-
Από το autopress.gr
«Το διαβάσαμε στο NET Business της ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ αλλά αξίζει να το μεταφέρουμε.
Κατά τη διάρκεια ενός συνεδρίου πληροφορικής (ComDex) ο Bill Gates συνέκρινε τη βιομηχανία πληροφορικής με την αυτοκινητοβιομηχανία για να καταλήξει στο εξής συμπέρασμα: 'Αν η General Motors είχε την ίδια τεχνολογική ανάπτυξη όπως η βιομηχανία της πληροφορικής σήμερα θα οδηγούσαμε αυτοκίνητα που θα κόστιζαν 25 δολάρια και θα κατανάλωναν 1 γαλόνι βενζίνη στα 100 χιλιόμετρα.'
Σε μια συνέντευξη τύπου η General Motors δια στόματος M. West, έδωσε την εξής απάντηση:
'Αν η General Motors είχε αναπτύξει την τεχνολογία της όπως η Microsoft, τα αυτοκίνητα που θα οδηγούσαμε θα είχαν τις εξής ιδιότητες:- Το αυτοκίνητο σας θα πάθαινε ατυχήματα 2 φορές τη μέρα χωρίς κάποια προφανή αιτία.
- Κάθε φορά που οι άσπρες γραμμές του δρόμου ξαναβάφονταν, θα έπρεπε να αγοράζετε ξανά νέο αυτοκίνητο.
- Περιστασιακά το αυτοκίνητο θα ξέφευγε από την πορεία του χωρίς να γνωρίζετε τον λόγο. Εσείς θα έπρεπε απλά να το δεχτείτε, να σταματήσετε επιτόπου, να ξαναξεκινήσετε και να συνεχίσετε την πορεία σας.
- Κάποιες φορές κατά τη διάρκεια ιδιαίτερων ελιγμών όπως για παράδειγμα μια κλειστή αριστερή στροφή, το αμάξι σας απλά θα πήγαινε όλο ευθεία και έπειτα θα αρνιόταν να ξαναξεκινήσει, και για να το αντιμετωπίσετε αυτό θα έπρεπε να προχωρήσετε σε ολική αλλαγή και επαναγκατάσταση της μηχανής.
- Τα αυτοκίνητα δεν θα σας παραδίνονταν παρά μόνο μ' ένα κάθισμα διότι θα έπρεπε να διαλέξετε ανάμεσα στο CAR95 και στο CARNT. Κάθε κάθισμα επιπλέον θα απαιτούσε ειδική παραγγελία από την μονάδα παραγωγής.
- Η Apple θα ανέπτυσσε αυτοκίνητα που θα λειτουργούσαν με ηλεκτρική ενέργεια, πιο αξιόπιστα, 5 φορές πιο γρήγορα και 2 φορές πιο ελαφριά, αλλά δεν θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν παρά μόνο στο 5% των δρόμων.
- Οι ενδείξεις θερμοκρασίας των λαδιών και της μπαταρίας θα είχαν αντικατασταθεί από την γενική ένδειξη 'Γενική Βλάβη'.
- Τα καθίσματα θα απαιτούσαν από κάθε επιβάτη να έχει το ίδιο ύψος και το ίδιο βάρος.
- Ο αερόσακος πριν ανοίξει θα ρωτούσε: 'Θέλετε οπωσδήποτε το άνοιγμα;'.
- Περιστασιακά οι έξοδοι αυτοκινήτου θα μπλόκαραν. Εσείς δεν θα μπορούσατε να τις ξανανοίξετε παρά μόνο κάνοντας ένα κόλπο, για παράδειγμα θα έπρεπε συγχρόνως να τραβάγατε το χερούλι της πόρτας, να γυρίζετε το κλειδί και με το άλλο χέρι να αρπάζετε την κεραία του ραδιοφώνου.
- Η General Motors θα σας υποχρέωνε να αγοράζετε με κάθε αυτοκίνητο ένα πακέτο οδικές κάρτες Deluxe της εταιρίας Rand McNally (αφού είναι θυγατρική της General Motors) ακόμα και αν εσείς δεν θέλετε και ούτε έχετε ανάγκη αυτές τις κάρτες. Σε περίπτωση που δεν αγοράζατε αυτά τα έξτρα, το αυτοκίνητό σας θα έτρεχε 50% πιο αργά (ή πιο γρήγορα). Εξ' αιτίας αυτού η Ran McNally θα συρόταν στα δικαστήρια.
- Κάθε φορά που η General Motors θα έβγαζε ένα καινούριο μοντέλο, κάθε οδηγός θα έπρεπε να μάθει ξανά να οδηγεί, γιατί καμιά εντολή δεν θα λειτουργούσε όπως ακριβώς στα προηγούμενα μοντέλα.
- Και τέλος θα πρέπει να πατήσετε το κουμπί 'Έναρξη' για να σταματήσει η μηχανή.'»
Καθώς διάβαζα το παραπάνω κείμενο, είχα ένα χαμόγελο στα χείλη, το οποίο φρόντισε να μου το εξαφανίσει η Microsoft. Μόλις αποσυνδέθηκα από το Internet, τα Windows «κόλλησαν» και αναγκάστηκα να κάνω Reset.
-
Από το autopress.gr
«Το διαβάσαμε στο NET Business της ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ αλλά αξίζει να το μεταφέρουμε.
Κατά τη διάρκεια ενός συνεδρίου πληροφορικής (ComDex) ο Bill Gates συνέκρινε τη βιομηχανία πληροφορικής με την αυτοκινητοβιομηχανία για να καταλήξει στο εξής συμπέρασμα: 'Αν η General Motors είχε την ίδια τεχνολογική ανάπτυξη όπως η βιομηχανία της πληροφορικής σήμερα θα οδηγούσαμε αυτοκίνητα που θα κόστιζαν 25 δολάρια και θα κατανάλωναν 1 γαλόνι βενζίνη στα 100 χιλιόμετρα.'
Σε μια συνέντευξη τύπου η General Motors δια στόματος M. West, έδωσε την εξής απάντηση:
'Αν η General Motors είχε αναπτύξει την τεχνολογία της όπως η Microsoft, τα αυτοκίνητα που θα οδηγούσαμε θα είχαν τις εξής ιδιότητες:- Το αυτοκίνητο σας θα πάθαινε ατυχήματα 2 φορές τη μέρα χωρίς κάποια προφανή αιτία.
- Κάθε φορά που οι άσπρες γραμμές του δρόμου ξαναβάφονταν, θα έπρεπε να αγοράζετε ξανά νέο αυτοκίνητο.
- Περιστασιακά το αυτοκίνητο θα ξέφευγε από την πορεία του χωρίς να γνωρίζετε τον λόγο. Εσείς θα έπρεπε απλά να το δεχτείτε, να σταματήσετε επιτόπου, να ξαναξεκινήσετε και να συνεχίσετε την πορεία σας.
- Κάποιες φορές κατά τη διάρκεια ιδιαίτερων ελιγμών όπως για παράδειγμα μια κλειστή αριστερή στροφή, το αμάξι σας απλά θα πήγαινε όλο ευθεία και έπειτα θα αρνιόταν να ξαναξεκινήσει, και για να το αντιμετωπίσετε αυτό θα έπρεπε να προχωρήσετε σε ολική αλλαγή και επαναγκατάσταση της μηχανής.
- Τα αυτοκίνητα δεν θα σας παραδίνονταν παρά μόνο μ' ένα κάθισμα διότι θα έπρεπε να διαλέξετε ανάμεσα στο CAR95 και στο CARNT. Κάθε κάθισμα επιπλέον θα απαιτούσε ειδική παραγγελία από την μονάδα παραγωγής.
- Η Apple θα ανέπτυσσε αυτοκίνητα που θα λειτουργούσαν με ηλεκτρική ενέργεια, πιο αξιόπιστα, 5 φορές πιο γρήγορα και 2 φορές πιο ελαφριά, αλλά δεν θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν παρά μόνο στο 5% των δρόμων.
- Οι ενδείξεις θερμοκρασίας των λαδιών και της μπαταρίας θα είχαν αντικατασταθεί από την γενική ένδειξη 'Γενική Βλάβη'.
- Τα καθίσματα θα απαιτούσαν από κάθε επιβάτη να έχει το ίδιο ύψος και το ίδιο βάρος.
- Ο αερόσακος πριν ανοίξει θα ρωτούσε: 'Θέλετε οπωσδήποτε το άνοιγμα;'.
- Περιστασιακά οι έξοδοι αυτοκινήτου θα μπλόκαραν. Εσείς δεν θα μπορούσατε να τις ξανανοίξετε παρά μόνο κάνοντας ένα κόλπο, για παράδειγμα θα έπρεπε συγχρόνως να τραβάγατε το χερούλι της πόρτας, να γυρίζετε το κλειδί και με το άλλο χέρι να αρπάζετε την κεραία του ραδιοφώνου.
- Η General Motors θα σας υποχρέωνε να αγοράζετε με κάθε αυτοκίνητο ένα πακέτο οδικές κάρτες Deluxe της εταιρίας Rand McNally (αφού είναι θυγατρική της General Motors) ακόμα και αν εσείς δεν θέλετε και ούτε έχετε ανάγκη αυτές τις κάρτες. Σε περίπτωση που δεν αγοράζατε αυτά τα έξτρα, το αυτοκίνητό σας θα έτρεχε 50% πιο αργά (ή πιο γρήγορα). Εξ' αιτίας αυτού η Ran McNally θα συρόταν στα δικαστήρια.
- Κάθε φορά που η General Motors θα έβγαζε ένα καινούριο μοντέλο, κάθε οδηγός θα έπρεπε να μάθει ξανά να οδηγεί, γιατί καμιά εντολή δεν θα λειτουργούσε όπως ακριβώς στα προηγούμενα μοντέλα.
- Και τέλος θα πρέπει να πατήσετε το κουμπί 'Έναρξη' για να σταματήσει η μηχανή.'»
Καθώς διάβαζα το παραπάνω κείμενο, είχα ένα χαμόγελο στα χείλη, το οποίο φρόντισε να μου το εξαφανίσει η Microsoft. Μόλις αποσυνδέθηκα από το Internet, τα Windows «κόλλησαν» και αναγκάστηκα να κάνω Reset.
-
Από το autopress.gr
«Το διαβάσαμε στο NET Business της ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ αλλά αξίζει να το μεταφέρουμε.
Κατά τη διάρκεια ενός συνεδρίου πληροφορικής (ComDex) ο Bill Gates συνέκρινε τη βιομηχανία πληροφορικής με την αυτοκινητοβιομηχανία για να καταλήξει στο εξής συμπέρασμα: 'Αν η General Motors είχε την ίδια τεχνολογική ανάπτυξη όπως η βιομηχανία της πληροφορικής σήμερα θα οδηγούσαμε αυτοκίνητα που θα κόστιζαν 25 δολάρια και θα κατανάλωναν 1 γαλόνι βενζίνη στα 100 χιλιόμετρα.'
Σε μια συνέντευξη τύπου η General Motors δια στόματος M. West, έδωσε την εξής απάντηση:
'Αν η General Motors είχε αναπτύξει την τεχνολογία της όπως η Microsoft, τα αυτοκίνητα που θα οδηγούσαμε θα είχαν τις εξής ιδιότητες:- Το αυτοκίνητο σας θα πάθαινε ατυχήματα 2 φορές τη μέρα χωρίς κάποια προφανή αιτία.
- Κάθε φορά που οι άσπρες γραμμές του δρόμου ξαναβάφονταν, θα έπρεπε να αγοράζετε ξανά νέο αυτοκίνητο.
- Περιστασιακά το αυτοκίνητο θα ξέφευγε από την πορεία του χωρίς να γνωρίζετε τον λόγο. Εσείς θα έπρεπε απλά να το δεχτείτε, να σταματήσετε επιτόπου, να ξαναξεκινήσετε και να συνεχίσετε την πορεία σας.
- Κάποιες φορές κατά τη διάρκεια ιδιαίτερων ελιγμών όπως για παράδειγμα μια κλειστή αριστερή στροφή, το αμάξι σας απλά θα πήγαινε όλο ευθεία και έπειτα θα αρνιόταν να ξαναξεκινήσει, και για να το αντιμετωπίσετε αυτό θα έπρεπε να προχωρήσετε σε ολική αλλαγή και επαναγκατάσταση της μηχανής.
- Τα αυτοκίνητα δεν θα σας παραδίνονταν παρά μόνο μ' ένα κάθισμα διότι θα έπρεπε να διαλέξετε ανάμεσα στο CAR95 και στο CARNT. Κάθε κάθισμα επιπλέον θα απαιτούσε ειδική παραγγελία από την μονάδα παραγωγής.
- Η Apple θα ανέπτυσσε αυτοκίνητα που θα λειτουργούσαν με ηλεκτρική ενέργεια, πιο αξιόπιστα, 5 φορές πιο γρήγορα και 2 φορές πιο ελαφριά, αλλά δεν θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν παρά μόνο στο 5% των δρόμων.
- Οι ενδείξεις θερμοκρασίας των λαδιών και της μπαταρίας θα είχαν αντικατασταθεί από την γενική ένδειξη 'Γενική Βλάβη'.
- Τα καθίσματα θα απαιτούσαν από κάθε επιβάτη να έχει το ίδιο ύψος και το ίδιο βάρος.
- Ο αερόσακος πριν ανοίξει θα ρωτούσε: 'Θέλετε οπωσδήποτε το άνοιγμα;'.
- Περιστασιακά οι έξοδοι αυτοκινήτου θα μπλόκαραν. Εσείς δεν θα μπορούσατε να τις ξανανοίξετε παρά μόνο κάνοντας ένα κόλπο, για παράδειγμα θα έπρεπε συγχρόνως να τραβάγατε το χερούλι της πόρτας, να γυρίζετε το κλειδί και με το άλλο χέρι να αρπάζετε την κεραία του ραδιοφώνου.
- Η General Motors θα σας υποχρέωνε να αγοράζετε με κάθε αυτοκίνητο ένα πακέτο οδικές κάρτες Deluxe της εταιρίας Rand McNally (αφού είναι θυγατρική της General Motors) ακόμα και αν εσείς δεν θέλετε και ούτε έχετε ανάγκη αυτές τις κάρτες. Σε περίπτωση που δεν αγοράζατε αυτά τα έξτρα, το αυτοκίνητό σας θα έτρεχε 50% πιο αργά (ή πιο γρήγορα). Εξ' αιτίας αυτού η Ran McNally θα συρόταν στα δικαστήρια.
- Κάθε φορά που η General Motors θα έβγαζε ένα καινούριο μοντέλο, κάθε οδηγός θα έπρεπε να μάθει ξανά να οδηγεί, γιατί καμιά εντολή δεν θα λειτουργούσε όπως ακριβώς στα προηγούμενα μοντέλα.
- Και τέλος θα πρέπει να πατήσετε το κουμπί 'Έναρξη' για να σταματήσει η μηχανή.'»
Καθώς διάβαζα το παραπάνω κείμενο, είχα ένα χαμόγελο στα χείλη, το οποίο φρόντισε να μου το εξαφανίσει η Microsoft. Μόλις αποσυνδέθηκα από το Internet, τα Windows «κόλλησαν» και αναγκάστηκα να κάνω Reset.
-
LOL...Poly Kalo
-
Αυτό είναι ανέκδοτο (παλιό), όχι πραγματικότητα
-
Δεν πιστευω η Microsoft να φτιαχνει κανενα ηλεκτρονικο προγραμμα για αυτοκινητα. Τη βαψαμε!!!
-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Δεν πιστευω η Microsoft να φτιαχνει κανενα ηλεκτρονικο προγραμμα για αυτοκινητα.Κι όμως μπήκε στον χώρο, έμμεσα. Έφτιαξε software για το Xsara (Car Office - σύνδεση φορητού Η/Υ με το αυτοκίνητο, σύστημα πλοήγησης κλπ). Και μην ξεχνάτε το handeheld Compact που συνδέεται με το MINI για αντίστοιχες χρήσεις (πλοήγηση, internet).
-
Αν ειναι δυνατον εγραψα κακα πραγματα για τη microsoft και το pc μετα απο ενα defragment τρελλαθηκε. Και μετα μου λες να βαλω και στο αυτοκινητο software της microsoft. Αστο .....καλυτερα με πυξιδα και χαρτη.
-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Αν ειναι δυνατον εγραψα κακα πραγματα για τη microsoft και το pc μετα απο ενα defragment τρελλαθηκε. Και μετα μου λες να βαλω και στο αυτοκινητο software της microsoft. Αστο .....καλυτερα με πυξιδα και χαρτη.Navigation που θα σε στέλνει συστημένο στα Νέα Σκουρένια του Νομού Καρτοσιαδος.
Σε συστήματα ασφαλείας όμως;
Σκέφτεστε να τρελλαίνονται τα ηλεκτρικά ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙΜΟΝΙΑ;; -
Το βάζω εδώ για να μην χαλάμε θέματα αφού το θέμα αφορά ανέκδοτο.
Μου το έστειλαν σήμερα και μ αρεσε.... -
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Δεν πιστευω η Microsoft να φτιαχνει κανενα ηλεκτρονικο προγραμμα για αυτοκινητα. Τη βαψαμε!!!Μόλις έμαθα, ότι το i-Drive της BMW είναι προϊόν της Microsoft.....
http://www.microsoft.com/presspass/pres ... 4BMWpr.asp
Καλό ε;
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μόλις έμαθα, ότι το i-Drive της BMW είναι προϊόν της MicrosoftΌχι, δεν είναι προϊόν της Microsoft, αλλά της Siemens-VDO. Απλά το λειτουργικό σύστημα είναι Windows CE που βέβαια είναι προϊόν της Microsoft.
Τώρα βέβαια αν το iDrive τρέχει σε Windows δεν είναι παράξενο που έχουν ακουστεί τόσα παράπονα.
Προσωπικά θα περίμενα ένα real time OS για τέτοια εφαρμογή. -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Το βάζω εδώ για να μην χαλάμε θέματα αφού το θέμα αφορά ανέκδοτο.
Μου το έστειλαν σήμερα και μ αρεσε....Νομίζω ότι το μήνυμα είναι σαφές: καλή η οδηγική απόλαυση, αλλά στη ζωή υπάρχουν και μεγαλύτερες απολαύσεις!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Το βάζω εδώ για να μην χαλάμε θέματα αφού το θέμα αφορά ανέκδοτο.
Μου το έστειλαν σήμερα και μ αρεσε....Αμα μας αναβοσβησει τα φωτα τι λετε να θελει? Να μας ........προσπερασει?
-
χάχά...! Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα:P:P:P
-
Αν χρησιμοποιείτε ΝΤ/2000/ΧP θα έχετε ελάχιστα προβλήματα. Καμμιά σχέση με 95/98/Μe.
-
[/quote]
Kανεις δεν πρόσεξε ότι η BMW στην πάνω και στην κάτω φωτό έιναι άλλη?
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Αν χρησιμοποιείτε ΝΤ/2000/ΧP θα έχετε ελάχιστα προβλήματα. Καμμιά σχέση με 95/98/Μe.Απο τοτε που το Win NT κερνελ εγινε plug and play αλλαξαν πολυ τα πραγματα. Win95,58,ME ηταν βασισμενα σε αλλη πλατφορμα. Τωρα ολα τα ΟS ειναι βασισμενα στο ΝΤ κερνελ. Πολυ βελτιωμενα. Πολυ λιγωτερα παγωματα.
Νικος
GM vs Microsoft!