-
Απο το flash
Είναι γνωστό εδώ και μερικούς μήνες, πως η Opel ετοιμαζόταν να παρουσιάσει μία σούπερ σπορ έκδοση του Corsa, η οποία όμως θεωρούνταν πιθανότερο να ονομάζεται GSi παρά OPC, όπως συμβαίνει με τις αντίστοιχες σούπερ σπορ εκδόσεις των Astra και Zafira. Ωστόσο, το πρωτότυπο που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο κοινό την Πέμπτη 28/11 στην Έκθεση Σπορ Αυτοκινήτων και Μετατροπών στο Έσσεν (Γερμανία), θα φέρει το λογότυπο OPC χαμηλά στη μάσκα και στα πλαϊνά και αποτελεί το πρώτο δείγμα γραφής του πως φαντάζεται η Opel τη σπορ αυτή έκδοση, που μπαίνει σύντομα στην παραγωγή.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, όπως ήταν αναμενόμενο, συγκεντρώνει ο νέος κινητήρας ECOTEC, ο οποίος από 1.600 κ.εκ. και με τη βοήθεια τούρμπο αποδίδει ισχύ 175 ίππων και μέγιστη ροπή 210 Nm. Μοιραία, οι επιδόσεις που ανακοινώνει η κατασκευάστρια για το μοντέλο αυτό είναι κορυφαίες, με τα πρώτα 100 χλμ/ω από στάση να έρχονται σε 7'' και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 225 χλμ/ω. Βέβαια, το κορυφαίο Corsa δεν αρκεί μόνο να είναι, αλλά πρέπει και να φαίνεται κορυφαίο. Για τον λόγο αυτό, η Opel το έχει εφοδιάσει με σπόιλερ εμπρός-πίσω, μαρσπιέ, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών όμοιες με αυτές των εκδόσεων OPC, ενώ το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο κατά 2,5 εκ. σε σχέση με αυτό των υπόλοιπων εκδόσεων του Corsa.
Στο εσωτερικό, τα καθίσματα τύπου μπάκετ με επένδυση αλκαντάρα υπόσχονται άριστη πλευρική στήριξη, οι ζώνες ασφαλείας είναι - φυσικά- χρώματος μπλε, ενώ θα υπάρχουν και διάφορα άλλα σπορτίφ διακοσμητικά στοιχεία στις πόρτες και στο ταμπλό. Στην ουσία, το Corsa OPC μοιάζει περισσότερο με έκδοση παραγωγής παρά με πρωτότυπο, γεγονός που αφήνει να εννοηθεί πως όταν το μοντέλο αυτό φτάσει στο τελικό στάδιο εξέλιξής του, δεν θα έχει μεγάλες διαφορές από αυτό που μπορείτε να δείτε, αν βρεθείτε στο Έσσεν.
-
Απο το flash
Είναι γνωστό εδώ και μερικούς μήνες, πως η Opel ετοιμαζόταν να παρουσιάσει μία σούπερ σπορ έκδοση του Corsa, η οποία όμως θεωρούνταν πιθανότερο να ονομάζεται GSi παρά OPC, όπως συμβαίνει με τις αντίστοιχες σούπερ σπορ εκδόσεις των Astra και Zafira. Ωστόσο, το πρωτότυπο που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο κοινό την Πέμπτη 28/11 στην Έκθεση Σπορ Αυτοκινήτων και Μετατροπών στο Έσσεν (Γερμανία), θα φέρει το λογότυπο OPC χαμηλά στη μάσκα και στα πλαϊνά και αποτελεί το πρώτο δείγμα γραφής του πως φαντάζεται η Opel τη σπορ αυτή έκδοση, που μπαίνει σύντομα στην παραγωγή.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, όπως ήταν αναμενόμενο, συγκεντρώνει ο νέος κινητήρας ECOTEC, ο οποίος από 1.600 κ.εκ. και με τη βοήθεια τούρμπο αποδίδει ισχύ 175 ίππων και μέγιστη ροπή 210 Nm. Μοιραία, οι επιδόσεις που ανακοινώνει η κατασκευάστρια για το μοντέλο αυτό είναι κορυφαίες, με τα πρώτα 100 χλμ/ω από στάση να έρχονται σε 7'' και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 225 χλμ/ω. Βέβαια, το κορυφαίο Corsa δεν αρκεί μόνο να είναι, αλλά πρέπει και να φαίνεται κορυφαίο. Για τον λόγο αυτό, η Opel το έχει εφοδιάσει με σπόιλερ εμπρός-πίσω, μαρσπιέ, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών όμοιες με αυτές των εκδόσεων OPC, ενώ το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο κατά 2,5 εκ. σε σχέση με αυτό των υπόλοιπων εκδόσεων του Corsa.
Στο εσωτερικό, τα καθίσματα τύπου μπάκετ με επένδυση αλκαντάρα υπόσχονται άριστη πλευρική στήριξη, οι ζώνες ασφαλείας είναι - φυσικά- χρώματος μπλε, ενώ θα υπάρχουν και διάφορα άλλα σπορτίφ διακοσμητικά στοιχεία στις πόρτες και στο ταμπλό. Στην ουσία, το Corsa OPC μοιάζει περισσότερο με έκδοση παραγωγής παρά με πρωτότυπο, γεγονός που αφήνει να εννοηθεί πως όταν το μοντέλο αυτό φτάσει στο τελικό στάδιο εξέλιξής του, δεν θα έχει μεγάλες διαφορές από αυτό που μπορείτε να δείτε, αν βρεθείτε στο Έσσεν.
-
Απο το flash
Είναι γνωστό εδώ και μερικούς μήνες, πως η Opel ετοιμαζόταν να παρουσιάσει μία σούπερ σπορ έκδοση του Corsa, η οποία όμως θεωρούνταν πιθανότερο να ονομάζεται GSi παρά OPC, όπως συμβαίνει με τις αντίστοιχες σούπερ σπορ εκδόσεις των Astra και Zafira. Ωστόσο, το πρωτότυπο που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο κοινό την Πέμπτη 28/11 στην Έκθεση Σπορ Αυτοκινήτων και Μετατροπών στο Έσσεν (Γερμανία), θα φέρει το λογότυπο OPC χαμηλά στη μάσκα και στα πλαϊνά και αποτελεί το πρώτο δείγμα γραφής του πως φαντάζεται η Opel τη σπορ αυτή έκδοση, που μπαίνει σύντομα στην παραγωγή.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, όπως ήταν αναμενόμενο, συγκεντρώνει ο νέος κινητήρας ECOTEC, ο οποίος από 1.600 κ.εκ. και με τη βοήθεια τούρμπο αποδίδει ισχύ 175 ίππων και μέγιστη ροπή 210 Nm. Μοιραία, οι επιδόσεις που ανακοινώνει η κατασκευάστρια για το μοντέλο αυτό είναι κορυφαίες, με τα πρώτα 100 χλμ/ω από στάση να έρχονται σε 7'' και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 225 χλμ/ω. Βέβαια, το κορυφαίο Corsa δεν αρκεί μόνο να είναι, αλλά πρέπει και να φαίνεται κορυφαίο. Για τον λόγο αυτό, η Opel το έχει εφοδιάσει με σπόιλερ εμπρός-πίσω, μαρσπιέ, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών όμοιες με αυτές των εκδόσεων OPC, ενώ το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο κατά 2,5 εκ. σε σχέση με αυτό των υπόλοιπων εκδόσεων του Corsa.
Στο εσωτερικό, τα καθίσματα τύπου μπάκετ με επένδυση αλκαντάρα υπόσχονται άριστη πλευρική στήριξη, οι ζώνες ασφαλείας είναι - φυσικά- χρώματος μπλε, ενώ θα υπάρχουν και διάφορα άλλα σπορτίφ διακοσμητικά στοιχεία στις πόρτες και στο ταμπλό. Στην ουσία, το Corsa OPC μοιάζει περισσότερο με έκδοση παραγωγής παρά με πρωτότυπο, γεγονός που αφήνει να εννοηθεί πως όταν το μοντέλο αυτό φτάσει στο τελικό στάδιο εξέλιξής του, δεν θα έχει μεγάλες διαφορές από αυτό που μπορείτε να δείτε, αν βρεθείτε στο Έσσεν.
-
Έχει ανοιχτεί ήδη ένα post για το CORSA OPC φίλε gavriil1...ΚΑΛΗΜΕΡΑ
Τι καλημέρα βέβαια οφού εκεί θα είναι ...νύχτα -
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Έχει ανοιχτεί ήδη ένα post για το CORSA OPC φίλε gavriil1...ΚΑΛΗΜΕΡΑ
Τι καλημέρα βέβαια οφού εκεί θα είναι ...νύχταΣορρυ.
-
Εδω ομως εχει και δυο επιπλεον ωραιες φωτο απο πισω και του εσωτερικου του αυτοκινητου. Μηπως αρχιζει και δημιουργειται μια κατηγορια μινι πυραυλων 1600 η μου φαινεται?
-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Εδω ομως εχει και δυο επιπλεον ωραιες φωτο απο πισω και του εσωτερικου του αυτοκινητου. Μηπως αρχιζει και δημιουργειται μια κατηγορια μινι πυραυλων 1600 η μου φαινεται?Mακάρι να γίνει αυτό, αν και θα μας έχει έρθει λίγο... αργά!
Τόσα χρόνια που είχαμε το τεκμήρια πάνω από το κεφάλι μας κάναμε ΚΡΑ για γρήγορα και σπορτίφ αυτοκίνητα με 'μικρού' κυβισμού. (όσο 'μικρά είναι τα 1600cc)
Τώρα που ήρθανε, έχουμε απαλλαγεί από αυτό, αλλά οι τιμές των αυτοκινήτων θα πάρουν την ανιούσα οπότε... -
Μάλλον αυτή η κατηγορία έχει ήδη δημιουργηθεί και τα μέλη της έχουν αρχισει να εμφανίζονται ένα-ένα...αλλά όπως ειπώθηκε άργησαν!
προσωπικά πάντως το corsa μαρέσει πάρα πολύ σ΄αυτή τη μορφή. Ελπίζω η οδική συμπεριφορά του να είναι ανάλογη, γιατί όπως και να το κάνουμε 175 υπερτροφοδοτούμενα μόνο μπροστά μάλλον δέν είναι πολύ καλή συνταγη:P
-
gavriil1, τι τίτλος είναι αυτός;
0-100 σε 7'; ΕΠΤΑ ΛΕΠΤΑ????
Εδώ το Ντεσεβώ το κάνει σε λιγότερο από ένα!!!(κατάλαβα τι εννοείς, άλλωστε στο κείμενο το λες σωστά, αλλά είχε πλάκα όταν διάβαζα τον τίτλο!! Νόμιζα πως κατασκευάστηκε το πιο αργό αυτοκίνητο του κόσμου!! )
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
gavriil1, τι τίτλος είναι αυτός;
0-100 σε 7'; ΕΠΤΑ ΛΕΠΤΑ????
Εδώ το Ντεσεβώ το κάνει σε λιγότερο από ένα!!!(κατάλαβα τι εννοείς, άλλωστε στο κείμενο το λες σωστά, αλλά είχε πλάκα όταν διάβαζα τον τίτλο!! Νόμιζα πως κατασκευάστηκε το πιο αργό αυτοκίνητο του κόσμου!! )
Μπορει να καταλαβες τι εννοω, δεν παυει ομως να το εγραψα λαθος. Και γιαυτο το διωρθωσα και thanks για την παρατηρηση.
Η πλακα ειναι οτι 7' στις ΗΠΑ σημενει 7 ιντσες.
-
Μέσα στο γενικότερο ενθουσιασμό για το καινούριο Corsa,θα υψώσω με μεγάλη αυθάδεια και έναν αντίλογο... Καλά όλα αυτά τα εντυπωσιακά εξωτερικά στοιχεία,καλός (στα χαρτιά τουλάχιστο) ο κινητήρας,αλλά έχω συνηθίσει να μην περιμένω και τόσο σπορτίφ και νεανικά αυτοκίνητα από την συντηριτική Opel.Θέλω να πω δηλαδή ότι φοβάμαι πως θα είναι ένα πολύ καλό ταξιδιάρικο soft GTi αλλά στις στροφές δε θα ανταποκριθεί στις φιλοδοξίες των 'γρήγορων' που ψάχνουν ένα αντι-Rallye για παράδειγμα...Λέω,ίσως,ίσως και να μην αποδειχθεί τέτοιο,απλά κρατάω μια επιφύλαξη...
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
φοβάμαι πως θα είναι ένα πολύ καλό ταξιδιάρικο soft GTi αλλά στις στροφές δε θα ανταποκριθεί στις φιλοδοξίες των 'γρήγορων'Εγώ φοβάμαι μην τυχόν και απογειωθεί το 'Κορσάκι'. Καλού-κακού ας έχει ο οδηγός του και άδεια πιλότου.
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Εγώ φοβάμαι μην τυχόν και απογειωθεί το 'Κορσάκι'. Καλού-κακού ας έχει ο οδηγός του και άδεια πιλότου.Eντάξει!!! Καλό το Rallye, αλλά ας μην 'τρελαθούμε' κιόλας ότι κάνει δηλαδή τα πάντα στις στροφές . Τα περισσότερα 'καρφωμένα' σε κολόνες και τοίχους που έχουμε δεί τα ταλευταία χρόνια Rallye είναι, και κάποια Saxo . Στην κατηγορία του πάντα μιλώντας, ναι έχει ίσως την καλύτερη οδική συμπεριφορά, αλλά μέχρι εκεί, όχι πολλά ξεθαρέματα γιατί αν αφήσεις στιγμιαία γκάζι στη στροφή, ακόμα και ανοιχτή, γυρίζει αστραπιαία, και χρειάζεται μεγάλη ψυχραιμία και σύνεση...
Chris
-
ΤΑ 106 ΚΛΠ ΔΕ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΜΙΝΙ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ 0-100 ΚΛΠ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΠΟΣΑ ΦΡΑΓΚΑ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΑ...ΜΕΝ ΚΑΙ ΤΟ....ΔΕ ΟΤΑΝ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ....ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΚΩΛΟΝΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΓΡΗΓΟΡΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ
-
Ο χρήστης DEPECHE έγραψε:
ΤΑ 106 ΚΛΠ ΔΕ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΜΙΝΙ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ 0-100 ΚΛΠ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΠΟΣΑ ΦΡΑΓΚΑ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΑ...ΜΕΝ ΚΑΙ ΤΟ....ΔΕ ΟΤΑΝ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ....ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΚΩΛΟΝΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΓΡΗΓΟΡΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝTις κολώνες τις βλέπουμε - δεν χρειάζεται να τις ρωτήσουμε!!!
Και δυστυχώς γιά κάποιους, είναι γεμάτες στραπατσαρισμένα Saxo-Ralla! .
Oσο γιά το τι πιάνουν τα Peugeot όταν μεταπωλούνται... Αφήστε το καλύτερα και μην ποντάρετε. Αν πάρουμε δε τις ζημιές που βγάζουν, τότε οι Alfa Romeo στην Ελλάδα του 1980 ωχριούν μπροστά στα Peugeot.
Chris
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Και δυστυχώς γιά κάποιους, είναι γεμάτες στραπατσαρισμένα Saxo-Ralla! .Δεν φταίνε τα Saxo-Ralla, αλλά οι ανεγκέφαλοι που τα οδηγούν. Σε σχέση με τα γερμανικά αντιστοίχου μεγέθους, η οδική τους συμπεριφορά είναι έτη φωτός καλύτερη.
Oσο γιά το τι πιάνουν τα Peugeot όταν μεταπωλούνται... Αφήστε το καλύτερα και μην ποντάρετε. Αν πάρουμε δε τις ζημιές που βγάζουν, τότε οι Alfa Romeo στην Ελλάδα του 1980 ωχριούν μπροστά στα Peugeot.
Chris
Kάθε γωνιά έχει τα δικά της προβλήματα.
-
ΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΗ ΟΝΤΩΣ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΤΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ .ΑΛΛΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΙΣΩΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΣΟ ΟΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ...ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ. ΑΡΑ ΛΟΓΙΚΑ ΤΟ ΚΟΡΣΑΚΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 175 ΙΠΠΟΥΣ ΘΑ ΧΕΙ ΛΟΓΙΚΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΑΛΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.
-
ΧΑΙΡΕΤΕ!!!!!
ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ
ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΗ!!!
ΑΡΑ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ????
ΙΣΩΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΚΟΛΩΝΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ Η Ο ΜΥΘΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΣΤΡΙΨΟΥΝ, ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΜΕ 150 ΣΤΗΝ ΦΟΥΡΚΕΤΑ!!!ΤΕΣΠΑ!! ΓΙΑ ΤΟ CORSA ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ LOTUS, ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΚΑΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΑΣΤΑΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΚΛΕΙΨΟΥΝ!!!!!
ΑΒΕ!!!!!
-
ΑΝ ΚΑΙ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ...ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ OPEL ΒΑΛΕΙ Η LOTUS ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΗΣ ΤΟΤΕ....ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!
-
Ο χρήστης christhehealer έγραψε:
Δεν φταίνε τα Saxo-Ralla, αλλά οι ανεγκέφαλοι που τα οδηγούν.
Δεν είναι λίγο άδικο να χαρακτηρίζουμε συλλήβδην ανεγκέφαλους τους οδηγούς των Saxo και Rallye. Aυτό το διατυπώνω επαγωγικά στη θέση που παίρνεις, όταν λέω ότι τα περισσότερα καρφωμένα σε κολώνες είναι Saxo και Rallye, άρα λοιπόν με αυτή τη λογική περισσότεροι ανεγκέφαλοι οδηγούν Saxo-Ralla! Δεν το νομίζω...
Σε σχέση με τα γερμανικά αντιστοίχου μεγέθους, η οδική τους συμπεριφορά είναι έτη φωτός καλύτερη.
Τα αντιστοίχου μεγέθους ναι (στα 1600cc φαντάζομαι να εννοείς), αλλά ξεχνάς ότι δεν είναι αντιστοίχου κατηγορίας. Τα γερμανικά 1600άρια είναι είτε οικογενειακά είτε αυτοκίνητα πόλης, συνήθως μικρότερων ιπποδυνάμεων και με άλλο προσανατολισμό στην οδική συμπεριφορά...
Αν δε πάμε ένα κλίκ παραπάνω (στα 1800 π.χ.) τότε αστο καλύτερα...Kάθε γωνιά έχει τα δικά της προβλήματα.
Ναι, αυτό είναι ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός...!
Chris
0-100 σε 7'' απο 1.6 λιτρα!