Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κλιματισμός ΝΑΙ ή ΟΧΙ
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Κλιματισμός ΝΑΙ ή ΟΧΙ
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 34
    • 35
    • 10 / 35
    Αντίλογος
    166
    691
    2032
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      a-viper7 last edited by

      Ο χρήστης leonp έγραψε:

      Το κλιματιστικό λειτουργεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και επιβαρύνει το περιβάλλον με τον ίδιο τρόπο είται είναι ανοικτό είται είναι κλειστό το παράθυρο.

      Μπορείς να στηρίξεις (με οποιοδήποτε τρόπο) τα λεγόμενά σου;

      Διάβασε την αμέσως προηγούμενη δημοσίευσή μου.

      Μα με απλή λογική, ένα κλιματιστικό θα καταναλώσει περισσότερη ενέργεια για ένα χώρο όπου υπάρχει 'διαρροή' (προς τα μέσα) θερμότητας, απ' ότι για ένα χώρο ανεξάρτητο από εξωτερικούς παράγοντες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • X
        xristos69 last edited by

        Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:

        Το κλιματιστικό λειτουργεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και επιβαρύνει το περιβάλλον με τον ίδιο τρόπο είται είναι ανοικτό είται είναι κλειστό το παράθυρο.

        Μπορείς να στηρίξεις (με οποιοδήποτε τρόπο) τα λεγόμενά σου;

        Δεν με ενδιαφέρει να τα στηρίξω ουτε να πείσω οποιονδήποτε για το αυτονόητο. Απλή λογική είναι. Αν το σκεφτείς λίγο και παρ΄ολα αυτά εξακολουθείς να πιστευεις οτι δεν είναι έτσι θα πω αυτα που υπαγορευει η λογική μου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          a-viper7 last edited by

          Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

          Το κλιματιστικό λειτουργεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και επιβαρύνει το περιβάλλον με τον ίδιο τρόπο είται είναι ανοικτό είται είναι κλειστό το παράθυρο.

          Μπορείς να στηρίξεις (με οποιοδήποτε τρόπο) τα λεγόμενά σου;

          Δεν με ενδιαφέρει να τα στηρίξω ουτε να πείσω οποιονδήποτε για το αυτονόητο. Απλή λογική είναι. Αν το σκεφτείς λίγο και παρ΄ολα αυτά εξακολουθείς να πιστευεις οτι δεν είναι έτσι θα πω αυτα που υπαγορευει η λογική μου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tazio last edited by

            Επειδή** η λογική είναι μια** αλλά οι απόψεις πολλές, θα μπορούσες να εξηγήσεις την άποψή σου για να καταλάβουμε και οι υπόλοιποι;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

              Το κλιματιστικό λειτουργεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και επιβαρύνει το περιβάλλον με τον ίδιο τρόπο είται είναι ανοικτό είται είναι κλειστό το παράθυρο.

              Μπορείς να στηρίξεις (με οποιοδήποτε τρόπο) τα λεγόμενά σου;

              Δεν με ενδιαφέρει να τα στηρίξω ουτε να πείσω οποιονδήποτε για το αυτονόητο. Απλή λογική είναι. Αν το σκεφτείς λίγο και παρ΄ολα αυτά εξακολουθείς να πιστευεις οτι δεν είναι έτσι θα πω αυτα που υπαγορευει η λογική μου.

              Χρηστο μπορει να εχει την ιδια λειτουργια και επιβαρυνση περιβαλλοντος αλλα δεν ειναι το ιδιο αποτελεσματικο για την χρηση που προοριζεται.
              Σαν αν ειναι χειμωνας και να εχεις τα παραθυρα του σπιτιου ανοιχτα και το καλοριφερ να δουλευει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                michaliss last edited by

                Ελπίζω μόνο να μην παίζουμε με τις λέξεις: Επιβαρύνει με τον ίδιο τρόπο, αλλά όχι κατά τον ίδιο βαθμό.

                Edit: Αυτό αν μιλάμε για κλιματισμό με θερμοστάτη. Αλλιώς δεν έχει διαφορά (βλ. επόμενo post)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Τα κλιματιστικά των αυτοκινήτων παίρνουν αέρα από έξω και τον διοχετεύουν μέσα κρύο. Το αν έχεις ή όχι τα παράθυρα κλειστά εξαρτάται μόνο από το πόσο κρύο θέλεις να κάνει μέσα στο αυτοκίνητο (δεν μιλάμε για κλίμα), ο θερμοστάτης που βρίσκεται πάνω στον εξατμιστή του a/c ανοίγει και κλείνει ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία και υγρασία - δεν έχει σχέση με το πόσο κρύο έχει μέσα στο αυτοκίνητο.

                  Η επιπλέον κατανάλωση λόγω του a/c είναι ίδια εάν τα παράθυρα είναι ανοικτά ή κλειστά. Με ανοικτά παράθυρα δεν κάνει πολύ κρύο μέσα.

                  Μη το συγκρίνετε με το κλιματιστικό στο σπίτι σας, εκεί δουλεύει συνέχεια σε ανακύκλωση του αέρα - καμία σχέση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Σε αυτοκίνητα με αυτόματο κλιματισμό η ανακύκλωση του αέρα ενεργοποιείται μόλις ανάψεις τον κλιματισμό. Έτσι, μόλις σταθεροποιηθεί η θερμοκρασία, όσο έχεις κλειστά τα παράθυρα χρειάζεται πολύ λιγότερη ενέργεια για να διατηρηθεί η θερμοκρασία σταθερή, αφού οι απώλειες κρύου αέρα είναι λίγες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ο χρήστης kyan έγραψε:
                      Σε αυτοκίνητα με αυτόματο κλιματισμό η ανακύκλωση του αέρα ενεργοποιείται μόλις ανάψεις τον κλιματισμό.

                      Σε mercedes με κλίμα ακόμα και όταν ενεργοποιούσα την ανακύκλωση, γυρνούσε στον εξωτερικό αέρα μετά από 10 λεπτά. Ακόμα, το βιβλίο του κατασκευαστή στα περισσότερα αυτοκίνητα συνιστά να λειτουργεί ο κλιματισμός με εξωτερικό αέρα και η ανακύκλωση να χρησιμοποιείται βραχυπρόθεσμα (για πετρελαιοκίνητα προπορευόμενα αυτοκίνητα κλπ).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Ο χρήστης leonp έγραψε:

                        Σε αυτοκίνητα με αυτόματο κλιματισμό η ανακύκλωση του αέρα ενεργοποιείται μόλις ανάψεις τον κλιματισμό.

                        Σε mercedes με κλίμα ακόμα και όταν ενεργοποιούσα την ανακύκλωση, γυρνούσε στον εξωτερικό αέρα μετά από 10 λεπτά. Ακόμα, το βιβλίο του κατασκευαστή στα περισσότερα αυτοκίνητα συνιστά να λειτουργεί ο κλιματισμός με εξωτερικό αέρα και η ανακύκλωση να χρησιμοποιείται βραχυπρόθεσμα (για πετρελαιοκίνητα προπορευόμενα αυτοκίνητα κλπ).

                        Σε μενα γίνεται αυτό που λέει ο Κyan.
                        Εγώ την απενεργοποιώ την ανακύκλωση στους ανοιχτούς δρόμους (ΕΟ, ΑΟ) στην πόλη όμως ΠΑΝΤΑ ανακύκλωση.
                        Στο manual το δικό μου δεν λέει τίποτα ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης elteo έγραψε:
                          Εγώ την απενεργοποιώ την ανακύκλωση στους ανοιχτούς δρόμους (ΕΟ, ΑΟ) στην πόλη όμως ΠΑΝΤΑ ανακύκλωση.

                          Φυσικά μέσα στη πόλη ΠΑΝΤΑ ανακύκλωση, αλλιώς συσσωρεύεται καυσαέριο μέσα στη καμπίνα, πολύ περισσότερο από τον εξωτερικό αέρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • X
                            xristos69 last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                            Τα κλιματιστικά των αυτοκινήτων παίρνουν αέρα από έξω και τον διοχετεύουν μέσα κρύο. Το αν έχεις ή όχι τα παράθυρα κλειστά εξαρτάται μόνο από το πόσο κρύο θέλεις να κάνει μέσα στο αυτοκίνητο (δεν μιλάμε για κλίμα), ο θερμοστάτης που βρίσκεται πάνω στον εξατμιστή του a/c ανοίγει και κλείνει ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία και υγρασία - δεν έχει σχέση με το πόσο κρύο έχει μέσα στο αυτοκίνητο.

                            Η επιπλέον κατανάλωση λόγω του a/c είναι ίδια εάν τα παράθυρα είναι ανοικτά ή κλειστά. Με ανοικτά παράθυρα δεν κάνει πολύ κρύο μέσα.

                            Μη το συγκρίνετε με το κλιματιστικό στο σπίτι σας, εκεί δουλεύει συνέχεια σε ανακύκλωση του αέρα - καμία σχέση.

                            η απλη λογικη που ελεγα......

                            μηπως να τα αντιγραψω ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              taurus last edited by

                              Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

                              Τα κλιματιστικά των αυτοκινήτων παίρνουν αέρα από έξω και τον διοχετεύουν μέσα κρύο. Το αν έχεις ή όχι τα παράθυρα κλειστά εξαρτάται μόνο από το πόσο κρύο θέλεις να κάνει μέσα στο αυτοκίνητο (δεν μιλάμε για κλίμα), ο θερμοστάτης που βρίσκεται πάνω στον εξατμιστή του a/c ανοίγει και κλείνει ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία και υγρασία - δεν έχει σχέση με το πόσο κρύο έχει μέσα στο αυτοκίνητο.

                              Η επιπλέον κατανάλωση λόγω του a/c είναι ίδια εάν τα παράθυρα είναι ανοικτά ή κλειστά. Με ανοικτά παράθυρα δεν κάνει πολύ κρύο μέσα.

                              Μη το συγκρίνετε με το κλιματιστικό στο σπίτι σας, εκεί δουλεύει συνέχεια σε ανακύκλωση του αέρα - καμία σχέση.

                              η απλη λογικη που ελεγα......

                              μηπως να τα αντιγραψω ?

                              Αν θες να μην κάνει πολύ κρύο μέσα στο αυτοκίνητο, απλά μειώνεις την ένταση του ανεμιστήρα και βάζεις τον ροοστάτη της θερμοκρασίας στο ένα κλικ πιο ζεστό (δηλ. όχι τέρμα κρύο). Οτιδήποτε άλλο (άνοιγμα παραθύρου, ηλιοροφής, κουκούλας σε κάμπριο) ισοδυναμεί με άσκοπη κατανάλωση ενέργειας, άρα σπατάλη.-

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                a-viper7 last edited by

                                Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                Αν θες να μην κάνει πολύ κρύο μέσα στο αυτοκίνητο, απλά μειώνεις την ένταση του ανεμιστήρα και βάζεις τον ροοστάτη της θερμοκρασίας στο ένα κλικ πιο ζεστό (δηλ. όχι τέρμα κρύο). Οτιδήποτε άλλο (άνοιγμα παραθύρου, ηλιοροφής, κουκούλας σε κάμπριο) ισοδυναμεί με άσκοπη κατανάλωση ενέργειας, άρα σπατάλη.-

                                Mόλις απέδειξες, για όλους μας, ότι δεν είσαι ελέφαντας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                  Σε mercedes με κλίμα ακόμα και όταν ενεργοποιούσα την ανακύκλωση, γυρνούσε στον εξωτερικό αέρα μετά από 10 λεπτά. Ακόμα, το βιβλίο του κατασκευαστή στα περισσότερα αυτοκίνητα συνιστά να λειτουργεί ο κλιματισμός με εξωτερικό αέρα και η ανακύκλωση να χρησιμοποιείται βραχυπρόθεσμα (για πετρελαιοκίνητα προπορευόμενα αυτοκίνητα κλπ).

                                  Αντίθετα στην 147 η ανακύκλωση ενεργοποιείται αυτόματα μόλις ανάψεις τον κομπρέσορα του κλιματισμού πατώντας 'το κουμπί νε τη νιφάδα' και δεν απενεργοποιείται ποτέ μόνη της αλλά μόνο αν πατήσεις εσύ το αντίστοιχο κουμπί. Το δε μανουάλι του αυτοκινήτου συνιστά το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λες, δηλαδή να λειτουργεί ο κλιματισμός πάντα με ανακύκλωση ώστε να μη χάνεται ο ψυχρός αέρας και να εξοικονομείται ενέργεια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                    Αν θες να μην κάνει πολύ κρύο μέσα στο αυτοκίνητο, απλά μειώνεις την ένταση του ανεμιστήρα και βάζεις τον ροοστάτη της θερμοκρασίας στο ένα κλικ πιο ζεστό (δηλ. όχι τέρμα κρύο). Οτιδήποτε άλλο (άνοιγμα παραθύρου, ηλιοροφής, κουκούλας σε κάμπριο) ισοδυναμεί με άσκοπη κατανάλωση ενέργειας, άρα σπατάλη.-

                                    Όταν μετακινείς το χειριστήριο της θερμοκρασίας δεν μειώνεις το πόσο ψύχος βγάζει το a/c, απλά ανοίγεις και τη θέρμανση. Δεν κάνεις οικονομία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                      Αντίθετα στην 147 η ανακύκλωση ενεργοποιείται αυτόματα μόλις ανάψεις τον κομπρέσορα του κλιματισμού πατώντας 'το κουμπί νε τη νιφάδα' και δεν απενεργοποιείται ποτέ μόνη της αλλά μόνο αν πατήσεις εσύ το αντίστοιχο κουμπί. Το δε μανουάλι 😛 του αυτοκινήτου συνιστά το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λες, δηλαδή να λειτουργεί ο κλιματισμός πάντα με ανακύκλωση ώστε να μη χάνεται ο ψυχρός αέρας και να εξοικονομείται ενέργεια.

                                      Η AR συνιστά στο βιβλιαράκι της 166 να μην είναι πατημένο το κουμπάκι της ανακύκλωσης εκτός από σύντομα διαστήματα, και συνιστά να μην είναι ποτέ πατημένο αν υπάρχουν πάνω από 1 άτομα στο αυτοκίνητο.

                                      Δε το βρίσκεις περίεργο να λέει άλλα στην 166 και άλλα στην 147; Τι ακριβώς λέει στην 147;

                                      ΠΡΟΣΘΗΚΗ

                                      Τα πολύ παλιά αυτοκίνητα, π.χ. mercedes 1973, δεν είχαν καν επιλογή ανακύκλωσης του αέρα. Όταν έβαζες το a/c η ανακύκλωση ήταν μόνιμη και δεν είχες επιλογή.

                                      Αργότερα, υπήρχε η επιλογή με το κουμπάκι της ανακύκλωσης και μέχρι το 2000, το βιβλιαράκι στα περισσότερα αυτοκίνητα συνιστούσε να μην είναι ενεργοποιημένη η ανακύκλωση. Σε mercedes του 1998 η ανακύκλωση έσβηνε μόνη της μετά από 10 λεπτά.

                                      Τα 2 τελευταία χρόνια είδα σε μερικά αυτοκίνητα ότι το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου συνιστά να είναι ενεργοποιημένη η ανακύκλωση με τον κλιματισμό για οικονομία ενέργειας. Μάλιστα σε μερικά αυτοκίνητα (Lexus) ενεργοποιείται μόνη της.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Θα δω και θα σου απαντήσω από βδομάδα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          emmanoyhl last edited by

                                          Υποτίθεται ότι κατά την ανακύκλωση δεν μπαίνει φρέσκος αέρας από έξω οπότε σιγά σιγά μειώνεται το οξυγόνο στην καμπίνα. Γι αυτό το λόγο συνιστάται να μην είναι ενεργοποιημένη για πολύ ώρα ιδίως όταν υπάρχουν πολλά άτομα στο αμάξι. Δεν ξέρω τι γίνεται στα πολύ νέα μοντέλα. Μήπως χάλασαν τη στεγανότητα της καμπίνας;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            takisb last edited by

                                            Στο 307, όταν ενεργοποιείται ο αυτόματος κλιματισμός, η ανακύκλωση αέρα είναι απενεργοποιημένη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 10 / 35
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr