-
Ο χρήστης TRIUMPH CLUB έγραψε:
Τα 1000-αρακια IBIZA???Νομίζω ότι στα πρώτα Ibiza υπήρχε έκδοση με 900cc. Είχε ένα μία ξαδέλφη μου, κίνδυνος - θάνατος, όπως και τα VW 1050 με τους 45 ίππους, όπως έγραψε και ένας φίλος προηγούμενα. ΄
Επίσης κάτι Ford Cortina 1,3 με αμάξωμα τέρας, όπως και Ford Granada 1,7 -
Audi 90 1600cc
Taunus 1.3 '79
Renault Clio 1,2 '00 (60hp)
Τουλαχιστον αυτα ειναι απο τα πιο αργα που εχω οδηγησει εγω...
και φυσικα μην ξεχναμε τα LADA 1200... στα οποια πατας το γκαζι τερμα και το αμαξι αρχιζει να επιταχυνει μετα απο 2 δευτερολεπτα....
-
Fiat Panda 4x4 0-100 20'
-
Ο χρήστης piko έγραψε:
όπως και Ford Granada 1,7Που το θυμήθηκες αυτό το 'φέρετρο'.
Είχε ένας πρώην στρατιωτικός στη γειτονιά μου. Όταν έφευγε για διακοπές και φόρτωνε το αυτοκίνητο για να ξεκινήσει στην ανηφόρα φώναζε την ΕΛΠΑ. Πιτσιρικάδες εμείς τότε εντυπωσιαζόμαστε από τον όγκο του αυτοκινήτου αλλά που να ξέραμε. -
Ο χρήστης piko έγραψε:
Τα 1000-αρακια IBIZA???
Νομίζω ότι στα πρώτα Ibiza υπήρχε έκδοση με 900cc. Είχε ένα μία ξαδέλφη μου, κίνδυνος - θάνατος, όπως και τα VW 1050 με τους 45 ίππους, όπως έγραψε και ένας φίλος προηγούμενα. ΄
Επίσης κάτι Ford Cortina 1,3 με αμάξωμα τέρας, όπως και Ford Granada 1,7Τα ΠΡΩΤΑ Ibiza εβγαιναν σε 900 αλλα το αμαξωμα ηταν πιο ελαφρυ.
Τα επομενα (απο το 93 και μετα) εβγαιναν και σε 1050
Ακομη και το 1.3CLx ηταν τοσο αργο στις επιταχυνσεις που μετα απο λιγους μηνες που ειχε 'λανσαριστει' το μοντελο στην αγορα... η Seat αλλαξε το κιβωτιο μπας και κερδισει ενα δευτερολεπτο και κατεβει κατω απο τα 17 στα 0-100 Το θυμαμαι πολυ καλαCortina που λες...εμεις ειχαμε το τελευταιο Taunus 1.3 του 83....
Προσπεραση δεν επαιζε σε επαρχιακο δρομο...Οσο για το Clio με τα 60αλογα, αν δουλευει το AC, δεν μπορει να ανεβει ουτε ανηφορα
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
όπως και Ford Granada 1,7
Που το θυμήθηκες αυτό το 'φέρετρο'.
Αυτο το φερετρο ομως... εβγαινε και σε 2.8Ghia!!!!
Ειχα την τυχη να εχει ο αδερφος της μανας μου ενα τετοιο με πινακιδες Ιταλιας στα late70s/early80s και μπορω να πω οτι το αυτοκινητο ηταν μπροστα απο την εποχη του σε πολλους τομεις -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Πισωκίνητο sunny τι είναι αυτόΒέβαια! Οι δύο πρώτες γενιές του αυτοκινήτου είχαν πίσω κίνηση. Η 2η μάλιστα (που είχα εγώ για πολλά χρόνια) είχε γόνατα μακφέρσον εμπρός και άκαμπτο άξονα με δύο υστερούντες και δύο λοξούς εσωτερικούς βραχίονες παρακαλώ. Α, και ελικοειδή ελατήρια μπρος-πίσω, τα φύλλα σούστας πίσω της 1ης γενιάς είχαν καταργηθεί.
Δυστυχώς είχε μόλις 55 άλογα, οπότε ξέχνα τα μπαντιλίκια εκτός κι αν είχε γλίτσα ο δρόμος.
-
Ο χρήστης aekara21 έγραψε:
Ένα απαίσιο WARTBURG που είχε ένας γείτονας.
Με ξύπναγε κάθε πρωί από τον θόρυβο ,ήταν και δίχρονο!Αυτό το ρημάδι το θυμάμαι κι εγώ, το είχε ένας θείος μου (με ηλιοροφή ). Από 0-100 δεν θυμάμαι αλλά αυτό που θυμάμαι είναι ότι με λίγο κακή άσφαλτο και τέρμα γκάζι (ότι είχε) σπινάριζαν οι τροχοί και με 2α , δίχρονο γαρ. Κατά τα λοιπά πολύ κλ@νι@ αυτή η εξάτμιση του ρε παιδί μου.
Να προσθέσουμε στην λίστα των παλιών Citroen LN (για όσους το ξέρουν) 0-100 το άπειρο…
Στα καινούρια Panda 4X4 -
Για τους παλιους σκαραβαιους, γιατι δε μιλησε κανεις ρε παιδια??? Μηπως τελικα ηταν γρηγοροι? ? ? ?
-
Ο χρήστης TRIUMPH CLUB έγραψε:
Για τους παλιους σκαραβαιους, γιατι δε μιλησε κανεις ρε παιδια??? Μηπως τελικα ηταν γρηγοροι? ? ? ?κοίτα στην 1η σελίδα
-
Seat Marbella.
-
Ο χρήστης TRIUMPH CLUB έγραψε:
Αυτο το φερετρο ομως... εβγαινε και σε 2.8Ghia!!!!
Ειχα την τυχη να εχει ο αδερφος της μανας μου ενα τετοιο με πινακιδες Ιταλιας στα late70s/early80s και μπορω να πω οτι το αυτοκινητο ηταν μπροστα απο την εποχη του σε πολλους τομειςΤο 'φέρετρο' κόλαγε στο 1.7 για το 2.8 δεν αμφιβάλω. Είχαμε κάποτε στα χέρια μας ένα Capri κι αν κρίνω από το τι έκανε μπορώ να καταλάβω και για το Granada.
@'FORESTER' που τη θυμήθηκες το LNάκι βρε άνθρωπε.
Το trampant μηδέν εκατό δεν έκανε που να ξεκίναγες τη προσπάθεια την ημέρα της αγοράς μέχρι να το πουλήσεις. 100 χιλιόμετρα τελική έδινε ο κατασκευαστής οπότε μάλλον δεν. -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Πισωκίνητο sunny τι είναι αυτό
Βέβαια! Οι δύο πρώτες γενιές του αυτοκινήτου είχαν πίσω κίνηση. Η 2η μάλιστα (που είχα εγώ για πολλά χρόνια) είχε γόνατα μακφέρσον εμπρός και άκαμπτο άξονα με δύο υστερούντες και δύο λοξούς εσωτερικούς βραχίονες παρακαλώ. Α, και ελικοειδή ελατήρια μπρος-πίσω, τα φύλλα σούστας πίσω της 1ης γενιάς είχαν καταργηθεί.
Δυστυχώς είχε μόλις 55 άλογα, οπότε ξέχνα τα μπαντιλίκια εκτός κι αν είχε γλίτσα ο δρόμος.
'kyan' όλο με πιάνεις αδιάβαστο, δε παίζω.
Πάω να φάω για να μου φύγει το παράπονο.
-
VW Passat και Audi 80 ''αυγο'' 1,6 με καταλύτη, 72 καθαρόαιμα άτια!!!
VW Vento 1,4 με 60 Hp αντίστοιχα... Το group Vag εκείνης της εποχής είχε εκπληκτικές εμπνεύσεις...
Από ''κύρους'' εταίρίες ποιός μπορεί να ξεχάσει τις 518i και 190Ε 1.8; Γενικά η φορολογία εκείνης της εποχής έκανε τους γερμανούς ιδιαίτερα εφευρετικούς...
Τα Sunbeam τα θυμάται κανείς; Είχε ένας θείος μου ένα τέτοιο και θυμάμαι χαρακτηριστικά πόσο το πατίναρε για να ξεκινήσει!
Το renault 4 αν και με μόνο 29 ίππους ήταν πανάλαφρο (650 κιλά) οπότε είχε γκαζάκι. Το γνωρίζω από πρώτο χέρι γιατί το 'χει ο κολλητός μου για χόμπυ και έχουμε ανέβει 6 άτομα άνω πόλη... -
To VW Lupo 1.0 που εχει η γυναικα μου.
Ειναι πιο αργο κι απο τη σκια του... -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Είχαμε κάποτε στα χέρια μας ένα Capri κι αν κρίνω από το τι έκανε μπορώ να καταλάβω και για το Granada.CAPRI.............RESPECT !!! φιλε
Περυσι ειχα στα χερια μου 2(!) Capri.
Ακομη και αυτο που ηταν ΜΚ1 1300κ.εκ. ειχε ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ πλεονεκτηματα, που η οποιαδηποτε υστερηση σε ιπποδυναμη, ξεπερνιοταν πανευκολα.
Ενταξει, δεν ηταν γρηγορο αυτοκινητο, αλλα ο 'χαρακτηρας' του με εκανε να το σεβαστω οσο λιγα αλλα αυτοκινητα της εποχης του (και της κατηγοριας του)....
Αν ειχε λιγο καλυτερο spares availability, θα ειχα κρατησει τουλαχιστον το ενα απο τα 2... Αχχχχχχχχχχ
-
Suzuki SS40 (πριν το Alto)
543 κ.εκ – 27.5 ίπποι – 3.6 κιλά ροπής – 0-100 σε 31¨ (μετρημένο με δύο άτομα στο εσωτερικό του) -
BTW αυτες οι 'λιμουζινες' του ΠΝ που ειναι σαν σκαραβαιοι, τι ακριβως ειναι; Χρησιμοποιουνται ακομα;
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
BTW αυτες οι 'λιμουζινες' του ΠΝ που ειναι σαν σκαραβαιοι, τι ακριβως ειναι; Χρησιμοποιουνται ακομα;Κι όμως, ναι. Ήμουν οδηγός ενός τέτοιου...οχήματος, αλλά ευτυχώς δε χρειάστηκε να το οδηγήσω πολλές φορές.
Πραγματικά χρέπι! Όχι το πιο αργό, αλλά σίγουρα το πιο άθλιο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει στη ζωή μου!
-
Εβγαινε Bx a tout 1,1???? Μα καλα ποσα κιλα ήταν;;;
(και δεν θελω κακεντρεχειες για το xantia 1,6... Yπάρχουν και τα audi 80 που εχουν 15 ατια μείον .)
Τα πιο αργά αυτοκίνητα?