Ενδιαφεροντα centre lock alloys στο Dino
Φανταστικα αυτοκινητα και τα δυο...
Ενδιαφεροντα centre lock alloys στο Dino
Φανταστικα αυτοκινητα και τα δυο...
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
To visa αντικατέστησε το Ami .... όχι το ΒΧ.......άσχετε
Εγω, Ελληνικα... ξερω!
Το οτι το AMI ειναι προγονος της ΒΧ, δεν σημαινει και απαραιτητα οτι η ΒΧ διαδεχθηκε το ΑΜΙ, σε αυτη τη κατηγορια
Παντως χαιρομαι που μας παραδιδεις μαθηματα για την ιστορια της Γαλλικης αυτοκινητοβιομηχανιας (και αναρρωτιωμουν απο ποιο αυτοκινητο πηρε τη σκυταλη αυτο το επιτευγμα της Γαλλικης αυτοκινησης, που ονομαζεται Visa )
(να εισαι καλα φιλαρακι, και να περασει οσο γινεται πιο ανωδυνα ο καιρος εκει...)
Ο χρήστης sado έγραψε:
Οταν πουλάει κάνεις ένα προϊον και ζητάει τα λεφτά σου ο ερασιτεχνισμος πρέπει να είναι άγνωστη λέξη.
Ακριβως ετσι ειναι φιλε μου.
ΣΥΜΦΩΝΩ απολυτα μαζι σου!
Ειδικα οταν η τιμη ειναι 10€
Αφου ξεκινησε σαν ρομαντικη κινηση, θα ηταν πιο τιμιο μια τιμη της ταξης των 5€ και ας υποβιβαζαν λιγο την ποιοτητα του χαρτιου τους, για παραδειγμα Κανεις (απο μας) δε θα τους ελεγε τιποτα... Ετσι δεν ειναι?
Οταν ζητας 10€ λοιπον, και ο αναγνωστης εχει απαιτησεις.
Αν καποιος για παραδειγμα φτιαξει μια επιχειρηση, θα ζητησει τις διπλασιες τιμες στα προιοντα του (απ οσο αυτα αξιζουν) μονο και μονο για να μπορεσει να ορθοποδησει στην αρχη? Δε νομιζω...
Συγγνωμη που μιλαω ετσι... Ισως καποιοι να θεωρησετε οτι δεν ειμαι και τοσο 'ρομαντικος'... Σας διαβεβαιω οτι ειμαι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ρομαντικος. Υπηρετω το χωρο του κλασσικου αυτοκινητου, παραχωρωντας απο το χρονο μου πολλες ωρες την ημερα ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ ειτε για να βοηθησω ατομα (κυριως νεα στο χωρο), ειτε για να κανω οποιαδηποτε αλλη δουλεια σχετικη...
Ποιος ειναι λοιπον ο ρομαντικος??? Εγω η καποιος που ζηταει τα 3πλασια απ οσο αυτο αξιζει, για ενα προιον που προωθει στην αγορα, λανσαρωντας το σαν 'ρομαντικη αποπειρα'?
Δεν εχω τιποτα συγκεκριμενο με τον κυριο Π. ο οποιος αλλωστε μου ειναι και πολυ συμπαθης.
Απλα με ενοχλει μερικες φορες καποιοι ανθρωποι να εχουν αδικαιολογητα επιεικη αντιμετωπιση, οταν οι ιδιοι δεν αντιμετωπιζουν εμας (την τσεπη) με επιεικια!!! Ακου εκει 10€....
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Το κακόμοιρο το μυρμηγκάκι!
η μεγαλυτερη αποδειξη ευστορφιας ενος ανθρωπου: το humour καλης ποιοτητας
Kyan εισσσσ' ωραιοςςςςς
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
Το kart δεν έχει δικιά του ενότητα ... Δείτε τα παιδιά που γράφουν εκεί πόσο μεράκι και κέφι έχουν.
Είναι λίγο απαιτητικό νομίζω.Με όλο το θάρρος ...
Φιλε CrhistosM, μην ξεχνας οτι ο φιλος ο APR μιλησε γι ανακατασκευες!
Οποιος εχει κανει εστω και μια ολοκληρωτικη κατασκευη αυτοκινητου στη ζωη του, ξερει πολυ καλα πως ειναι ενα απο τα πιο πολυκλοκα εγχειρηματα. Δε νομιζω λοιπον πως εχει καμμια σχεση (σε πλατος γνωσεων αλλα και βαθος χρονου) με το καρτ.
Σιγουρα και τα δυο απαιτουν πολυ εξειδικευμενες γνωσεις, πολυ χρονο και χρημα, αλλα τα μεγεθη δεν ειναι σιγουρα τα ιδια
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Από κει και πέρα δεν θα 'πρεπε οι 4Τ να έχουν πιο πολύ ύλη ή και να συνεχίσουν τα ένθετα για το κλασσικό αυτοκίνητο?
ΝΑΙ, θα επρεπε... Ποιος θα τα γραψει ομως ολα αυτα???
Κάποτε είχαν απαντήσει σε ανάλογο ερώτημα ότι το κόστος εκείνου του ένθετου ήταν τεράστιο και γι αυτό το έκοψαν!
Το κοστος οντως ισως ειναι μεγαλο αλλα θα μπορουσαν να εχουν 4 (η εστω 3) τετοια ενθετα το χρονο. Ενα το καλοκαιρι, ενα τον χειμωνα κλπ
Αυτοι ομως που θα μπορουσαν (και θα γουσταραν) στο καθε περιοδικο, να γραψουν στο ενθετο, ειναι ηδη επιφορτισμενοι με αλλα θεματα και εργασιες
Απο την αλλη να σου πω κατι? Ενα παραδειγμα:
Εγω αγοραζω 4Τ???
ΟΧΙ
Γιατι?
ΓΙΑΤΙ ΔΕ Μ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΥΛΗ ΤΟΥΣ, ΚΙ ΟΥΤΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΠΡΟΣΕΧΕΣ ΜΕΛΛΟΝ
Θα αγοραζα τους 4Τ μονο κι μονο για το ενθετο???
*ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ! ΕΔΩ ΔΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΑΥΤΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗΣ *
Αυτο το ξερουν οι 4Τ και το Car και το C&D και οι υπολοιποι...
Και πιστευω οτι αν που και που βαζουν και κανα μικρο αρθρακι μεσα, ειναι περισσοτερο λογο πρεστιζ
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
πέρα από αυτά είναι πιο πιθανό να δεις ένα βρετανικό 'καθημερινό' αμάξι σε αφιέρωμα παρά ένα γαλλικό.
Ναι, ειναι αληθεια αυτο
Πιο πιθανο ειναι να βρεις στις σελιδες ενα Austin Cambridge παρα ενα Peugeot 404
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Προτιμώ το ελληνικό σύστημα!
Εγω προτιμω το εξης συστημα:
Να πληρωνω 3,75 στερλινες στην Αγγλια (η 10€ στην Ελλαδα) και να εχει τοση υλη το περιοδικο που να μην προλαβαινω να το διαβασω μεχρι να βγει το επομενο τευχος
Και να το αποθηκευω στη βιβλιοθηκη μου, για μελλοντικη χρηση λογω των τεχνικων του συμβουλων κλπ κλπ
Αγορασε την Ελληνικη αποπειρα του 'Classic Cars' που εχει 10€ κι αυτο και συγκρινε!!! Απο το στησιμο του περιοδικου και τις φωτογραφιες... μεχρι και την ποσοτητα/ποιοτητα της υλης (Ραζη, εσυ που ασχολεισαι, συμφωνεις??? )
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Στο C&SC Αυγούστου είχε Renault Dauphine και Panhard αλλά γενικά δεν ασχολούνται πολύ γιατί απλά πιστεύω δεν υπάρχει πολύ ενδιαφέρον στην Αγγλία για τα γαλλικά - σίγουρα πολύ λιγότερο από ότι για ιταλικά και γερμανικά.
Αν καθομασταν (εσυ κι εγω) να γραφουμε εναλλαξ ενα Βρετανικο κι ενα Γαλλικο μοντελο, το οποιο θα ειχε ενδιαφερον να παρουσιαστει μεσα απο τις σελιδες ενος τετοιου περιοδικου... τοτε πιστευω οτι εσυ μετα απο 40-50 μοντελα θα σταματουσες να γραφεις, κι εγω θα εγραφα μεχρι αυριο....
Δεν το λεω γιατι ειμαι Αγγλοφιλος (μιας και στην οικογενεια υπαρχουν 3 Γαλλικα για καθημερινες μετακινησεις και ενα Γερμανικο για ταξιδια )
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Σόρρυ αλλά Σεπτεμβρίου! Απλά κυκλοφόρησε στις 4 Αυγούστου (έχουν αυτήν την παράξενη συνήθεια ως γνωστόν).
Ναι....
.....παγκοσμιως οι εκδοτικες εταιριες περιοδικων