-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
ΥΓ. Εννοείται πως μία Elise σε αυτές τις ταχύτητες 'πάει αέρα'...κυριολεκτικάΧλωμό. Είναι πολύ προσεγμένη αεροδυναμικά η Λίζα.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
ΥΓ. Εννοείται πως μία Elise σε αυτές τις ταχύτητες 'πάει αέρα'...κυριολεκτικά
Χλωμό. Είναι πολύ προσεγμένη αεροδυναμικά η Λίζα.
Δεν είναι μόνο το θέμα της απογείωσης αλλά της σταθερότητας σε πλευρικούς ανέμους. Εκεί το βάρος μετράει.
-
Το βάρος αντικαθίσταται μια χαρά από αρνητική άντωση ή έλλειψη θετικής. Έχεις δει το πάτωμα της Ελίζ; Επίσης αν χρειαστεί υπάρχει και έξτρα διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα, ο Τεό τον έχει βάλει.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Το βάρος αντικαθίσταται μια χαρά από αρνητική άντωση ή έλλειψη θετικής. Έχεις δει το πάτωμα της Ελίζ; Επίσης αν χρειαστεί υπάρχει και έξτρα διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα, ο Τεό τον έχει βάλει.Όλα αυτά δίνουν max 40-50 κιλά επιπλέον.
Άρα τα 850 έγιναν 900... big deal -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
ΥΓ. Εννοείται πως μία Elise σε αυτές τις ταχύτητες 'πάει αέρα'...κυριολεκτικά
Χλωμό. Είναι πολύ προσεγμένη αεροδυναμικά η Λίζα.
Δεν είναι μόνο το θέμα της απογείωσης αλλά της σταθερότητας σε πλευρικούς ανέμους. Εκεί το βάρος μετράει.
Περισσότερο μετράει η αεροδυναμική και η μετωπική επιφάνεια, καθώς και η ενδοτικότητα των αναρτήσεων.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
@τέο: Εγώ μίλησα μόνο για το βάρος το οποίο όσο μεγαλύτερο είναι τόσο μεγαλύτερη σταθερότητα δίνει στο αμάξι.Προφανώς αυτό δεν ισχύει όταν μιλάμε για το κράτημα γενικώς...
Είσαι σίγουρος πως ισχύει στην περίπτωση της αεροδυναμικής ευστάθειας (πχ. σε πλάγιους ανέμους) ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
@τέο: Εγώ μίλησα μόνο για το βάρος το οποίο όσο μεγαλύτερο είναι τόσο μεγαλύτερη σταθερότητα δίνει στο αμάξι.
Προφανώς αυτό δεν ισχύει όταν μιλάμε για το κράτημα γενικώς...
Είσαι σίγουρος πως ισχύει στην περίπτωση της αεροδυναμικής ευστάθειας (πχ. σε πλάγιους ανέμους) ?
Εχει μια δοση αληθειας αυτο που ειπε ο Νικολας. Ειναι πιο μπερδεμενο αλλα ναι, μετραει το βαρος εδω.
Αλλα σε ολες τις αλλες περιπτωσεις δεν το θελουμε οποτε, ΜΙΚΡΟ ΒΑΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ.
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Πολλα μπορει να μην σου φαινονται εσενα φιλε dim, αλλα δεν ειναι καθολου παραλογα.Εξακριβωμενα πραγματα, και οσο για το 257 ( ειτε η κατηφορα ηταν γκρεμος) ειτε κατι εχουν τα κοντερ σας.
Ασε που η καλυτερη αεροδυναμικη του Type R, του δινει τελικη ιδια με το Σ2000, και ας εχει 40 αλογα παραπανω.
Ο αερας τα καταπινει τα αλογα για πρωινο. Ακουστε οταν σας μιλαει καποιος που ειναι αρρωστος 2 φορες το χρονο απο τον αερα της αεροσυραγγας
Αυτό για τη διαφορά στην αεροδυναμική δεν το είχα σκεφτεί . Το κοντέρ πρέπει να έχει τη φυσιολογική απόκλιση και όχι κάτι παραπάνω, καθώς το συγκεκριμένο Civic είχε περί τα 9000 χλμ. όταν έγινε το όλο σκηνικό. Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι ενδεχομένως ότι το μοτέρ μπορεί να ανοίξει κι άλλο. Όσο για την κατηφόρα, ήταν από τις καλές(=γκρεμός). Όπως έρχεσαι από Χαλκίδα προς Αθήνα, είναι μερικές κατηφορικές ευθείες με τρελό μήκος.
-
CABRIO!!!!!!!!!!!
-
Ναι ....οτι πρεπει για καμπριο....με στανταρντ αεροσακους
-
Cabrio kai egw!!!
-
Τα περί τελικής, κοντέρ, δυναμομετρήσεων στο δάσος και βρετανικών αερόσακων μεταφέρθηκαν εδώ:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=12761
ΥΓ: Έκανα ό,τι μπορούσα.
-
Πω πω τι φακλάνα είνα αυτή στα δεξιά!!
-
Μπουρουχα ειναι!
-
Επαυξανω
-
Καλά που το χωρίσαμε δηλαδή, οπότε να μην πέυτουν οι τελικές πάνω στα κορίτσια!!!
Δε φωνάζουμε το ροντράνερ μπάς και κλειδωθεί το θέμα να ησυχάσουμε;
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
Πω πω τι φακλάνα είνα αυτή στα δεξιά!!Και φοράει και βέρα...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Καλά που το χωρίσαμε δηλαδή, οπότε να μην πέυτουν οι τελικές πάνω στα κορίτσια!!!Δε φωνάζουμε το ροντράνερ μπάς και κλειδωθεί το θέμα να ησυχάσουμε;
θα τον φωνάξεις εσύ ή εγώ???
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πω πω τι φακλάνα είνα αυτή στα δεξιά!!
Και φοράει και βέρα...
Ναι μόνο αυτό σε πείραξε.
Κοίτα τι πρόσεξε ο άνθρωπος
-
Μπορώ να έχω το αυτοκίνητο χωρίς τις κοπέλες?
cabrio or not ?