-
Ας είναι ότι θέλει. To δικό μου κεφάλαιο με τα SKODA και το VW GROUP έχει κλείσει.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ας είναι ότι θέλει. To δικό μου κεφάλαιο με τα SKODA και το VW GROUP έχει κλείσει.Είναι τόσο χάλια, να φυλαγόμαστε;
Ειλικρινά το ρωτάω.
Έχω μια προσφορά για το Scala style TDI DSG με δώρο σχάρα και μπαγαζιέρα οροφής.
Μάλλον θα αναβληθεί η αγορά έτσι κι αλλιώς...Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Έχε υπόψιν ότι ο Νίκος είναι ένας άνθρωπος που απέχει από το μέσο όρο, όσον αφορά τις προτιμήσεις του σε αυτοκινητιστικά θέματα.
Αυτό το λέω ως απλή παρατήρηση, η οποία σε καμία περίπτωση δεν έχει υποτιμητικό χαρακτήρα.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Έχε υπόψιν ότι ο Νίκος είναι ένας άνθρωπος που απέχει από το μέσο όρο, όσον αφορά τις προτιμήσεις του σε αυτοκινητιστικά θέματα.Αυτό το λέω ως απλή παρατήρηση, η οποία σε καμία περίπτωση δεν έχει υποτιμητικό χαρακτήρα.
Α δηλαδή είναι σαν εμένα; Κάποιος που δεν έχει πάει ποτέ να δει πως είναι μέσα ένα Golf ας πούμε; [emoji16]
Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης piliourits έγραψε:
Ας είναι ότι θέλει. To δικό μου κεφάλαιο με τα SKODA και το VW GROUP έχει κλείσει.
Είναι τόσο χάλια, να φυλαγόμαστε;
Ειλικρινά το ρωτάω.
Έχω μια προσφορά για το Scala style TDI DSG με δώρο σχάρα και μπαγαζιέρα οροφής.
Μάλλον θα αναβληθεί η αγορά έτσι κι αλλιώς...Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ανάλογα τι εννοεί ο καθένας με τη λέξη 'χάλια'.
π.χ. αν δώσεις το Skoda σε έναν που γουστάρει Ιταλική ή Γαλλική σχολή θα ξενερώσει εντελώς...Πέρα από την πλάκα, εγώ θα περιοριστώ μόνο στο εξής γιατί τα υπόλοιπα είναι μάλλον υποκειμενικά θέματα/κριτήρια.
Όποιος ενδιαφέρεται για SKODA και TSI κινητήρα πρέπει οπωσδήποτε να κάνει test drive με τον κινητήρα αυτόν. Επίσης το ίδιο για όποιον θέλει 6ταχυτο κιβώτιο και να κάνει και αρκετά χιλιόμετρα ώστε να δει όλα τα κουμπώματα.
Επιπλέον όποιος κάνει χρήση USB ας έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του ότι δεν λειτουργεί και πολύ σωστά. Έχει θεματάκια.Αυτά.
-
Να βγάλει μια φορά η Σκόντα ένα αμάξι που έστω στην πλούσια έκδοση να έχει τα βασικά πακέτα ασφαλείας που άλλοι έχουν τα περισσότερα από τις πρώτες χωρίς να σου ζητά +30% στην τιμή και τι στον κόσμο!
Η πλούσια έκδοση 1.6 ντιζελ αυτόματο 21900! Λες γαμάτο! Βάζεις και χρώμα άλλο από το μπλε πας 22400. Λες οκ. Πας να δεις εξοπλισμό ασφαλείας και δεν έχει τπτ από τα συστήματα που σε 2 χρόνια θα είναι υποχρεωτικά σε ολα.
Τα βάζεις και πας στο 30 αρι....κλασικοί γδαρτες... Αν είχα ρε παλικάρια 30 το σκάλα θα έπαιρνα;
Μετά απορουν (?) γιατί είναι διαρκώς στον πάτο των πωλήσεων! Γιατί γδερνετε και γιατί η καφετιέρα μου έχει μεγαλύτερη εγγύηση από ότι εχουν τα αμάξια σας!
-
και γιατί η καφετιέρα μου έχει μεγαλύτερη εγγύηση από ότι εχουν τα αμάξια σας!
AXAXAXAXA!!!!! -
Tkin73 wrote:
και γιατί η καφετιέρα μου έχει μεγαλύτερη εγγύηση από ότι εχουν τα αμάξια σας!
AXAXAXAXA!!!!!Γιατί, δεν σου φτάνουν τα +2 χρόνια που αγοράζεις με επέκταση εγγύησης ώστε να φτάσει τα 4 ολόκληρα χρόνια!?
Σιγά μη δώσει το γκρούπ 7ετίες και 8ετίες που δινουν οι άλλοι μέσα στην τιμή! Θα χρεωκοπήσει αν το κάνει...
-
Είναι και αυτό! Την να την κάνεις την εγγύηση δεν την έχεις ανάγκη ! Αφού δεν χαλάνε! Είναι ντροπή πάντως ευρωπαϊκός κολοσσός που υποτίθεται έχει τις αυστηρότερες προδιαγραφές αφού απευθύνεται στην πιο απαιτητική από προδιαγραφές αγορά του κόσμου να δίνει προϊόν που να εγγυάται μόλις 24 μήνες!
Εγγύηση δεν δίνουν εξοπλισμό ενσωματωμένο στις εκδόσεις που δίνει ο ανταγωνισμός δεν δίνουν τελικά τι δίνουν; Μόνο clever λύσεις για το που θα βάλω τα χαρτια και ομπρέλα για να μην βραχω;
Θέλω να δω τον όμιλο σε 2 χρόνια που όλον αυτόν τον εξοπλισμό που τον πουλάνε χρυσο τώρα πως θα τον ενσωματώσουν υποχρεωτικά στις τιμές! Εκτός αν πάρει παράταση η φάση. Αλλιώς θα πέσει πολύ κλάμα! Το σκάλα αντι για 15Κ το 1000 που έχει τώρα αυτοί είναι ικανοί να το πανε 22!
-
Η πλούσια έκδοση 1.6 ντιζελ αυτόματο 21900! Λες γαμάτο! Βάζεις και χρώμα άλλο από το μπλε πας 22400. Λες οκ. Πας να δεις εξοπλισμό ασφαλείας και δεν έχει τπτ από τα συστήματα που σε 2 χρόνια θα είναι υποχρεωτικά σε ολα.
Τα βάζεις και πας στο 30 αρι....κλασικοί γδαρτες... Αν είχα ρε παλικάρια 30 το σκάλα θα έπαιρνα;
Κι εγώ το ίδιο έπαθα. Στη σελίδα του Scala γράφει 'από 14.900'.
'Μια χαρά', λέω ο αφελής. Αυτόματο στην έκδοση Ambition και πήγαμε 20.480 χωρίς καν να έχω διαλέξει χρώμα.
Adaptive cruise control, πλευρικοί αερόσακοι, έλεγχος αλλαγής λωρίδας, σύστημα κόπωσης οδηγού, υποβραχιόνιο, αυτόματος κλιματισμός, αυτόματο παρκάρισμα, θερμαινόμενο παμπριζ πήγαμε 26.000. Κάπου εκεί σταμάτησα να προσθέτω κι αναρωτήθηκα αν βρίσκει
υποψήφια θύματαυποψήφιους αγοραστές αυτή η εταιρία.Άσχετο, αλλά μου άρεσε πολύ το Kamiq. Υποψιάζομαι, όμως, ότι κι εκεί θα ακολουθούν την ίδια πολιτική.
-
Η Σκόντα στην Ελλάδα και όχι μόνο η Σκόντα κινείται στον αυτόματο πιλότο. Έρχονται κάθε χρόνο συγκεκριμένα αμάξια με συγκεκριμένους εξοπλισμούς και κινητήρες σύμφωνα με τις προβλέψεις τους. Και όταν βλέπουν ότι εκεί προς Οκτώβρη δεν έχουν πιάσει τους στόχους τους τα σπρώχνουν με έκπτωση. Αλλά πρέπει να πάρεις συγκεκριμένο κινητήρα εξοπλισμό και χρώμα ! Οτιδήποτε άλλο και αν διαλέξεις έχει παράδοση 4-5 μήνες και τιμές που απλά στρίβεις και φεύγεις.
Δλδ σου λένε έχω αυτά τα αμάξια εξαρχής να σπρώξω αν δεν θες αυτά απλά φυγε.
Σαν τον μανάβη που αν δεν σπρώξει το παλιό εμπόρευμα δεν φέρνει άλλο.
Να μην κουβεντιάσουμε για τα επιτόκια που το 7.5 στα λόγια γίνεται 9.1 % στην πράξη (δλδ πάνω από 1000 ευρώ καπέλο σε τόκους επιπλέον) και για τις προσφορές που το 21900 γίνεται τελικά 22900 με το κλειδί και δεν παίρνεις καμιά απάντηση πως πήγε +1000. Κανονική εξαπάτηση ....
-
Αφού και την Σκόντα πλέον την έχει η Καρέντα...τι περιμένατε δηλαδή? Μιλάμε για μια από τις χειρότερες εισαγωγικές.
-
Αυτό ακριβώς. Μετά την ΒΙΑΜΑΡ, η Skoda έγινε και αυτή μέρος της κουλτούρας Καρέντα. Οπότε ότι ισχύει για τις άλλες μάρκες που αντιπροσωπεύει ισχύει και για την SKODA.
-
Εγώ την εμπειρία μου τα κουκουρούκου επιτόκια και τα +1000 καπέλο στις 'προσφορές' του fb τα αντιμετώπισα σε άλλη αντιπροσωπεία δυτικά στην Θεσσαλονίκη που έχει και χιουνται κια αλλά όχι υπόλοιπο vw group. Ονόματα να μην λέμε όλοι γνωρίζουμε....
-
-
Skoda Scala 1.5TSI 150CV DSG 0 257 KM H Acceleration
0-100 8sec (0.3 sec γρηγορότερο από το 1.5 ecoboost)
0-160 18.37sec (3 sec γρηγορότερο από το 1.5 ecoboost)
0-200 24.14 κατανάλωση με 200 11.5 λτ!
Κόφτης στις 5800 ΣτΕ
και τελική 257 χλμ (....σε κατηφόρα όμως)
Όλα τα νούμερα εντυπωσιακά ,το ελαφρύ σασί κάνει δουλειά, όπως και ο ελάχιστος θόρυβος της καμπίνας παρά το ζορισμα.
Πολύ χάλια το αναλογικό καντράν του...δεκαετίας και βάλε....
-
Μετρήσεις επιδόσεων γίνονται μόνο με όργανα ακριβείας και σε δρόμο χωρίς κλίση. Όλα τα άλλα είναι αστειότητες.
Σοβαρότερες μετρήσεις εδώ:
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-skoda-scala-15-tsi-dsg
-
Ok εννοείται. Αλλά από το βίντεο βλέπεις πως φορτώνει τις ταχύτητες τους κόφτες κατανάλωση και άλλα, είναι ενδειξεις που σε ένα κείμενο συνήθως δεν βρίσκεις
-
Πουλάει το Scala; Δεν το έχω δει πουθενά στο δρόμο.
-
Άρχισε να πωλείται τον Ιούλιο και με στοιχεία ως και τον Οκτώβριο έχει πουλήσει 220 κομμάτια σε 4 μήνες. Νομίζω καλά είναι . Μέχρι πρόσφατα δεν υπήρχε ούτε για td οπότε καλύτερα θα δούμε την πορεία του τους επόμενους μήνες. Πάντως το πακέτο χώρων εξοπλισμού εμφάνισης απόδοσης για οικογενειακό τα έχει σε καλό βαθμό , και τιμή λογική αρκεί να μην θες το κάτι παραπάνω σε εξοπλισμό εκεί κλασικά 30ριζει.
Το ότι παίρνεις αυτόματο ντίζελ με 22 χιλιάρικα με 467 λτ αποσκευών νομίζω είναι μοναδικό στην κατηγορία.
Skoda Scala