-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αν κατάλαβα καλά, εσύ έκανες απλώς ένα test-drive. Οδηγά αυτό το αυτοκίνητο επί μακρόν και θα δεις αν θα σε προδώσει πολύ χειρότερα από κάποιο άλλο σε κάποια δύσκολη στιγμή ή όχι. Πολύ στενό και ψηλό, ο ορισμός της ανατροπής.Το ειχα και για ενα μηνα περιπου.
Σιγουρα η κατασκευη του το κανει επιρρεπες σε ανατροπη, γι αυτο λεω οτι αν το οδηγησεις ως αγωνιστικο θα εισπραξεις το αναλογο αποτελεσμα, δεν ειναι για αυτη την δουλεια. -
Άλλο ένα αρθράκι για το νέο Terios (D-Compact) από το flash.gr:
http://automoto.flash.gr/news/concepts/2005/9/8/4621id/*Το D-Compact είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το Terios (ΜxΠxΥ: 4.075x1.745x1.760 έναντι 3.845x1.555x1.695 του Terios) ενώ αντίστοιχα αυξημένο είναι και το μεταξόνιο (2.580 χλστ. έναντι 2.420 χλστ.). Το μοντέλο που θα βρίσκεται στην έκθεση της Φρανκφούρτης, θα εφοδιάζεται με τον κινητήρα 1.3 λίτρων που τοποθετείται και στο Sirion και έχει απόδοση 105 ίππων.
Ένα ακόμη σημαντικό χαρακτηριστικό του D-Compact, είναι η παρουσία μόνιμης τετρακίνησης, με τον οδηγό να έχει τη δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού. Παράλληλα, το μοντέλο της Daihatsu είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (VSC).
Αξίζει να αναφερθεί πως η Daihatsu έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα της προστασίας των πεζών, υποστηρίζοντας πως σύμφωνα με τις δοκιμές που έχει πραγματοποιήσει, προσδοκά στην κατάκτηση 3 αστεριών στις δοκιμές του EuroNCAP. Τέλος, να σημειωθεί πως αν και στην Φρανκφούρτη το D-Compact θα παρουσιαστεί με κινητήρα 1.3 λίτρων, η Daihatsu σκέφτεται όταν θα έρθει στην παραγωγή να το διαθέσει και με κινητήρα 2.0 λίτρων, καθώς και με έναν ντίζελ.*
-
Ουδεμία σχέση δηλαδή με το τωρινό, με 19 πόντους μεγαλύτερο πλάτος
-
Ένα κενό που παραμένει χρόνια ανοιχτό απο όλες τις εταιρίες πλήν terios-jimny θα κλείσει προσπερνώντας τα μειονεκτήματα του πλάτους και του μήκους. Αν είναι τόσο ομορφο όσο φαίνετε και τόσο πλατύ όσο λένε τότε είναι μια πολύ καλή λύση για αυτούς που δεν θέλουν να δώσουν μια περιουσία σε τζιπακι και θέλουν να έχουν και μπλοκέ και ποιότητα. Να έχει και καλή τιμή απο την αρχή και θα ΄σκίσει
-
Μη ξεχνάμε και τα 6,5 cm μικρότερο ύψος. Τελικά όλα τα μικρά off road, on-off πάσχουν από σταθερότητα. Με το jimny που έχω παίρνεις δελτίο ανέμων αν θες να ταξιδέψεις με ταχύτητα πάνω απο 100km/h. Στις κλειστές στροφές όμως είναι καλύτερο από terios, παρά την πίσω κίνηση
-
Όσο το βλέπω μου αρέσει περισσότερο
http://www.autoweek.nl/images/800/13080.jpg
http://www.autoweek.nl/images/800/13078.jpg -
To 'νέο' Terios είναι το σημερινό RAV 4
έξυπνη κίνηση
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
To 'νέο' Terios είναι το σημερινό RAV 4έξυπνη κίνηση
Ακριβώς έτσι το βλέπω και εγώ. Η Ιδανική λύση μου 'μυρίζει' όπως και το πρώτο RAV
-
Φοβερό φαίνεται και με τις διαστάσεις και τον κινητήρα που έχει είναι σε μία κατηγορία μόνο του.
-
Πολύ ωραίο !!
Συμφωνώ ... πρέπει να είναι ιδανική αγορά για την Ελλάδα. -
Πολύ καλό!
-
Τι ποπος θεέ μου!!!
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
To 'νέο' Terios είναι το σημερινό RAV 4
έξυπνη κίνηση
Ακριβώς έτσι το βλέπω και εγώ. Η Ιδανική λύση μου 'μυρίζει' όπως και το πρώτο RAV
Πάυλο βρές καμία και απο μέσα...
-
-
Τι να πω τώρα?
Να πώ ότι δε μ'αρέσει? Ψέμματα θα πω! -
Εμένα, πάλι στενό μου φαίνεται...
Μερικές ακόμα πηροφορίες:
Ένα ακόμη σημαντικό χαρακτηριστικό του D-Compact, είναι η παρουσία μόνιμης τετρακίνησης, με τον οδηγό να έχει τη δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού. Παράλληλα, το μοντέλο της Daihatsu είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (VSC).
Τέλος, να σημειωθεί πως αν και στην Φρανκφούρτη το D-Compact θα παρουσιαστεί με κινητήρα 1.3 λίτρων, η Daihatsu σκέφτεται όταν θα έρθει στην παραγωγή να το διαθέσει και με κινητήρα 2.0 λίτρων, καθώς και με έναν ντίζελ.Από το:http://automoto.flash.gr//news/concepts/2005/9/8/4621id/
-
Το λινκ του ΙΚΕ μιλάει για κινητήρα 1,5 λίτρων:
*4. Power train
The D-Compact 4X4 is powered by a newly developed 1.5-litre engine that’s compact and offers an excellent overall balance. Rich torque in the low to medium rev range ensures powerful thrust when starting from standing, and overtaking at high speed is also a breeze. In all kinds of driving situations, this new engine provides the vehicle with a powerful SUV performance.The full time 4WD with a centre differential lock is a reliable feature when driving in tricky situations such as at high speed, over rough terrain and on slippery roads. When cornering, the centre differential lock is activated to prevent the tight-corner braking phenomenon. When a wheel on one side of the vehicle gets stuck in the mud, the driver can simply turn on the centre differential lock switch and escape easily. The D-Compact 4X4’s compact yet powerful 1.5-litre engine promises power in off-road driving and agility in city driving.*
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το λινκ του ΙΚΕ μιλάει για κινητήρα 1,5 λίτρων:Και εγώ για 1.5 ξέρω, απλά βρήκα αυτό και το παραθέτω...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Εμένα, πάλι στενό μου φαίνεται...Μακάρι ,αρκεί να είναι λίγο πιο φαρδύ απο το τωρινό
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Εμένα, πάλι στενό μου φαίνεται...Το νέο gvitara είναι μόνο 5 εκατοστά ποιο πλατύ. Αυτό τα λεει όλα ως προς το πλάτος του.
Ας ετοιμαστεί η εταιρία για μια επιθετική πολιτική σε τιμές και promotion σε καλάβρυτα, παρνασό και θα κανει αρκετές πωλήσεις. Σοβαρότητα χρειάζετε...
Απο τα αυτοκίνητα που ανυπομονώ να δω απο κοντά μαζί με το νέο 5door civic και την έκπληξη του νέου lancer!
Daihatsu Terios 2006