Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μουφα λαστιχα και αντιγραφες!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μουφα λαστιχα και αντιγραφες!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    54
    336
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Φίλε Λευτέρη, τί αυτοκίνητο έχεις? Τα Pilot Exalto PE2 είναι πολύ καλά ελαστικά, όμως βγαίνουν μόνο με δείκτες ταχύτητας V και W (240 και 270 χαω αντίστοιχα). Αυτό πρακτικά σημαίνει οτι θέλουν καλό ζέσταμα για να αρχίσουν να αποδίδουν και αν το αυτοκίνητο δεν έχει αρκετή δύναμη, δεν πρόκειται να ζεσταθούν ποτέ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • 0
        037 last edited by

        3 πραγματακια

        1. Στην Ελλαδα, εχουμε προβλημα λογω πολυ ολισθηρων δρομων, με αποτελσμα πολλα ελαστικα να μην 'δουλευουν' καλα ή και καθολου.

        2. Ενα καινουριο ελαστικο, θελει μερικα χιλιομετρα να 'στρωσει', και αυτο γιατι πρεπει να φυγει ενα λεπτο στρωμα χημικων που εχει η επιφανεια, απο τα καλουπια που βγηκε. Αυτα τα χημικα βοηθουν το ξεκολλημα του ελαστικου απο το καλουπι.

        3. Σε ασφαλτους γυαλι, σιγουρα αυτη η διαδικασια θα παρει περισσοτερο χρονο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lefteris25 last edited by

          Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
          Kubiac γιατι παρατραβηγμενο? παδια εχουμε ξεφυγει απο το θεμα... το προβλημα δεν ειναι γιατι τα Exalto που εχω δεν αποδειδουν! η αν τα λαστιχα μου ειναι με παλια ημερομηνια κατασκευης (που δεν ειναι) η τελος παντον αν τα εχουν περασει νεα γομα...Το θέμα ειναι ΜΠΟΡΟΥΝ εταιριες δευτερας κατηγοριας να κατασκευασουν μοντελα ελαστικων μεγαλου κατασκευαστη και να τα ριξουν στο εμποριο?? και αν ΟΧΙ γιατι το πιστευετε αυτο? εγω σας εδωσα καποια επιχυριματα στο προτο post που εκανα εχει καποιος να πει κατι να με αντικρούσει?
          και κατι τελευταιο η Marangoni ειπα κατα την γνώμη μου δεν βγάζει ποιοτικα λαστιχα! δεν συμενει οτι ετσι ειναι υποχρεωτικα! δεν θα διαφωνίσουμε σε αυτο.

          Παιδια αυτο ειναι το Θεμα μας ΔΕΝ ΘΕΛΩ να μου πειτε αν τα λαστιχα μου ειναι καλα

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            tony-pap last edited by

            Δηλαδή μου είπαν πάρε yokohama made in japan και οχι korea.
            MICHELIN made in france όχι πχ τσεχία...

            Τώρα αν είναι όντως καλύτερα πως μπορούμε να είμαστε απόλυτα σίγουροι...

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης TONY PAP έγραψε:
              Δηλαδή μου είπαν πάρε yokohama made in japan και οχι korea.
              MICHELIN made in france όχι πχ τσεχία...

              Τώρα αν είναι όντως καλύτερα πως μπορούμε να είμαστε απόλυτα σίγουροι...

              Εχω αγορασει μεχρι σημερα 14 λαστιχα Yokohama ,ολα εγραφαν ως χωρα προελευσης Ιαπωνια.

              Στα λαστιχα πολυ σημαντικο ειναι ,εκτος της ημερομηνιας παραγωγης,και ο τροπος φυλαξης.Ενα λαστιχο που ειναι στην βιτρινα 'καιγεται' πιο γρηγορα απο ενα αλλο που το εχουν στο υπογειο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kavy last edited by

                Εμένα πάντως τα PE2 είναι κατασκευασμένα την 19η εβδομάδα του 2004 (αν και το ένα από τα 4 είναι κατασκευασμένο 3 εβδομάδες πριν) και γράφουν Made in Italy.
                Ομολογώ ότι με απογοήτευσε η πρόσφυσή τους στο στεγνό, ειδικά στην έξοδο των στροφών, πάντοτε σε σχέση με τα πρώτα Exalto από τα οποία είχα μείνει κατενθουσιασμένος.
                Ο δείκτης ταχύτητάς τους είναι V. Για το αυτοκίνητό μου θα επέλεγα δείκτη Η αν είχα τη δυνατότητα, διότι αυτός είναι ο σωστός. Αν επέμενα σε αυτό, όμως, θα έπρεπε να πάρω τα Primacy, που έχουν σαφώς πιο 'οικογενειακές' προδιαγραφές.
                Μέχρι πρόσφατα πίστευα ότι αυτός είναι ο λόγος της απογοητευτικής τους απόδοσης, ότι δηλαδή το αυτοκίνητό μου (ή ο τρόπος που οδηγώ) δεν μπορούν να τα φτάσουν στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας.
                Αναθεώρησα, όμως, μετά την τοποθέτηση 4 Uniroyal Rain Sport 1 τα οποία έχουν επίσης δείκτη ταχύτητας V. Tα λάστιχα είναι σκάλες ανώτερα από τα PE2 σε συνθήκες αργής ή και σβέλτης οδήγησης στην πόλη, χάνοντας ίσως στο φρενάρισμα στο στεγνό. Πλέον δεν φοβάμαι να μπω γρήγορα σε κλειστές ή μέτριες στροφές, αφού ξέρω ότι η μούρη δεν θα 'φύγει' ή τουλάχιστον θα έχω σαφή προειδοποίηση εγκαίρως.
                Ομολογώ ότι κατά καιρούς μου είχε περάσει από το μυαλό η ιδέα ότι κάποιος επιτήδειος μου πούλησε 'μαϊμούδες'. Οι γνώστες που ρώτησα το αποκλείουν. Φαίνεται όμως ότι τα PE2 δεν είναι στο επίπεδο του προκατόχου τους, τουλάχιστον για αυτοκίνητα της μεσαίας κατηγορίας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
                  Το τελευταιο καιρο με απασχολει ενα θεμα σχετικα με το αν τα λαστιχα
                  που αγοραζουμε ειναι αυτα που πιστευουμε η αν ειναι αντιγραφες επωνυμων.Δεν ειμαι ευχαριστημένος απο τα λαστιχα που έχω στο αμαξι μου (Pilot exalto) και ενω σκευτομαι διαφορα αιτια...σκεφτικα και το ενδεχωμενο να ΜΗΝ πειρα αυτα που πιστευα...θελω να πω ειπαρχουν πολλες εταιριες που κατασκευασουν κατωτερης ποιοτητας ελαστικα......οπως η Marangoni κλπ που κατα την [u]γνωμη μου δεν παρεχουν ποιοτητα[/u]
                  Γιατι μια τετοια εταιρια (δεν ενοω την παραπάνω) εφωσων εχουν την τεχνογνοσια να μην κατασκευασουν λαστιχα με την ονομασια καποιου μεγαλου κατασκευαστη και να τα ρειχνουν στην αγορα μέσω προμηθευτων σε έλληνες εμπορους και τελικως να φτάνουν στα χέρια μας? πιστέυω οτι εφοσων το λαστιχο ΔΕΝ έχει κατι που δεν μπορει να αντιγραφει απο μια ανταγωνιστρια εταιρια (περα απο το μίγμα τις γώμας) οτι ειναι εφικτο κατι τετοιο...και να αγωράζουμε MUFEX θέλω την γνώμη σας.

                  μια χαρα λαστιχα ειναι!!! τα ειχαμε πριν κατι χρονια και μετα τα αλλαιξαμε με τα pirreli drago. ta maragoni ηταν ανωτερα.η alfa πεταγε ελεγχομενο κωλο ενω τα Ρ. απλα ξεκολαγαν.... για παραδειγμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dmitspan last edited by

                    η ημερομηνία αναγράφεται πάνω στο λάστιχο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                      η ημερομηνία αναγράφεται πάνω στο λάστιχο;

                      Ναι, η ημερομηνια παραγωγης ειναι σε μορφη ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΤΟΣ πχ 2504 .

                      Edit
                      Παρακατω εχει ολα τα στοιχεια εκτος απο την ημερομηνια παραγωγης

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mousatos last edited by

                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                        Παρακατω εχει ολα τα στοιχεια εκτος απο την ημερομηνια παραγωγης

                        Γιατί το λές αυτό; Μάλλον εννοείς οτι δε φαίνεται καθαρά ,αφού το dot tire identification number περιέχει την ημερομηνία παραγωγής.

                        π.x DOT M5H3 459X 0605 = τα τέσσερα τελευταία νούμερα φανερώνουν την ημερομηνία παραγωγής.
                        xxyy, όπου xx η εβδομάδα παραγωγής ενώ όπου yy το έτος παραγωγής
                        δηλ. 0605 σημαίνει οτι κατασκευάστηκε την έκτη εβδομάδα του έτους 05.

                        Το M5ΧΧ ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ που βρίσκεται μετά το dot δηλώνει τον κατασκευαστή και την τοποθεσία του εργοστασίου.
                        Λίστα που αποκωδικοποιεί αυτούς τους 2 εκάστοτε κωδικούς βρίσκεται εδώ:

                        http://www.harriger.com/tiremakers.htm

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης mousatos έγραψε:

                          Παρακατω εχει ολα τα στοιχεια εκτος απο την ημερομηνια παραγωγης

                          Γιατί το λές αυτό; Μάλλον εννοείς οτι δε φαίνεται καθαρά ,αφού το dot tire identification number περιέχει την ημερομηνία παραγωγής.

                          π.x DOT M5H3 459X 0605 = τα τέσσερα τελευταία νούμερα φανερώνουν την ημερομηνία παραγωγής.
                          xxyy, όπου xx η εβδομάδα παραγωγής ενώ όπου yy το έτος παραγωγής
                          δηλ. 0605 σημαίνει οτι κατασκευάστηκε την έκτη εβδομάδα του έτους 05.

                          Το M5ΧΧ ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ που βρίσκεται μετά το dot δηλώνει τον κατασκευαστή και την τοποθεσία του εργοστασίου.
                          Λίστα που αποκωδικοποιεί αυτούς τους 2 εκάστοτε κωδικούς βρίσκεται εδώ:

                          http://www.harriger.com/tiremakers.htm

                          Εκει ηξερα οτι το εγραφε αλλα στην φωτο δεν το αναφερε και με μπερδεψε.

                          Πολυ ενδιαφερον το site με τα εργοστασια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dmitspan last edited by

                            ευχαριστώ!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dog80 last edited by

                              Να σημειωθεί οτι το DOT αναγράφεται μόνο στη μία πλευρά του ελαστικού. Οπότε αν το λάστιχο είναι παλιό το μοντάρουμε στη ζάντα έτσι ωστε το DOT να κοιτάει προς το θόλο του αυτοκινήτου και να μή φαίνεται!

                              Αν το λάστιχο έχει φορά κύλισης ή μέσα-έξω τότε το κόλπο δεν πιάνει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                Να σημειωθεί οτι το DOT αναγράφεται μόνο στη μία πλευρά του ελαστικού. Οπότε αν το λάστιχο είναι παλιό το μοντάρουμε στη ζάντα έτσι ωστε το DOT να κοιτάει προς το θόλο του αυτοκινήτου και να μή φαίνεται!

                                Αν το λάστιχο έχει φορά κύλισης ή μέσα-έξω τότε το κόλπο δεν πιάνει.

                                Πονηρουλη

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  krieza last edited by

                                  Καποιες ερωτησεις....
                                  α)πιο ειναι καλυτερο λαστιχο ενα που εχει κατασκευαστει την 26η εβδομαδα του 2004 και εχει αποθηκευτει σωστα η ενα που εχει κατασκευαστει την 14η εβομαδα του 2005 και τοχει ο λαστιχας στη βιτρινα του?

                                  β)Ποιο ειναι καλυτερο λαστιχο ενα Μισλεν π.χ. κατασκευασμενο στηνΙταλια και αποθηκευμενο σωστα η ενα Γαλλικο Μισλεν βιτρινατο??

                                  γ)Οταν ενα λαστιχο φερει την υπογραφη Good Year π.χ. τι μετραει πιο πολυ το ονομα η η χωρα κατασκευης και κατα ποσο ο κατασκευαστης ρισκαρει το ονομα του ?(ξερετε εκεινο που λεει την Ψ****και την υπογραφη μας προσεχουμε που τη βαζουμε )

                                  δ)Ποσο αραγε θα στοιχιζαν τα λαστιχα σημερα αν τα Good Year ηταν μονο αμερικανικα τα Michelin μονο Γαλλικα τα CONTINENTAL μονο Γερμανικα κ.ο.κ.
                                  Αραγε στη Γαλλια δεν κυκλοφορουν Ιταλικα Tουρκικα η Tσεχικα Michelin??

                                  ε)Ενα λαστιχο με δεικτη ταχυτητας V ας πουμε αποδιδει καλυτερα οταν του 'ζητειται' να στριψει χωρις να εχει φτασει στις καταλληλες για τη λειτουργια του συνθηκες απο ενα λαστιχο με δεικτη ταχυτητας Τ ας πουμε??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    emmanoyhl last edited by

                                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                    Δηλαδή μου είπαν πάρε yokohama made in japan και οχι korea.
                                    MICHELIN made in france όχι πχ τσεχία...

                                    Τώρα αν είναι όντως καλύτερα πως μπορούμε να είμαστε απόλυτα σίγουροι...

                                    Εχω αγορασει μεχρι σημερα 14 λαστιχα Yokohama ,ολα εγραφαν ως χωρα προελευσης Ιαπωνια.

                                    Στα λαστιχα πολυ σημαντικο ειναι ,εκτος της ημερομηνιας παραγωγης,και ο τροπος φυλαξης.Ενα λαστιχο που ειναι στην βιτρινα 'καιγεται' πιο γρηγορα απο ενα αλλο που το εχουν στο υπογειο.

                                    Ο τρόπος φύλαξης δεν αφορά μόνο αν είναι εκτεθειμένα στον ήλιο ή όχι. Τα ελαστικά πρέπει να φυλάσσονται όρθια και όχι πλάκα το ένα πάνω στο άλλο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jim01 last edited by

                                      KRIEZA πολυ μαθηματικο-αναλυτικο τροπο σκεψης εχεις!. αλλα δεν ξερω τις απαντησεις. Εγω φοραω AVON ΖΖ3 για 4000χλμ και ειμαι παρα πολύ ικανοποιημενος (αλλαξα ομως και αμορτισερ ελατηρια και μπορει να μην ειμαι αντικειμενικός).

                                      Σχετικα με το θεμα τωρα, ενας λαστιχάς μου ειπε για μια παρτιδα Β ποιοτητας απο bridgestone RE720 που διοχετευτηκε στην Ελληνικη αγορα και μερικοι εξυπνοι οπως ο Φωκας τα εδινε λιγο πιο φθηνα.....
                                      Αν αυτο αληθευει

                                      1. Αν καποια λαστιχ τα εχουν σε καλη τιμη μπορει να ειναι Mufex
                                      2. Αποδεικνειεται οτι υπάρχει τουλαχιοστον 1 τροπος να φορεσεις Mufex και να μην το ξερεις.

                                      Τα λαστιχα αυτα σκιζονταν...στα πλαινα τους (κατι σαν χαρακια) σε ολη την περιμετρο. Δεν ξερω αν η συνθεση τηε γομας ηταν κακη, αλλα απο πλευρας δεσιματος ηταν προφανος χαλια

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jim01 last edited by

                                        KRIEZA πολυ μαθηματικο-αναλυτικο τροπο σκεψης εχεις!. αλλα δεν ξερω τις απαντησεις. Εγω φοραω AVON ΖΖ3 για 4000χλμ και ειμαι παρα πολύ ικανοποιημενος (αλλαξα ομως και αμορτισερ ελατηρια και μπορει να μην ειμαι αντικειμενικός).

                                        Σχετικα με το θεμα τωρα, ενας λαστιχάς μου ειπε για μια παρτιδα Β ποιοτητας απο bridgestone RE720 που διοχετευτηκε στην Ελληνικη αγορα και μερικοι εξυπνοι οπως ο Φωκας τα εδινε λιγο πιο φθηνα.....
                                        Αν αυτο αληθευει

                                        1. Αν καποια λαστιχ τα εχουν σε καλη τιμη μπορει να ειναι Mufex
                                        2. Αποδεικνειεται οτι υπάρχει τουλαχιοστον 1 τροπος να φορεσεις Mufex και να μην το ξερεις.

                                        Τα λαστιχα αυτα σκιζονταν...στα πλαινα τους, δεν τρυπαγαν ομως, (κατι σαν χαρακια) σε ολη την περιμετρο. Δεν ξερω αν η συνθεση τηε γομας ηταν κακη, αλλα απο πλευρας δεσιματος ηταν προφανος χαλια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                          Ο τρόπος φύλαξης δεν αφορά μόνο αν είναι εκτεθειμένα στον ήλιο ή όχι. Τα ελαστικά πρέπει να φυλάσσονται όρθια και όχι πλάκα το ένα πάνω στο άλλο.

                                          Τα χειμωνιάτικα και καλοκαιρινά που αφήνω στην αποθήκη τα βάζω το ένα επάνω στο άλλο. Λες ότι ο σκελετός του ελαστικού μπορεί να παραμορφώνεται μόνιμα από αυτό το ελάχιστο φορτίο;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                            Ο τρόπος φύλαξης δεν αφορά μόνο αν είναι εκτεθειμένα στον ήλιο ή όχι. Τα ελαστικά πρέπει να φυλάσσονται όρθια και όχι πλάκα το ένα πάνω στο άλλο.

                                            Τα χειμωνιάτικα και καλοκαιρινά που αφήνω στην αποθήκη τα βάζω το ένα επάνω στο άλλο. Λες ότι ο σκελετός του ελαστικού μπορεί να παραμορφώνεται μόνιμα από αυτό το ελάχιστο φορτίο;

                                            leonp τα εχεις με ζαντες και φουσκομενα ή ξεμονταρισμενα;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr