-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το κλιματιστικό λειτουργεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και επιβαρύνει το περιβάλλον με τον ίδιο τρόπο είται είναι ανοικτό είται είναι κλειστό το παράθυρο.
Μπορείς να στηρίξεις (με οποιοδήποτε τρόπο) τα λεγόμενά σου;
Διάβασε την αμέσως προηγούμενη δημοσίευσή μου.
Μα με απλή λογική, ένα κλιματιστικό θα καταναλώσει περισσότερη ενέργεια για ένα χώρο όπου υπάρχει 'διαρροή' (προς τα μέσα) θερμότητας, απ' ότι για ένα χώρο ανεξάρτητο από εξωτερικούς παράγοντες.
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Το κλιματιστικό λειτουργεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και επιβαρύνει το περιβάλλον με τον ίδιο τρόπο είται είναι ανοικτό είται είναι κλειστό το παράθυρο.
Μπορείς να στηρίξεις (με οποιοδήποτε τρόπο) τα λεγόμενά σου;
Δεν με ενδιαφέρει να τα στηρίξω ουτε να πείσω οποιονδήποτε για το αυτονόητο. Απλή λογική είναι. Αν το σκεφτείς λίγο και παρ΄ολα αυτά εξακολουθείς να πιστευεις οτι δεν είναι έτσι θα πω αυτα που υπαγορευει η λογική μου.
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Το κλιματιστικό λειτουργεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και επιβαρύνει το περιβάλλον με τον ίδιο τρόπο είται είναι ανοικτό είται είναι κλειστό το παράθυρο.
Μπορείς να στηρίξεις (με οποιοδήποτε τρόπο) τα λεγόμενά σου;
Δεν με ενδιαφέρει να τα στηρίξω ουτε να πείσω οποιονδήποτε για το αυτονόητο. Απλή λογική είναι. Αν το σκεφτείς λίγο και παρ΄ολα αυτά εξακολουθείς να πιστευεις οτι δεν είναι έτσι θα πω αυτα που υπαγορευει η λογική μου.
-
Επειδή** η λογική είναι μια** αλλά οι απόψεις πολλές, θα μπορούσες να εξηγήσεις την άποψή σου για να καταλάβουμε και οι υπόλοιποι;
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Το κλιματιστικό λειτουργεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και επιβαρύνει το περιβάλλον με τον ίδιο τρόπο είται είναι ανοικτό είται είναι κλειστό το παράθυρο.
Μπορείς να στηρίξεις (με οποιοδήποτε τρόπο) τα λεγόμενά σου;
Δεν με ενδιαφέρει να τα στηρίξω ουτε να πείσω οποιονδήποτε για το αυτονόητο. Απλή λογική είναι. Αν το σκεφτείς λίγο και παρ΄ολα αυτά εξακολουθείς να πιστευεις οτι δεν είναι έτσι θα πω αυτα που υπαγορευει η λογική μου.
Χρηστο μπορει να εχει την ιδια λειτουργια και επιβαρυνση περιβαλλοντος αλλα δεν ειναι το ιδιο αποτελεσματικο για την χρηση που προοριζεται.
Σαν αν ειναι χειμωνας και να εχεις τα παραθυρα του σπιτιου ανοιχτα και το καλοριφερ να δουλευει. -
Ελπίζω μόνο να μην παίζουμε με τις λέξεις: Επιβαρύνει με τον ίδιο τρόπο, αλλά όχι κατά τον ίδιο βαθμό.
Edit: Αυτό αν μιλάμε για κλιματισμό με θερμοστάτη. Αλλιώς δεν έχει διαφορά (βλ. επόμενo post)
-
Τα κλιματιστικά των αυτοκινήτων παίρνουν αέρα από έξω και τον διοχετεύουν μέσα κρύο. Το αν έχεις ή όχι τα παράθυρα κλειστά εξαρτάται μόνο από το πόσο κρύο θέλεις να κάνει μέσα στο αυτοκίνητο (δεν μιλάμε για κλίμα), ο θερμοστάτης που βρίσκεται πάνω στον εξατμιστή του a/c ανοίγει και κλείνει ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία και υγρασία - δεν έχει σχέση με το πόσο κρύο έχει μέσα στο αυτοκίνητο.
Η επιπλέον κατανάλωση λόγω του a/c είναι ίδια εάν τα παράθυρα είναι ανοικτά ή κλειστά. Με ανοικτά παράθυρα δεν κάνει πολύ κρύο μέσα.
Μη το συγκρίνετε με το κλιματιστικό στο σπίτι σας, εκεί δουλεύει συνέχεια σε ανακύκλωση του αέρα - καμία σχέση.
-
Σε αυτοκίνητα με αυτόματο κλιματισμό η ανακύκλωση του αέρα ενεργοποιείται μόλις ανάψεις τον κλιματισμό. Έτσι, μόλις σταθεροποιηθεί η θερμοκρασία, όσο έχεις κλειστά τα παράθυρα χρειάζεται πολύ λιγότερη ενέργεια για να διατηρηθεί η θερμοκρασία σταθερή, αφού οι απώλειες κρύου αέρα είναι λίγες.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Σε αυτοκίνητα με αυτόματο κλιματισμό η ανακύκλωση του αέρα ενεργοποιείται μόλις ανάψεις τον κλιματισμό.Σε mercedes με κλίμα ακόμα και όταν ενεργοποιούσα την ανακύκλωση, γυρνούσε στον εξωτερικό αέρα μετά από 10 λεπτά. Ακόμα, το βιβλίο του κατασκευαστή στα περισσότερα αυτοκίνητα συνιστά να λειτουργεί ο κλιματισμός με εξωτερικό αέρα και η ανακύκλωση να χρησιμοποιείται βραχυπρόθεσμα (για πετρελαιοκίνητα προπορευόμενα αυτοκίνητα κλπ).
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σε αυτοκίνητα με αυτόματο κλιματισμό η ανακύκλωση του αέρα ενεργοποιείται μόλις ανάψεις τον κλιματισμό.
Σε mercedes με κλίμα ακόμα και όταν ενεργοποιούσα την ανακύκλωση, γυρνούσε στον εξωτερικό αέρα μετά από 10 λεπτά. Ακόμα, το βιβλίο του κατασκευαστή στα περισσότερα αυτοκίνητα συνιστά να λειτουργεί ο κλιματισμός με εξωτερικό αέρα και η ανακύκλωση να χρησιμοποιείται βραχυπρόθεσμα (για πετρελαιοκίνητα προπορευόμενα αυτοκίνητα κλπ).
Σε μενα γίνεται αυτό που λέει ο Κyan.
Εγώ την απενεργοποιώ την ανακύκλωση στους ανοιχτούς δρόμους (ΕΟ, ΑΟ) στην πόλη όμως ΠΑΝΤΑ ανακύκλωση.
Στο manual το δικό μου δεν λέει τίποτα ... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εγώ την απενεργοποιώ την ανακύκλωση στους ανοιχτούς δρόμους (ΕΟ, ΑΟ) στην πόλη όμως ΠΑΝΤΑ ανακύκλωση.Φυσικά μέσα στη πόλη ΠΑΝΤΑ ανακύκλωση, αλλιώς συσσωρεύεται καυσαέριο μέσα στη καμπίνα, πολύ περισσότερο από τον εξωτερικό αέρα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τα κλιματιστικά των αυτοκινήτων παίρνουν αέρα από έξω και τον διοχετεύουν μέσα κρύο. Το αν έχεις ή όχι τα παράθυρα κλειστά εξαρτάται μόνο από το πόσο κρύο θέλεις να κάνει μέσα στο αυτοκίνητο (δεν μιλάμε για κλίμα), ο θερμοστάτης που βρίσκεται πάνω στον εξατμιστή του a/c ανοίγει και κλείνει ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία και υγρασία - δεν έχει σχέση με το πόσο κρύο έχει μέσα στο αυτοκίνητο.Η επιπλέον κατανάλωση λόγω του a/c είναι ίδια εάν τα παράθυρα είναι ανοικτά ή κλειστά. Με ανοικτά παράθυρα δεν κάνει πολύ κρύο μέσα.
Μη το συγκρίνετε με το κλιματιστικό στο σπίτι σας, εκεί δουλεύει συνέχεια σε ανακύκλωση του αέρα - καμία σχέση.
η απλη λογικη που ελεγα......
μηπως να τα αντιγραψω ?
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Τα κλιματιστικά των αυτοκινήτων παίρνουν αέρα από έξω και τον διοχετεύουν μέσα κρύο. Το αν έχεις ή όχι τα παράθυρα κλειστά εξαρτάται μόνο από το πόσο κρύο θέλεις να κάνει μέσα στο αυτοκίνητο (δεν μιλάμε για κλίμα), ο θερμοστάτης που βρίσκεται πάνω στον εξατμιστή του a/c ανοίγει και κλείνει ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία και υγρασία - δεν έχει σχέση με το πόσο κρύο έχει μέσα στο αυτοκίνητο.
Η επιπλέον κατανάλωση λόγω του a/c είναι ίδια εάν τα παράθυρα είναι ανοικτά ή κλειστά. Με ανοικτά παράθυρα δεν κάνει πολύ κρύο μέσα.
Μη το συγκρίνετε με το κλιματιστικό στο σπίτι σας, εκεί δουλεύει συνέχεια σε ανακύκλωση του αέρα - καμία σχέση.
η απλη λογικη που ελεγα......
μηπως να τα αντιγραψω ?
Αν θες να μην κάνει πολύ κρύο μέσα στο αυτοκίνητο, απλά μειώνεις την ένταση του ανεμιστήρα και βάζεις τον ροοστάτη της θερμοκρασίας στο ένα κλικ πιο ζεστό (δηλ. όχι τέρμα κρύο). Οτιδήποτε άλλο (άνοιγμα παραθύρου, ηλιοροφής, κουκούλας σε κάμπριο) ισοδυναμεί με άσκοπη κατανάλωση ενέργειας, άρα σπατάλη.-
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αν θες να μην κάνει πολύ κρύο μέσα στο αυτοκίνητο, απλά μειώνεις την ένταση του ανεμιστήρα και βάζεις τον ροοστάτη της θερμοκρασίας στο ένα κλικ πιο ζεστό (δηλ. όχι τέρμα κρύο). Οτιδήποτε άλλο (άνοιγμα παραθύρου, ηλιοροφής, κουκούλας σε κάμπριο) ισοδυναμεί με άσκοπη κατανάλωση ενέργειας, άρα σπατάλη.-Mόλις απέδειξες, για όλους μας, ότι δεν είσαι ελέφαντας.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σε mercedes με κλίμα ακόμα και όταν ενεργοποιούσα την ανακύκλωση, γυρνούσε στον εξωτερικό αέρα μετά από 10 λεπτά. Ακόμα, το βιβλίο του κατασκευαστή στα περισσότερα αυτοκίνητα συνιστά να λειτουργεί ο κλιματισμός με εξωτερικό αέρα και η ανακύκλωση να χρησιμοποιείται βραχυπρόθεσμα (για πετρελαιοκίνητα προπορευόμενα αυτοκίνητα κλπ).Αντίθετα στην 147 η ανακύκλωση ενεργοποιείται αυτόματα μόλις ανάψεις τον κομπρέσορα του κλιματισμού πατώντας 'το κουμπί νε τη νιφάδα' και δεν απενεργοποιείται ποτέ μόνη της αλλά μόνο αν πατήσεις εσύ το αντίστοιχο κουμπί. Το δε μανουάλι του αυτοκινήτου συνιστά το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λες, δηλαδή να λειτουργεί ο κλιματισμός πάντα με ανακύκλωση ώστε να μη χάνεται ο ψυχρός αέρας και να εξοικονομείται ενέργεια.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αν θες να μην κάνει πολύ κρύο μέσα στο αυτοκίνητο, απλά μειώνεις την ένταση του ανεμιστήρα και βάζεις τον ροοστάτη της θερμοκρασίας στο ένα κλικ πιο ζεστό (δηλ. όχι τέρμα κρύο). Οτιδήποτε άλλο (άνοιγμα παραθύρου, ηλιοροφής, κουκούλας σε κάμπριο) ισοδυναμεί με άσκοπη κατανάλωση ενέργειας, άρα σπατάλη.-Όταν μετακινείς το χειριστήριο της θερμοκρασίας δεν μειώνεις το πόσο ψύχος βγάζει το a/c, απλά ανοίγεις και τη θέρμανση. Δεν κάνεις οικονομία.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Αντίθετα στην 147 η ανακύκλωση ενεργοποιείται αυτόματα μόλις ανάψεις τον κομπρέσορα του κλιματισμού πατώντας 'το κουμπί νε τη νιφάδα' και δεν απενεργοποιείται ποτέ μόνη της αλλά μόνο αν πατήσεις εσύ το αντίστοιχο κουμπί. Το δε μανουάλι του αυτοκινήτου συνιστά το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λες, δηλαδή να λειτουργεί ο κλιματισμός πάντα με ανακύκλωση ώστε να μη χάνεται ο ψυχρός αέρας και να εξοικονομείται ενέργεια.Η AR συνιστά στο βιβλιαράκι της 166 να μην είναι πατημένο το κουμπάκι της ανακύκλωσης εκτός από σύντομα διαστήματα, και συνιστά να μην είναι ποτέ πατημένο αν υπάρχουν πάνω από 1 άτομα στο αυτοκίνητο.
Δε το βρίσκεις περίεργο να λέει άλλα στην 166 και άλλα στην 147; Τι ακριβώς λέει στην 147;
ΠΡΟΣΘΗΚΗ
Τα πολύ παλιά αυτοκίνητα, π.χ. mercedes 1973, δεν είχαν καν επιλογή ανακύκλωσης του αέρα. Όταν έβαζες το a/c η ανακύκλωση ήταν μόνιμη και δεν είχες επιλογή.
Αργότερα, υπήρχε η επιλογή με το κουμπάκι της ανακύκλωσης και μέχρι το 2000, το βιβλιαράκι στα περισσότερα αυτοκίνητα συνιστούσε να μην είναι ενεργοποιημένη η ανακύκλωση. Σε mercedes του 1998 η ανακύκλωση έσβηνε μόνη της μετά από 10 λεπτά.
Τα 2 τελευταία χρόνια είδα σε μερικά αυτοκίνητα ότι το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου συνιστά να είναι ενεργοποιημένη η ανακύκλωση με τον κλιματισμό για οικονομία ενέργειας. Μάλιστα σε μερικά αυτοκίνητα (Lexus) ενεργοποιείται μόνη της.
-
Θα δω και θα σου απαντήσω από βδομάδα.
-
Υποτίθεται ότι κατά την ανακύκλωση δεν μπαίνει φρέσκος αέρας από έξω οπότε σιγά σιγά μειώνεται το οξυγόνο στην καμπίνα. Γι αυτό το λόγο συνιστάται να μην είναι ενεργοποιημένη για πολύ ώρα ιδίως όταν υπάρχουν πολλά άτομα στο αμάξι. Δεν ξέρω τι γίνεται στα πολύ νέα μοντέλα. Μήπως χάλασαν τη στεγανότητα της καμπίνας;
-
Στο 307, όταν ενεργοποιείται ο αυτόματος κλιματισμός, η ανακύκλωση αέρα είναι απενεργοποιημένη.
Κλιματισμός ΝΑΙ ή ΟΧΙ