-
Ενα πολυ ενδιαφερον και φτηνο κλασσικο:
Fiat 124 Spyder -
Ε, λοιπόν δε θα το πιστέψετε!
Σήμερα το απόγευμα ο δρόμος μου με έφερε έξω από ένα μικρό δημόσιο κτίριο στην αυλή του οποίο βρίσκοντας δύο αυτοκίνητα κσλυμμένα με κουκούλα. Και λοιπόν; θα μου πείτε. Το περίεργο είναι ότι ήταν ιδιαιτέρως χαμηλά και αφού πρόσεξα το ένα η όρεξή μου άνοιξε επικίνδυνα... Παρατήρησα λοιπόν πως τα φτερά του ήταν ιδιαίτερα υπερυψωμένα. Αφού λοιπόν ήμουν κατά 99% σίγουρος για την ταυτότητα του ενός, δεν άντεξα, πήδηξα από το φράκτη και άρχιζα σιγά σιγά να αποκαλύπτω την κατάσταση. Ήταν λοιπόν αυτό που φαντάστηκα.....Fiat Dino Spider!!!!!!!!!!
Εκπληκτιοκό! Η τύχη μου όμως δεν είχε όρια αφού μέσα στο αυτοκίνητο είχα αφήσει τη φωτογραφική μηχανή! Βγάζω λοιπόν μερικές φωτό και ξεκινάω την αποκάλυψη και του δεύτερου. Ζαντούλα Αlfa Romeo.... Ώπα μεγάλε, εδώ είμαστε!!!!
Alfa Romeo Montreal!!!!!!!!!!
Κάνω μία στην πόρτα μπας και ανοίξει και....κλακκκ... άνοιξε... 'Κατεβαίνω' στο μπάκετ της, βγάζω μερικές φωτό, ανεβαίνω πάλι και αυτό ήταν!!!
Επειδή όμως αυτή η ιστοριούλα μοιάζει πολύ με το ανέκδοτο με τον κυνηγό, λέω να στείλω και καμιά φωτό!
-
Τι σου ειναι ο Ελληνας ρε παιδι μου. Και τα δυο εχουν παρανομως ξενες πινακιδες οι οποιες επρεπε να ειχαν κατατεθει στα αναλογα προξενια (Αγγλικο και Ελβετικο).
Το ενδιαφερον θα ηταν να κοιταξεις κατω απο το καπο του Dino γιατι οι μηχανες τους συνηθως καταλειγουν σε 246&206 η Stratos... -
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
To visa αντικατέστησε το Ami .... όχι το ΒΧ.......άσχετεΕγω, Ελληνικα... ξερω!
Το οτι το AMI ειναι προγονος της ΒΧ, δεν σημαινει και απαραιτητα οτι η ΒΧ διαδεχθηκε το ΑΜΙ, σε αυτη τη κατηγοριαΠαντως χαιρομαι που μας παραδιδεις μαθηματα για την ιστορια της Γαλλικης αυτοκινητοβιομηχανιας (και αναρρωτιωμουν απο ποιο αυτοκινητο πηρε τη σκυταλη αυτο το επιτευγμα της Γαλλικης αυτοκινησης, που ονομαζεται Visa )
(να εισαι καλα φιλαρακι, και να περασει οσο γινεται πιο ανωδυνα ο καιρος εκει...)
-
Ενδιαφεροντα centre lock alloys στο Dino
Φανταστικα αυτοκινητα και τα δυο...
-
(φτου ρε γ@μωτο... δεν ειχα προσεξει οτι εκανα login με το παλιο username moy )
Υπαρχει ομως κατι που με παραξενευει...
Πως μπορει καποιος τοσο σχετικος (γιατι μονο σχετικος θα αγοραζε αυτα τα 2 αυοκινητα) να ενεργει τοσο αφελως, αφηνωντας 2 τοσο ιδιαιτερα αυτοκινητα εκτεθειμενα ουσιαστικα σε μια μαντρα, καλυπτοντας τα απλα με κουκουλες? Ε?
-
Καλησπέρα 'SPITFIRE'. Και εμένα με παραξένεψε το γεγονός σε συνδυασμό με την σχεδόν άριστη κατάσταση στην οποία βρίσκονται, ιδιαίτερα το Dino. Τα αυτοκίνητα τα είδα σήμερα, όπως είπα το κτίριο είναι δημόσια υπηρεσία (δεν μπορώ να πω περισσότερα) και επομένως δεν μπόρεσα να αντλήσω πληροφορίες για την ώρα. Από Δευτερα θα γνωρίζω πολύ περισσότερα.
-
Μάλιστα πρόκειται για τη Dino 2000 Spider ή οποία τιμολογείται υψηλότερα από την 2400 αφού ο κινητήρας της είναι αυθεντικός Ferrari.
-
Παντως οι Ελβετικες πινακιδες, μου μοιαζουν φτιαγμενες σε μαγαζι απενεναντι απο την τροχαια Αθηνων στην Αγ. Κωνσταντινου
Αν το κτιριο δεν ανηκει σε υπηρεσια του Υπ.Οικονομικων η σε καποια αλλη αρχη αστυνομευσης... δεν μπορω να φανταστω τον λογο της φιλοξενιας τους εκει
Ενδιαφερον 'safari' εκανες ομως AlfaRomeo Bravo!
(μαλλον θα επρεπε να παρουμε τις φωτογραφικες ανα χειρας και να βγουμε για κανα 'safari' καποια στιγμη, εστω στους δρομους της Αθηνας... Πιστευω οτι θα ειχε μεγαλη επιτυχια )
-
Κάτι περίεργο μυρίζει πάντως. Κάτι άλλο. Πίσω από τα καθίσματα της Dino είχε κάτι σηματάκια από κλασικά events. Classic Rally Acropolis κ.α. Πώς είναι δυνατόν να μετείχε εκεί με ξένες πινακίδες;
Όσο για τα Safaria που λέγαμε, όταν βρω λίγο χρόνο θα βγάλω στην επιφάνεια κάτι ακόμη πιο ενδιαφέρον, προπολεμικό...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Κάτι περίεργο μυρίζει πάντως. Κάτι άλλο. Πίσω από τα καθίσματα της Dino είχε κάτι σηματάκια από κλασικά events. Classic Rally Acropolis κ.α. Πώς είναι δυνατόν να μετείχε εκεί με ξένες πινακίδες;Μπορεις να επισκεφτεις το site του Historic Acropolis και να δεις αν υπηρχε entry με Dino τις προηγουμενες χρονιες
Ακομη κι αν δεις οτι το αυτοκινητο συμμετειχε, δε θα μου προξενουσε εντυπωση. Ο κανονισμος λεει οτι μπορουν να συμμεταχουν αυτοκινητα τα οποια κυκλοφορουν νομιμα στη χωρα. Αν αυτος ηταν φοιτητης στην Αγγλια τοτε, ισως να δικαιουταν για τη συγκεκριμενη περιοδο να κυκλοφορει το αυτοκινητο με ξενες πινακιδες στην Ελλαδα (λεω απλα μια εκδοχη - για να μην μου λετε μετα που βρηκε ο φοιτητης τα λεφτα να παρει τη Dino )
Απο την αλλη, ξερω κι εγω πολλα ατομα που εχουν γεμισει τα αυτοκινητα τους με τετοια αυτοκινητακια, ενω οι ιδιοι ανθρωποι, οχι μονο δεν εχουν συμμετασχει στο Acropolis, αλλα δεν εχουν περασει ουτε τα διοδια της Ελευσινα
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
....Αυτο είναι που λέμε πετυχημένο σαφάρι! Ευγε!!
Τώρα για την προέλευση των αυτοκίνητων θα συμφωνήσω με τον Spitfire, επειδή είναι και τα δύο αυτοκίνητα που δε θα τα αγόραζε κάποιος που δε γνωρίζει από ιστορικά αυτοκίνητα και ειδικά το φιατ πρέπει να είναι και ιδιαίτερα ακριβό, ενδεχομένως αυτός που τα αγόρασε να είχε νόμιμο δικαίωμα να τα κυκλοφορεί την εποχή που τα κυκλοφορούσε. Αυτό που με ανησυχεί είναι οτι γράφεις οτι πρόκειται για μάντρα δημόσιας υπηρεσίας, που αν δεν είναι τελωνείο ώστε να είναι ακινητοποιημένα περιμένοντας να εκτελωνιστούν (σε παρόμοια περίπτωση έχω δει mercedes 300sl gw) και είναι ο γνωστός 'μπόγιας' των παράνομα κυκλοφορούντων αυτοκινήτων στην Ελλάδα με ξένα νούμερα θα ήταν πολύ θλιβερο... -
Montreal?
-
αυτη
http://www.alfamontreal.info/επ! με προλαβε το πιο γρηγορο πιστολι του φορουμ.
-
αμα μπεις στο site, θα δεις συναντησεις που κανουνε οι κατοχοι.
εμ τι θεωριεται? κοινη? εσυ ποσες εχεις δει?
κατι λιγοτερο απο 4.000 φτιαχτηκαν μεταξυ 1970-1977
βασιζμενη στο σασι της gtv 1750 αλλα με ενα καρο βελτιωσεις,
2.600 v8 200 αλογα, 225 τελικη και πινελιες που μονο οι ιταλιανοι ξερουνε να βαζουνε σε αμαξια..
οπου κανω λαθος, αλφιστι διορθωνετε!!θεωρειται -και μαλλον ειναι- το πιο εξωτικο παραγωγης της alfa romeo.
πραγματικο Pimp car! -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
θεωρειται -και μαλλον ειναι- το πιο εξωτικο παραγωγης της alfa romeo.
πραγματικο Pimp car!Ούτε θεωρείται, ούτε είναι. Χωρίς να θέλω να μειώσω την ιστορική της αξία δεν αποτελεί μια από τις ιστορικότερες Άλφα για αρκετούς λόγους, παρόλο που το σχήμα της διαφωνεί με αυτό. Συμφωνεί όμως η ενδεικτική αξία μιας σε τέλεια κατάσταση η οποία δεν ξεπερνάει τα 18.000 Ευρώ.
Το πιο εξωτικό παραγωγής της Άλφα τιμάται πάνω από 1 δισ. δραχμές..... ή μάλλον δεν τιμάται καν.... μηδενικά συμπληρώνεις... (και μάλιστα θεωρείται ως το πρώτο supercar της ιστορίας) -
Το πιο εξωτικό αυτοκίνητο της Alfa Romeo θεωρείται η 8C 2900B του 1938. Ενδεικτικά αναφέρω πως η 8C 2900B με αριθμό πλαισίου 412036 πουλήθηκε σε δημοπραsία στην Αγγλία τo 2000 έναντι του ποσού των 3.082.500 λιρών, ήτοι σχεδόν 1.5 δισεκατομμμύρια δραχμές!!!!
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Το πιο εξωτικό αυτοκίνητο της Alfa Romeo θεωρείται η 8C 2900B του 1938. Ενδεικτικά αναφέρω πως η 8C 2900B με αριθμό πλαισίου 412036 πουλήθηκε σε δημοπραsία στην Αγγλία τo 2000 έναντι του ποσού των 3.082.500 λιρών, ήτοι σχεδόν 1.5 δισεκατομμμύρια δραχμές!!!!Άραγε πόσο θα έπιανε σε δημοπρασία η 33 stradale?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το πιο εξωτικό αυτοκίνητο της Alfa Romeo θεωρείται η 8C 2900B του 1938. Ενδεικτικά αναφέρω πως η 8C 2900B με αριθμό πλαισίου 412036 πουλήθηκε σε δημοπραsία στην Αγγλία τo 2000 έναντι του ποσού των 3.082.500 λιρών, ήτοι σχεδόν 1.5 δισεκατομμμύρια δραχμές!!!!
Άραγε πόσο θα έπιανε σε δημοπρασία η 33 stradale?
Σίγουρα αρκετά πάνω από 1 εκατομμύριο Ευρώ αν λάβουμε υπόψη ότι κατασκευάστηκαν μόλις 18 κομμάτια συμπεριλαμβανομένων των 4 σασί τα οποία διατέθηκαν σε σχεδιαστές για ειδικά 'projects', όπως π.χ. το προτώτυπο του Pininfarina
http://www.alfabb.com/bb/forums/attachm ... 4324&stc=1
Σήμερα σώζονται λιγότερα από 18 οπότε καταλαβαίνεις πως πρέπει να δώσεις λευκή επιταγή για να αγοράσεις μία αυθεντική σήμερα.
-
8C 2900B->1.5M euro
33 Stradale->300-400K euro
ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ