Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf 2.0 FSI 4Motion vs Golf GTi
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf 2.0 FSI 4Motion vs Golf GTi
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    106
    279
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • kubiak
      kubiak last edited by

      .

      Συγγενής μου έχει το παραπάνω δίλημμα.
      Πέραν του ότι η διαφορά στο κόστος είναι περίπου 2.000 ΕΥΡΩ, αλλά και των όποιων οδηγικών προτιμήσεων του υποψήφιου αγοραστή, ποια είναι η άποψή σας; (και τα δύο είναι πεντάθυρα).

      Για να μην ανατρέξετε σε τεχνικά:

      4Motion - GTI
      Κυβισμός: 1984 - 1984
      PS: 150/6.000 - 200/5.100
      Torque: 20,4/3.500 - 28,5/1.800
      Weight: 1.242 - 1.328
      Gearbox: X6 - X6
      0-100: 8,8 - 7,2
      Consumption: 7,6 l/100klm - 8,1 lt/100klm

      Είναι η τετρακίνηση ικανή να συναγωνιστεί την αίσθηση του GTi;
      Μήπως το GTi είναι πολύ επιθετικό;
      Μήπως το 4motion υπάρχει απλά για να τσιμπάει πελάτες χωρίς να προσφέρει τίποτα ουσιαστικό;

      Προσωπικά δεν έχω αποφασίσει τι να προτείνω (κατά την ταπεινή μου άποψη) καθώς το GTi (στο οποίο έχω μπει για βόλτα) είναι φοβερό, η τετρακίνηση όμως είναι ένας παράγοντας που δε με αφήνει αδιάφορο.

      Σημείωση: Οι νέοι κινητήρες TSI θεωρούνται ρίσκο λόγω του biturbo (αξιοπιστία αλλά χρόνος διάθεσης που δεν έχει οριστεί) ενώ η αγορά θα γίνει το πολύ μέσα σε 5 μήνες.

      Παρακαλώ να μην προταθούν άλλα αυτοκίνητα. Η επιλογές είναι δεδομένες και είναι σχεδόν απίθανο να αλλάξουν.

      .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • kubiak
        kubiak last edited by

        .

        Συγγενής μου έχει το παραπάνω δίλημμα.
        Πέραν του ότι η διαφορά στο κόστος είναι περίπου 2.000 ΕΥΡΩ, αλλά και των όποιων οδηγικών προτιμήσεων του υποψήφιου αγοραστή, ποια είναι η άποψή σας; (και τα δύο είναι πεντάθυρα).

        Για να μην ανατρέξετε σε τεχνικά:

        4Motion - GTI
        Κυβισμός: 1984 - 1984
        PS: 150/6.000 - 200/5.100
        Torque: 20,4/3.500 - 28,5/1.800
        Weight: 1.242 - 1.328
        Gearbox: X6 - X6
        0-100: 8,8 - 7,2
        Consumption: 7,6 l/100klm - 8,1 lt/100klm

        Είναι η τετρακίνηση ικανή να συναγωνιστεί την αίσθηση του GTi;
        Μήπως το GTi είναι πολύ επιθετικό;
        Μήπως το 4motion υπάρχει απλά για να τσιμπάει πελάτες χωρίς να προσφέρει τίποτα ουσιαστικό;

        Προσωπικά δεν έχω αποφασίσει τι να προτείνω (κατά την ταπεινή μου άποψη) καθώς το GTi (στο οποίο έχω μπει για βόλτα) είναι φοβερό, η τετρακίνηση όμως είναι ένας παράγοντας που δε με αφήνει αδιάφορο.

        Σημείωση: Οι νέοι κινητήρες TSI θεωρούνται ρίσκο λόγω του biturbo (αξιοπιστία αλλά χρόνος διάθεσης που δεν έχει οριστεί) ενώ η αγορά θα γίνει το πολύ μέσα σε 5 μήνες.

        Παρακαλώ να μην προταθούν άλλα αυτοκίνητα. Η επιλογές είναι δεδομένες και είναι σχεδόν απίθανο να αλλάξουν.

        .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • kubiak
          kubiak last edited by

          .

          Συγγενής μου έχει το παραπάνω δίλημμα.
          Πέραν του ότι η διαφορά στο κόστος είναι περίπου 2.000 ΕΥΡΩ, αλλά και των όποιων οδηγικών προτιμήσεων του υποψήφιου αγοραστή, ποια είναι η άποψή σας; (και τα δύο είναι πεντάθυρα).

          Για να μην ανατρέξετε σε τεχνικά:

          4Motion - GTI
          Κυβισμός: 1984 - 1984
          PS: 150/6.000 - 200/5.100
          Torque: 20,4/3.500 - 28,5/1.800
          Weight: 1.242 - 1.328
          Gearbox: X6 - X6
          0-100: 8,8 - 7,2
          Consumption: 7,6 l/100klm - 8,1 lt/100klm

          Είναι η τετρακίνηση ικανή να συναγωνιστεί την αίσθηση του GTi;
          Μήπως το GTi είναι πολύ επιθετικό;
          Μήπως το 4motion υπάρχει απλά για να τσιμπάει πελάτες χωρίς να προσφέρει τίποτα ουσιαστικό;

          Προσωπικά δεν έχω αποφασίσει τι να προτείνω (κατά την ταπεινή μου άποψη) καθώς το GTi (στο οποίο έχω μπει για βόλτα) είναι φοβερό, η τετρακίνηση όμως είναι ένας παράγοντας που δε με αφήνει αδιάφορο.

          Σημείωση: Οι νέοι κινητήρες TSI θεωρούνται ρίσκο λόγω του biturbo (αξιοπιστία αλλά χρόνος διάθεσης που δεν έχει οριστεί) ενώ η αγορά θα γίνει το πολύ μέσα σε 5 μήνες.

          Παρακαλώ να μην προταθούν άλλα αυτοκίνητα. Η επιλογές είναι δεδομένες και είναι σχεδόν απίθανο να αλλάξουν.

          .

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            popol-ros last edited by

            ερωτησεις................... ερωτησεις.......
            σιγα το διλημμα

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
              ερωτησεις................... ερωτησεις.......
              σιγα το διλημμα

              Golf να'ναι κι ό,τι να 'ναι!

              Gti για μένα παρακαλώ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tiger last edited by

                To απλο 2.0 θα χασει πολυ οταν βγει το νεο 1.4 με τα 170 αλογα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  spiroz last edited by

                  Για μένα είναι τελείως διαφορετικού ύφους αυτοκίνητα, άρα διαλέγεις αυτό
                  που ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία σου.
                  Εγώ GTi.
                  Ισως επειδή το περιμένω....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krieza last edited by

                    Εγω θα ελεγα το 4ΜΟΤΙΟΝ μονο και μονο επειδη οι ελληνικοι δρομοι ειναι γυαλι οταν δεν βρεχει και γινονται σαπουνι οταν βρεχει....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
                      Εγω θα ελεγα το 4ΜΟΤΙΟΝ μονο και μονο επειδη οι ελληνικοι δρομοι ειναι γυαλι οταν δεν βρεχει και γινονται σαπουνι οταν βρεχει....

                      Οπότε απλώς επιλέγεις πισωκίνητο . Αλλά αφού πρέπει να περιοριστούμε στα δύο Golf, ένα GTI και για μένα. Σε κόκκινο παρακαλώ. Ευχαριστώ.

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nickolas last edited by

                        Aν τον φίλο σου τον ενδιαφέρει η λέξη 'γκάζι' τότε GTI. Aν όλα αυτά γίνονται για την ασφάλεια, το 4κίνητο. Αν τέλος το προηγούμενο αυτοκίνητο του ήταν πιο γρήγορο από το 2,0FSI μάλλον GTI εκτός αν το οδηγήσει και δει ότι σαν επιδόσεις δεν τον ενοχλέι το ατμοσφαιρικό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                          Aν τον φίλο σου τον ενδιαφέρει η λέξη 'γκάζι' τότε GTI. Aν όλα αυτά γίνονται για την ασφάλεια, το 4κίνητο. Αν τέλος το προηγούμενο αυτοκίνητο του ήταν πιο γρήγορο από το 2,0FSI μάλλον GTI εκτός αν το οδηγήσει και δει ότι σαν επιδόσεις δεν τον ενοχλέι το ατμοσφαιρικό.

                          ή αμα θέλει και τα δύο ας πάρει A3 TFSi quattro

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            popol-ros last edited by

                            Ο χρήστης IKE έγραψε:

                            Aν τον φίλο σου τον ενδιαφέρει η λέξη 'γκάζι' τότε GTI. Aν όλα αυτά γίνονται για την ασφάλεια, το 4κίνητο. Αν τέλος το προηγούμενο αυτοκίνητο του ήταν πιο γρήγορο από το 2,0FSI μάλλον GTI εκτός αν το οδηγήσει και δει ότι σαν επιδόσεις δεν τον ενοχλέι το ατμοσφαιρικό.

                            ή αμα θέλει και τα δύο ας πάρει A3 TFSi quattro

                            το οποιο ειναι και πανακριβο........

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              babbis last edited by

                              Νομίζω ότι συνδιασμός 4κίνησης με 150 άλογα αλλά μόνο 20 κιλά ροπής δεν είναι ότι καλύτερο.

                              Από την μια έχουμε ένα άψογα στημένο GTi με 200 αλογάρες και ροπάκλα και από την άλλη ένα σαφώς πιο ασθενικό και με απώλειες αμάξι.

                              Η 4κίνηση αλλά και η πίσω κίνηση έχουν νόημα για μένα πάνω από τα 200 άλογα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                από τα πιο ανούσια 'συγκριτικά'

                                σιγά την τετρακίνηση που προσφέρει ο Haldex, ειδικά σε σχέση με ένα καλοστημένο μπροσθιοκίνητο.

                                Εκτός αυτού, τα δίλιτρα FSI είναι 'τελειωμένα' στην ελληνική αγορά -μιας και ακούγονται καλά νέα -

                                Εδώ θ'αποκτήσει εσωτερικό ανταγωνισμό το GTI

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  enginekiller last edited by

                                  Σιγα ρε παιδια το 'ασθενικο' με τα 150 αλογα!!! Εγω πιστευω οτι η τετρακινηση θα του δινει μεγαλο πλεονεκτημα στις στροφες και θα ευχαριστηθει καλυτερα το στριψιμο. Βεβαια δεν ξερω ποσο καλυτερα στιμμενο ειναι το GTi και γι'αυτο δεν ψηφιζω αλλα η τετρακινηση ειναι ατου!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    adis4gr last edited by

                                    τουρμπο!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      silencer51 last edited by

                                      GTI, δε θέλει και πολύ σκέψη...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thanos last edited by

                                        Ο χρήστης Babbis έγραψε:
                                        Νομίζω ότι συνδιασμός 4κίνησης με 150 άλογα αλλά μόνο 20 κιλά ροπής δεν είναι ότι καλύτερο.

                                        Από την μια έχουμε ένα άψογα στημένο GTi με 200 αλογάρες και ροπάκλα και από την άλλη ένα σαφώς πιο ασθενικό και με απώλειες αμάξι.

                                        Η 4κίνηση αλλά και η πίσω κίνηση έχουν νόημα για μένα πάνω από τα 200 άλογα.

                                        Δηλαδή για να καταλάβω... 20 κιλά ροπής είναι λίγο πράμα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                                          Σιγα ρε παιδια το 'ασθενικο' με τα 150 αλογα!!! Εγω πιστευω οτι η τετρακινηση θα του δινει μεγαλο πλεονεκτημα στις στροφες και θα ευχαριστηθει καλυτερα το στριψιμο. Βεβαια δεν ξερω ποσο καλυτερα στιμμενο ειναι το GTi και γι'αυτο δεν ψηφιζω αλλα η τετρακινηση ειναι ατου!

                                          η Haldex τετρακίνηση; το GTI είναι πιο γρήγορο από το Α3 TFSI με 'τετρακίνηση', οπότε καταλαβαίνεις τι γίνεται με το άλλο.

                                          Ασθενικό δεν είναι το 150άρι, αλλά δεν είναι και τίποτα ιδιαίτερο, 1300+ κιλά είναι αυτά.

                                          Κι αν το στίψεις το GTI να δεις τι γίνεται

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            krusenstern last edited by

                                            Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                                            Σιγα ρε παιδια το 'ασθενικο' με τα 150 αλογα!!! Εγω πιστευω οτι η τετρακινηση θα του δινει μεγαλο πλεονεκτημα στις στροφες και θα ευχαριστηθει καλυτερα το στριψιμο. Βεβαια δεν ξερω ποσο καλυτερα στιμμενο ειναι το GTi και γι'αυτο δεν ψηφιζω αλλα η τετρακινηση ειναι ατου!

                                            ο Haldex ΔΕΝ είναι τετρακίνηση. Προτιμώ με χίλια ένα οριτζινάλε μπροστοκίνητο, που ξέρεις και τι θα σου κάνει, παρά αυτό το... ερμαφρόδιτο

                                            άσε τα +50 άλογα του Gti

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr