά) και προσβάλεις τους πάντες εδω στο forum, και δεν σου πάει.
Εγώ δεν θα το παίξω απέναντί σου εθνικιστής ή πατριώτης η οτιδληποτε άλλο, αλλά θα σου απαντήσω στο ερώτημά σου. Λοιπόν, ναι δεν αναφέρονται πολλά για τα Αμερικανικής κατασκευής αυτοκίνητα, όχι μόνο στιν Ελληνικό, αλλά και γενικά στον Ευρωπαϊκό ειδικό τύπο. Οι λόγοι είναι οι εξής:- η σχεδιάση των αυτικινήτων αυτών δεν συγκινεί τον Ευρωπαίο αγοραστή, εκτός λίγων εξαιρέσεων.
- η σχεδίαση των Ευρωπαϊκών δρόμων και ιδιαίτερα των Ελληνικών δεν ευνοούν την κίνηση τέτοιων αυτοκινήτων. χαρακτηριστικά θα σου πώ ότι γνωστός μου που και λάτρης των Αμερικανικών μοντέλων αγάρασε κάποτε εδώ στην Ελλάδα μια Chevrolet, Park Avenue 7.8lt. Δεν σου λέω τη του κόστιζε σε καύσιμα, insurance και road-tax. Θα σου πώ μόνο ότι πλήρωνε διπλή θέση σε οποιδήποτε parking.
- το σύστημα φορολόγησης (road-tax) τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες δεν ευνοεί αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού.
- σαν αυτοκίνητα δεν ήταν και ούτε είναι τίποτα το εξαιρετικό για να ξεχωρίζουν απέναντι στα Ευρωπαϊκά και τα Ιαπωνικά. Μπορεί να έχουν μεγάλα αποθέματα ιπποδυνάμεως στην τουλάχιστο 6κύλινδρη μηχανή τους, αλλά αλήθεια ακόμη και εσείς εκεί στι USA τι τα χρειάζεστε αυτά τα αποθέματα όταν το speed limit που έχετε είναι τα 120mph (η κάνω λάθος?).
Θα μπορούσα να γράψω και άλλους λόγους, αλλά τώρα θα αναφερθώ στην Ελληνική πραγματικότητα. Οπως λοιπόν ξέρεις, και το ξέρεις πολύ καλά γιατί γεννήθηκες και μεγάλωσες στην Ελλάδα μέχρι να φύγεις για το USA, η κατάσταση με τα αυτοκίνητα άρχισε κάπως να αλλάζει μετά το 1990 (την πρώτη μεγάλη απόσυρση). Λοιπόν όπως καταλαβαίνεις όχι μόνο κανείς δεν θα ενδιαφερόταν για την Αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία αλλά ίσως θα ήταν και εμπορικά ανεπιτυχές ένα τέτοιο περιοδικό. Παρ'όλα αυτά όμως όλος ο ειδικός τύπος, και ιδιάιτερα οι 4τροχοί αναφέροντο κατα καιρούς σε διάφορα αξιοπερίεργα Αμερικανικά κατασκευάσματα. Ετσι γνωρίσαμε την Transam, το Chaparal 2J και διάφορα άλλα μοντέλα που είχαν πραγματικά κάποια καινοτομία στην κατασκευή τους. Απο εκεί και μετά δεν είχε νόημα να μάθουμε για την Αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία ειδικά σε μία χώρα που απο την υπόθεση αυτοκίνητο άρμεξε τεράστια ποσά. Καλέ μου φίλε, αυτά εσύ δεν τα ήξερες? ή τώρα στα 31 σου χρόνια τα κατάλαβες? Λοιπόν σταμάτα τις αστείες ερωτήσεις σου και στη συνέχεια τις προκλήσεις με τις απαντήσεις σου. Οποιος θέλει να μάθει για την Αμερικανκή αυτοκινητοβιομηχανία, δεν έχει παρά να αγοράσει τα σχετικά εισαγώμενα περιοδικά (δόξα το Θεό σήμερα στην Ελλάδα πάνω απο το 60% του πληθησμού μπορεί και διαβάζει στα Αγγλικά) και να μαθαίνει τα σχετικά.
-
Εγω δε θα αναφερθω στο αυτοκινητιστικο μερος του thread αλλα στο υφος. Ψυχραιμια συνεστησαν πολλοι αλλα δεν φαινεται πουθενα στον οριζοντα. Gavriil, ακομα προσπαθω να κατανοησω τι προσπαθεις ακριβως να κανεις ανοιγωντας αυτο το θεμα: Α)να πιεσεις τον Κ.Κ. να σε βαλει στη συντακτικη ομαδα του περιοδικου? Ατυχως, γιατι οπως σου ειπαν και αλλοι στειλε ενα e-mail, τι το γραφεις εδω αφου οπως λες εμεις ειμαστε κολλημενοι οποτε κανονικα δεν επρεπε να σε ενδιαφερουν οι αντιδρασεις μας. Εκτος και αν σπας πλακα με το να τεντωνεις νευρα οποτε αλλαζει το θεμα. Β) Να μας μυησεις στην αμερικανικη κουλτουρα της αυτοκινησης? Υποθετω οτι υπαρχουν και αλλοι πιο ειδικοι και καλοι γνωστες του θεματος αυτου. Γ) Να κραξεις το περιοδικο που δεν εχει κανει τετοιο θεμα? Αληθεια σου λεω οτι περιμενω με αγωνια την απαντηση σου για το σκοπο σου για να καταλαβω τι συμβαινει και να συνεχισω τις αποριες μου!!!
ΥΓ : Παρακαλω να αποφυγεις το ειρωνικο στυλ, οπως δεν εχω και εγω αυτη τη διαθεση. -
Γειά σας και Καλή Χρονιά!
Διάβασα όλο αυτό το τόπικ και πραγματικά δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί υπήρξε τέτοια αντίδραση στην 'πρόκληση' του Γαβριήλ. Αυτοκινητιστικό Φόρουμ δεν είμαστε; Δεν υπάρχουν και κάποιοι που θέλουν να μάθουν για τα αμερικάνικα αυτοκίνητα; Δεν έχει ενδιαφέρον να μάθουμε κι εμείς για το τί συμβαίνει στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού;
Πιστεύω πως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η μαζική παραγωγή του αυτοκινήτου άρχισε στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, γι 'αυτό κι έγινε προσιτό στο μέσο πολίτη. Επίσης, τα περισσότερα 'ηλεκτρονικά' καλούδια που υπάρχουν σήμερα στα αυτοκίνητά μας, είναι προσαρμοσμένα προιόντα της αεροδιαστημικής έρευνας που διεξήχθη και διεξάγεται, πού αλλού, στην Αμερική. Για να μην αναφέρουμε τους αερόσακους.. Οι Αμερικάνοι πουλούσαν την τεχνολογία στους Ιαπωνέζους και αυτοί την προσαρμόζουν στη μαζική παραγωγή. (Αφήστε το άλλο, που η λαμαρίνα στα Αμερικάνικα αυτοκίνητα δεν παίζεται....)
Συμφωνώ, ότι τα αμ. αυτοκίνητα είναι ασύμφορα από κάθε άποψη για την Ευρώπη και ειδικά για την Ελλάδα, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι αυτοί ήταν οι πρώτοι που άρχισαν να εφαρμόζουν μέτρα κατα της ρύπανσης που αυτά επέφεραν. Όταν στην Αμερική κυκλοφορούσαν αυτοκίνητα με καταλύτες και ψεκασμό, στην Ευρώπη ακόμα είχαν καρμπυρατέρ! (Στη γειτονιά που μένω στο Μαρούσι, υπάρχει ένα παλιό αμερικάνικο Ford, θα κοιτάξω να σας πω και το μοντέλο, το οποίο θυμίζει τις 'βάρκες' που οδηγούσαν οι Ντιούκς τα 70's!Ε, αυτό έχει σήμα στην τάπα:Unleaded Fuel Only). Πιστεύω ότι οι ενεργειακές κυψέλες θα εφαρμοστούν πρώτα στην Αμερική.
Τέλος πάντων, επειδή κινδυνεύω να χαρακτηριστώ αμερικανάκι, θέλω να πω ότι εκφράζω μια εντελώς αμερόληπτη δική μου άποψη.Άλλωστε, είμαι εραστής των Ευρωπαικών αυτοκινήτων, Ιταλικών και Γερμανικών δηλαδή, τα οποία πιστεύω για τα μεν πρώτα ότι είναι τα πιό φινετσάτα, για δε τα δεύτερα ότι ενσωματώνουν τεχνολογία κ ποιότητα.Α! Είμαι και θαυμαστής της Χόντα την οποία σέβομαι για το ότι έχει κάνει μέσα από τους αγώνες και το έχει μεταφέρει στα αυτοκίνητα παραγωγής.
Όχι δε θα αγόραζα ποτέ μια Viper. Γιατί όμως να μην ξέρω για την ίδια τη Viper; Κάτι τέτοιο θα με ωφελούσε πιστεύω...Ας μην δικάζουμε κάτι χωρίς δίκη. Είναι σώφρον, μέσα σε αυτό το Φόρουμ που γράφουμε, να οδηγούμαστε σε γόνιμο προβληματισμό και όχι σε κυνήγι μαγισσών.(Άκρως Ενδιαφέρουσα είναι και η άποψη του ΚΚ για όλα αυτά)
-
συμφωνώ με τον tifosaro
o Γαβριήλ είπε να μάθουμε το έχει προσφέρει η αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχιανία, και κάποιοι, δεν ξέρω πως, κατάλαβαν οτι είπε οτι η αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία έχει προσφέρει τα πάντα και οι υπόλοιπες τίποτα
δεν σας αρέσει το ύφος του? κάντε ένα σχόλιο και προχωρήστε στο θέμα... εσείς τον φάγατε τον άνθρωπο... οι πρώτες απαντήσεις στη αρχή του thread είναι απαράδεκτες
-
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=1849
-
Παρακάμπτοντας τους διαξιφισμούς, θέλω να διατυπώσω δυο ερωτήματα.
-
Ποιο είναι το 'προφίλ' του μέσου οικογενειακού αυτοκινήτου στις ΗΠΑ; Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, ζητώ στοιχεία για τις διαστάσεις, το βάρος, τον κινητήρα (κυβισμός, αριθμός κυλίνδρων και βαλβίδων, ιπποδύναμη), το επίπεδο του εξοπλισμού και την τιμή του.
-
Πόσα χρόνια κατά μέσο όρο διατηρεί στην κατοχή του ένα καινούριο αυτοκίνητο ο πολίτης των ΗΠΑ;
-
-
Ως γεννημένος στη Αμερικη και έχοντας περάσει τα περισσότερα χρονια της ζωης μου εκει, μπορώ να εκφρασω αποψη -δικαιωματικα- για τα Αμερικανικα οχηματα.
Αρχιζοντας απο το τελος, το Δια ταυτα ειναι 'Περι ορεξεως κολοκυθοπιττα'
Αλλα γουσταρουν οι ανθρωποι και αλλα τους φτιαχνουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες.
Δηλαδη εαν εμεις ΔΕΝ ειχαμε τις κυβερνησεις που μας πηδανε με δασμους στο αυτοκινητο θα αγοραζαμε τα 1400 και τα 1600 και ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΤΑ ΟΚΤΑΚΥΛΙΝΔΡΑ ?
Εαν δεν υπηρχε το τεκμηριο, ποσοι απο εμας δεν θα επαιρναν ενα μεταξενιο τριλλιτρο εξακυλινδρο της BMW (ψηφιζετε καλυτερος κινητηρας τα τελευταια 10 χρονια συνεχως) και ποσοι Ελληνες δεν θα επαιρναν το VIPER οταν ο Αμερικανος το αγοραζει 50.000 ευρωπουλα ?
Για να κανω το δικηγορο του 'εξω απο εδω' το Viper ειναι ελαφρυτερο απο το EVO 7, εχει καλυτερα κρατηματα στην ασφαλτο απο το EVO, κοστιζει το 1/4 μιας φερραρι, κανει δωδεκαρι το τετρακοσσαρι κατευθειαν απο την αντιπροσωπεια και με λιγα λεφτα κανει τετρακοσσαρι σε οκτω δευτερα και μετα περναει και ΚΤΕΟ ! Και το καλυτερο: ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΠΟΤΕ ! Για αυτο και το βλεπουμε να πρωταγωνιστει σε ολους τους Ευρωπαικους αγωνες ταχυτητας και αντοχης ΣΤΑ ΙΣΙΑ με τα Πορσε και Φερραρι.
Αρα ουτε απο τεχνολογια πασχουν οι Αμερικανοι γιατι οτι hi tech παραγεται σε αυτο το κοσμο ειναι κατα 90% Made in USA.
Απλα ειναι αλλη η φιλοσοφια τους στο θεμα αυτοκινητο και δεν πρεπει να τους κατακρινουμε ρατσιστικα.
Οι ανθρωποι γουσταρουν να ξυπνανε το πρωι της Κυριακης και να βαζουν εμπρος το αμαξι και να ΤΡΕΜΕΙ το γκαραζ απο τη ροπη που λιωνει 355/40/18 λαστιχα σαν βουτηρο.
Και γουσταρουν να παιζουν με το γκαζι και οχι να 'ανακατευουν το λεβιε' μεχρι να ξυπνησει το πολυστροφο μοτορι. Και οσοι ξερουν απο αγωνες ξερουν οτι η ροπη κερδιζει αγωνες με στροφες και τα αλογα κερδιζουν κοντρες φαναριων. Αρα ουτε 'Φονιαδες Των Στροφων Αμερικανοι' ειναι.
Καθε πολη εχει αγωνα AutoX καθε ΣουΚου και οι οι συμμετοχες ειναι πολλες δεκαδες. ΑυτοΧ σημαινει στενες στροφες τυπου Υδρας και Σαντορινης ουτε καν Παρνηθας.Και ο αλλος μυθος οτι τα Αμερικανικα ειναι μαουνες δεν υσχιει απο το 1980 και μετα.
Η Corvette, Viper ειναι ολο αλουμινιο και fiberglass με μοτορια αλουμινιου , καπακια αλουμινιου, ψαλιδια αλουμινιου, 48βαλβιδα καπακια, οκτακυλινδρα και ζυγιζουν λιγοτερο και απο πολλα Ευρωπαικα και Ιαπωνικα σπορ οχηματα
Δηλαδη -μεταξυ μας τωρα- το STi, to Evo 7 ή το S3 και το ΤΤ ειναι δηλαδη ελαφρια αυτοκινητα ?
Ακομη και το Μ3 που θεωρω το καλυτερο αυτοκινητο (εκτος Ferrari) που φτιαχτηκε ποτε στο Συμπαν, σημερα το παιρνεις απο την αντιπροσωπεια στα 1470 κιλα ! Αυτο θεωρηται ελαφρυ ? Το λεω και ειμαι ορκισμενος γερμαναρας.
Η κουβεντα δεν τελειωνει, και επιγραμματικα κλεινω λεγοντας οτι η συζητηση Ευρωπη vs Ιαπωνια vs USA ειναι παιδικη τουλαχιστον.
Ειδικα εμεις που στην Ελλαδα δεν φτιαχνουμε ΟΥΤΕ ΝΥΧΟΚΟΠΤΕΣ (τους εισαγουμε απο Κινα) και οδηγουμε τα 'δευτερα ' των κουτοφραγκων ειμαστε οι τελευταιοι που μπορουμε να κανουμε τους εξυπνους.
Εαν ειμασταν Γαλλοι με ιστορια σαν του Πεζω Τ16 κ.α. τοτε θα ειχαμε δικαιωμα να συζητουμε. Αλλα στη τριτοκοσμικη Ελλαδα που οσοι ηρθαμε βριζουμε καθε μερα και κανουμε το σταυρο μας να μη βρεξει (ναι εκει φτασαμε !) εχουμε σαφως δικαιωμα αποψης ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΡΙΤΙΚΗΣ.
Οσοι ειδαν το Ζινταν να παιζει μπαλλα χτες και τη Μαντσεστερ προχτες καταλαβαινουν τι λεω. Αντε μετα να δουμε το ΤσουΚουΤσουΚου της Ελληνικης παραγκας... Ημαρτον (Γεωργιου speaking)
Κολλημενος με τα Μ3 και την ΑΕΚαρα ολε.
Βλάσης
Ε36 Μ3
Προς 4 Τροχοι: Σας προκαλω...