-
-
Πάντως ο κινητήρας 1.3 Multijet είναι εξαιρετικός. Πρόσφατα έκανα αρκετά χιλιόμετρα, ως συνοδηγός, κοντά από το Μιλάνο με το υφιστάμενο Punto με τον κινητήρα αυτό. Δεν ακουγόταν σχεδόν καθόλου ενώ τράβαγε ικανοποιητικά από πολύ χαμηλά. Σίγουρα στις περισσότερες αγορές η συντριπτική πλεοψηφία θα προτιμήσει το Punto με τον 1.3 Multijet.
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Nato to PuntakiΩραιο ειναι!!!!
-
-
Ο χρήστης pafos13 έγραψε:
Πάντως ο κινητήρας 1.3 Multijet είναι εξαιρετικός. Πρόσφατα έκανα αρκετά χιλιόμετρα, ως συνοδηγός, κοντά από το Μιλάνο με το υφιστάμενο Punto με τον κινητήρα αυτό. Δεν ακουγόταν σχεδόν καθόλου ενώ τράβαγε ικανοποιητικά από πολύ χαμηλά. Σίγουρα στις περισσότερες αγορές η συντριπτική πλεοψηφία θα προτιμήσει το Punto με τον 1.3 Multijet.Οχί μόνο ειναι καταπληκτικός ο Multijet αλλά στο νέο Punto έχει μεταβλητή γεωμετρία εισαγωγής και απο τα 70HP,17Νm φτάνει στα 90HP,20Nm..δηλαδή περισσότερη ροπή και απο καλά δίλιτρα βενζινοκίνητα
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Πάντως ο κινητήρας 1.3 Multijet είναι εξαιρετικός. Πρόσφατα έκανα αρκετά χιλιόμετρα, ως συνοδηγός, κοντά από το Μιλάνο με το υφιστάμενο Punto με τον κινητήρα αυτό. Δεν ακουγόταν σχεδόν καθόλου ενώ τράβαγε ικανοποιητικά από πολύ χαμηλά. Σίγουρα στις περισσότερες αγορές η συντριπτική πλεοψηφία θα προτιμήσει το Punto με τον 1.3 Multijet.
Οχί μόνο ειναι καταπληκτικός ο Multijet αλλά στο νέο Punto έχει μεταβλητή γεωμετρία εισαγωγής και απο τα 70HP,17Νm φτάνει στα 90HP,20Nm..δηλαδή περισσότερη ροπή και απο καλά δίλιτρα βενζινοκίνητα
...o oποιος βραβευτηκε καλυτερος κινητηρας για το 2005 στην κατηγορια 1-liter-1.4-liter.
-
και μια που τα να φεραμε... η Fiat Hellas εισαγει τους multijet η δεν μπαινει στον κοπο λογω νομοθεσιας? οχι τιποτα αλλο, αλλα ειδα εκεινο τον Multijet 1.9 με 130 μουλαρια (μουλαρια ειναι και οχι αλογα, λογω ροπης ) εεε και τον ακουω στο μυαλο μου να λεει 'παρε με και ας ειμαστε παρανομοι'
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
και μια που τα να φεραμε... η Fiat Hellas εισαγει τους multijet η δεν μπαινει στον κοπο λογω νομοθεσιας? οχι τιποτα αλλο, αλλα ειδα εκεινο τον Multijet 1.9 με 130 μουλαρια (μουλαρια ειναι και οχι αλογα, λογω ροπης ) εεε και τον ακουω στο μυαλο μου να λεει 'παρε με και ας ειμαστε παρανομοι'κανονικά τον εισάγει, 'παράνομος' είσαι σε Αθήνα-Σαλόνικα
-
πρόστιμο
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Ο κινητήρες των 1.4Τ με απόδοση 150hp συζητιέται μεταξύ των dealers εδώ και 2 χρόνια τουλάχιστον.
Ως όνειρο θερινής νυκτός?
Ως επίσημη πληροφόρηση από τη μαμά FIAT. Απευθυνθείτε εκεί για τις όποιες απορίες-παράπονά σας.
-
Λοιποοοοονννν.... εχουμε δηλωσεις του Sergio Marchionne για το business plan της Fiat και τα σχεδια τους για νεες τεχνολογιες, μοντελα, κινητηρες.... και στο οποιο αναφερεται πως το 2007 θα λανσαριστουνε 2 νεοι κινητηρες... 1.6 και 1.4 TURBO, ο οποιος 1.4 θα μπορει να καιει εναλλακτικα και φυσικο αεριο!
Να δω εαν θα καλυψουν με καποιο αλλο δυνατο κινητηρα το κενο που δημιουργειται ως το 2007...
Τα νεα απο εδω... http://www.italiaspeed.com/2005/cars/fi ... /0408.html
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Λοιποοοοονννν.... εχουμε δηλωσεις του Sergio Marchionne για το business plan της Fiat και τα σχεδια τους για νεες τεχνολογιες, μοντελα, κινητηρες.... και στο οποιο αναφερεται πως το 2007 θα λανσαριστουνε 2 νεοι κινητηρες... 1.6 και 1.4 TURBO, ο οποιος 1.4 θα μπορει να καιει εναλλακτικα και φυσικο αεριο!Μετά την χρήση πετρελαιου θέρμανσης για καυσιμο, τώρα θα βάζουμε και φυσικό αέριο θέρμανσης στo FIAT το τουρμπάτο....
-
FIAT'S POTENT NEW RALLY WEAPON - THE SUPER 2000 PUNTO - HAS FINALLY BROKEN COVER, CAUGHT IN THE FLESH TESTING AT BALOCCO
Fiat's potent new rally weapon - the Super 2000 Punto - has finally broken cover, caught in the flesh testing at Balocco. Photos presented by Italian specialist magazine SAM (SportAutoMotor) Rally this week, reveal an aggressive all wheel drive rally car, clearly demonstrating the lines of the new Punto, with all the trappings of a front-line rally car: bulging wheel arches, scooped air intakes, a roof spoiler and air vent, and chunky cut-out bumpers.
The brand new rally car, based on the all-new, Giugiaro-styled Fiat Punto - which will make its world debut at the Frankfurt IAA next month - is designed to conform to the FIA's proposed new 'Super 2000' regulations. Built by N.Technology - Fiat Auto's competition's department - the on-track test and development programme is now being carried out by factory driver Paolo Andreucci, who is the reigning Italian Rally Championship Super 1600 title holder.The 'Super 2000' regulations are now being drawn up with the aim of reducing the World Rally Championship's ever escalating costs, pushed up in part by a recent increase in the number of qualifying events. The idea is to create an affordable rally car, with all the main costs tightly controlled. These will include a restriction on electronic aids, and an engine rev limit set at 8,300rpm. Up to eight manufacturer's have expressed an interest, including Renault - who are believed to be close to testing a prototype - and Japanese giant, Toyota.
The proposed new Super 2000 category will draw on the highly successful Super 1600 class, with the important incorporation four wheel drive traction, something that has been lacking in the smaller category. Along with weight limit of 1,100kg, and an engine capacity that is raised by 400cc, the Super 2000 cars are expected to be fast, very exciting to watch, and a real alternative to the current crop of 'WRC' machines from the likes of Peugeot, Citroen, Subaru and Mitsubishi.
The Super 2000 Fiat Punto rally car now being developed by N.Technology pumps out over 280bhp (although the prototype is only running with around 210bhp at present). Once development of the project has progressed a bit further down the line Fiat hope to persuade MotoGP ace rider Valentino Rossi to test the car. Fiat competition's boss Matilde Tomagnini has made no secret of the fact that she wants him to drive for the team when a full rally programme is given the green light.
-
ΜΑ ΜΑ ΤΟΟΟΟΟΟΟΟ
-
Καλοί οι κινητήρες, αλλά δεν ακούω για 1.4-16v και ανησυχώ. οι κοινοί θνητοί θα αρκεστούν σε 77άλογα?
-
Μακάρι το νέο και πανέμορφο Punto να σημάνει την επιστροφή των Ιταλών στο WRC,στο χώρο όπου έχουν τόση ιστορία όση όλοι οι σημερινοί συμμετέχοντες (εκτός Φόρντ) μαζί...
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Μακάρι το νέο και πανέμορφο Punto να σημάνει την επιστροφή των Ιταλών στο WRC,στο χώρο όπου έχουν τόση ιστορία όση όλοι οι σημερινοί συμμετέχοντες (εκτός Φόρντ) μαζί...Ίσως, αλλά το σίγουρο είναι το νέο Πούντο θα σώσει και παλι τη Φίατ.
Τώρα για τους Αγώνες....
Δε νομίζω να κάνουν και πολλά πράγματα ενόψει του Σουιφτ που ετοιμάζεται για την ίδια κατηγορία... -
Που'ντο το maserati?
Ωρε,ετοιμαστειτε να γελασουμε παλι με τους καμμενους και τα GT τους
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Δε νομίζω να κάνουν και πολλά πράγματα ενόψει του Σουιφτ που ετοιμάζεται για την ίδια κατηγορία...
Το αγωνιστικό τμήμα της FIAT (FIAT Corse) έχει πάρα πολυ μεγαλη εμπειρία να φτιάχνει και να στήνει σωστά αγωνιστικά αυτοκίνητα, όποτε έαν επενδύσουν τα απαραίτητα χρήματα δεν έχω καμία αμφιβολία οτι μπορούν να καταφέρουν πολλά.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Δε νομίζω να κάνουν και πολλά πράγματα ενόψει του Σουιφτ που ετοιμάζεται για την ίδια κατηγορία...
Το αγωνιστικό τμήμα της FIAT (FIAT Corse) έχει πάρα πολυ μεγαλη εμπειρία να φτιάχνει και να στήνει σωστά αγωνιστικά αυτοκίνητα, όποτε έαν επενδύσουν τα απαραίτητα χρήματα δεν έχω καμία αμφιβολία οτι μπορούν να καταφέρουν πολλά.
Ο kpsig πιστευω στηριζεται στο οτι πιθανα θα ειναι ελαφρυτερο το Swift, και καπως ετσι μου φαινεται και μενα... το νεο P δειχνει ποιο μεγαλο και πιθανα ποιο βαρυ.
Αλλωστε οι Ιταλοι αν και τρεξανε πολυ καλα με το Punto Super 1600, ειχαν προβληματα με το βαρος το οποιο και δεν μπορουσανε να ριξουνε.
Επισης και κανα 2 ψιλοασχετες ερωτησεις... η νεα κατηγορια που ονομαζουν Super 2000 σημαινει να υποθεσω πως και αυτη θα ειναι η χωριτικοτητα του κινητηρα. Σωστα? Εαν οντως ειναι ετσι... στο swift που διαολο θα χωρεσουνε 2λιτρο???
Fiat Grande Punto 2005