-
Ο χρήστης nestorlp έγραψε:
Ο 1.4 με τους 95 ιππους ειναι και αυτος προιον της συνεργασιας με τη
με την BMW?Ναι.
-
Ας αφήσουμε κατα μέρους την αξιοπιστία...Είναι πλέον ξεπερασμένη αυτή η 'καραμέλα'...Εχουμε διδαχτεί απ'το πρόσφατο παρελθόν ότι ,είτε ιαπωνικό ,ή γερμανικό ή ιταλικό πάρεις έχεις αρκετές(αλλού λιγότερες,αλλού περισσότερες) πιθανότητες να σου βγει @@...Διαφωνεί κανείς?
Βασικά αυτό που έχω να καταλογήσω εγώ στους Γάλλους είναι ένα και μοναδικό(το τονίζω!!!)...
Κιβώτιο ταχυτήτων...Αλήθεια αυτό το πράμα που βρίσκεται στην κονσόλα ανάμεσα από τα 2 εμπρόσθια καθίσματα είναι ο λεβιές του κιβωτίου ταχυτήτων???
Σε όποιο μοντέλο της PSA και αν έχω οδηγήσει(από Saxo 1,1 του '99,307 1,4,C4 1,6 και πρόσφατα στο 207 1,4 ενός ξαδέλφου μου...) μου φέρνει πιο πολύ σε σκαλίδα,που σκάβουμε τα χωράφια...
Οι Γάλλοι,τα τελευταία χρόνια πραγματικά έχουν στριμώξει τον ανταγωνισμό εκεί όπου παραδοσιακά υστερούσαν:σε ποιότητα!!!
Και ερωτώ ένα κιβώτιο αξιοπρεπές,που θα έδινε άλλη δυναμική ακόμη ακόμη σε όγκο πωλήσεων,ακόμα να το προγραμματίσουν κι εν τέλει να δημιουργήσουν τα θαυματουργά-αδιαμφησβήτητα -Γαλλάκια???...
Πρόσφατο παράδειγμα όπως προείπα το 207 '07 του ξαδέρφου μου...Άψογο,κοφτερό,γεμάτο τιμόνι,απίστευτη αλλαγή πορείας,ωραία φρένα,στιβαρή κατασκευή...αλλά,αλλά...ένα κιβώτιο παράδειγμα προς αποφυγήν!Ο,τι χειρότερο στην οδήγηση αυτού του κατα τα άλλα εξαιρετικού αυτοκινήτου!!!Είναι λες και φοράει(το πιστεύω!!!)το ίδιο το κιβώτιο του Saxo '99 χωρίς καμμία,μα καμμία βελτίωση!Ακόμα και η μπίλια του λεβιέ είναι όμοια σε Saxo και 207(καλά αυτό δεν αποτελεί μειονέκτημα,τουλάχιστον πρωτεύον...)
Αλλά ένα κιβώτιο αξιοπρεπές βρε παιδιά...ένα κιβώτιο...
-
Όλα είναι θέμα συνήθειας Αμα μάθεις σε ένα τέτοιο αποκλείεται να χάσεις αλλαγή σε οποιοδήποτε άλλο
-
Μην το λες. Σε πρόσφατο test drive, έχασα τόσες αλλαγές όσες δεν έχω χάσει στο 304 στο 406 και στο 307 μαζί.
-
Έχεις αλλοτριωθεί σαν εναλλάκτης ταχυτήτων!
-
Μάγκες μην μπερδεύετε το κιβώτιο με τον επιλογέα. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.
-
Εγώ θα συμφωνήσω για το κιβώτιο! Στην Xsara 1.6 του 2003, είναι σκληρό και θορυβώδες σε ενοχλητικό βαθμό. Για να μην ακούγεται πρέπει να κάνεις τις αλλαγές πολύ αργά και με προσοχή. Δεν έχει πρόβλημα, έχω δοκιμάσει και σε άλλα παρόμοια αυτοκίνητα.
Και νομίζω πως ακόμη το ίδιο βάζουν οι γάλλοι και στα νέα τους μοντέλλα!Ακόμη και του Υ, που υποτίθεται σαν ιταλικό, θα ήταν...χειρότερο, καμία σχέση! Απλά είναι σκληρό στα πρώτα χιλιόμετρα, πριν ζεσταθεί, μετά είναι...βούτυρο!
-
Καλησπερα στο φορουμ προκρειται να παρω ενα μεταχειρισμενο και εχω καταληξει σε ενα peugeot 207 1.6 16v 07' το οποιο εχει 200,000χλμ και αεριο, γνωριζει καποιος τα προβληματα που βγαζουν τα συγκεκριμενα και κατα ποσο ειναι πολλα τα χιλιομετρα για αυτο το αυτοκινητο...ευχαριστω.
-
Εαν έχει ελεγχθεί καλα κ έχει κάνει όλα τα απαραίτητα σέρβις και αλλαγές αναλωσίμων, έχει καλώς, ειδικά αν η τιμή είναι χαμηλή. Πάντως τα χλμ είναι πολλά κ το αεριο ίσως δημιουργήσει θέματα. Σίγουρα θα σου πουν ότι ως γαλλικό θα χαλάει συνεχώς κτλ. Σημασία έχει πρωτίστως για κάποιο μεταχειρισμένο να ειναι σε όσο δυνατόν καλύτερη κατάσταση, ανεξαρτήτως μάρκας.
Sent from my iPhone using Tapatalk.
-
Ο χρήστης VECTRA έγραψε:
Καλησπερα στο φορουμ προκρειται να παρω ενα μεταχειρισμενο και εχω καταληξει σε ενα peugeot 207 1.6 16v 07' το οποιο εχει 200,000χλμ και αεριο, γνωριζει καποιος τα προβληματα που βγαζουν τα συγκεκριμενα και κατα ποσο ειναι πολλα τα χιλιομετρα για αυτο το αυτοκινητο...ευχαριστω.200.000χλμ.? Και αέριο? Αν η τιμή είναι καλή πάρτο αλλά σε αυτά τα χλμ. Περιμένε τα όλα, ανεξάρτητος μάρκας.
Τουλάχιστον δες εκτός από τα σέρβις τι έχει αλλαχτεί, κύριος ότι έχει να κάνει με τα βασικά.
Ψυγείο, ιμάντας-καδενα, άξονες, ρουλεμαν, δισκοπλατο, αντλία καυσιμου κ.λ.Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ατμοσφαιρικό; Μακριά.
-
207 με 200.000 Km;
Εφιάλτης στο δρόμο με τις λεύκες... -
Αν είναι ο κινητήρας με 95 άλογα (ή όσα έχουν απομείνει πλέον) τότε εγγυημένα καίει λάδι και έχει βγάλει προβληματάκια αρκετά απ' όσο μου έχουν αναφέρει. Αν είναι αυτός με τα 90 άλογα τότε τα πράγματα είναι καλύτερα από αξιοπιστία. 200,000 βέβαια είναι πολλά και ρισκάρεις ότι γλυτώσεις από κόστος αγοράς να το πληρώσεις σε συχνές επισκέψεις στο συνεργείο.
-
Λογικά είναι με τα 110.
-
Ή με τα 120.
-
Δυστυχώς βγάζει.
Εγώ γενικα θα είχα και 1000 ευρώ στην άκρη για βλάβες. Υπάρχουν και φθηνότερες όπως ρουλεμάν, τεντωτηρες, δυναμό και τα περιφεριακών τους κτλ αλλά υπάρχουν και πιο ακριβές όπως είτε φλατζα, είτε αισθητήρες λ κτλ.
Ο κινητήρας με τα 90 άλογα είναι πιο αξιόπιστος από αυτόν με τα 95.
Αν γενικά αποδεχτείς το γεγονός να έχεις μια καβατζα χρημάτων για τέτοιες περιπτώσεις. Αγόρασε το. Είναι ωραίο. Αν πάλι θες να δώσεις για την αγορά του και να το ξεχάσεις....χμμμ μάλλον δες τα ιαπωνικά αυτοκίνητα
Αν το δεις από κοντά έλεγξε το ταμπλό κοντά στο παρμπρίζ σε τι κατάσταση βρίσκεται. Σε κάποια φουσκώνει
-
κριμα και μου άρεσε πολυ σαν αμαξι... Στο ιντερνετ δεν υπάρχουν πολλες πληροφορίες εκτος απο ενα topic στο φορουμ της pegeuot που λεγαν οτι θέλαν να μαζευτουν ιδιοκτητες 207 να κανουν μυνηση στην Pegeuot για τις βλαβες που τους εχει βγάλει . Αλλα ακόμα και έτσι παλι το σκέφτομαι....
-
Λογικά για τον 95 Άρι θα το έγραφαν.
Γενικά όταν αγοράσεις μεταχειρισμένο να έχεις και μια καβατζα για να είσαι άνετος. Δυστυχώς τα αυτοκίνητα βγάζουν συνεχώς βλάβες , άλλες λόγω κακής χρήσης άλλες λόγω πολυμερισμου φλατζων, πλαστικών κτλΕίναι ακριβουτσικο σπορ τα αυτοκίνητα, αλλά όπως είπα όλα είναι στην οπτική που θα έχεις για αυτό το θέμα. Αν το έχεις δεδομένο το οτι θα βγάλει καποιες βλάβες τότε θα ηρεμήσεις ψυχολογικά.
Εύχομαι καλές αγορές και τύχη.
-
@paulskg22 said in Pegeuot 207 (2008) 90Hp. Αξίζει;:
κριμα και μου άρεσε πολυ σαν αμαξι... Στο ιντερνετ δεν υπάρχουν πολλες πληροφορίες εκτος απο ενα topic στο φορουμ της pegeuot που λεγαν οτι θέλαν να μαζευτουν ιδιοκτητες 207 να κανουν μυνηση στην Pegeuot για τις βλαβες που τους εχει βγάλει . Αλλα ακόμα και έτσι παλι το σκέφτομαι....
Άντε να γίνετε περισσότεροι στην μήνυση!
Τί να πω..... -
φοιτητης+μεταχειρισμενο= #mono_japan
Peugeot 207 2006